Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    startuok be salmo, iskart diskvalifikuos

    Comment


      Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
      startuok be salmo, iskart diskvalifikuos
      turiu S-M dydzio sena GIRO. galiu paskolint

      Comment


        Dviračių šayje gimusio olando trumpas pasakojimas apie dviračius Lietuvoje ir ne tik.

        http://www.lrytas.lt/-13096212331308...ra%C4%8Diu.htm

        taigi, olandiško stiliaus dizaino dviračio megėjams - http://www.youmedia.lt/vanmoof_lt

        Comment


          Londone prieš kelis metus paleista "Cycle Superhighways" schema, kurios esmė sukurti tiesioginius ir nenutrūkstamus dviračių maršrutus į Londono centrą iš aplinkinių rajonų ir priemiesčių. Kol kas veikia tik du tokie "koridoriai", bet iki 2015 planuojami dar 10.

          Šiandien pats išbandžiau vieną tokį, kuris kaip tik eina nuo mano rajono į centrą (apatinėje žemėlapio dalyje "Merton to City"). Apie 16km ilgio nuotolį galima nesunkiai įveuikti per maždaug valandą, o su tinkamesniu dviračiu ir labiau pasitreniravus galima susisukti ir per 30-45 minutes, priklausomai nuo eismo sąlygų (kurios dažniausiai bus blogos-labai blogos). Panaši kelionė traukiniu trunka... maždaug tiek pat. Tik tai kainuoja apie £7 (į abi puses).


          Žemėlapis paimtas iš Transport for London puslapio

          Kaip tai atrodo realybėje...



          Nuotraukos paimtos iš realcycling.blogspot.com

          Tos nuotraukos puikiai atspindi, kaip viskas atrodo gatvėje t.y. paprastai tai tėra mėlynai nudažytas gatvės pakraštys, prieš sankryžas ir šviesoforines perėjas įrengtos salelės dviratininkams prieš mašinas, sankryžose nurodytos kryptys, pristatyta ženklų ir t.t. Kitaip tariant, pabandyta sukurti "nenutrūkstamo" maršruto įspūdį. Nors, kaip matosi iš tų nuotraukų, dažnai kelias būna užblokuotas priparkuotų mašinų arba autobusų.

          Visgi idėja iš principo yra gera ir sąlygos dviratininkams tapo geresnės, nei buvo anksčiau. Pagrindinė problema ta, kad Londono gatvės labai siauros, daug visokių kliūčių, platinimui nėra vietos (ir noro) ir tiesiog nėra vietos tiesti atskirus dviračių takus kaip Nyderlanduose ar Vokietijoje (ar net Lietuvoje). Bet esamomis sąlygomis, ko gero, padaryta tai, ką buvo galima padaryti.

          Taigi, iš esmės labai gerai, kad kažkas daroma. Vilniuje (ir kitur Lietuvoje) situacija su gatvėmis yra nepalyginamai geresnė nei Londone, dėl ko būtinai reiktų panašios vieningos schemos, kur būtų kuriamos sąlygos nenutrūkstamu maršrutu nuvažiuoti iš vienos vietos į kitą. Galbūt su kur kas daugiau atskirų dviračių takų. Reiktų šiek tiek investicijų (nors gal ir ne per daugiausiai), bet tai garantuotai padidintų dviračiais važinėjančių žmonių skaičių.
          Paskutinis taisė John; 2011.07.10, 02:08.

          Comment


            Klausimas dviratininkams

            Paskutines kelias dienas galvojau ir, galima sakyti, priėmiau sprendimą. Pirksiu kokį nors padorų dviratį ir kasdien važinėsiu į centrą ir atgal (viso ~35km), užuot važinėjęs traukiniu. Kelionė tikriausiai truktų ne ką ilgiau, nei traukiniu, tačiau nieko nekainuos (traukinys ainuoja £7 į abi puses) ir padės sveikatai.

            Tik kilo keli klausimai, kuriuos turėtų žinoti labiau patyrę dviratininkai:

            - kokį dviratį geriausia pirkti važinėjimui asfaltuotomis gatvėmis? Biudžetas būtų kažkur iki £500/€500. Norėtųsi kuo lengvesnio, stipresnio ir patikimesnio, kad nereiktų per daug vargti. Bet, kadangi, nesu dviračių žinovas, į ką reiktų atkreipti dėmesį?
            - ar 30-35km per dieną (17+17) yra tinkamas krūvis širdžiai ir šiaip organizmui? Vaikystėje per dieną lengvai nuvažiuodavau iki 50km ar net daugiau ir, o ir šį kartą išbandžius pavažiuoti savo pigiu kalnų dviračiu panašų atstumą viskas ėjosi puikiai ir net nepavargau.

            Comment


              Dviratį pirkau prieš 4 metus ir kainavo 700lt. Buvo keletas nedidelių gedimų, bet dėl mano paties kaltės. Pardavėjas sakė, kad galima nuvažiuot iki Prancūzijos. Per ryt ir poryt ketinu nuvažiuot apie 160km(teks nemažai važiuoti kelkraščiu). Tai bus kolkas didžiausias išbandymas dviračiui.
              Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.07.12, 00:49.

              Comment


                Jonai, manau, kad daug daugiau pagalbos galėtum sulaukti "Gero dviračio" forume : http://www.gerasdviratis.lt/forum/ Na, bet gali ir čia žinovų atsirasti
                Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  - ar 30-35km per dieną (17+17) yra tinkamas krūvis širdžiai ir šiaip organizmui? Vaikystėje per dieną lengvai nuvažiuodavau iki 50km ar net daugiau ir, o ir šį kartą išbandžius pavažiuoti savo pigiu kalnų dviračiu panašų atstumą viskas ėjosi puikiai ir net nepavargau.
                  Pagal save žinau, kad man 30 - 35 km yra šiek tiek mažoka, o 50 - 60 km jau yra pats tas. Nors aišku, visa tai individualu ir priklauso nuo organizmo.
                  Paskutinis taisė Tomizmas; 2017.06.23, 10:28.
                  Snowflakes will attack U <3

                  Comment


                    Uch, kaip tingiu registruotis naujuose forumuose.
                    Šiaip, kaip suprantu, reikia žiūrėti į kažką panašaus į tai:

                    Šaltinis: http://www.evanscycles.com/products/...-bike-ec023871

                    t.y. "hybrid" dviratį, kuris turi visas "road" dviračio charakteristikas, bet paprastą ir patogesnį vairą, ant kurio nereikia "gultis" kaip sportininkui.

                    "Road" dviratis su savo keistu vairu

                    Šaltinis: http://www.evanscycles.com/products/...-bike-ec025025

                    Svoris praktiškai toks pats, kas reiškia, kad važiavimo charaklteristikos turėtų būti beveik identiškos, išskyrus paties dviratininko piziciją dėl vairo padėties.
                    Paskutinis taisė John; 2011.07.12, 00:58.

                    Comment


                      Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                      Dėl kitų dalykų nežinau, bet kas dėl krūvio, tai toks krūvis pakankamai neblogas, ir gali būti netgi didesnis. Pagal save žinau, kad man 30 - 35 km yra šiek tiek mažoka, o 50 - 60 km jau yra pats tas. Nors aišku, visa tai individualu ir priklauso nuo organizmo, kiek sportuojantis, ir t. t. Bet 50 km su dviračiu jaunam žmogui yra nieko ypatingo, o 30 - 35 iš viso lengva.
                      Jo, aš kažkaip irgi primečiau, kad 35km per dieną yra menkniekis. Manau dar šiek tiek apsipratęs galėčiau nesunkiai per dieną įveikti ~60km (aišku, daug kas priklauso nuo kelio, nes idealiu keliu būtų galima ir 100km nuvažiuoti). Tiesa, man tektų važinėti Londono gatvėmis, kas tikriausiai yra bent 3 kartus nepatogiau, nei šiaip važiuoti plentu. Iš tiesų, tai man dabar net keista, kad čia taip mažai žmonių važinėja dviračiais. Juk visai nesunku. Tiesiog visi įsitikine, kad Londonas toks didelis, kad commutinti dviračiu neįmanoma. Pasirodo, ne tik įmanoma, bet kai kuriais atvejais net greičiau, nei traukiniu ar metro. Žodžiu, labai džiaugiuosi, kad pagaliau galėsiu nuoširdžiai pasiūsti n***** lupikaujančias traukinių kompanijas, kurios išnaudoja žmones, netrinčius (arba to nežinančius) transporto alternatyvų. O už sutaupytus pinigus pirksiu naują DSLR'ą ir keliausiu į Aziją.
                      Paskutinis taisė John; 2011.07.12, 01:12.

                      Comment


                        Dėl krūvio širdžiai, tai apskritai medikai visiems bent kažkiek sportojantiems rekomenduoja profilaktiškai atlikti širdies tyrimus.

                        Comment


                          Pirkis lengvą plentinį dviratį, ne sunkesnį nei 14 kg, didesnių ratų (28), bėgių reikėtų ne daugiau 3-5.

                          Neblogas paveikslėlio variantas, tik patogesnio vairo reikėtų, su keliom padėtim rankom.

                          http://www.youmedia.lt/vanmoof_lt/
                          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                          Comment


                            Parašė music Rodyti pranešimą
                            Pirkis lengvą plentinį dviratį, ne sunkesnį nei 14 kg, didesnių ratų (28), bėgių reikėtų ne daugiau 3-5.

                            Neblogas paveikslėlio variantas, tik patogesnio vairo reikėtų, su keliom padėtim rankom.

                            http://www.youmedia.lt/vanmoof_lt/
                            Na aš jau kaip ir nusižiūrėjau šitą: http://www.evanscycles.com/products/...-bike-ec023871

                            Nors oficialiai tai "hibridas", bet, kaip suprantu, realiai nuo tikro plentinio siriasi tik dėl "paprasto" vairo, nes visos kitos charakteristikos kaip ir identiškos panašiems 100% plentiniams. Svoris 12kg, kaina lyg ir nesikandžioja (buvau nusiteikęs skirti iki £500). Reikia tikėtis, savaitgalį jau turėsiu ir pabandysiu kur nors toliau palėkti, prieš pradėdamas kasdieninę eksploataciją.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Na aš jau kaip ir nusižiūrėjau šitą: http://www.evanscycles.com/products/...-bike-ec023871

                              Nors oficialiai tai "hibridas", bet, kaip suprantu, realiai nuo tikro plentinio siriasi tik dėl "paprasto" vairo, nes visos kitos charakteristikos kaip ir identiškos panašiems 100% plentiniams. Svoris 12kg, kaina lyg ir nesikandžioja (buvau nusiteikęs skirti iki £500). Reikia tikėtis, savaitgalį jau turėsiu ir pabandysiu kur nors toliau palėkti, prieš pradėdamas kasdieninę eksploataciją.
                              Geras ir gražus pasirinkimas Svoris normalus, kas nepatiks, ar norėsi - visada galėsi vieną kitą detalę pasikeisti į lengvesnę/patogesnę. O jei dažnai ir daug važinėsi ir užsikabinsi - neišvengiamai kažkada pasikeisi į brangesnį ir dar lengvesnį. Taip, kad - tik pirmyn

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Jo, aš kažkaip irgi primečiau, kad 35km per dieną yra menkniekis. Manau dar šiek tiek apsipratęs galėčiau nesunkiai per dieną įveikti ~60km (aišku, daug kas priklauso nuo kelio, nes idealiu keliu būtų galima ir 100km nuvažiuoti). Tiesa, man tektų važinėti Londono gatvėmis, kas tikriausiai yra bent 3 kartus nepatogiau, nei šiaip važiuoti plentu. Iš tiesų, tai man dabar net keista, kad čia taip mažai žmonių važinėja dviračiais. Juk visai nesunku. Tiesiog visi įsitikine, kad Londonas toks didelis, kad commutinti dviračiu neįmanoma. Pasirodo, ne tik įmanoma, bet kai kuriais atvejais net greičiau, nei traukiniu ar metro. Žodžiu, labai džiaugiuosi, kad pagaliau galėsiu nuoširdžiai pasiūsti n***** lupikaujančias traukinių kompanijas, kurios išnaudoja žmones, netrinčius (arba to nežinančius) transporto alternatyvų. O už sutaupytus pinigus pirksiu naują DSLR'ą ir keliausiu į Aziją.
                                Kasdien į darbą važinėti dviračiu tiesiog nėra labai praktiška. Ne visur yra kur jį laikyti, vėsesniu metų laiku reikia daugiau apsirengti, tad važinėti nėra taip komfortiška, beto visas būni sušilęs ir suprakaitavęs nuo pat ryto biure, taip pat jei lyja, kas lieka iš drabužių ir kaip jie atrodo?
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Kasdien į darbą važinėti dviračiu tiesiog nėra labai praktiška. Ne visur yra kur jį laikyti, vėsesniu metų laiku reikia daugiau apsirengti, tad važinėti nėra taip komfortiška, beto visas būni sušilęs ir suprakaitavęs nuo pat ryto biure, taip pat jei lyja, kas lieka iš drabužių ir kaip jie atrodo?
                                  Reikia manyt, jei jau nusprendė važinėti, tai įvertino visus galimus nepatogumus. Realiai, jei darbe yra dušas - praktiškai visos problemos išsisprendžia...

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Uch, kaip tingiu registruotis naujuose forumuose.
                                    Šiaip, kaip suprantu, reikia žiūrėti į kažką panašaus į tai:
                                    Atvaizdas

                                    Šaltinis: http://www.evanscycles.com/products/...-bike-ec023871

                                    t.y. "hybrid" dviratį, kuris turi visas "road" dviračio charakteristikas, bet paprastą ir patogesnį vairą, ant kurio nereikia "gultis" kaip sportininkui.

                                    "Road" dviratis su savo keistu vairu
                                    Atvaizdas

                                    Šaltinis: http://www.evanscycles.com/products/...-bike-ec025025

                                    Svoris praktiškai toks pats, kas reiškia, kad važiavimo charaklteristikos turėtų būti beveik identiškos, išskyrus paties dviratininko piziciją dėl vairo padėties.
                                    dviratis be purvasaugių yra problema mūsų klimate. kiekviena purvina balutė bus tavo klyne ir ant nugaros
                                    pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Kasdien į darbą važinėti dviračiu tiesiog nėra labai praktiška..
                                      Man labai praktiška, 7 min ir aš darbe, 7 min ir jau namuose, geresnio varianto nėra, nebent koks elektrodviratis būtu ...
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        John'ai - nesuklysk dėl vairo, pirk su normaliais plentiniais ragais Gultis ant tokio vairo visai nebūtina, o turesi mažiausiai 3 galimas rankų pozicijas, kas patogu važiuojant ilgesnes distancijas.

                                        Tiesus vairas - tik viena rankų pozicija, be to pati nepatogiausia ir žalingiausia dilbio sąnariams
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Mano nebe idealios prekinės išvaizdos dviratis.



                                          Dvylika metų kaip ne kaip tarnauja.
                                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                          Comment

                                          Working...
                                          X