Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Forumo verslininkams.

    Vilniuje ketvirtadienį ir penktadienį vyksta didžiausia vadovų konferencija Lietuvoje „EBIT“.
    Įsijungti nuo 1:13:27 val. (iki 1:29:18 val.): https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...na?jwsource=cl

    Click image for larger version

Name:	download (2).png
Views:	613
Size:	242,0 kB
ID:	1918726
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      The Bicycle: A Vital Tool and Symbol in Times of Crisis
      https://colvilleandersen.medium.com/...s-bb097b002ac4
      https://medium.com/ 2022-04-07

      The photos show how timeless the bicycle’s role is in society and how it assists citizens in their darkest hour. An hour that most of us can never imagine. <...>

      Bicycles are often the best way to get around when a city has been destroyed.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Kiek pamenu iš fotkių pas patį jonuką kalnų dviratis, tik mergaitiškas.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Kiek pamenu iš fotkių pas patį jonuką kalnų dviratis, tik mergaitiškas.
          Blogai pameni. Maniškis olandiško stiliaus "moteriškas" Omafiets su 3 vidinėmis pavaromis. Kažką kitką naudoti važinėjimui mieste būtų kvaila.
          Paskutinis taisė John; 2022.05.05, 09:29.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Bligai pameni. Maniškis olandiško stiliaus "moteriškas" Omafiets su 3 vidinėmis pavaromis. Kažką kitką naudoti važinėjimui mieste būtų kvaila.
            Atsinaujinai reiškias. Nes seniau rodei kažkokį nudrožtą moterišką MTB.

            Gulbės nugarai šlykštus reikalas. Jei važinėji po kelis kilometrus gal ir nieko. Bet jei iš miegamų rajonų į centrą su didesniu atstumu... Kas nors su gulstesne sėdėsena geriau.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Atsinaujinai reiškias. Nes seniau rodei kažkokį nudrožtą moterišką MTB.

              Gulbės nugarai šlykštus reikalas. Jei važinėji po kelis kilometrus gal ir nieko. Bet jei iš miegamų rajonų į centrą su didesniu atstumu... Kas nors su gulstesne sėdėsena geriau.
              Plius tokie dviračiai sunkūs, daug km nenuvažiuosi. Tinka nebent Gedimino pr. ar senamiesčio simboliškai prasiminti.
              Flickr

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Atsinaujinai reiškias. Nes seniau rodei kažkokį nudrožtą moterišką MTB.

                Gulbės nugarai šlykštus reikalas. Jei važinėji po kelis kilometrus gal ir nieko. Bet jei iš miegamų rajonų į centrą su didesniu atstumu... Kas nors su gulstesne sėdėsena geriau.
                Neatsinaujinau. Vilniuje niekada niekuo kitu ir nevažinėjau. Kažką supainiojai gal.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Plius tokie dviračiai sunkūs, daug km nenuvažiuosi. Tinka nebent Gedimino pr. ar senamiesčio simboliškai prasiminti.
                  Svoris antraeilis dalykas. Didesnė tikimybė, kad bus visi guoliai užmirkę. Prisižiūri kaip amsterdamuose važinėja su laužais, nes nuolat pavagiami ir perparduodami. Ir po to galvoja, kad visi tik taip turi važinėt. Padorus dviratis visiškai kitas malonumas važiuot. Čia kaip lygint seną nudrožtą šaraną nebepraeinantį technikinės sava eiga su tvarkingu apynauju automobiliu. Bet vat pirmas kažkoks dvasingas, o antras variantas nebeteisingas, nes nu gi šiais laikais gėda turėti pinigų geram daiktui.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Plius tokie dviračiai sunkūs, daug km nenuvažiuosi. Tinka nebent Gedimino pr. ar senamiesčio simboliškai prasiminti.
                    Su saviškiu, kai einu lengvai prasiminti vakare po darbų, paprastai minu 30-40km. Tiek realiai net sušilti nepakanka, neskaitant kelių didesnių kalniukų. Šiaip dviračio svoris nelabai turi įtakos mynimo sunkumui, jei privengi pačių didžiausių Vilniaus kalvų.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Neatsinaujinau. Vilniuje niekada niekuo kitu ir nevažinėjau. Kažką supainiojai gal.
                      Įmesk foto, pažiūrėsim kokia ten mtb gulbė pas tave

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Svoris antraeilis dalykas. Didesnė tikimybė, kad bus visi guoliai užmirkę. Prisižiūri kaip amsterdamuose važinėja su laužais, nes nuolat pavagiami ir perparduodami. Ir po to galvoja, kad visi tik taip turi važinėt. Padorus dviratis visiškai kitas malonumas važiuot. Čia kaip lygint seną nudrožtą šaraną nebepraeinantį technikinės sava eiga su tvarkingu apynauju automobiliu. Bet vat pirmas kažkoks dvasingas, o antras variantas nebeteisingas, nes nu gi šiais laikais gėda turėti pinigų geram daiktui.
                        Guolių būklė priklauso nuo to, kai dažnai ir kaip tinkamai prižiūrimi. Dviračio išvaizda nebūtinai suponuoja, kad guoliai išklerę.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Įmesk foto, pažiūrėsim kokia ten mtb gulbė pas tave


                          Šiuo metu ieškau kažkokio panašaus, bet su 8 pavaromis.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Atsinaujinai reiškias. Nes seniau rodei kažkokį nudrožtą moterišką MTB.

                            Gulbės nugarai šlykštus reikalas. Jei važinėji po kelis kilometrus gal ir nieko. Bet jei iš miegamų rajonų į centrą su didesniu atstumu... Kas nors su gulstesne sėdėsena geriau.
                            Man regis ten buvo olandiškas dviratis tik su mtb padangomis. buvo didelė diskusija kas teoriškai greičiau - dideli ar maži ratai.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Man regis ten buvo olandiškas dviratis tik su mtb padangomis. buvo didelė diskusija kas teoriškai greičiau - dideli ar maži ratai.
                              Ne su MBT padangomis. Tiesiog nepatyrusi akis, pamačiusi storesnes padangas, pagalvojo, kad ten MBT padangos. Šiaip ir dabar su gana storomis Scwalbėmis važinėju. Nieko bendro su MBT.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Man regis ten buvo olandiškas dviratis tik su mtb padangomis. buvo didelė diskusija kas teoriškai greičiau - dideli ar maži ratai.
                                Man rodos dar ir rūžavas bei tiesiu mtbiniu vairu. Bet gal maišau

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Svoris antraeilis dalykas. Didesnė tikimybė, kad bus visi guoliai užmirkę. Prisižiūri kaip amsterdamuose važinėja su laužais, nes nuolat pavagiami ir perparduodami. Ir po to galvoja, kad visi tik taip turi važinėt. Padorus dviratis visiškai kitas malonumas važiuot. Čia kaip lygint seną nudrožtą šaraną nebepraeinantį technikinės sava eiga su tvarkingu apynauju automobiliu. Bet vat pirmas kažkoks dvasingas, o antras variantas nebeteisingas, nes nu gi šiais laikais gėda turėti pinigų geram daiktui.
                                  Esmė yra komplektacija: purvasaugiai kurie apsaugo tiek tave, tiek kitus už tavęs važiuojant per balas ir purvus, grandinės uždanga dėl ko neišsitepi kelnių ar sijono, priekinis krepšelis, kad įsimesti kuprinę, pirkinių maišą ar pan, galinė bagažinė prie kurios gali prisegti tašę vietoj kuprinės. Aukšta sėdėjimo poziciją gerina matomumą mieste, o minkštas ir platus balnas patogesnis užpakaliui. Rėmas sunkus, nes iš plieno, ir tai yra tiek pigiau, tiek geriau amortizuoja smūgius (lyginant su lengvesnėm medžiagom) be papildomų amortizatorių. Visas šitas komplektas padaro važinėjimą mieste tike labai patogų, tiek finansiškai prieinamą.

                                  Nieko gėdingo jei norisi išleisti didelius pinigus geram dviračiui, bet problema kad per daug žmonių nepradeda važinėti dviračiu, nes yra įtikinti kad jiems reikia labai gero dviračio, pilnos aprangos, važiuoti sportiškai, greitai. Net jei nusprendžia investuoti, galiausiai pamato kad tai yra labai nepatogi patirtis mieste - važiavimas smagus, bet visa kita tampa nepraktiška.

                                  Čia video kurį visiems būtina pažiūrėti:
                                  https://www.youtube.com/watch?v=aESqrP3hfi8

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                    Esmė yra komplektacija: purvasaugiai kurie apsaugo tiek tave, tiek kitus už tavęs važiuojant per balas ir purvus, grandinės uždanga dėl ko neišsitepi kelnių ar sijono, priekinis krepšelis, kad įsimesti kuprinę, pirkinių maišą ar pan, galinė bagažinė prie kurios gali prisegti tašę vietoj kuprinės. Aukšta sėdėjimo poziciją gerina matomumą mieste, o minkštas ir platus balnas patogesnis užpakaliui. Rėmas sunkus, nes iš plieno, ir tai yra tiek pigiau, tiek geriau amortizuoja smūgius (lyginant su lengvesnėm medžiagom) be papildomų amortizatorių. Visas šitas komplektas padaro važinėjimą mieste tike labai patogų, tiek finansiškai prieinamą.

                                    Nieko gėdingo jei norisi išleisti didelius pinigus geram dviračiui, bet problema kad per daug žmonių nepradeda važinėti dviračiu, nes yra įtikinti kad jiems reikia labai gero dviračio, pilnos aprangos, važiuoti sportiškai, greitai. Net jei nusprendžia investuoti, galiausiai pamato kad tai yra labai nepatogi patirtis mieste - važiavimas smagus, bet visa kita tampa nepraktiška.

                                    Čia video kurį visiems būtina pažiūrėti:
                                    https://www.youtube.com/watch?v=aESqrP3hfi8
                                    Labai geri pastebėjimai, kuriuos visiškai patvirtinu iš savo asmeninės 5 metų ir apie 20 tūkst. km važinėjimo patirties Vilniuje. Mano dviratis, kai buvo pirktas prieš ~10 metų, naujas kainavo apie 300 Litų ar kažkiek panašiai ir buvo pirktas kitam žmogui, kuris juo nevažinėjo. Buvau nusiteikęs jį tiesiog išmesti, kol nepabandžiau juo pasivažinėti. Tada greit supratau, kad tai yra be galo patogus ir geras dviratis važinėti mieste. Daugelis žmonių (akivaizdu, kad ir mantasm su Lettered) šito dar nesupranta

                                    Not Just Bikes vienas epizodas būtent apie tai

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Labai geri pastebėjimai, kuriuos visiškai patvirtinu iš savo asmeninės 5 metų ir apie 20 tūkst. km važinėjimo patirties Vilniuje. Mano dviratis, kai buvo pirktas prieš ~10 metų, naujas kainavo apie 300 Litų ar kažkiek panašiai ir buvo pirktas kitam žmogui, kuris juo nevažinėjo. Buvau nusiteikęs jį tiesiog išmesti, kol nepabandžiau juo pasivažinėti. Tada greit supratau, kad tai yra be galo patogus ir geras dviratis važinėti mieste. Daugelis žmonių (akivaizdu, kad ir mantasm su Lettered) šito dar nesupranta

                                      Not Just Bikes vienas epizodas būtent apie tai
                                      Anokia naujiena, kai jie Nausėdos fanai.

                                      https://www.diena.lt/naujienos/lietu...viraciu-986202

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Labai geri pastebėjimai, kuriuos visiškai patvirtinu iš savo asmeninės 5 metų ir apie 20 tūkst. km važinėjimo patirties Vilniuje. Mano dviratis, kai buvo pirktas prieš ~10 metų, naujas kainavo apie 300 Litų ar kažkiek panašiai ir buvo pirktas kitam žmogui, kuris juo nevažinėjo. Buvau nusiteikęs jį tiesiog išmesti, kol nepabandžiau juo pasivažinėti. Tada greit supratau, kad tai yra be galo patogus ir geras dviratis važinėti mieste. Daugelis žmonių (akivaizdu, kad ir mantasm su Lettered) šito dar nesupranta

                                        Not Just Bikes vienas epizodas būtent apie tai
                                        Įvairių dviračių esu turėjęs, tai asmeniškai geriausias ir dabar naudojamas yra tik hibridinis, šita schema irgi neblogai tai parodo.



                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Įvairių dviračių esu turėjęs, tai asmeniškai geriausias ir dabar naudojamas yra tik hibridinis, šita schema irgi neblogai tai parodo.


                                          Puiki schema. Tik kad absoliuti dauguma paprastų/pigių MBT turėtojų Vilniuje (kaip ir Kaune ir bet kur kitur Lietuvoje) važinėja ne treilais, o tais pačiais dviračių takais. Nekalbu apie tuos, kurie draskosi po miškų trasas ir stačias nuokalnes, ten atskira planeta ir tokių dviratininkų yra labai nedidelė dalis. Tiesiog pas mus daugelis naudoja netinkamą dviratį tai paskurčiai, kuriai jį realiai njaudoja. Taip yra dėl nežinojimo ir nesusigaudymo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X