Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kai suprantu, tu čia kalbi apie dviratis+traukinys+dviratis. Aš klausiau būtent apie dviratį visą kelią iki/atgal darbo, T.y. dviratis+dviratis. Ar toks komutavimas nėra populiarus? Na tarkim 15-20km į vieną pusę dviračiu?
    Na jei iki darbo/mokslo 15 km, niekas su mašiną/autobusu nevažiuos... tik dviračių... nepriklausomai nuo sezono, orų, paros laiko, menulio fazes...
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
      Na jei iki darbo/mokslo 15 km, niekas su mašiną/autobusu nevažiuos... tik dviračių... nepriklausomai nuo sezono, orų, paros laiko, menulio fazes...
      Tai visgi, koks būtų vidutinis ir maksimalus atstumas, kai į abu galus važiuojama tik dviračiu?

      Comment


        /\ manau maksimalus butu apie 20 km kur yra alternatyva, ir kokie 25 km kur jos nera.
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Paskaičius susidaro vaizdas, kad Jonas per daug sudėtingai žiūri į šitą reikalą. Juk tereikia vieno - sėsti ir važiuoti
          N N N

          Comment


            Parašė LBP Rodyti pranešimą
            Paskaičius susidaro vaizdas, kad Jonas per daug sudėtingai žiūri į šitą reikalą. Juk tereikia vieno - sėsti ir važiuoti
            Pažįstu žmonių kurie į viską žiūri labai atsakingai, susižino iki smulkmenų, įsitikina savo pasirinkimo teisingumu, tai perfekcionistai. Juk neįdomu jei būtų visi vienodi
            *******
            Miestai.net Fb

            Comment


              Tai panašu į manę...
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                Tai panašu į manę...
                Tamstai manau užtektų tik parodytų gražią reklamą
                Flickr

                Comment


                  Atvirkščiai
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Nereikia tų saugos šalmų suabsoliutinti. Jie reikalingi važinėjant ekstremaliau arba judriomis gatvėmis. Kai kuriose šalyse įvedus privalomus dviračių šalmus, sumažėjo dviračių populiarumas. Lietuvoje irgi prieš keletą metų buvo tokios diskusijos, gerai kad baigėsi šalmų nenaudai. Gerai nepamenu, bet ar tik ne Kubiliaus dėka. Kas dviračiu važinėja, tas supranta, kad visokių šalmų privalomumas visais važiavimo atvejais tik atbaido nuo dviračio. Be to, kad šalmas atliktų savo funkcijas, turi būti kokybiškas. Tokie šalmai kainuoja maždaug 200 Lt. Kas norės tiek mokėti, kai šalmo kaina nedaug atsilieka nuo pigių dviračių kainų. O ant galvos dėtis 20 Lt kainuojantį šalmą turbūt tas pats kas puodą. Avarijos atveju gal tik dar labiau sužalotų. Lietuvoje tai nukentėjusių dviratininkų skaičių gerokai sumažintų ne šalmai, o kokybiškesni dviračių takai ir geresni dviračiai. Be to, šalmai sukelia tokį "rizikos kompensavimo efektą", kai būdamas su šalmu dviratininkas linkęs labiau rizikuoti, nes jaučiasi saugesnis. Išvada: jei galva tuščia, tai nepadės ir šalmas. Nors kita vertus, o kam tuščiai galvai šalmas?

                    Comment


                      Kyla klausimas kodėl apskritai prekyboje pilna prekių, kurios yra nekokybiškos, kaip paminėti šalmai už 20 litų. Maistas griežtai kontroliuojamas, dėl pavojaus žmogaus sveikatai ar gyvybei, o įvairios pramoninės prekės jau nebe, nebent iš higieninės pusės. Lyg bevertis šalmas kritimo atveju, ar išsinėręs automobilio šarnyras (mano atveju) jau nebepavojinga.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        Kyla klausimas kodėl apskritai prekyboje pilna prekių, kurios yra nekokybiškos, kaip paminėti šalmai už 20 litų. Maistas griežtai kontroliuojamas, dėl pavojaus žmogaus sveikatai ar gyvybei, o įvairios pramoninės prekės jau nebe, nebent iš higieninės pusės. Lyg bevertis šalmas kritimo atveju, ar išsinėręs automobilio šarnyras (mano atveju) jau nebepavojinga.
                        Būtų įdomu kokia nors dviratininkų šalmų analizė, testai ar panašiai. Nes bent jau man atrodo, kad tie šalmai už 20 Lt ir už 200 Lt saugumo atžvilgiu nelabai ir besiskiria. Padaryti iš to paties putplasčio, įvilkto į plastmasę. Kainą lemia tik šalmo forma, išvaizda ir firma. Draugo maximinis šalmas už 20 Lt, šiam kritus ir kalus galva į bortelį - sėkmingai lūžo ir apsaugojo galvą. Lygiai taip pat, kaip ir mano - už 140 Lt. Gal ir klystu, todėl būtų įdomu, jei būtų kokios nors konkrečios informacijos apie tai. Greitomis nerandu.

                        Comment


                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                          Kyla klausimas kodėl apskritai prekyboje pilna prekių, kurios yra nekokybiškos, kaip paminėti šalmai už 20 litų. Maistas griežtai kontroliuojamas, dėl pavojaus žmogaus sveikatai ar gyvybei, o įvairios pramoninės prekės jau nebe, nebent iš higieninės pusės. Lyg bevertis šalmas kritimo atveju, ar išsinėręs automobilio šarnyras (mano atveju) jau nebepavojinga.
                          Na tai ir maisto juk visokio yra, vienas sveikesnis, kitas ne. Arba automobilių gavusių tik vieną žvaigždutę saugumo testuose. Tas pats ir su šalmais. Pagal kainą ir kokybė.
                          Flickr

                          Comment


                            Kad yra pasirinkimo laisvė, tai gerai: kas nori gero, moka daugiau, kas nori paprasto, moka mažai. Daug blogiau, kai už didelę kainą mėginama parduoti prastą prekę, t. y. kai kaina neatitinka kokybės. O dviračių šalmų atveju tie kokybės skirtumai sunkiai pajuntami - daug žmonių juk visą gyvenimą pravažinėja be jokių pavojingų kritimų, tai ir nesužino, ar tas jų šalmas tikrai gali būti kuo nors naudingas. Dviračių šalmai yra kažkiek ir mados dalykas - gražiai atrodo, padeda sukurti profesionalo įvaizdį. Bet norint kalbėti apie jų privalomumą reikėtų rimtų tyrimų su rimta statistika.

                            Comment


                              Čia kaip ir automobilių draudimas - kam man jis, jei niekada gyvenime neturėjau jokių autoįvykių.

                              P.s. visur ir visada važinėju su šalmu, kuris kainavo 250 lt O važiuoti be šalmo - tas pats, kaip važiuoti automobiliu neprisisegus saugos diržu
                              N N N

                              Comment


                                Taip mąstant, tai šalmų reikėtų ir automobilių vairuotojams bei keleiviams . Juk avarijose pastarųjų nukenčia daug daugiau nei dviratininkų. Pėstieji taip pat turėtų vaikščioti su šalmais .

                                Comment


                                  Nereikėtų. Tam ir sugalvoti saugos diržai, oro pagalvės automobiliuose. O dėl pėsčiųjų - reikia eiti pėsčiųjų taku, o ne dviračių. Ir atvirkščiai - dviračiais reikia važiuoti dviračių takais.
                                  N N N

                                  Comment


                                    Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                    Paskaičius susidaro vaizdas, kad Jonas per daug sudėtingai žiūri į šitą reikalą. Juk tereikia vieno - sėsti ir važiuoti
                                    Na matai, viena yra, kai perki dviratį laisvalaikiui ar šiaip retkarčiais kur palėkti porą km, bet visai kas kita, kai ruošiesi kasdien ~300 kartų per metus keliauti iš Londono "priemiesčių" į centrą po 18km į vieną pusę ir atgal pro tam iš principo nepritaikytas gatves, lyjant lietui (kaip čia gana dažnai pasitaiko), tamsoje, kur daug mašinų, autobusų sunkvežimių ir žmonių, kurie, skirtingai, nei kokioje Olandijoje ar Danijoje, dar nesuvokia, kad dviratis yra važiuojantis eismo dalyvis, o ne eilinis pėsčiasis ar šiaip kliūtis.

                                    Kadangi niuansų labai daug, o tikslai irgi konkretūs (pinigų taupymas, sportavimas, tam nesugaištant daugiau laiko, nei įprastai), reikia labai tiksliai viską įvertinti ir išsiaiškinti, kaip optimaliai visa tai pasiekti. Kitu atveju gali patekti į avariją ir būti sužalotas, dėl netinkamo eksploatavimo sugadinti dviratį ir po to leisti pinigus taisymui, susirgti nuo persišaldymo ir t.t. ir pan. Geriau viso to išvengti.

                                    Beje, šiandien pirmąkart važiavau nauju dviračiu į centrą (18+18km). Jau supratau, kad būtinai reikia lietingam orui skirtos aprangos ir gerokai stipresnės priekinės lempos, kuri ne tik įspėtų kitus eismo dalyvius, bet ir apšviestų kelią ir galimas kliūtis tamsoje.
                                    Paskutinis taisė John; 2011.07.19, 00:51.

                                    Comment


                                      Bet realiai pagalvojus tie 18+18 siaip jau gana rimtas marsrutas, ta prasme jau beveik toks sportuojant megejiskai kas diena po tiek neblogai yra

                                      Comment


                                        John, ar turi su savimi dviračio vaistinėlę - t.y. tuo atveju, jei pradurtum padangą. Klijų, lopų etc. Pompą su savimi vežiojiesi?
                                        ______________
                                        The Division Bell

                                        Comment


                                          Parašė enigma Rodyti pranešimą
                                          John, ar turi su savimi dviračio vaistinėlę - t.y. tuo atveju, jei pradurtum padangą. Klijų, lopų etc. Pompą su savimi vežiojiesi?
                                          Kol kas ne, nes esu tokioje stadijoje, kai reikia viską susipirkti: lietaus aprangą, pompą, vaistinėlę, priežiūros priemonių (valymui skirtų šepečių, nuriebalintojo, grandinės lubrikanto) stipresnę priekinę lempą, liemenę su atšvaitais, patikimą užraktą, galinį purvasargį... Bėda ta, kad šiuo metu tiesiog neturiu tam pinigų, bet į mėnesio pabaigą turėčiau viską susitvarkyti. Bet kokiu atveju, jokių kompromisų dėl augumo ir dviračio priežiūros daryti tikrai nesirengiu. Nors, kadangi kelias gana geras ir tiesus, kažko labai blogo iki tol atsitikti neturėtų... tikėkimės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X