Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė fredis Rodyti pranešimą
    Šalmas tik vaikams arba profams ir tiems kurie mėgsta lakstyti tarp medžių ir pan. ir beabejo žiopliams, bet kai važiuoji savo malonumui, tai tikrai jis nereikalingas. Pamenu, kai buvo laikai kai profai Tour de France važiuodavo be šalmų, tai mažiausiai vienas dviratininkas žūdavo taip, kad reikia pačiam įsivertinti savo galimybes, beje man vieną kartą irgi šalmas išgelbėjo nuo galvos traumos. Bet tai įvyko varžybose, kuriose rizika tikrai didelė, bet ne LA važinėjantis ir grožintis merginomis
    Na bent aš be šalmo rimtai važinėtis nevažiuoju (nebent šiaip apie namus). Be to, planuoju įsigyti ryškios spalvos liemenę su atšvaitais, ryškias lempas priekyje ir gale bei pirštines.

    Aišku, priklauso, kur ir kaip važinėji, bet tiems, kas važinėja gatvėmis (ar net dviračių takais) ir ypač tamsiu paros metu, visi šie dalykai yra būtini. Ne tik dėl tiesioginio saugumo pagerinimo, bet ir dėl to, kaip į tave žiūrės kiti eismo dalyviai (tiek mašinos, tiek pėstieji). Pamatę rimtai pasirengusį dviratininką daugelis jį ir traktuos kaip pilnavertį eismo dalyvį, o ne šiaip kaip eilinį trukdį.

    Comment


      Kelionė nuo taško A iki taško B yra gerai. Bet reikia įskaičiuoti gamtos kaprizus - lietų, stiprų priešakinį vėją, šlapdribą etc. Dar technikos dalykai tokie kaip - pradūrimas padangos (būtina vaistinėlė), turėti su savimi visada pompą, maža kas kelyje nutiks.... Menkas malonumas stumtis dviratį tuščia padanga....
      ______________
      The Division Bell

      Comment


        Parašė fredis Rodyti pranešimą
        Šalmas tik vaikams arba profams ir tiems kurie mėgsta lakstyti tarp medžių ir pan. ir beabejo žiopliams, bet kai važiuoji savo malonumui, tai tikrai jis nereikalingas. Pamenu, kai buvo laikai kai profai Tour de France važiuodavo be šalmų, tai mažiausiai vienas dviratininkas žūdavo taip, kad reikia pačiam įsivertinti savo galimybes, beje man vieną kartą irgi šalmas išgelbėjo nuo galvos traumos. Bet tai įvyko varžybose, kuriose rizika tikrai didelė, bet ne LA važinėjantis ir grožintis merginomis
        Nelabai supratau taves... Tipo vaziuojant GATVEMIS mieste 17 km (ar kiek ten) vaziuotum be salmo? Taigi ne del savo sukvailiojimo perki, o del to, kad koks automobilistas gali tave partrenkt ar panasiai...

        Comment


          Nyderladuose nemačiau ne vieno su šalmu, ar kokia kita ekipuote, kaip ir nemačiau važiuojančius gatvemis... o dviratininkų ten tukstančiai..
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            Nyderladuose nemačiau ne vieno su šalmu, ar kokia kita ekipuote, kaip ir nemačiau važiuojančius gatvemis... o dviratininkų ten tukstančiai..
            NL turi puikią dviračių infrastruktūrą, dėl ko saugumas ir taip užtikrinamas ir gatvėmis kartu su mašinomis važinėti nereikia. Šalmo reikia, kai važiuoji gatve, kur tave gali "nujungti" koks nors autobusas ar sunkvežimis. NL tai tiesiog neaktualu.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Ypač Londone tai jaučiasi, kai važiuodamas siauromis gatvelėmis visada prašoki į prie šviesoforo laukiančios kolonos priekį ir nurūksti sau tolyn, kai jie ten toliau laukia arba ima judėti vėžlio greičiu.
              Ir Kaune "jaučias".

              Comment


                Kažkur teko skaityti, kad net olandų valdžia mano, jog esą dviratininko šalmas nėra reikalingas. Aišku, Nyderlanduose ir infrastruktūra daug labiau išplėtota, ir pati vairavimo kultūra kitokia. Aš pats asmeniškai manau, jog šalmą dėvėti yra gerai ir nėra čia ko gėdytis - dėl savo paties saugumo nešioji, o ne dėl to, kad kažkam patiks/nepatiks.
                The Dutch law is siding cyclists and pedestrians as weaker traffic participants and often a strong evidence of accident inevitability is required to avoid high claims/fines. The Dutch law guarantees a minimum of 50% compensation to cyclists/pedestrians above 14 year age and 100% for children.
                Šaltinis: Wikipedia

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  NL turi puikią dviračių infrastruktūrą, dėl ko saugumas ir taip užtikrinamas ir gatvėmis kartu su mašinomis važinėti nereikia. Šalmo reikia, kai važiuoji gatve, kur tave gali "nujungti" koks nors autobusas ar sunkvežimis. NL tai tiesiog neaktualu.
                  Taip, ištikruju vieną dviratininką su šalmu vistik mačiau, bet jis važiavo sportiniu plentiniu dviračiu gatve kartu su mašinom. Tokiam tikrai tarp mašinų daug saugiau, negu tarp kitų daug letesnių dviračių. Apart šalmo jis turėjo pilną dviratinko-sportininko ekipuotę.
                  Nyderlanduose jų takuose pamatyti kalnų dviratį ar kokį hibridą didele retenybe dauguma važiuoja universaliais dviraciais (utility bicycles):

                  Nemažai olandai turi "krovininų" triračių, vežioja vaikus/šunis/prekes dežeje. Ifrastruktura beveik ideali, savo rausvi takai, net gi su rounabout'ais, savo sviesoforais ir mygtukais jiems, savo parkingais, neretai daugiaukščiais, visur pandusai, daug tunelių/viadukų, pritaikyti traukinių vagonai, net gi kai kurie reisiniai autobusai....
                  Paskutinis taisė Mørtã; 2011.07.17, 16:55.
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Jo, ką čia ir bekalbėsi. Svajoju, kad taip kada nors būtų Londone. Bet tikriausiai nebus. Nors džiaugiuosi, kad bent planuoja pripaišyti dviračių juostų gatvėse (cycle superhighways).

                    Nors va Lietuvoje Olandiško tipo infrastruktūrą plėtoti galima, nes tam yra vietos. Prie naujų kelių, jei neklystu beveik visada statomi dviračių takai. Nors dabar man pasidarė pačiam įdomu, kur fiziškai Lietuvoje galima nuvažiuoti dviračiu važiuojant vien dviračių takais? Kokia tų takų būklė (važiuojant plentiniu dviračiu net mažiausia duobelė ar įtrūkimas kelia problemų)? Idealiu atveju, dviračių takai turėtų dubliuoti visus pagrindinius kelius, plius turėtų būti visokiuose nacionaliniuose parkuose ir pan.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      ... dabar man pasidarė pačiam įdomu, kur fiziškai Lietuvoje galima nuvažiuoti dviračiu važiuojant vien dviračių takais? Kokia tų takų būklė (važiuojant plentiniu dviračiu net mažiausia duobelė ar įtrūkimas kelia problemų)?....
                      Krato nerealiai, look:



                      tikrai ne su plentinių čia važiuoti..
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Beje, man labai įdomu, kaip NL yra su viešuoju transportu (autobusais, geležinkeliais) ir jo kainomis? Na, tarkim, kiek kainuoja paprastas bilietas pirmyn ir atgal tai pačiai dienai (perkant stotyje prieš išvykimą) commutinimui į Amsterdamą iš už kokių 10-15km nuo centro esančių rajonų/priemiesčių?

                        Spėju, kad transporto kompanijos negali piktybiškai kelti kainų "above inflation", nes žmonės tiesiog pasiūstų juos toli...

                        Mane piktina situacija Londone, kai visur varomas nesustojamas PR'as, kaip smarkiai jie rūpinasi keleiviais, perka naujus traukinius (nors mano rajone ir toliau važinėja ~1985 pagaminti kledarai), kaip "on average" nekyla ar netgi mažėja (!!!) traukinių bilietų kainos. Nors realybė ta, kad bilietas į Londono centrą iš maniškio rajono 2005 kainavo £2.60, o šiandien kainuoja £6.80 (t.y. apie 150% padidėjimas), o kai kuriais metais, nepaisant teiginių, kad "on average" niekas nebrangs, atėjęs į stotį sausio 2d. pamatai, kad pabrango 20-30%. O alternatyvos nėra, nes važiuoti autobusu užtruktų bent dvi valandas, o apie važiavimą mašina Londone geriau išvis pamiršti.
                        Paskutinis taisė John; 2011.07.17, 17:35.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Beje, man labai įdomu, kaip NL yra su viešuoju transportu (autobusais, geležinkeliais) ir jo kainomis? Na, tarkim, kiek kainuoja paprastas bilietas pirmyn ir atgal tai pačiai dienai (perkant stotyje prieš išvykimą) commutinimui į Amsterdamą iš už kokių 10-15km nuo centro esančių rajonų/priemiesčių?..
                          Traukinių bilietai ir maršrutai yra čia:
                          http://www.ns.nl/en/
                          O šiaip 200 km kainuoja maždaug/kažkur 20€, atrodo Groningen-Rotterdam - 25€
                          Bet aš ten važiuoju tik su akciiniais bilietais (tiemoje apie bilietus apie tai plačiau), nes aš ten negyvenu ir į darbą/mokslą važinėti man nereikia.
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Dauguma olandų važinėja į darbą/mokslus su traukiniais/dviračiais, tam turi arba du universalus dviračius, su vienu važiuoja nuo namų iki stoties, su kitu nuo stoties kitame mieste iki vietos... vakare atgal, arba vieną sulankstomą/kompaktinį, retai kada traukiny veža universalą, nebent plentinį, ar hibridą arčiau plentinio.
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              Dauguma olandų važinėja į darbą/mokslus su traukiniais/dviračiais, tam turi arba du universalus dviračius, su vienu važiuoja nuo namų iki stoties, su kitu nuo stoties kitame mieste iki vietos... vakare atgal, arba vieną sulankstomą/kompaktinį, retai kada traukiny veža universalą, nebent plentinį, ar hibridą arčiau plentinio.
                              O kaip su tais, kurie commutina nuo namų iki darbo? Koks maždaug vidutinis atstumas? Ir kokie didžiausi atstumai, kuriuos būtų galima vadinti "sustainable" t.y. kad netektų važiuoti ilgiau, nei ~1-1,5 valandos į vieną pusę?

                              Comment


                                Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                Ir Kaune "jaučias".
                                Kaune net ir gatvės nepritaikytos dviračiu važiuot. Vandens šuliniai susmegę į žemę.

                                Comment


                                  Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                                  Kaune net ir gatvės nepritaikytos dviračiu važiuot. Vandens šuliniai susmegę į žemę.
                                  Teisybė, bet ne apie tai kalbėjau, o apie tą jausmą, kai visi automobilistai stovi prie sankryžos, o tu su dviračiu praleki pro juos.

                                  Comment


                                    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                    Teisybė, bet ne apie tai kalbėjau, o apie tą jausmą, kai visi automobilistai stovi prie sankryžos, o tu su dviračiu praleki pro juos.
                                    Supratau. Ne į temą pacitavau, nes tavo postas arčiausia Kauno buvo

                                    Comment


                                      Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                                      Kaune net ir gatvės nepritaikytos dviračiu važiuot. Vandens šuliniai susmegę į žemę.
                                      Tiek Vilniuje, tiek Kaune gatvės nekokios. Nors yra išeitis - kalnų dviratis su amortizatoriais. Turiu pigų (skaičiuojant Litais ~350Lt) kalnų dviratį su amortizatoriais priekyje ir gale. Galima važiuoti ne tik per sulindusius šulinių dangčius, bet ir bordiūrus ir šiaip visokias kliūtis net nesivarginant jų apvažiuoti. Investavus šie tiek daugiau į lengvesnį kalnų dviratį (galbūt iš anglies pluošto), gautųsi visai geras variantas kasdieniniam važinėjimui per duobėtas gatves į darbą ar bet kur kitur.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        O kaip su tais, kurie commutina nuo namų iki darbo? Koks maždaug vidutinis atstumas? Ir kokie didžiausi atstumai, kuriuos būtų galima vadinti "sustainable" t.y. kad netektų važiuoti ilgiau, nei ~1-1,5 valandos į vieną pusę?
                                        Galiu pasakyti tik apie šiaurės provincijas, Fryslan, Groningen, Drenthe. Vidutinis atstumas, kaip man atrodo, ~30 km (5+20+5), mėlyname banane ko gero dar trumpesni atstumai (5+15+5), bet negalių patvirtinti, tiesiog taip man pasirodė. Su mašiną į darbą/mokslus neapsimoka, labai dideli/ilgi kamščiai. Dviratis+traukinis+dviratis geriausias/optimaliausias/racionaliausias variantas.
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                          Galiu pasakyti tik apie šiaurės provincijas, Fryslan, Groningen, Drenthe. Vidutinis atstumas, kaip man atrodo, ~30 km (5+20+5), mėlyname banane ko gero dar trumpesni atstumai (5+15+5), bet negalių patvirtinti, tiesiog taip man pasirodė. Su mašiną į darbą/mokslus neapsimoka, labai dideli/ilgi kamščiai. Dviratis+traukinis+dviratis geriausias/optimaliausias/racionaliausias variantas.
                                          Kai suprantu, tu čia kalbi apie dviratis+traukinys+dviratis. Aš klausiau būtent apie dviratį visą kelią iki/atgal darbo, T.y. dviratis+dviratis. Ar toks komutavimas nėra populiarus? Na tarkim 15-20km į vieną pusę dviračiu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X