Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Įvairių dviračių esu turėjęs, tai asmeniškai geriausias ir dabar naudojamas yra tik hibridinis, šita schema irgi neblogai tai parodo.
    Lengvesni hibridiniai dviračiai manau turi pranašumų Vilniuje prieš miesto dviračius, ypač įkalnėse, senamiestyje ar ten kur reikia dažnai važinėti šaligatviais ir užlipti/nulipti nuo bortelių. Bet reikalauja papildomos komplektacijos (purvasaugiai, bagažinė ir/ar krepšelis), tad bus ir brangenis ir vis tiek ne toks praktiškas ir patogus kaip miesto dviratis, tad manau kad default rekomendacija pradedančiajam commuteriui turėtų vis tiek būti miesto dviratis, o ne hibridinis dviratis, kas dabar dažniausiai rekomenduojama Lietuvoje.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Labai geri pastebėjimai, kuriuos visiškai patvirtinu iš savo asmeninės 5 metų ir apie 20 tūkst. km važinėjimo patirties Vilniuje. Mano dviratis, kai buvo pirktas prieš ~10 metų, naujas kainavo apie 300 Litų ar kažkiek panašiai ir buvo pirktas kitam žmogui, kuris juo nevažinėjo. Buvau nusiteikęs jį tiesiog išmesti, kol nepabandžiau juo pasivažinėti. Tada greit supratau, kad tai yra be galo patogus ir geras dviratis važinėti mieste. Daugelis žmonių (akivaizdu, kad ir mantasm su Lettered) šito dar nesupranta
      Jei tau gerai tai tegu. Man tik nesuprantama kai sakoma, kad teisinga dviračių kultūra tik jei su nudrožta gulbe važinėji. Kuo didesnis atstumas, tuo gulbė prasčiau. Laikyt kelis dviračius, vieną mieste, o kitą savaitgaliam irgi nežinau kiek prasmės. Užmiestyje vakare/savaitgalį negulbė visgi daug smagiau.

      Purvasargiai tai taip, mieste būtina. Bagažinė ir tašė irgi daug geriau nei kuprinė jei tenka važiotis kažką daugiau nei porą lengvų daiktų.

      Kai turėjau vieną dviratį važinėdavau ir plente į treniruotes su aptemptais šortais su pilnais purvasargiais Patogu.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Jei tau gerai tai tegu. Man tik nesuprantama kai sakoma, kad teisinga dviračių kultūra tik jei su nudrožta gulbe važinėji. Kuo didesnis atstumas, tuo gulbė prasčiau. Laikyt kelis dviračius, vieną mieste, o kitą savaitgaliam irgi nežinau kiek prasmės. Užmiestyje vakare/savaitgalį negulbė visgi daug smagiau.

        Purvasargiai tai taip, mieste būtina. Bagažinė ir tašė irgi daug geriau nei kuprinė jei tenka važiotis kažką daugiau nei porą lengvų daiktų.

        Kai turėjau vieną dviratį važinėdavau ir plente į treniruotes su aptemptais šortais su pilnais purvasargiais Patogu.
        Nudrožimas yra labai sąlyginis dalykas. Iš originalių dalių ten tik rėmas, pavaros ir vairas likę, visa kita pakeista (po to, kai sulūžo/sugedo). Naujos detalės yra vidutinės klasės t. y. žinomų kokybiškų brendų vidutiniai variantai. Faktinė dviračio būklė po 5 metų intensyvaus naudojimo yra kaip naujo arba net geresnė dėl kokybiškų naujų dalių. Realus dviračio nudrožimas visiškai priklauso nuo to, kiek jis yra prižiūrimas ir laiku tvarkomas/servisinamas jo naudotojo. Su dvriačio tipu tai neturi nieko bendro.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Atsinaujinai reiškias. Nes seniau rodei kažkokį nudrožtą moterišką MTB.

          Gulbės nugarai šlykštus reikalas. Jei važinėji po kelis kilometrus gal ir nieko. Bet jei iš miegamų rajonų į centrą su didesniu atstumu... Kas nors su gulstesne sėdėsena geriau.
          Kad būtų patogu važiuoti bobišku dviračiu yra specialios sėdynės:
          Buy Lepper Drieveer 90V Bicycle Saddle Unisex 280x230mm - Brown at HBS (hollandbikeshop.com)

          Jei važiuosi sėdėdamas ant plastmasinės ar guminės nesąmonės, kurias pas mus parduoda kaip dviračių sėdynes - aišku, kad kentės ir šikna, ir stuburas.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Ne su MBT padangomis. Tiesiog nepatyrusi akis, pamačiusi storesnes padangas, pagalvojo, kad ten MBT padangos. Šiaip ir dabar su gana storomis Scwalbėmis važinėju. Nieko bendro su MBT.
            Tikrai nesu ekspertas, bet atsimenu kad kiti forumo dalyviai tai vadino MBT padangomis ir dar stebėjosi kodėl ant tokio miesot dviračio jas naudojat.
            Parašė John Rodyti pranešimą

            Puiki schema. Tik kad absoliuti dauguma paprastų/pigių MBT turėtojų Vilniuje (kaip ir Kaune ir bet kur kitur Lietuvoje) važinėja ne treilais, o tais pačiais dviračių takais. Nekalbu apie tuos, kurie draskosi po miškų trasas ir stačias nuokalnes, ten atskira planeta ir tokių dviratininkų yra labai nedidelė dalis. Tiesiog pas mus daugelis naudoja netinkamą dviratį tai paskurčiai, kuriai jį realiai njaudoja. Taip yra dėl nežinojimo ir nesusigaudymo.
            Kad dar visai neseniai vilniaus šaligatviai ir dviračių takai buvo patys kaip treilai. Dabar situacija aišku gerėja, bet pvz man nuvažiuoti į darbą vis tiek reikėtu atkarpą važiuoti pieva arba daryti lanką. O jeigu dviratis kaip daugumai naudojamas tik rekreacijai tai tuo labiau šansas kad važiuos prastu keliu.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Puiki schema. Tik kad absoliuti dauguma paprastų/pigių MBT turėtojų Vilniuje (kaip ir Kaune ir bet kur kitur Lietuvoje) važinėja ne treilais, o tais pačiais dviračių takais. Nekalbu apie tuos, kurie draskosi po miškų trasas ir stačias nuokalnes, ten atskira planeta ir tokių dviratininkų yra labai nedidelė dalis. Tiesiog pas mus daugelis naudoja netinkamą dviratį tai paskurčiai, kuriai jį realiai njaudoja. Taip yra dėl nežinojimo ir nesusigaudymo.
              Dauguma žmonių dviračiu važinėja įvairiom dangom, tiek takais, tiek šaligatviais, tiek senamiesčio grindiniu, tiek miško takeliais, todėl ir sakau, kad hibridinis toks universalus visur tinkamas.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Dauguma žmonių dviračiu važinėja įvairiom dangom, tiek takais, tiek šaligatviais, tiek senamiesčio grindiniu, tiek miško takeliais, todėl ir sakau, kad hibridinis toks universalus visur tinkamas.
                Bet mieste taip pat svarbu pamatyti kliūtis ir nesužaloti savęs ir kitų, galėti važiuoti su išeiginiais rūbais ir jų neišsitepti/nesuplėšyti, turėti vietos pasidėti kuprinei ar pirkiniams. Asmeniškai nekeisčiau šitų patogumų į tai, kad tiesiog šiek tiek sumažinčiau vibraciją važiuojant šaligatviais ar senamiesčio grindiniu. Jeigu dviratis yra priemonė kasdien nuvažiuot į darbą, į tai ir reikia orientuotis, o ne į tai kad būtų šiek tiek patogiau smarkiai retesniems laisvalaikio pasivažinėjimams.

                Tikrai nebandau pasakyti, kad miesto dviratis vienareikšmiškai geriau ir tikrai yra ok rinktis hibridinį įsivertinus poreikius, bet manau kad dažnai diskusijose pervertinami važiavimo kokybės skirtumai (tikrai nėra tiek ryškiai blogiau važiuoti miesto dviračiu ir keli važiavimo nepatogumai nepadaro reikšmingos įtakos visai kelionei), ir pernelyg nuvertinami praktiniai aspektai.

                Comment


                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                  Bet mieste taip pat svarbu pamatyti kliūtis ir nesužaloti savęs ir kitų, galėti važiuoti su išeiginiais rūbais ir jų neišsitepti/nesuplėšyti, turėti vietos pasidėti kuprinei ar pirkiniams. Asmeniškai nekeisčiau šitų patogumų į tai, kad tiesiog šiek tiek sumažinčiau vibraciją važiuojant šaligatviais ar senamiesčio grindiniu. Jeigu dviratis yra priemonė kasdien nuvažiuot į darbą, į tai ir reikia orientuotis, o ne į tai kad būtų šiek tiek patogiau smarkiai retesniems laisvalaikio pasivažinėjimams.

                  Tikrai nebandau pasakyti, kad miesto dviratis vienareikšmiškai geriau ir tikrai yra ok rinktis hibridinį įsivertinus poreikius, bet manau kad dažnai diskusijose pervertinami važiavimo kokybės skirtumai (tikrai nėra tiek ryškiai blogiau važiuoti miesto dviračiu ir keli važiavimo nepatogumai nepadaro reikšmingos įtakos visai kelionei), ir pernelyg nuvertinami praktiniai aspektai.
                  Hibridas ne koks TT dviratis, kad nesimatytų kliūčių

                  Rūbai su jokiu švariu dviraiču neišsitepa. Jei kelnės labai plačios - būna kilpos susisegt kelnes ant čiurnų, labai patogu.

                  Bagažinė irgi laisvai užsideda tiek ant hibridų, tiek ant dalies „sportinių“ a-la plentinių. Su mtb sunkiau, bet jiems irgi būna bagažinės tik montuojasi prie pačio sėdynkočio, o ne su dviem varžtais

                  Comment


                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                    Jeigu dviratis yra priemonė kasdien nuvažiuot į darbą, į tai ir reikia orientuotis, o ne į tai kad būtų šiek tiek patogiau smarkiai retesniems laisvalaikio pasivažinėjimams.
                    Man dviratis nėra priemonė važiuoti į darbą, pagal poreikį važiuoju auto, paspirtuku arba kraštutiniu atveju VT. Manau labai maža dalis mieste matomų dviratininkų jį naudoja važiavimui į darbą (vien dėl prakaito).
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Man dviratis nėra priemonė važiuoti į darbą, pagal poreikį važiuoju auto, paspirtuku arba kraštutiniu atveju VT. Manau labai maža dalis mieste matomų dviratininkų jį naudoja važiavimui į darbą (vien dėl prakaito).
                      Ai aš diskutuoju apie dviratį kaip apie transporto priemonę modaliniame kelionių pasiskirstyme, ir kokius dviračius vertėtų rekomenduoti žmonėms kad daugėtū žmonių persėdančių ant dviračio kasdienėms kelionėms.

                      Apie dviračius laisvalaikiui tai čiau jau visiškai atskira diskusija ir ten iš vis jokio atsakymo nėra, nes visiškai priklauso nuo individualių pomėgių.

                      Comment


                        Man keistai atrodo supriešinimas dviračių-į-darbą ir dviračių-malonumui. Jei dvirtakis leidžia žmogui numint prie Balžio pasimaudyt ar pagrybaut (su margais šortais ir hibridu be purvasargių) - puiku. Geriau nei sėdėtų namuose su alum irba važiuotų su BNB. Tiek gamtai, tiek ano sveikatai. Jei ir į darbą vistiek važiuos kitais būdais, nes darbe nėra dušo, o suprakaitavęs sėdėt nenori, tebūnie, vistiek visiems riebus pliusas.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                          Man keistai atrodo supriešinimas dviračių-į-darbą ir dviračių-malonumui. Jei dvirtakis leidžia žmogui numint prie Balžio pasimaudyt ar pagrybaut (su margais šortais ir hibridu be purvasargių) - puiku. Geriau nei sėdėtų namuose su alum irba važiuotų su BNB. Tiek gamtai, tiek ano sveikatai. Jei ir į darbą vistiek važiuos kitais būdais, nes darbe nėra dušo, o suprakaitavęs sėdėt nenori, tebūnie, vistiek visiems riebus pliusas.
                          Prie ko čia dušas? Jau 10+ metų į darbą važinėju dviračiu ir niekada dėl to nėra kilę problemų. Aišku nereikia minti kaip į šikną įgeltam. Taip pat yra e-dviračiai, kurie tokią problemą apskirtai eliminuoja net kalnuotose vietovėse.

                          Comment


                            Miesto dviratis su visokiais kitokiais kalnų, hibridiniais, lenktyniniais ar dar kokiais turi mažai ką bendro.


                            Basic miesto dviratis:
                            - Upright sėdėjimo pozicija, kad būtų patogu važiuoti ir matyti viską aplinkui.
                            - Step-through rėmas, kad galima būtų lengvai nulipti/užlipti.
                            - Purvasargiai, kad purvas nesitaškytų.
                            - Grandinės apsauga, kad nesusipurvinti tepalais.
                            - Bažinė gale (pageidautina su KLICKfix ar MIK jungtimi) arba krepšys priekyje, kad pasidėti daiktus.
                            - Planetarinė pavarų dėžė (Nexus, Alfine, Enviolo) vietoj permetėjo (derailleur), kad būtų galima lengvai perjungti bėgius netgi stovint.
                            - Amortizatoriai priekyje ir optionally sėdynėje.
                            - Geros plačios lygios puncture-proof padangos.
                            - Integruotos šviesos, kad nieko nereikėtų uždėdinėt/nuiminėt.
                            - Veidrodėlis bent jau kairėj pusėj, kad matyti iš galo atlekiančius šoferius.
                            - Rėmo spyna su prisegama grandine, kad palikti trumpam arba saugiai prirakintą ilgesniam laikui.
                            - Skambutis.
                            - Kojelė.

                            Fancy miesto dviratis:
                            - Diržas (Gates Belt Drive) vietoj grandinės, kad net nereikėtų nieko tepti.
                            - Elektrinis variklis, kad lengvai įveikti įkalnes.
                            - Hidrauliniai stabdžiai, kad būtų lengva stabdyti.
                            - Automatinė pavarų dėžė, kad išvis nieko nereikėtų perjunginėti.
                            - Heavy duty bagažinė arba krepšys, kad vežti daug daiktų arba vaikus.

                            Svoris nesvarbu, aerodinamika nesvarbu, didelis bėgių diapazonas nesvarbu.

                            Basic dviratį galima nusipirkti naują už 450-600€ dabar kad ir kokiam Decathlone. Fancy versija kainuoja daug brangiau - 2000€+, bet priklausomai nuo gyvenimo stiliaus gali potencialiai pakeisti miesto automobilį.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Prie ko čia dušas? Jau 10+ metų į darbą važinėju dviračiu ir niekada dėl to nėra kilę problemų.
                              Tai, kad tu neturi problemų, dar nereiškia, kad tavo bendradarbiai neturi problemų su tavimi.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                Geriau nei sėdėtų namuose su alum irba važiuotų su BNB. Tiek gamtai, tiek ano sveikatai.
                                Gamtai tikrai būtų geriau, jei sėdėtum namie ir gertum alų, nes važiuodamas dviračiu iškvėpuoji nereikalingą perteklinį CO2. Greta neaprovina.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Prie ko čia dušas? Jau 10+ metų į darbą važinėju dviračiu ir niekada dėl to nėra kilę problemų. Aišku nereikia minti kaip į šikną įgeltam. Taip pat yra e-dviračiai, kurie tokią problemą apskirtai eliminuoja net kalnuotose vietovėse.
                                  Skirtingi žmonės skirtingai prakaituoja ir turi skirtingus higienos standartus. Kaip ir skirtingos darbo kryptys.

                                  Svarbiausia, kad žmonės pasportuotų lauke. Dvirtakius išvis reiktų finansuoti dalinai iš sveikatos apsaugos biudžeto.

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Gamtai tikrai būtų geriau, jei sėdėtum namie ir gertum alų, nes važiuodamas dviračiu iškvėpuoji nereikalingą perteklinį CO2. Greta neaprovina.
                                    Ta Greta kuri su savo lizinginiu parketniku negali aplenkt siauram kelyje? Klientas Naisiuose nelaukia.

                                    Comment


                                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                                      Miesto dviratis su visokiais kitokiais kalnų, hibridiniais, lenktyniniais ar dar kokiais turi mažai ką bendro.
                                      - Amortizatoriai priekyje ir optionally sėdynėje.
                                      - Geros plačios lygios puncture-proof padangos.
                                      - Rėmo spyna su prisegama grandine, kad palikti trumpam arba saugiai prirakintą ilgesniam laikui.
                                      Šitie dalykai patogūs bet sakyčiau jau vis tiek labiau premium/optional.

                                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                                      Basic dviratį galima nusipirkti naują už 450-600€ dabar kad ir kokiam Decathlone. Fancy versija kainuoja daug brangiau - 2000€+, bet priklausomai nuo gyvenimo stiliaus gali potencialiai pakeisti miesto automobilį.
                                      Nereikia ir tiek. Nusipirkau už 300 eur šitą, kol kas patenkintas:
                                      https://www.decathlon.lt/lt/klasikin...zemu-remu.html

                                      Yra variantas su vidinėm pavarom (Elops 540), bet kaina jau pusantro karto didesnė (450 eur), o jei dar is su hidrauliniais stabdžiais tai 600 eur (Elops 900).

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Skirtingi žmonės skirtingai prakaituoja ir turi skirtingus higienos standartus. Kaip ir skirtingos darbo kryptys.
                                        Paprasta fizika, žmogus sportuodamas prakaituoja, ypač vasarą daug, tai kad nesmirdėti darbe reikia po sporto nusiprausti, tai dėl to vėl reikia vežiotis rankšliuosčius, kainuoja laiko ir pan.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Sportas sportui nelygu. Va pvz. beisbolininkai varžybose net nesuprakaituoja.

                                          Tas pats ir su dviračiu - ramiai riedėdamas bobišku dviračiu suprakaituosi dar mažiau nei eidamas pėsčias, nes vėjelis gaivina.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X