Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Lengvesni hibridiniai dviračiai manau turi pranašumų Vilniuje prieš miesto dviračius, ypač įkalnėse, senamiestyje ar ten kur reikia dažnai važinėti šaligatviais ir užlipti/nulipti nuo bortelių. Bet reikalauja papildomos komplektacijos (purvasaugiai, bagažinė ir/ar krepšelis), tad bus ir brangenis ir vis tiek ne toks praktiškas ir patogus kaip miesto dviratis, tad manau kad default rekomendacija pradedančiajam commuteriui turėtų vis tiek būti miesto dviratis, o ne hibridinis dviratis, kas dabar dažniausiai rekomenduojama Lietuvoje.
- 1 patinka
-
Jei tau gerai tai tegu. Man tik nesuprantama kai sakoma, kad teisinga dviračių kultūra tik jei su nudrožta gulbe važinėji. Kuo didesnis atstumas, tuo gulbė prasčiau. Laikyt kelis dviračius, vieną mieste, o kitą savaitgaliam irgi nežinau kiek prasmės. Užmiestyje vakare/savaitgalį negulbė visgi daug smagiau.Parašė John Rodyti pranešimąLabai geri pastebėjimai, kuriuos visiškai patvirtinu iš savo asmeninės 5 metų ir apie 20 tūkst. km važinėjimo patirties Vilniuje. Mano dviratis, kai buvo pirktas prieš ~10 metų, naujas kainavo apie 300 Litų ar kažkiek panašiai ir buvo pirktas kitam žmogui, kuris juo nevažinėjo. Buvau nusiteikęs jį tiesiog išmesti, kol nepabandžiau juo pasivažinėti. Tada greit supratau, kad tai yra be galo patogus ir geras dviratis važinėti mieste. Daugelis žmonių (akivaizdu, kad ir mantasm su Lettered) šito dar nesupranta
Purvasargiai tai taip, mieste būtina. Bagažinė ir tašė irgi daug geriau nei kuprinė jei tenka važiotis kažką daugiau nei porą lengvų daiktų.
Kai turėjau vieną dviratį važinėdavau ir plente į treniruotes su aptemptais šortais su pilnais purvasargiais
Patogu.
- 1 patinka
Comment
-
Nudrožimas yra labai sąlyginis dalykas. Iš originalių dalių ten tik rėmas, pavaros ir vairas likę, visa kita pakeista (po to, kai sulūžo/sugedo). Naujos detalės yra vidutinės klasės t. y. žinomų kokybiškų brendų vidutiniai variantai. Faktinė dviračio būklė po 5 metų intensyvaus naudojimo yra kaip naujo arba net geresnė dėl kokybiškų naujų dalių. Realus dviračio nudrožimas visiškai priklauso nuo to, kiek jis yra prižiūrimas ir laiku tvarkomas/servisinamas jo naudotojo. Su dvriačio tipu tai neturi nieko bendro.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei tau gerai tai tegu. Man tik nesuprantama kai sakoma, kad teisinga dviračių kultūra tik jei su nudrožta gulbe važinėji. Kuo didesnis atstumas, tuo gulbė prasčiau. Laikyt kelis dviračius, vieną mieste, o kitą savaitgaliam irgi nežinau kiek prasmės. Užmiestyje vakare/savaitgalį negulbė visgi daug smagiau.
Purvasargiai tai taip, mieste būtina. Bagažinė ir tašė irgi daug geriau nei kuprinė jei tenka važiotis kažką daugiau nei porą lengvų daiktų.
Kai turėjau vieną dviratį važinėdavau ir plente į treniruotes su aptemptais šortais su pilnais purvasargiais
Patogu.
- 1 patinka
Comment
-
Kad būtų patogu važiuoti bobišku dviračiu yra specialios sėdynės:Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Atsinaujinai reiškias. Nes seniau rodei kažkokį nudrožtą moterišką MTB.
Gulbės nugarai šlykštus reikalas. Jei važinėji po kelis kilometrus gal ir nieko. Bet jei iš miegamų rajonų į centrą su didesniu atstumu... Kas nors su gulstesne sėdėsena geriau.
Buy Lepper Drieveer 90V Bicycle Saddle Unisex 280x230mm - Brown at HBS (hollandbikeshop.com)
Jei važiuosi sėdėdamas ant plastmasinės ar guminės nesąmonės, kurias pas mus parduoda kaip dviračių sėdynes - aišku, kad kentės ir šikna, ir stuburas.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Tikrai nesu ekspertas, bet atsimenu kad kiti forumo dalyviai tai vadino MBT padangomis ir dar stebėjosi kodėl ant tokio miesot dviračio jas naudojat.Parašė John Rodyti pranešimą
Ne su MBT padangomis. Tiesiog nepatyrusi akis, pamačiusi storesnes padangas, pagalvojo, kad ten MBT padangos. Šiaip ir dabar su gana storomis Scwalbėmis važinėju. Nieko bendro su MBT.
Kad dar visai neseniai vilniaus šaligatviai ir dviračių takai buvo patys kaip treilai. Dabar situacija aišku gerėja, bet pvz man nuvažiuoti į darbą vis tiek reikėtu atkarpą važiuoti pieva arba daryti lanką. O jeigu dviratis kaip daugumai naudojamas tik rekreacijai tai tuo labiau šansas kad važiuos prastu keliu.Parašė John Rodyti pranešimą
Puiki schema. Tik kad absoliuti dauguma paprastų/pigių MBT turėtojų Vilniuje (kaip ir Kaune ir bet kur kitur Lietuvoje) važinėja ne treilais, o tais pačiais dviračių takais. Nekalbu apie tuos, kurie draskosi po miškų trasas ir stačias nuokalnes, ten atskira planeta ir tokių dviratininkų yra labai nedidelė dalis. Tiesiog pas mus daugelis naudoja netinkamą dviratį tai paskurčiai, kuriai jį realiai njaudoja. Taip yra dėl nežinojimo ir nesusigaudymo.
Comment
-
Dauguma žmonių dviračiu važinėja įvairiom dangom, tiek takais, tiek šaligatviais, tiek senamiesčio grindiniu, tiek miško takeliais, todėl ir sakau, kad hibridinis toks universalus visur tinkamas.Parašė John Rodyti pranešimą
Puiki schema. Tik kad absoliuti dauguma paprastų/pigių MBT turėtojų Vilniuje (kaip ir Kaune ir bet kur kitur Lietuvoje) važinėja ne treilais, o tais pačiais dviračių takais. Nekalbu apie tuos, kurie draskosi po miškų trasas ir stačias nuokalnes, ten atskira planeta ir tokių dviratininkų yra labai nedidelė dalis. Tiesiog pas mus daugelis naudoja netinkamą dviratį tai paskurčiai, kuriai jį realiai njaudoja. Taip yra dėl nežinojimo ir nesusigaudymo.
- 1 patinka
Comment
-
Bet mieste taip pat svarbu pamatyti kliūtis ir nesužaloti savęs ir kitų, galėti važiuoti su išeiginiais rūbais ir jų neišsitepti/nesuplėšyti, turėti vietos pasidėti kuprinei ar pirkiniams. Asmeniškai nekeisčiau šitų patogumų į tai, kad tiesiog šiek tiek sumažinčiau vibraciją važiuojant šaligatviais ar senamiesčio grindiniu. Jeigu dviratis yra priemonė kasdien nuvažiuot į darbą, į tai ir reikia orientuotis, o ne į tai kad būtų šiek tiek patogiau smarkiai retesniems laisvalaikio pasivažinėjimams.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dauguma žmonių dviračiu važinėja įvairiom dangom, tiek takais, tiek šaligatviais, tiek senamiesčio grindiniu, tiek miško takeliais, todėl ir sakau, kad hibridinis toks universalus visur tinkamas.
Tikrai nebandau pasakyti, kad miesto dviratis vienareikšmiškai geriau ir tikrai yra ok rinktis hibridinį įsivertinus poreikius, bet manau kad dažnai diskusijose pervertinami važiavimo kokybės skirtumai (tikrai nėra tiek ryškiai blogiau važiuoti miesto dviračiu ir keli važiavimo nepatogumai nepadaro reikšmingos įtakos visai kelionei), ir pernelyg nuvertinami praktiniai aspektai.
Comment
-
Hibridas ne koks TT dviratis, kad nesimatytų kliūčiųParašė Kristisz Rodyti pranešimą
Bet mieste taip pat svarbu pamatyti kliūtis ir nesužaloti savęs ir kitų, galėti važiuoti su išeiginiais rūbais ir jų neišsitepti/nesuplėšyti, turėti vietos pasidėti kuprinei ar pirkiniams. Asmeniškai nekeisčiau šitų patogumų į tai, kad tiesiog šiek tiek sumažinčiau vibraciją važiuojant šaligatviais ar senamiesčio grindiniu. Jeigu dviratis yra priemonė kasdien nuvažiuot į darbą, į tai ir reikia orientuotis, o ne į tai kad būtų šiek tiek patogiau smarkiai retesniems laisvalaikio pasivažinėjimams.
Tikrai nebandau pasakyti, kad miesto dviratis vienareikšmiškai geriau ir tikrai yra ok rinktis hibridinį įsivertinus poreikius, bet manau kad dažnai diskusijose pervertinami važiavimo kokybės skirtumai (tikrai nėra tiek ryškiai blogiau važiuoti miesto dviračiu ir keli važiavimo nepatogumai nepadaro reikšmingos įtakos visai kelionei), ir pernelyg nuvertinami praktiniai aspektai.
Rūbai su jokiu švariu dviraiču neišsitepa. Jei kelnės labai plačios - būna kilpos susisegt kelnes ant čiurnų, labai patogu.
Bagažinė irgi laisvai užsideda tiek ant hibridų, tiek ant dalies „sportinių“ a-la plentinių. Su mtb sunkiau, bet jiems irgi būna bagažinės tik montuojasi prie pačio sėdynkočio, o ne su dviem varžtais
- 1 patinka
Comment
-
Man dviratis nėra priemonė važiuoti į darbą, pagal poreikį važiuoju auto, paspirtuku arba kraštutiniu atveju VT. Manau labai maža dalis mieste matomų dviratininkų jį naudoja važiavimui į darbą (vien dėl prakaito).Parašė Kristisz Rodyti pranešimąJeigu dviratis yra priemonė kasdien nuvažiuot į darbą, į tai ir reikia orientuotis, o ne į tai kad būtų šiek tiek patogiau smarkiai retesniems laisvalaikio pasivažinėjimams.
- 1 patinka
Comment
-
Ai aš diskutuoju apie dviratį kaip apie transporto priemonę modaliniame kelionių pasiskirstyme, ir kokius dviračius vertėtų rekomenduoti žmonėms kad daugėtū žmonių persėdančių ant dviračio kasdienėms kelionėms.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Man dviratis nėra priemonė važiuoti į darbą, pagal poreikį važiuoju auto, paspirtuku arba kraštutiniu atveju VT. Manau labai maža dalis mieste matomų dviratininkų jį naudoja važiavimui į darbą (vien dėl prakaito).
Apie dviračius laisvalaikiui tai čiau jau visiškai atskira diskusija ir ten iš vis jokio atsakymo nėra, nes visiškai priklauso nuo individualių pomėgių.
Comment
-
Man keistai atrodo supriešinimas dviračių-į-darbą ir dviračių-malonumui. Jei dvirtakis leidžia žmogui numint prie Balžio pasimaudyt ar pagrybaut (su margais šortais ir hibridu be purvasargių) - puiku. Geriau nei sėdėtų namuose su alum irba važiuotų su BNB. Tiek gamtai, tiek ano sveikatai. Jei ir į darbą vistiek važiuos kitais būdais, nes darbe nėra dušo, o suprakaitavęs sėdėt nenori, tebūnie, vistiek visiems riebus pliusas.
- 1 patinka
Comment
-
Prie ko čia dušas? Jau 10+ metų į darbą važinėju dviračiu ir niekada dėl to nėra kilę problemų. Aišku nereikia minti kaip į šikną įgeltam. Taip pat yra e-dviračiai, kurie tokią problemą apskirtai eliminuoja net kalnuotose vietovėse.Parašė mantasm Rodyti pranešimąMan keistai atrodo supriešinimas dviračių-į-darbą ir dviračių-malonumui. Jei dvirtakis leidžia žmogui numint prie Balžio pasimaudyt ar pagrybaut (su margais šortais ir hibridu be purvasargių) - puiku. Geriau nei sėdėtų namuose su alum irba važiuotų su BNB. Tiek gamtai, tiek ano sveikatai. Jei ir į darbą vistiek važiuos kitais būdais, nes darbe nėra dušo, o suprakaitavęs sėdėt nenori, tebūnie, vistiek visiems riebus pliusas.
Comment
-
Miesto dviratis su visokiais kitokiais kalnų, hibridiniais, lenktyniniais ar dar kokiais turi mažai ką bendro.
Basic miesto dviratis:
- Upright sėdėjimo pozicija, kad būtų patogu važiuoti ir matyti viską aplinkui.
- Step-through rėmas, kad galima būtų lengvai nulipti/užlipti.
- Purvasargiai, kad purvas nesitaškytų.
- Grandinės apsauga, kad nesusipurvinti tepalais.
- Bažinė gale (pageidautina su KLICKfix ar MIK jungtimi) arba krepšys priekyje, kad pasidėti daiktus.
- Planetarinė pavarų dėžė (Nexus, Alfine, Enviolo) vietoj permetėjo (derailleur), kad būtų galima lengvai perjungti bėgius netgi stovint.
- Amortizatoriai priekyje ir optionally sėdynėje.
- Geros plačios lygios puncture-proof padangos.
- Integruotos šviesos, kad nieko nereikėtų uždėdinėt/nuiminėt.
- Veidrodėlis bent jau kairėj pusėj, kad matyti iš galo atlekiančius šoferius.
- Rėmo spyna su prisegama grandine, kad palikti trumpam arba saugiai prirakintą ilgesniam laikui.
- Skambutis.
- Kojelė.
Fancy miesto dviratis:
- Diržas (Gates Belt Drive) vietoj grandinės, kad net nereikėtų nieko tepti.
- Elektrinis variklis, kad lengvai įveikti įkalnes.
- Hidrauliniai stabdžiai, kad būtų lengva stabdyti.
- Automatinė pavarų dėžė, kad išvis nieko nereikėtų perjunginėti.
- Heavy duty bagažinė arba krepšys, kad vežti daug daiktų arba vaikus.
Svoris nesvarbu, aerodinamika nesvarbu, didelis bėgių diapazonas nesvarbu.
Basic dviratį galima nusipirkti naują už 450-600€ dabar kad ir kokiam Decathlone. Fancy versija kainuoja daug brangiau - 2000€+, bet priklausomai nuo gyvenimo stiliaus gali potencialiai pakeisti miesto automobilį.
- 1 patinka
Comment
-
Tai, kad tu neturi problemų, dar nereiškia, kad tavo bendradarbiai neturi problemų su tavimi.Parašė John Rodyti pranešimą
Prie ko čia dušas? Jau 10+ metų į darbą važinėju dviračiu ir niekada dėl to nėra kilę problemų.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Gamtai tikrai būtų geriau, jei sėdėtum namie ir gertum alų, nes važiuodamas dviračiu iškvėpuoji nereikalingą perteklinį CO2. Greta neaprovina.Parašė mantasm Rodyti pranešimąGeriau nei sėdėtų namuose su alum irba važiuotų su BNB. Tiek gamtai, tiek ano sveikatai.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Skirtingi žmonės skirtingai prakaituoja ir turi skirtingus higienos standartus. Kaip ir skirtingos darbo kryptys.Parašė John Rodyti pranešimą
Prie ko čia dušas? Jau 10+ metų į darbą važinėju dviračiu ir niekada dėl to nėra kilę problemų. Aišku nereikia minti kaip į šikną įgeltam. Taip pat yra e-dviračiai, kurie tokią problemą apskirtai eliminuoja net kalnuotose vietovėse.
Svarbiausia, kad žmonės pasportuotų lauke. Dvirtakius išvis reiktų finansuoti dalinai iš sveikatos apsaugos biudžeto.
- 1 patinka
Comment
-
Ta Greta kuri su savo lizinginiu parketniku negali aplenkt siauram kelyje? Klientas Naisiuose nelaukia.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Gamtai tikrai būtų geriau, jei sėdėtum namie ir gertum alų, nes važiuodamas dviračiu iškvėpuoji nereikalingą perteklinį CO2. Greta neaprovina.
Comment
-
Šitie dalykai patogūs bet sakyčiau jau vis tiek labiau premium/optional.Parašė felar Rodyti pranešimąMiesto dviratis su visokiais kitokiais kalnų, hibridiniais, lenktyniniais ar dar kokiais turi mažai ką bendro.
- Amortizatoriai priekyje ir optionally sėdynėje.
- Geros plačios lygios puncture-proof padangos.
- Rėmo spyna su prisegama grandine, kad palikti trumpam arba saugiai prirakintą ilgesniam laikui.
Nereikia ir tiek. Nusipirkau už 300 eur šitą, kol kas patenkintas:Parašė felar Rodyti pranešimąBasic dviratį galima nusipirkti naują už 450-600€ dabar kad ir kokiam Decathlone. Fancy versija kainuoja daug brangiau - 2000€+, bet priklausomai nuo gyvenimo stiliaus gali potencialiai pakeisti miesto automobilį.
https://www.decathlon.lt/lt/klasikin...zemu-remu.html
Yra variantas su vidinėm pavarom (Elops 540), bet kaina jau pusantro karto didesnė (450 eur), o jei dar is su hidrauliniais stabdžiais tai 600 eur (Elops 900).
Comment
-
Paprasta fizika, žmogus sportuodamas prakaituoja, ypač vasarą daug, tai kad nesmirdėti darbe reikia po sporto nusiprausti, tai dėl to vėl reikia vežiotis rankšliuosčius, kainuoja laiko ir pan.Parašė mantasm Rodyti pranešimąSkirtingi žmonės skirtingai prakaituoja ir turi skirtingus higienos standartus. Kaip ir skirtingos darbo kryptys.
- 1 patinka
Comment
-
Sportas sportui nelygu. Va pvz. beisbolininkai varžybose net nesuprakaituoja.
Tas pats ir su dviračiu - ramiai riedėdamas bobišku dviračiu suprakaituosi dar mažiau nei eidamas pėsčias, nes vėjelis gaivina.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment