Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė HAMMER Rodyti pranešimą
    Bandysiu ginti titulą
    as bandysiu originaliausio komandos pavadinimo titula gint

    Comment


      Kam labai svarbus ir idomus skaiciukai, tie gali savo dviratizma ir kitus sportinius uzsiemimus fiksuot smart phono pagalba ir endomondo programele.
      http://www.endomondo.com/home
      Visiem rekomenduoju, pvz. http://www.endomondo.com/workouts/21872715
      Jei kas nori tarpusavy pasidalint rezultatais, kkvieskit i draugus.
      As ir pats esu uzsikretes smarkiai dviratizmu, tik geram dviraciui dar kolkas tik taupau, na bet jau greit
      visur grazu, bet vis skirtingu kampu :)

      Comment


        Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
        as bandysiu originaliausio komandos pavadinimo titula gint
        Na kaip suprantu ir mes ir Jūsų komanda apgynė titulus
        Mano nuotraukos @Fotki.com

        Auto Show Millennium 2007
        Retromobile 2007
        "Kova 1". Driftingo čempionatas
        "Foje" Gali Skambėti Kitaip
        Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
        BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
        Kauno Marių Regioninis Parkas

        Comment


          Parašė HAMMER Rodyti pranešimą
          Na kaip suprantu ir mes ir Jūsų komanda apgynė titulus
          sveikinimai, 0.4 tasko pritruko iki 5 vietos, tai irgi sakyciau neblogai

          Comment


            Trumpas video apie dviračių sistemą NYC.

            Comment


              ir truputis istorijos ir šių dienų vaizdų iš Amsterdamo

              http://www.vimeo.com/29401217
              Paskutinis taisė Kadafis; 2011.10.07, 12:32.
              Autoturistai

              Comment


                Stokholmas mėgins sustiprinti dviratininkams ir aplinkai draugiško miesto įvaizdį. Miesto valdžia skirs milijardą kronų investicijų dviračių takų tinklo plėtrai mieste ir jo apylinkėse bei susijusiems infrastruktūros projektams, kurie bus pradėti įgyvendinti nuo kitų metų pradžios.


                cycling road @ stockholm by kobakou, on Flickr



                Šaltinis: www.sl.se.
                Paskutinis taisė Silber418; 2011.10.12, 23:48.

                Comment


                  Lietuvoj dviraciu takas butu pazymetas sone ant trinkeliu

                  Comment


                    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                    Lietuvoj dviraciu takas butu pazymetas sone ant trinkeliu
                    Nereikėtų visko taip sutirštinti, yra ir pas mus gerų pavyzdžių, tačiau žiūrint bendrame kontekste dar trūksta žmonėms supratingumo.

                    Comment


                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                      Lietuvoj dviraciu takas butu pazymetas sone ant trinkeliu
                      Lietuvoje dviratininkų praktiškai dar nera, kai jų bus tiek kiek ten, tada ir jų infrastruktūrą pas mus atsiras.
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                        Lietuvoje dviratininkų praktiškai dar nera, kai jų bus tiek kiek ten, tada ir jų infrastruktūrą pas mus atsiras.
                        Kad tik tavo žodžiai tiem kam reik i ausis patektų.

                        Comment


                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                          Lietuvoje dviratininkų praktiškai dar nera, kai jų bus tiek kiek ten, tada ir jų infrastruktūrą pas mus atsiras.
                          Pagal tokią logiką pas mus turėtų būti ideali lengvųjų automobilių infrastruktūra. Esmė visai ne tame kokį transportą žmonės renkasi, o pinigų skiriamų infrastruktūrai gerinti sumų skirtume. Taigi kai būsim toki turtingi kaip švedai, tai ir infrastruktūrą turėsim tokią kaip Švedijoj.

                          Comment


                            Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                            ...Taigi kai būsim toki turtingi kaip švedai, tai ir infrastruktūrą turėsim tokią kaip Švedijoj.
                            Logika.
                            Kaip manai, kodel turtingi olandai, švedai, vokiečiai važinėja dviračiais, o mes neturtingi [čia taip, švelniau pasakiau] nuosavais automobiliais?
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              Logika.
                              Kaip manai, kodel turtingi olandai, švedai, vokiečiai važinėja dviračiais, o mes neturtingi [čia taip, švelniau pasakiau] nuosavais automobiliais?
                              Dėl kultūros skirtumų.

                              Comment


                                Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                Taigi kai būsim toki turtingi kaip švedai, tai ir infrastruktūrą turėsim tokią kaip Švedijoj.
                                Isleistas milijonas Lietuvoj sukuria kurkas blogesne infrastruktura nei iskeistas Svedijoje, Danijoje, Olandijoje, Vokietijoje na ir daugumoje visur kitur Europoje. Del to, kad Lietuvoje (bent jau Vilniuje) dviraciu takai irenginejami taip kad sunku isivaizduoti kaip dar blogiau galima butu irengti. Pirma, tai pakloti trinkeles yra brangiau nei pakloti plyteles ar asfalta, taip pat jos sudaro nepatogumu dviratininkams, Antra takai irenginejami be logikos, nesistengiant ju atskirti nuo pesciuju srauto del to jie tampa paprasciausiais saligatviais su pirmenybe dviratininkams kurios niekas nepaiso.
                                Paskutinis taisė deep'as; 2011.10.13, 19:44.

                                Comment


                                  Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                  Dėl kultūros skirtumų.
                                  ...ta prasme, mes dar laukiniai?
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    deep'ai, dėl pinigų panaudojimo efektyvumo nesiginčinu, nes kaip jau sakiau žmonės nesupranta elementarių principų koki turėtų būti dviračių takai. Vis dėlto tos pinigų sumos, kurias savo dviračių infrastruktūrai skiria Skandinavijos miestai ir skiriame mes skiriasi ženkliai.
                                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                    ...ta prasme, mes dar laukiniai?
                                    Mes širdyse per dideli ponai, kad dviračius naudotume kaip kasdieninę susisiekimo priemonę.

                                    Comment


                                      Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                      ...Mes širdyse per dideli ponai...
                                      ...o iš esmes - runkeliai su nepilnavertiškumo kompleksu... katastrofiškai nesugebam gyventi racionaliai.
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                        ...o iš esmes - runkeliai su nepilnavertiškumo kompleksu... katastrofiškai nesugebam gyventi racionaliai.
                                        Užtenka prisiminti, kokia neseniai buvo mūsų tėvų ir senelių kasdienybė ir suprasime, kodėl dabar materialųjį turtą vertiname labiau už mus supančią aplinką ir pan.

                                        Comment


                                          Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                          deep'ai, dėl pinigų panaudojimo efektyvumo nesiginčinu, nes kaip jau sakiau žmonės nesupranta elementarių principų koki turėtų būti dviračių takai. Vis dėlto tos pinigų sumos, kurias savo dviračių infrastruktūrai skiria Skandinavijos miestai ir skiriame mes skiriasi ženkliai.

                                          Mes širdyse per dideli ponai, kad dviračius naudotume kaip kasdieninę susisiekimo priemonę.
                                          Kadangi neseniai teko lankytis Milane (ir Veronoje), atkreipiau dėmesį į tenkyštę dviračių kultūrą. Dviračiai ten populiarūs, nors ir nėra viskas taip gerai, kaip Nyderlanduose ar Danijoje. Dviračiais važinėja visi: seni, jauni, turtingi ir ubagai. Labiausiai nustebino tai, kad važiuodami į darbą visokie bankų ir valstybės įstaigų tarnautojai ar kiti kostiumuoti darbo liaudies atstovai, skirtingai, nei Londone, net nepersirenginėja, o tiesiog taip ir važinėjasi: su Versace/Armani batais ir kostiumu (ten visi labai išicackinę ir gerai apsirengę bet kokia proga). Kažkas panašaus į tai ten yra visiška norma. Man patinka toks italų požiūris. Reiktų ir mums pasimokyti, nes Lietuvos klimatas ir reljefas iš esmės yra labai tinkami dviratininkams. Tereikia šiek tiek pakeisti mąstymą ir suprasti, kad "krūtumas" ir geras įvaizdis nebūtinai reiškia važiavimą nauju (arba senu, jei neleidžia finansai) BNW.
                                          Paskutinis taisė John; 2011.10.13, 20:31.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X