Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Problemą matau jau supratai - įkalnė. Kurios nei Olandijoj, nei Danijoj nė su žyburiu nerasi. Taip, kad nustok lygint nesulyginamus dalykus.
    Tai kad miesto dviračiu į įkalnę kur kas lengviau įminti, nei MTB. Kitas klausimas, kiek jų apskritai kada nors mina į didžiąsias Vilniaus įkalnes? Kokie 2%? Tai prie ko čia preferencijos MTB?

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
      Problemą matau jau supratai - įkalnė. Kurios nei Olandijoj, nei Danijoj nė su žyburiu nerasi. Taip, kad nustok lygint nesulyginamus dalykus.
      Taigi pats rašei, kad į darbą nuokalnė, o įkalnė iš darbo, po ko neproblema namie išsimaudyt suprakaitavus.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Nu tai varai į darbą pakalnėn iš Šeškinės/Pašilų/Fabų. Po darbo varai namo į įkalnę ir tiesiai į dušą. Kur problema? Puikus cardio, jei po darbo į sporto salę, nereikia net apšilimo daryt.
        O jeigu gyveni senamiestyje, o darbas kur nors klinikose? Kaip tada numinti nesušilus? Nieko keisto, kad tiek daug važinėjančių į darbą paspirtukais, o dviračių ryte vos vienas kitas.
        Flickr

        Comment


          o kaip per lietu darote?

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Tai savaime aišku, kad lyginam greitį su tom pačiom žvaigždžių kombinacijom.
            Kaip tu net pagalvot galėjai, kad aš sakau, kad su bet kuria žvaigždžių kombinacija hibridas aplenks...

            Jei lyginam ratų įtaką, tai aišku, kad kita turi būti vienoda.
            Ta pačia žvaigždžių kombinacija, tuo pačiu pedalažu su didesniu ratu greitis bus didesnis. Bet tam palaikyti reikės išsukti daugiau vatų.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Ta pačia žvaigždžių kombinacija, tuo pačiu pedalažu su didesniu ratu greitis bus didesnis. Bet tam palaikyti reikės išsukti daugiau vatų.
              Teigibys buvo, kad didesni ratai greitesni.
              Teiginys nebuvo, kad didesni ratai greitesni su maziau ar su vienodai vatų.

              Taip, kad pagaliau sutarėme dėl pradinio visiems akivaizdaus teiginio - dviratis didesniais ratais bus greitesnis.


              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Teigibys buvo, kad didesni ratai greitesni.
                Teiginys nebuvo, kad didesni ratai greitesni su maziau ar su vienodai vatų.

                Taip, kad pagaliau sutarėme dėl pradinio visiems akivaizdaus teiginio - dviratis didesniais ratais bus greitesnis.

                Vatai yra kiek pastangų įdedi. Natūralu, kad įdedant daugiau pastangų važiuosi greičiau

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                  o kaip per lietu darote?
                  Nu kaip ir olandai.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Nu kaip ir olandai.
                    sedi namie?

                    Comment


                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                      o kaip per lietu darote?
                      Užsidedam gandoną.

                      Flickr

                      Comment


                        Čia šiek tiek švietimo. Ypač tiems, kurie galvoja, kad mieste normaliam važinėjimui verta galvoti apie ką nors kita, nei Omafiets miesto dviratį. Mano asmeninė patirtios atitinka 1:1, ką tas bičas aiškina šitame video

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Čia šiek tiek švietimo. Ypač tiems, kurie galvoja, kad mieste normaliam važinėjimui verta galvoti apie ką nors kita, nei Omafiets miesto dviratį. Mano asmeninė patirtios atitinka 1:1, ką tas bičas aiškina šitame video
                          Šis video ir buvo pagrindinė priežastis, kodėl užsimaniau tokio dviračio. Pas mus tokių galima rasti, tik dažniausiai jie būna „moteriškų dviračių“ skyriuje. Geriau negu kitapus Atlanto, bent jau pasak įrašo autoriaus.

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                            Šis video ir buvo pagrindinė priežastis, kodėl užsimaniau tokio dviračio. Pas mus tokių galima rasti, tik dažniausiai jie būna „moteriškų dviračių“ skyriuje. Geriau negu kitapus Atlanto, bent jau pasak įrašo autoriaus.
                            Aha, juokingiausia, kai kaip "commuter bikes" pristato kažkokius plentinius ar panašius dviračius. Aš šiaip ir pats iš pradžių galvojau, kaip čia dabar su tuo "moterišku" dviračiu važinėsiu. Po kelių mėnesių supratau, kad niekada gyvenime važinėjimui mieste jokio kitokio dviračio nenaudosiu, nes tai būtų tolygu savęs žalojimui.
                            Paskutinis taisė John; 2021.08.09, 22:05.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Čia šiek tiek švietimo. Ypač tiems, kurie galvoja, kad mieste normaliam važinėjimui verta galvoti apie ką nors kita, nei Omafiets miesto dviratį. Mano asmeninė patirtios atitinka 1:1, ką tas bičas aiškina šitame video
                              Toks dviratis tinka tik ten, kur nėra kalnų, ideali infrastruktūra ir atstumai maži. Šiaip tikroji revoliucija mažinanti automobilizaciją yra paspirtukai, žmonės į darbą atvažiuoja iš tokių tolimų pakampių, kur net VT nevažiuoja.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Vatai yra kiek pastangų įdedi. Natūralu, kad įdedant daugiau pastangų važiuosi greičiau
                                Jei idėsi savo maksimumą pastangų abiem atvejais, vis tiek su didesniais ratais važiuosi greičiau.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Toks dviratis tinka tik ten, kur nėra kalnų, ideali infrastruktūra ir atstumai maži. Šiaip tikroji revoliucija mažinanti automobilizaciją yra paspirtukai, žmonės į darbą atvažiuoja iš tokių tolimų pakampių, kur net VT nevažiuoja.
                                  Tai aš tokiu dviračiu važinėju jau 4 metus Vilniuje ir nuvažiavau ne vieną tūkstantį km. Vilniaus sąlygomis tai yra vienareiškmiškai vienintelis tinkamas dviračio tipas kur nors važiuoti ne sportiniais tikslais t.y. jei nevažiuoji miško trasomis ar nebandai mušti Stravos rekordų ant greičio su maksimaliu aero.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Tai aš tokiu dviračiu važinėju jau 4 metus Vilniuje ir nuvažiavau ne vieną tūkstantį km. Vilniaus sąlygomis tai yra vienareiškmiškai vienintelis tinkamas dviračio tipas kur nors važiuoti ne sportiniais tikslais t.y. jei nevažiuoji miško trasomis ar nebandai mušti Stravos rekordų ant greičio su maksimaliu aero.
                                    Jūs gyvenate šnipiškėse, nereikia į jokį kalną minti, o nemaža dalis Vilniaus gyvena "ant kalno". Pabandykite su tokiu dviračiu įminti pvz. iki spaudos rūmų.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Jūs gyvenate šnipiškėse, nereikia į jokį kalną minti, o nemaža dalis Vilniaus gyvena "ant kalno". Pabandykite su tokiu dviračiu įminti pvz. iki spaudos rūmų.
                                      Tai į Šeškinės ar Ozo kalną minu praktiškai kasdien. Į Narbuto irgi gana dažnai. Nė pro kur nelaikau savęs sportuojančiu ar daug judančiu, bet nei vienu atveju net nepradedu prakaituoti.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Jei idėsi savo maksimumą pastangų abiem atvejais, vis tiek su didesniais ratais važiuosi greičiau.
                                        Nevažiuosi greičiau, mažesnius ratus su tiek pat pastangų įsuksi smarkiau ir tai kompensuos mažesnį rato dydį. Ratų dydis ignoruojant masę, jos pasiskirstymą ir oro pasipriešinimą tiesiog pakeičia gear ratio taip pat kaip tai daro skirtingi žvaigždučių dydžiai keičiant pavaras.

                                        Pagrindinis skirtumas tarp didelių ratų ir mažų yra jų intertiškumas ir tas ypač stipriai pasireiškia dviračio ratuose nes didžioji masės dali yra ratlankyje (ir ant jo sumontuotoje padangoje). Jeigu reikia daug stabdyti ir greitėti tuomet mažesni ratai bus efektyvesni, priešingu atveju geriau didesni. Kitas momentas yra sukibimas - didesni ratai įveikia didesnes kliūtis neprarandant sukibimo lyginant su mažesniais.

                                        29er kalnų dviračių sporte pakeitė mažesnius ratus dėl to kad dviračiai apskritai tapo greitesni dėl lengvesnių komponentų ir geresnės amortizacijos, o to pasekoje pats važiavimas daug sklandesnis, todėl atsirado galimybė išlošti daugiau laiko dėl didesnių ratų privalumų nei pralošti dėl jų trūkumų.

                                        Comment


                                          Gal gali parodyti dviratį su aisto dydžio padangomis, kur maksimalių pastangų atveju įminčiau tokį patį greitį kaip su 28 padangom?

                                          Tikrai kažkas bus pagaminęs jei ratų dydis nepriduoda greičio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X