Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Bet realiai pagalvojus tie 18+18 siaip jau gana rimtas marsrutas, ta prasme jau beveik toks sportuojant megejiskai kas diena po tiek neblogai yra
    Jo, aš kažkaip irgi galvojau, kad nemažai, nes 18km lyg ir skamba daugokai... nuvažiavęs sunkiu kalnų dviračiu irgi taip galvojau, nes buvau gana pavargęs ir važiuoti (ypač į kalną) buvo sunku. Bet porą kartų nuvažiavęs nauju plentiniu dviračiu galvoju, kad tai maždaug minimalus fizinis krūvis, kurio reiktų norint palaikyti bent jau pakenčiamą fizinę formą. Ne daugiau. Po tokio pasivažinėjimo ne tik nejaučiu fizinio nuovargio, bet net ir nelabai suprakaituoju (aišku, šiltesnę dieną suprakaituočiau). Reikia dar turėti omeny, kad šiaip nesu sportuojantis žmogus, kas reiškia, kad bent kiek pasportuojančiam tai išvis jukas. Rimtesniam pasportavimui analogiškomis sąlygomis, manyčiau, reiktų numinti bent dukart daugiau (t.y., tarkim 35+35km). Arba tokį patį atstumą į įkalnę. Visgi labai viliuosi, kad tai bent jau šiek tiek padės mažinti svorį, nes kitaip tikriausiai reiks mesti plentinį dviratį ir sėsti atgal ant kledaro su storomis padangomis ir sunkiu rėmu, kuris privers rimčiau paplušėti iki uždusimo ir rimtesnio suprakaitavimo.

    Tam tikra prasme truputį "išsidūriau", nes norėjau nusipirkti kuo geresnį dviratį, bet net nepagalvojau, kad juo važiuoti bus taip lengva ir kad į kalną lėksiu aukštomis pavaromis nieko nejausdamas.
    Paskutinis taisė John; 2011.07.20, 00:59.

    Comment


      Pasiskaičiau, tikrai matau kad daugelis labai rimtai žiūri į važinėjimą dviračiu. O aš esu visai patenkintas savuoju maximiniu (truputį supeikėt forume, kai jį įsigijau ). Dabar atostogaudamas duoduosi su juo kasdien po gimtąjį rajoną. Kas daug važinėja kaimo keliais ir žvyrkeliais, tai vienintelis tinkamas pasirinkimas - tik kalnų dviratis. Šiaip, aš sąmoningai renkuosi važinėjimą daugiau ne pagrindiniais keliais, o atokesniais, per kaimus - nes man dviratis nėra vien priemonė sportuoti, bet kartu ir apžiūrėti atokesnes vietas, kažką naujo pamatyti (kartais net nustembi, kiek daug gali būti nematytų kampelių apylinkėse, kuriose gimei ir augai, ir teoriškai lyg ir turėtum viską žinoti, bet praktiškai - pasirodo, kad ne visai). Per asfaltą juo irgi tenka važiuoti daug, nors sako kad kalnų dviračiai neišvysto didelio greičio, bet kažkaip nesiskundžiu greičio trūkumu, tuo labiau, kad kelyje labai įsilėkti ir nesinori, kai šalia lekia automobiliai ir reikia vis žiūrėti, ar koks budulis nevažiuoja per arti tavęs. Kas dieną padarau apie 40 - 60 km ir vis labiau galvoju, kad reikėtų su laiku įsigyti ir rimtesnį dviratį, taip sakant investuoti daugiau į geresnį daiktą, kai daug važinėju, bet kol maximinis laiko, tol manau važinėti su juo. Senasis vis dėlto atlaikė 10 metų (iš kurių 5 metus važinėta labai aktyviai).
      Paskutinis taisė Tomizmas; 2017.06.23, 10:20.
      Snowflakes will attack U <3

      Comment


        Jo, blogesniais keliais tik kalnų dviratis. Londono gatvės pagal dangos kokybę nėra labai blogos (na bent jau kur kas geresnės, nei Vilniaus ar Kauno), tačiau plentiniu dviračiu su plonomis padangomis važiuoti reikia atsargiai, nes net menkiausi nelygumai labai jaučiasi. Sakyčiau keliuose, kur važinėju aš, viskas yra ties riba, kai tokiu dviračiu važiuoti apsimoka greičio ir praktiškumo prasme. Nemanau, kad Vilniuje galėčiau tokiu normaliai važinėti. Vienintelė išeitis - kalanų dviratis. Išsirinkus lengvesnį rėmą galima susikomplektuoti visai greitą ir praktišką dviratį, kuris nebijos duobių.

        Comment


          John, didink greiti, tada daugiau jausi kojas. Aišku dažnai sustoji prie sviesaforu, tai pasistenk startuoti labai greitai ir vėl stabdai ir vėl startuoji
          You've got one life! Live it!

          Comment


            Kitas būtinas žingsnis - literatūros skaitymas apie mynimo techniką, krūvius ir panašiai. Turint omeny pagrindinį tikslą - svorio emtimą. Mynimas iš visos jėgos iki širdies šokimo lauk nieko gero neduos... Paskaityk, kada, kaip ir kokios medžiagos deginamos, kokių atitinkamai krūvių reikia ir kaip juos derinti. Žodžiu, neprisivirk košės su širdimi ir sąnariais.
            N N N

            Comment


              Parašė LBP Rodyti pranešimą
              Kitas būtinas žingsnis - literatūros skaitymas apie mynimo techniką, krūvius ir panašiai. Turint omeny pagrindinį tikslą - svorio emtimą. Mynimas iš visos jėgos iki širdies šokimo lauk nieko gero neduos... Paskaityk, kada, kaip ir kokios medžiagos deginamos, kokių atitinkamai krūvių reikia ir kaip juos derinti. Žodžiu, neprisivirk košės su širdimi ir sąnariais.
              Bet į kokį kalną minant kitaip neįmanoma, užvažiavus atrodo galva sprogs nuo pulsavimo. Dar įdomu, ar minti geriau su pirštų galais ar kulnais?
              Flickr

              Comment


                Pradedant sportuoti, ypač anksčiau nesportavus, neblogai įsigyti pulsometrą. Tada galima pasireguliuoti krūvį, atsižvelgiant į širdies darbą. O vien sportuojant, bet nekreipiant dėmesio į mitybą, svorio numesti nelabai pavyks. Pasportavus išalkstama ir per 15 minučių nesunku suryti daugiau kalorijų nei išdeginta per pusę dienos.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Bet į kokį kalną minant kitaip neįmanoma, užvažiavus atrodo galva sprogs nuo pulsavimo. Dar įdomu, ar minti geriau su pirštų galais ar kulnais?
                  Vadinasi reikia minti lengvesne pavara ir padirbėti su kvėpavimu, jei pulsas ir širdis kala
                  O minti geriau tikriausiai vidurine pėdos dalimi, arčiau pirštų.
                  N N N

                  Comment


                    Technikos, įrankiai, priedai ir t.t... Ar čia tik aš vienas tik pavasarį sutepu dviratį, nuplaunu ir pripučiu padangas ir minu taip, kaip geidžia širdis?

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Bet realiai pagalvojus tie 18+18 siaip jau gana rimtas marsrutas, ta prasme jau beveik toks sportuojant megejiskai kas diena po tiek neblogai yra
                      Nieko čia rimto, su plentiniu dviračiu tai lengvas pasivažinėjimas
                      30 min + 30 min = 1 val. ar tai sportas?
                      Paskutinis taisė Mørtã; 2011.07.20, 20:01.
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                        Technikos, įrankiai, priedai ir t.t... Ar čia tik aš vienas tik pavasarį sutepu dviratį, nuplaunu ir pripučiu padangas ir minu taip, kaip geidžia širdis?
                        Ne, ir aš

                        Comment


                          30 min + 30 min = 1 val. ar tai sportas?
                          Jei kiekvienas kas dieną po valandą sportuotų, daug medikų taptų bedarbiais. O plentinio dviračio trūkumas - pernelyg lengvai rieda, norint gero krūvio reikia daug kilometrų įveikti.

                          Comment


                            Jei atsiras lėšų - praverstų ir spidometras, po kiek laiko bus įdomu fiksuoti kiek mylių/kilometrų numynei.
                            ______________
                            The Division Bell

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              Nieko čia rimto, su plentiniu dviračiu tai lengvas pasivažinėjimas
                              30 min + 30 min = 1 val. ar tai sportas?
                              Jo, su plentiniu jau John pasake, kad zymiai skyresi jam vaziavimas nei su kalnu... As tai kai su kalnu tai pamasciau, kad pvz 18km tai turbut butu net keliais km toliau nei is centro iki Kauno mariu nulekt... Savo malonumui viskas gerai, bet kas dien i darba turbut uzsiknisciau. Bet kaip minejo John - su plentiniu tai turbut kitas reikalas, zenkliai lengviau.

                              Comment


                                Tai kad su kalnų dviračiu tie 18+18 irgi nieko labai ypatingo. Kasdien vasarą nuvažiuoju dar daugiau, gana prastais keliais, ir nėra kažkokio didelio nuovargio. Su plentiniu, vien per asfaltą, čia iš viso neturėtų pasijausti.
                                Snowflakes will attack U <3

                                Comment


                                  Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                                  Tai kad su kalnų dviračiu tie 18+18 irgi nieko labai ypatingo. Kasdien vasarą nuvažiuoju dar daugiau, gana prastais keliais, ir nėra kažkokio didelio nuovargio. Su plentiniu, vien per asfaltą, čia iš viso neturėtų pasijausti.
                                  As kalbu, kad kasdien i darba ir is jo kaip prievole tas vaziavimas uzknistu, o ne, kad savo malonumui vaziuojant kazkas ypatingo.

                                  Comment


                                    Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                    Kitas būtinas žingsnis - literatūros skaitymas apie mynimo techniką, krūvius ir panašiai. Turint omeny pagrindinį tikslą - svorio emtimą. Mynimas iš visos jėgos iki širdies šokimo lauk nieko gero neduos... Paskaityk, kada, kaip ir kokios medžiagos deginamos, kokių atitinkamai krūvių reikia ir kaip juos derinti. Žodžiu, neprisivirk košės su širdimi ir sąnariais.
                                    Na mano atveju kasdien važiuoju vienu maršrutu - pirmyn ir atgal. Pakeliui daugybė šviesoforų, sankryžų ir t.t. Įsibėgėti "kiek eina" arba minti, kiek minasi, galima gal tik poroje vietų ir gal tik minutei ar porai. Visur kitur teišeina važiuoti šiaip normaliu greičiu ir smarkiai neminant. Tiesa, yra nedidelių įkalnių ir nuokalnių t.y. kelios minutės laisvo riedėjimo arba lengvo mynimo, kelios minutės kilimo į šiokį tokį kalniuką ir t.t.

                                    Beje, o kas gali atsitikti su sąnariais? Visda galvojau, kad sąnariams kur kas labiau kenkia bėgiojimas ar net vaikščiojimas t.y., kai sąnariai "užsirakina". Minant dviratį sąnariai "užsirakinti" neturi ir iš esmės tik juda tam tikrame diapazone. Negi per smarkus mynimas gali kaip nors rimtai pakenkti?

                                    O šiaip, kol kas manau geriausia bus kokį mėnesį kitą pavažinėti tokiu tempu, o vėliau žiūrėti kur link krypsta reikalai (fizinė būklė ir savijauta).
                                    Paskutinis taisė John; 2011.07.21, 02:18.

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      Technikos, įrankiai, priedai ir t.t... Ar čia tik aš vienas tik pavasarį sutepu dviratį, nuplaunu ir pripučiu padangas ir minu taip, kaip geidžia širdis?
                                      Viskas priklauso nuo to, kaip dažnai važinėsi, kokiu tikslu ir kokį dviratį turi. Išmetęs tiek pinigų dviračiui noriu, kad jis tarnautų ilgai ir visada važiuotų taip, kaip važiavo pirmą dieną išriedėjęs iš parduotuvės. Tai reiškia, kad reikia tinkamai prižiūrėti, plauti, tepti, saugoti nuo drėgmės ir t.t.. Kitas mano "pigus" dviratis paskutinę savaitę "mėtėsi" kieme po litumi ir visas purvinas. Tik šiandien teikiausi įkišti į garažą. O ir valyti artimiausiu metu neplanuoju. Kita vertus, naująjam savaitgelį plausiu grandinę ir purvus nuo judančių detalių su nuriebalintoju. Ir taip kas savaitę ar dvi, priklausomai nuo oro ir dviračio būklės.

                                      Comment


                                        Manau, kad dėl sąnarių reikėtų mažiausiai rūpintis. Dviratis kaip tik rekomenduojamas sergantiems sąnarių ligomis, turintiems antsvorio ir t. t. Pagrindinė priežastis, kad važiuojant dviračiu kojų sąnariams nereikia laikyti kūno svorio. Todėl dviratį treniruotėms dažnai renkasi sunkiaatlečiai ir kt. sunkiasvoriai, norėdami pataupyti sąnarius. Nebent gali pakenkti važinėjimas vėsiu, lietingu oru su netinkama apranga. Bet čia irgi daugiau priklauso nuo konkretaus organizmo būklės.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Viskas priklauso nuo to, kaip dažnai važinėsi, kokiu tikslu ir kokį dviratį turi. Išmetęs tiek pinigų dviračiui noriu, kad jis tarnautų ilgai ir visada važiuotų taip, kaip važiavo pirmą dieną išriedėjęs iš parduotuvės. Tai reiškia, kad reikia tinkamai prižiūrėti, plauti, tepti, saugoti nuo drėgmės ir t.t.. Kitas mano "pigus" dviratis paskutinę savaitę "mėtėsi" kieme po litumi ir visas purvinas. Tik šiandien teikiausi įkišti į garažą. O ir valyti artimiausiu metu neplanuoju. Kita vertus, naująjam savaitgelį plausiu grandinę ir purvus nuo judančių detalių su nuriebalintoju. Ir taip kas savaitę ar dvi, priklausomai nuo oro ir dviračio būklės.
                                          Neplauk jokiu budu su visokiais fair'ais ir panasiai remo ir kitu detaliu. Pasiimk geriau paprasciausia skudureli ir pavalyk. Is sutepinejimu tai grandine tik reguliariai tepk(cia nuo daug ko priklauso, kiek vaziuoji, kiek vandens gauna..)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X