Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kol rašinėjat, dabar prasideda Giro d"Italia su vienu dalyvaujančiu lietuviu. Tiesiogiai: https://cycling.today/2022-giro-ditalia-live-stream/
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Tas pats ir su dviračiu - ramiai riedėdamas bobišku dviračiu suprakaituosi dar mažiau nei eidamas pėsčias, nes vėjelis gaivina.
      Taip, vasarą kaip tik yra vėsiau važiuoti dviračiu nei eit pėsčiom. Bet visiškai nesvarbu, ar dviratis bobiškas, ar diediškas.

      Jeigu važiuoji normaliu greičiu, tai nesuprakaituoji. Kaip tik vasarą rytais važiuot būna dažniausiai maloniai vėsu, tik reikia mažiau prisirengti, negu kad einant pėsčiomis.

      Žmonės, kurie visada labai daug prakaituoja – kitas reikalas. Bet jų nėra dauguma.
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Kol rašinėjat, dabar prasideda Giro d"Italia su vienu dalyvaujančiu lietuviu. Tiesiogiai: https://cycling.today/2022-giro-ditalia-live-stream/
        Laimėtojai kaip visada dopinguoti?

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Paprasta fizika, žmogus sportuodamas prakaituoja, ypač vasarą daug, tai kad nesmirdėti darbe reikia po sporto nusiprausti, tai dėl to vėl reikia vežiotis rankšliuosčius, kainuoja laiko ir pan.
          Diskusija tų pačių žmonių jau ne pirmą kartą dėl prakaito. Pasikartosiu ir aš: pakakdavo atvykus į darbą užeit į tualetą, pasiimt vieną vienkartinį rankšluostį, pasitapšnot nugarą ties kaklu, krutinę ir lengvai pažastis (kad nenusivalyt viso dezodoranto tepto namie). Nusiplauti tik veidą ir rankas, kad žvaliai jaustis.

          Rytino piko metu net vasaromis būna dar vėsu po nakties. Daugiau suprakaituoti galima grįžtant, bet tada mažesnė problema namie pasipraust pažastis virš vonios, ir tai tik dėl to, kad skubėdavau grįžti namo.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

            Tas pats ir su dviračiu - ramiai riedėdamas bobišku dviračiu suprakaituosi dar mažiau nei eidamas pėsčias, nes vėjelis gaivina.
            Būtent taip. Važiuojant į darbą ar kitur su reikalais, riedi lėtai, pedalus vos mini. Be to, taip jau gaunasi Vilniuje, kad tokiais atvejais tiek man, tiek daugumai, darbas yra kažkur apačioje, o namai aukščiau, kas reiškia, kad minti labiau reikia tik važiuojant namo.

            Bet su miestiniu galima ir smarkiau paminti. Nepaisant išvaizdos, jei dviratis tvarkingas ir guoliai geri, galima lėkti su vėjeliu. Va, pzvyzdžiui, vakar pedalavau iki Nemenčinės ir atgal, viso apie 50km visai smagiu tempu, lenkdamas sunkiai minančius, stenančius ir užpakalius nuo sėdynių vis keliančius plentistus-dviratistus su visa jų spalvota ir glotniai aptempta apranga.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą

              Laimėtojai kaip visada dopinguoti?
              Kaip aš juokauju, „Širka do Italija“...
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Skirtingi žmonės skirtingai prakaituoja ir turi skirtingus higienos standartus. Kaip ir skirtingos darbo kryptys.

                Svarbiausia, kad žmonės pasportuotų lauke. Dvirtakius išvis reiktų finansuoti dalinai iš sveikatos apsaugos biudžeto.
                Net jeigu tik dėl sveikatos yra efektyviau savo važiavimą į darbą pakeisti važiavimu dviračiu nes tą patį kelionės laiką išnaudosi aktyviai ir reikės mažiau laiko sportui skirti po darbo.

                Bet dviratis yra apie žymiai daugiau nei tik sveikata: tai yra apie galimybę turėti tokią pat ekonomiškai gyvybingą ar dar gyvybingesnę miestų ekonomiką su žymiai mažesniais infrastruktūros kaštais ir žala žmonėms ir aplinkai.

                Comment


                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                  Net jeigu tik dėl sveikatos yra efektyviau savo važiavimą į darbą pakeisti važiavimu dviračiu nes tą patį kelionės laiką išnaudosi aktyviai ir reikės mažiau laiko sportui skirti po darbo.
                  Dar geriau yra dirbti iš namų ir sutaupytą kelionei laiką skirti fiziniam aktyvumui Arba geriausias variantas - dirbt velokurjeriu

                  Ką norėjau pasakyti - esmė, kad žmonės būtų fiziškai aktyvūs. Jau vien tai yra milžiniškas žingsnis į priekį ir atpeka investicijas. O toliau prasideda n detalių su prakaitavimais, vaikais ir darželiais, darbo sferomis ir pan ir t.t.

                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                  Bet dviratis yra apie žymiai daugiau nei tik sveikata: tai yra apie galimybę turėti tokią pat ekonomiškai gyvybingą ar dar gyvybingesnę miestų ekonomiką su žymiai mažesniais infrastruktūros kaštais ir žala žmonėms ir aplinkai.
                  VT šitoj vietoj laimės vien dėl to, kad dviračiu po poros bokalų negražu važiuot

                  Šiaip norint palaikyti „gyvybingesnę miestų ekonomiką“ reiktų uždraust eprekybą su paštomatais ir termosus.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą



                    VT šitoj vietoj laimės vien dėl to, kad dviračiu po poros bokalų negražu važiuot
                    Ai nu nereikia. Viskas ten gerai net ir po 6 bokalų būna, kiek pusbrolis pasakojo

                    Comment


                      Jei išgėrus nebeišeina važiuoti, tai yra gana patogu įsitvėrus stumti dviratį. Taip ir lygsvarą lengviau išlaikyti, mažiau mėto į šonus. Provincijoje penktadienio vakare dauguma dviratininkų tik taip ir važiuoja.
                      Paskutinis taisė Tomas; 2022.05.06, 15:40.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Ai nu nereikia. Viskas ten gerai net ir po 6 bokalų būna, kiek pusbrolis pasakojo
                        Laukiam Džonio naktinių reidų reportažuose

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Jei išgėrus nebeišeina važiuoti, tai yra gana patogu įsitvėrus stumti dviratį. Taip ir lygsvarą lengviau išlaikyti, mažiau mėto į šonus. Provincijoje penktadienio vakare dauguma dviratininkų tik taip ir važiuoja.
                          Išeit išeitų, bet policija paprašo bulvytes papūst...

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Va, pzvyzdžiui, vakar pedalavau iki Nemenčinės ir atgal, viso apie 50km visai smagiu tempu, lenkdamas sunkiai minančius, stenančius ir užpakalius nuo sėdynių vis keliančius plentistus-dviratistus su visa jų spalvota ir glotniai aptempta apranga.
                            Aptempta apranga ne dėl įvaizdžio reikalinga, o dėl mažesnio aerodinaminio pasipriešinimo, kas aktualu greitai važiuojant.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Būtent taip. Važiuojant į darbą ar kitur su reikalais, riedi lėtai, pedalus vos mini. Be to, taip jau gaunasi Vilniuje, kad tokiais atvejais tiek man, tiek daugumai, darbas yra kažkur apačioje, o namai aukščiau, kas reiškia, kad minti labiau reikia tik važiuojant namo.

                              Bet su miestiniu galima ir smarkiau paminti. Nepaisant išvaizdos, jei dviratis tvarkingas ir guoliai geri, galima lėkti su vėjeliu. Va, pzvyzdžiui, vakar pedalavau iki Nemenčinės ir atgal, viso apie 50km visai smagiu tempu, lenkdamas sunkiai minančius, stenančius ir užpakalius nuo sėdynių vis keliančius plentistus-dviratistus su visa jų spalvota ir glotniai aptempta apranga.
                              Smagiausia būna grįžus po gero 100uko atsipūtus riedant link namų sutikt tokius kur nori palenktyniauti su aptemptakelniais nuo šviesoforo.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Smagiausia būna grįžus po gero 100uko atsipūtus riedant link namų sutikt tokius kur nori palenktyniauti su aptemptakelniais nuo šviesoforo.
                                Prie šviesoforų šitie labiausiai erzina, nes kol ten jie pakėlę užpakalį pradeda minti, šviesoforas pradeda mirksėti. Tai paprastai užsimu patogenę poziciją, kad būtų galima be ceremonijų tokius aplenkti, kol jie ten užsiima užpakalio kilnojimu sankryžose.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Principe taip. Geriausia plentiniais dviračiais važinėti keliais, kur pakankamai ilgi ruožai be šviesoforų, sankryžų ir pan. Asmeniškai rekomenduočiau Dzūkijos ar Aukštaitijos NP. Yra gana gerų atkarpų, kur mažai mašinų, geras asfaltas ir galima minti iki maksimumo. Pats ten plėtiniu mėgstu palakstyti, dėl ko nesuprantu, kaip galima tuo mėgautis važiuojant miesto dvriačių takais. Tiesa, važiuoju traukiniu (į Ignaliną arba Marcinkonis), o ne mašina.
                                  Nežinau, kažkaip nenuosekliai skamba. Sakai, kad Vilniuj santykinai mažai dviratininkų, kurie važiuoja su reikalais, bet tiems, kurie turi reikalą pasitreniruot už miesto, siūlai rinktis kokį kitą transporto būdą?

                                  Kiek kartų per mėnesį vežiesi plentinį į Ignaliną arba Marcinkonis? Skamba kaip tik kaip pasakymas tokio, kuris dviratį keletą kartų per sezoną geru oru ištraukia. Žmonės, kurie treniruojasi net mėgėjiškoms varžyboms, mina bent kokius 4-5 kartus per savaitę, su traukiniu neprivažinės. Jau nekalbant apie niurzgėjimą apie mirksiukus, čia iš viso kažkoks OldManYellsAtCloud.gif.

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Nežinau, kažkaip nenuosekliai skamba. Sakai, kad Vilniuj santykinai mažai dviratininkų, kurie važiuoja su reikalais, bet tiems, kurie turi reikalą pasitreniruot už miesto, siūlai rinktis kokį kitą transporto būdą?

                                    Kiek kartų per mėnesį vežiesi plentinį į Ignaliną arba Marcinkonis? Skamba kaip tik kaip pasakymas tokio, kuris dviratį keletą kartų per sezoną geru oru ištraukia. Žmonės, kurie treniruojasi net mėgėjiškoms varžyboms, mina bent kokius 4-5 kartus per savaitę, su traukiniu neprivažinės. Jau nekalbant apie niurzgėjimą apie mirksiukus, čia iš viso kažkoks OldManYellsAtCloud.gif.
                                    Tiesiog sakau, kad tam tikrai paskirčiai geriausia naudoti tam tinkamiausius daiktus. Kaip kad sriubą valgyti šaukštu, o ne šakute arba plentiniu dviračiu važinėti plentais, o ne dviračių takais vidury miesto. Nors šiaip net ne plentininkai labiausiai krenta į akis, o važinėjantys kalnų dviračiais asfaltuotais dviračių takais.
                                    Mieste, tiek rekreaciniam pasivažinėjimui, tiek kelionei į darbą geriausiai tinka miesto arba tam tikros konfiguracijos hibridiniai dvriačiai, o ne šiuo metu Vilniuje dažniausiai matomi įvairaus plauko kalnų dvriačiai.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Tiesiog sakau, kad tam tikrai paskirčiai geriausia naudoti tam tinkamiausius daiktus. Kaip kad sriubą valgyti šaukštu, o ne šakute arba plentiniu dviračiu važinėti plentais, o ne dviračių takais vidury miesto. Nors šiaip net ne plentininkai labiausiai krenta į akis, o važinėjantys kalnų dviračiais asfaltuotais dviračių takais.
                                      Mieste, tiek rekreaciniam pasivažinėjimui, tiek kelionei į darbą geriausiai tinka miesto arba tam tikros konfiguracijos hibridiniai dvriačiai, o ne šiuo metu Vilniuje dažniausiai matomi įvairaus plauko kalnų dvriačiai.
                                      Jei nori prasinešt Sapieginėj ar Koraluose su mtb, turėtum su miestiniu dviračiu nusivežt mtb iki miško?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Jei nori prasinešt Sapieginėj ar Koraluose su mtb, turėtum su miestiniu dviračiu nusivežt mtb iki miško?
                                        Aha, nes visi Vilniuje su MTB kalnų dviračiais važiuoja į Sapieginę ir Koralus prasinešt. Čia panašiai, kaip mašinas parkuoja ant žolės, nes močiutę į ligoninę reikia visiems vežt
                                        Beje, fun fact ir pastebėjimas iš Kopenhagos. Kalnų dviračiais ten kone išskirtinai važinėja tik tamsesnio gymio atvykėliai iš Afrikos ir Artimųjų rytų šalių. Nežinau, kodėl, bet taip yra.

                                        Comment


                                          Čia tik man nesiseka surasti, ar iš tiesų miestų dviračiai būna tik 6-7 pavarų, t.y. be pavarų viduryje ties pedalais? Pagal asmenines preferencijas, tiek pavarų Vilniuje mažoka, o imti kalninio su platesnėmis padangomis nesinori

                                          Comment

                                          Working...
                                          X