Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Na tuomet ne toks ir brangus. Nepasakyčiau kad 650 lt būtų labai daug net anais laikais - nes mano senasis buvo pirktas 2000 metais už 600 lt, ir tai buvo vidutiniška dviračių kaina, dauguma klasiokų, pažįstamų turėjo dviračius pirktus už panašią kainą. Tikrai geri dviračiai kainavo apie 1000 lt. O naujasis kainavo 499 lt - palyginus su kainomis prieš 11 metų, ne toks ir didelis skirtumas už to paties tipo dviratį.
    Atrodo nebrangus, bet buvo visiškai sukomplektuotas, pirktas iš pažįstamo, vien stebulė (taip vadinama automatinė pavarų dėžė) kainavo 300 lt. pusės dviračio kainos. Be to jo rėmas, taip vadinamas, vyriško dviračio - aukštesnis už visus standartinius dviračius.

    Bet kokiu atveju - tai laimingas ir geras pirkinys. 10 metų be jokių gedimų.
    ______________
    The Division Bell

    Comment


      #82
      Na... Geriau jau pirkti padėvėtą, gerai išlaikytą dviratį, negu maximinį O jei perki maximinį, tai geriau jau be amortikų ir diskinių stabžių... Kadangi normalūs stabdžiai kainuoja tiek kiek tas dviratis, tai kokia etn iš jų nauda gali būt? Žodžiu vargsi, barškėsi

      P.S. Ir iš vis, siūlyčiau šio forumo nepaversti "Super mamų" forumu apie viską... Tegul tai lieka daugiau mažiau miestų forumas, dviračių klausimams yra gerų specializuotų forumų:
      http://www.velomanai.lt/forumas/
      http://www.gerasdviratis.lt/forum/
      tai tiek...
      Paskutinis taisė Rimantas; 2011.05.19, 01:04.

      Comment


        #83
        Parašė Rimantas Rodyti pranešimą
        Na... Geriau jau pirkti padėvėtą, gerai išlaikytą dviratį, negu maximinį O jei perki maximinį, tai geriau jau be amortikų ir diskinių stabžių... Kadangi normalūs stabdžiai kainuoja tiek kiek tas dviratis, tai kokia etn iš jų nauda gali būt? Žodžiu vargsi, barškėsi

        P.S. Ir iš vis, siūlyčiau šio forumo nepaversti "Super mamų" forumu apie viską... Tegul tai lieka daugiau mažiau miestų forumas, dviračių klausimams yra gerų specializuotų forumų:
        http://www.velomanai.lt/forumas/
        http://www.gerasdviratis.lt/forum/
        tai tiek...

        Na, senojo būtent amortikas ir pavedė, bet po nemažai metų intensyvaus naudojimo. O diskiniai stabdžiai tik priekyje - gale įprasti. O priekinių vistiek nelabai naudoju.

        Kas dėl forumo specifikos, tai dažnai čia diskusijos kitomis, nearchitektūrinėmis "Prospekto" temomis būna pakankamai įdomios ir naudingos, nes čia renkasi pagrinde kiek aukštesnio nei vidutis IQ asmenys, ką kažin ar galima pasakyti apie supermamas Į šį forumą dažnai ateinu pasiskaityti pasaulio naujienų, aktualijų ar išgirsti kažkiek košės galvoje turinčių žmonių "nevirtuvinę" nuomonę. Bet čia jau kiek offtopic.
        Paskutinis taisė Tomizmas; 2011.05.19, 01:10.
        Snowflakes will attack U <3

        Comment


          #84
          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
          Na, senojo būtent amortikas ir pavedė, bet po nemažai metų intensyvaus naudojimo. O diskiniai stabdžiai tik priekyje - gale įprasti. O priekinių vistiek nelabai naudoju.
          O bereikalo, naudojant abu, stabdymas žymiai efektyvesnis

          Comment


            #85
            Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
            Įsigijau šiandien naują vieliką Ne iš brangiųjų - paprastas, iš Maximos, bet rieda smagiai, šiandien jau aplėkiau aplink Vilnių. Vasarai ruošiuosi vežtis į tėviškę.
            Tau jau per vėlu, bet gal kiti atkreips dėmesį.. Nu nepirkit jūs "dviračių" iš maksimos ar iš senukų. Parodijos ten o ne dviračiai. Sukrauta ant jų viskas kas tik įmanoma, ir tai dažniausiai tik imitacijos. Amartizatoriai ir priekiniai ir galiniai beverčiai, savo funkcijos praktiškai jokios neatlieka, tik papildomi 3-5 kg. Išvis, jei nežadat užsiimėt rimtesniu važinėjimu kalnuotom vietovėm, ir neturit bent 3000 Lt net nežiūrėkit į dviračius su galiniu amortizatoriu. Diskiniai stabdžiai tokios kokybės, kad remontuosi kas 5-ą važiavimą o efektyvumo irgi nerasta.. ir vėl svoris vėl papildomas.. O patikėkit, kiekvieną kilometrą važiuojant ar tuo labiau nešant dviratį į 5-ą aukštą tas svoris pasijus.

            Comment


              #86
              bemotorių transporto priemonių teorija sako, kad kuo daugiau spyruoklių ir amortizatorių tuo daugiau reikia energijos tai priemonei varyti.
              todėl, jeigu nesiruošiate važinėti per akmenis ir duobes, pirkite tradicinės komponuotės dviratį.
              pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

              Comment


                #87
                Mieste geriausias pasirinkimas, nei nešti nei galvos dėl dviračių takų skauda, kam lauko reikia, galima į balkoną nusitempti


                O jei vis tik kam norisi dviračio, tai visai neblogas pasirinkimas čia yra, tiek kainos tiek kokybės atžvilgiu.
                *******
                Miestai.net Fb

                Comment


                  #88
                  Parašė Irma Rodyti pranešimą
                  Mieste geriausias pasirinkimas, nei nešti nei galvos dėl dviračių takų skauda, kam lauko reikia, galima į balkoną nusitempti
                  Atvaizdas
                  Tik tuo atveju jei tau is dviracio tereikia koju raumenu treniruociu. O siaip dviratis ne del to perkamas.

                  Comment


                    #89
                    Šiandien Irmai gera nuotaika.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                      Šiandien Irmai gera nuotaika.
                      O tu vis mokaisi? Galiu paskolint
                      *******
                      Miestai.net Fb

                      Comment


                        #91
                        Dabar kaip tik svarstau gal su dvirka į kolį mynt

                        Comment


                          #92
                          Parašė Irma Rodyti pranešimą
                          Mieste geriausias pasirinkimas, nei nešti nei galvos dėl dviračių takų skauda, kam lauko reikia, galima į balkoną nusitempti

                          O jei vis tik kam norisi dviračio, tai visai neblogas pasirinkimas čia yra, tiek kainos tiek kokybės atžvilgiu.
                          Nors ir reikėtų Lietuvos gamintojus palaikyti, bet taupant $ geresnis kainos/kokybės santykis Kross, Focus, Specialized, Cube ir panašių gamintojų
                          www.gerasdviratis.lt
                          www.dviratisplius.lt
                          www.dviratistau.lt

                          O ir šiaip jau buvo duotos nuorodos į velomanų ir gero dviračio forumus, ten ištisi puslapiai pridiskutuota, kokį dviratį rinktis.

                          Comment


                            #93
                            Taigi, kolegos. Diskutuojat apie dviračius, nusprendžiau ir aš paklausti. Pasidalinkite savo žiniomis kur patikimai kokybės/kainos santykiu remontuoja dviračius? Turiu du dviračius, vieną Panther pries kokius 4 metus pirktą, tai su juo didesnių problemų nebūna, tačiau kitas dviratukas,pirktas labai seniai ir aišku papigiai. Jau ne kartą jis buvo remontuotas "Vasarėj", tačiau štai problema. Jei nuvarau Panther, jį suremontuoja, o jei nuvarau senąjį dviratį, tai jį remontuoja bet kaip, nedaremontuoja ir nieko gero nebūna, keistas požiūris, bet ką padarysi. Jei pats pasiemu tai dar iškaro pamatęs pasakau ir sutvarko, tačiau kai pasiemė sesuo po perjungimo rankenėlių pakeitimo ir pavaros ne iki galo sureguliuotos, na gaila. Taigi, gal kas turit pasiūlymų, kur remontuoti dviratį?
                            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                            Comment


                              #94
                              O kodėl pats nebandai susitvarkyti ? Nėra sudėtinga. Nebent nesi mėgėjas pasikrapštyti ar kišti rankų. Parduotuvėje tų dviračių krūva, matyt nieks nenori ilgai terliotis. Ypač su kokiom griuvenom Siūlyčiau tau dviratininkų forumuose pasižvalgyti privačių žmonių, yra kas remontuoja dviračius. Kaikam tai ne tik uždarbis bet ir malonumas. Manau išspręstų tavo problemas

                              Na o kas netingi pasikrapštyti.... Štai mano dviratis, koks jis buvo ir kuo jis tapo

                              http://www.velomanai.lt/forumas/view...hp?f=24&t=2144

                              Comment


                                #95
                                Dainiauskui:

                                http://www.veloklinika.lt/
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Vikingas Rodyti pranešimą
                                  O kodėl pats nebandai susitvarkyti ? Nėra sudėtinga. Nebent nesi mėgėjas pasikrapštyti ar kišti rankų. Parduotuvėje tų dviračių krūva, matyt nieks nenori ilgai terliotis. Ypač su kokiom griuvenom Siūlyčiau tau dviratininkų forumuose pasižvalgyti privačių žmonių, yra kas remontuoja dviračius. Kaikam tai ne tik uždarbis bet ir malonumas. Manau išspręstų tavo problemas

                                  Na o kas netingi pasikrapštyti.... Štai mano dviratis, koks jis buvo ir kuo jis tapo

                                  http://www.velomanai.lt/forumas/view...hp?f=24&t=2144
                                  Na matai, krapštytis galima, bet aš tos nuomonės, kad kiekvienas turi dirbti savo darbą Reikia ir įrankių kai kurių specialių, ir plonasienių galvučių atsukimui ir pan. Būtų naudinga, jei kokią nuoroda aiškią duotum, kaip pavaras reguliuot. Kiek ieškojau, visur angliškos, ir gana painios, bent man.
                                  http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                  Comment


                                    #97
                                    Nėra labai sudėtinga. Tarkim turime galinį perjungėją. Statai rankenėlės padėtį 1-ai pavarai. Grandinę rankomis uždedi ant pirmosios žvaigždės. Simplekse yra du varžčiukai. Vieną sukant nustatomas maksimali simplekso eiga i viena puse (tarkim link ratlankio špikių), kitas varžčiukas reguliuoja maksimalią eiga nuo ratlankio. Taigi su ranka simpleksą spaudi į ratą, bet spaudi tiek kad būtų lygiai po žvaigžde. Vieną varžčiuką prisuki, kad neleistų simpleksui peršokti 1-ą žvaigždę, ir grandinė nenušoktų nuo žvaigždyno į špykius. Dar galimas variantas kad gali tekt įtempt troselį, jei pastačius rankenėlę 1-ai pavarai, grandinę uždėjus ant 1-os žvaigždės, simpleksą įspaudus kad atsidurtų tiesiai po 1-a žvaigžde, jei troselis visdar laisvas reik jį įtempt.

                                    Lygiai taip sureguliuoji ir paskutinei žvaigždei. Ten 6 ar 7 bus. Tai atitinkamai pastatai rankenėlę. Ir Priverži varžčiuką kad nemestų grandinės nuo paskutinės žvaigždės lauk. Turi sureguliuot tik 1 žvaigdei simpleksą ir paskutinei. Kaip sakant simplekso eiga kad vaikčiotų tik po žvaigždynu, bet ne už jo ribų.

                                    Bet yra vienas dalykas. Jei rankenelės senos, ar kokios kitaiskos gali būti kad tarkim važiuosi antra pavara, rankenėlę persuki į 3 pavarą o grandinė pervažiuoja ne į 3 žvaigždę o į kokią 4. Tai čia šį dalyką sutvarkyti kad veiktų įdealiai nežinau kaip. Nes iš idėjos sureguliuoji 1 ir paskutinę žvaigždę. Ir ties vienu perjungimu turi gražiai peršokti grandinė ant sekančios žvaigždės o ne kažkurią praleist.

                                    Čia reikia tiesiog dirbt, daryt. Viskas paaiškėt turėtų kai pasiimi ir krapštai O kad tarkim dirbi ne savo darbą... na nėra itin sudėtingas darbas. Čia sakau priklauso ar žmogus nori, mėgsta pasitvarkyt ar ne Tiesiog sutaupai kelis litus, ir nereikia to dviračio kažkur tempt, kraut ir tt. O jei dar savo darbo neatlieka tinkamai...

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Vikingas Rodyti pranešimą
                                      Nėra labai sudėtinga. Tarkim turime galinį perjungėją. Statai rankenėlės padėtį 1-ai pavarai. Grandinę rankomis uždedi ant pirmosios žvaigždės. Simplekse yra du varžčiukai. Vieną sukant nustatomas maksimali simplekso eiga i viena puse (tarkim link ratlankio špikių), kitas varžčiukas reguliuoja maksimalią eiga nuo ratlankio. Taigi su ranka simpleksą spaudi į ratą, bet spaudi tiek kad būtų lygiai po žvaigžde. Vieną varžčiuką prisuki, kad neleistų simpleksui peršokti 1-ą žvaigždę, ir grandinė nenušoktų nuo žvaigždyno į špykius. Dar galimas variantas kad gali tekt įtempt troselį, jei pastačius rankenėlę 1-ai pavarai, grandinę uždėjus ant 1-os žvaigždės, simpleksą įspaudus kad atsidurtų tiesiai po 1-a žvaigžde, jei troselis visdar laisvas reik jį įtempt.

                                      Lygiai taip sureguliuoji ir paskutinei žvaigždei. Ten 6 ar 7 bus. Tai atitinkamai pastatai rankenėlę. Ir Priverži varžčiuką kad nemestų grandinės nuo paskutinės žvaigždės lauk. Turi sureguliuot tik 1 žvaigdei simpleksą ir paskutinei. Kaip sakant simplekso eiga kad vaikčiotų tik po žvaigždynu, bet ne už jo ribų.

                                      Bet yra vienas dalykas. Jei rankenelės senos, ar kokios kitaiskos gali būti kad tarkim važiuosi antra pavara, rankenėlę persuki į 3 pavarą o grandinė pervažiuoja ne į 3 žvaigždę o į kokią 4. Tai čia šį dalyką sutvarkyti kad veiktų įdealiai nežinau kaip. Nes iš idėjos sureguliuoji 1 ir paskutinę žvaigždę. Ir ties vienu perjungimu turi gražiai peršokti grandinė ant sekančios žvaigždės o ne kažkurią praleist.

                                      Čia reikia tiesiog dirbt, daryt. Viskas paaiškėt turėtų kai pasiimi ir krapštai O kad tarkim dirbi ne savo darbą... na nėra itin sudėtingas darbas. Čia sakau priklauso ar žmogus nori, mėgsta pasitvarkyt ar ne Tiesiog sutaupai kelis litus, ir nereikia to dviračio kažkur tempt, kraut ir tt. O jei dar savo darbo neatlieka tinkamai...
                                      Na dėkui Ką tik susiradau susireguliavau pilnai didžiąsias žvaigždes. Galima bus ir užpakalines bandyti O dėl krapštymosi tai net nežinau. Matai, esu 18metis, tai prieš kokius keletą metų vis bandžiau pats nusipirkęs ar guolius pasikeist ar kažką panašaus. Kartais pavykdavo, kartais ne Vat būtent kai įlendi ten kur neišmanai truputį privertė nekišt pirštų ir pagalvoti ar verta. Dabar tai jau užtenka proto internete pasikapstyt, pasieiškot. Tai tokius dalykus kaip bėgius, stabdžius taip, galima pačiam. O kitur lįst ar apsimoka, filosofinis klausimas. Pvz kad pakeisti myniklio guolius ar kaip jie vadinasi reik plonasienio rakto, kurio neturiu. Vėlgi, reik žinot kokius guolius pirkti, ta prasme kurie yra geresni. Prie to pačio dar gal kai ką atsakysite. Užpakalinis ratas "vaikšto", toks vaizdas lyg būtų guoliai nuėję viduj, bet meistras išsiardė, guoliai vietoj. Sako gal ašis kiek išlinkusi, bet pažiūrėjus į akis nekrenta. Kas galėtų būti? Tik ašis arba ratlankis pasilankstęs?
                                      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                      Comment


                                        #99
                                        Na taip, sutinku jei neturi tinkamų įrankių... Bet taip bekranpštant išmoksi ir žinosi. Elementarius dalykus juk geriau pačiam atlikti per 10-20 minučių nei tampyti ta dviratį remontui. Vien kiek laiko jį nugabent užtrunka.

                                        Pakeli galinį ratą, pramini pedalus, kad lengvai suktūsi ratas. Jei nesimato "aštuonkės" jei akivaizdžiai matosi kad tai ne dėl ratlankio kreivumo tuomet padedi dviratį ant ratų. Suimi už viršutinės rato dalies ir paklibini ratą. Jei vaikšto į šonus tuomet yra laisvumas galinėje ašyje. Ten guoliams ar da kažkam sugest nelabai yra kam. Tiesiog ašies suveržimo veržlės atsipalaidavo, atsisuko, atsirado laisvumas. Nes ten sistema tokia. Suki varžtus ir yra spaudžiami guoliai. Spaudžiami guoliai mažėja laisvumas. Reikia "pagauti" tą momentą kai ašis nekliba ir kai ratas visdar sukasi Ta prasme esmė nesuveržti kiek yra jėgų, o pagauti momentą tarp lengvo standaus rato sukimosi ir nuo visiško rato užveržimo, kai ratas nesisuka jau.

                                        http://www.ipix.lt/desc/20553132/

                                        A - veržlės kuriomis tvirtini ratą
                                        B - veržlės kuriomis užsuki kartu su veržlėmis C
                                        C - veržlės, bet ten atkreipk dėmesį, turi tik du išfrezavimus rakto vietai. (Nepanaši į standartinę veržlę) Tos veržlės viena pusė yra su guoliaviete.
                                        D - guoliai.

                                        A veržlės, su šiomis viskas aišku, prisukti ratui.
                                        C veržles suki pamažu, tikrini pastoviai ar ratas sukasi. Suki tiek kad ašis neklibėtų, arba būtų itin minimalus laisvumas ašies. Kai jau susitvarkysi su C veržlėmis. Tuomet vieną raktą dedi ant C veržlės. Uždedi, laikai ranka ir nejudini. Dedi ant B veržlės raktą. Suki TIK B veržlę. C veržlę laikai, neleidi judėt jai. Suki B kol atsiremia į C. Žodžiu B ir C veržlės turi susikabint tvirtai. Taip padarai su abiem pusėm. Beje tai daryti reikia nusiėmus galinį ratą.

                                        Dėl ko daugiau gali būti laisvas galinis ratas nežinau. Tai vienintelė priežastis rato laisvumui, tai klibejimas ašyje, dėl atsipalaidavusių guolių. Beje jei ardytum, tai patartina susitepti guolius ir guoliavietes. Saikingai žinoma

                                        Turėjau Desną. Negailėjau tepalo. Krisdavo per visus kraštus. Atsimenu prikrėsdavau tepalo į galinį "konusą" (taip vadindavom), realiai ten ta pati ašis tik su stabdžių sistema. Sulipdavo vadinamieji šuniukai, dėl perdidelio tepalo kiekio ir aš stabdžių neturėdavau. Tad vėl laukdavo ardymas, valymas

                                        Comment


                                          Parašė Vikingas Rodyti pranešimą
                                          Na taip, sutinku jei neturi tinkamų įrankių... Bet taip bekranpštant išmoksi ir žinosi. Elementarius dalykus juk geriau pačiam atlikti per 10-20 minučių nei tampyti ta dviratį remontui. Vien kiek laiko jį nugabent užtrunka.

                                          Pakeli galinį ratą, pramini pedalus, kad lengvai suktūsi ratas. Jei nesimato "aštuonkės" jei akivaizdžiai matosi kad tai ne dėl ratlankio kreivumo tuomet padedi dviratį ant ratų. Suimi už viršutinės rato dalies ir paklibini ratą. Jei vaikšto į šonus tuomet yra laisvumas galinėje ašyje. Ten guoliams ar da kažkam sugest nelabai yra kam. Tiesiog ašies suveržimo veržlės atsipalaidavo, atsisuko, atsirado laisvumas. Nes ten sistema tokia. Suki varžtus ir yra spaudžiami guoliai. Spaudžiami guoliai mažėja laisvumas. Reikia "pagauti" tą momentą kai ašis nekliba ir kai ratas visdar sukasi Ta prasme esmė nesuveržti kiek yra jėgų, o pagauti momentą tarp lengvo standaus rato sukimosi ir nuo visiško rato užveržimo, kai ratas nesisuka jau.

                                          http://www.ipix.lt/desc/20553132/

                                          A - veržlės kuriomis tvirtini ratą
                                          B - veržlės kuriomis užsuki kartu su veržlėmis C
                                          C - veržlės, bet ten atkreipk dėmesį, turi tik du išfrezavimus rakto vietai. (Nepanaši į standartinę veržlę) Tos veržlės viena pusė yra su guoliaviete.
                                          D - guoliai.

                                          A veržlės, su šiomis viskas aišku, prisukti ratui.
                                          C veržles suki pamažu, tikrini pastoviai ar ratas sukasi. Suki tiek kad ašis neklibėtų, arba būtų itin minimalus laisvumas ašies. Kai jau susitvarkysi su C veržlėmis. Tuomet vieną raktą dedi ant C veržlės. Uždedi, laikai ranka ir nejudini. Dedi ant B veržlės raktą. Suki TIK B veržlę. C veržlę laikai, neleidi judėt jai. Suki B kol atsiremia į C. Žodžiu B ir C veržlės turi susikabint tvirtai. Taip padarai su abiem pusėm. Beje tai daryti reikia nusiėmus galinį ratą.

                                          Dėl ko daugiau gali būti laisvas galinis ratas nežinau. Tai vienintelė priežastis rato laisvumui, tai klibejimas ašyje, dėl atsipalaidavusių guolių. Beje jei ardytum, tai patartina susitepti guolius ir guoliavietes. Saikingai žinoma

                                          Turėjau Desną. Negailėjau tepalo. Krisdavo per visus kraštus. Atsimenu prikrėsdavau tepalo į galinį "konusą" (taip vadindavom), realiai ten ta pati ašis tik su stabdžių sistema. Sulipdavo vadinamieji šuniukai, dėl perdidelio tepalo kiekio ir aš stabdžių neturėdavau. Tad vėl laukdavo ardymas, valymas
                                          Na dėkui, bandysiu, nors lyg kiek pamenu buvo priveržta pačio meistro, bet nepakenks pažiūrėti
                                          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X