Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia tie, kur pedalai sukasi stumiant į priekį? Aš tuos vadinu pedodviračiais

    Comment


      Seniau dauguma tokie buvo. Minskas, aistas, desna.
      Gal ir vyriškas bei ereliukas irgi.
      Gal apskritai visi ar dauguma vienos pavaros dviračių su besisukančiais pedalais stumiant.

      O dabar tai hipsterių dviračiai.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Seniau dauguma tokie buvo. Minskas, aistas, desna.
        Gal ir vyriškas bei ereliukas irgi.
        Gal apskritai visi ar dauguma vienos pavaros dviračių su besisukančiais pedalais stumiant.

        O dabar tai hipsterių dviračiai.
        Kažką painioji, nes nei Aistas (tokį, beje, vis dar turiu kažkur), tiek ereliukas nėra fixiai ir stumiant į priekį pedalai jiems nesisuka.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Kažką painioji, nes nei Aistas (tokį, beje, vis dar turiu kažkur), tiek ereliukas nėra fixiai ir stumiant į priekį pedalai jiems nesisuka.
          Turbūt painioja su stambdymu pedalais.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Turbūt painioja su stambdymu pedalais.
            Arba su pedalų sukimusi stumiant atgal. Taip būna vienos (bet nefiksuotos) pavaros dviračiams, įskaitant minėtus Aist arba Ereliukus. Šiaip iš tų laikų fixių net nežinau ar yra. Vaikiški gal nebent.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Arba su pedalų sukimusi stumiant atgal. Taip būna vienos (bet nefiksuotos) pavaros dviračiams, įskaitant minėtus Aist arba Ereliukus. Šiaip iš tų laikų fixių net nežinau ar yra. Vaikiški gal nebent.
              Rodos taip būna visiems dviračiams su kojiniu stabdžiu. Fiksai vėlyvais būdavo tik trekinės start shose versijos nebent. Arba prieškariniai karovnikai.

              Comment


                Fixas = kol sukasi galinis ratas tol sukasi pedalai, todel ir vadinasi fiksuotos pavaros.

                Comment


                  Gali būti, kad painioju, nes jau seni laikai su minsk (tokį turėjau, kuris aist, desna analogas berods).
                  Tai koks privalumas, kad suktűsi pedalai stumiant (hipstwrinis fixas) vs, kad nesisuktų (minskas, ereliukas ir tt)?

                  Comment


                    Su ereliuku gali ramiai riedėti nuo kalno, su fiksu mini visą laiką.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Su ereliuku gali ramiai riedėti nuo kalno, su fiksu mini visą laiką.
                      Tai koks fikso privalumas?

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Tai koks privalumas, kad suktűsi pedalai stumiant (hipstwrinis fixas) vs, kad nesisuktų (minskas, ereliukas ir tt)?
                        What’s the Difference between Single Speed and Fixed Gear Bikes?
                        https://www.yellowjersey.co.uk/the-d...ed-gear-bikes/
                        On the surface, fixed gear (fixie) and single speed bicycles are very similar.
                        <...>
                        Why would I buy one? Single speeds are ideal commuter or winter bikes as the lack of complex gearing makes them far easier to maintain. In contrast, the most common use of fixed gear bikes is on the track. Most of the bikes you see speeding around the velodromes are fixed gears with no brakes.
                        The benefits of riding fixed gear
                        https://www.bikeradar.com/features/t...ng-fixed-gear/
                        Riding a fixed gear bike really helps to improve a rider on a standard road bike. <...> It teaches you a good pedalling technique, making sure you’re producing power through the whole pedal stroke, as opposed to ‘stomping’ on the pedals like I see many riders doing.
                        <...>
                        Helps with cadence as generally when you are on a fixed gear you are forced to pedal a lot faster. When transferred on to the road this gives riders a lovely high cadence, which is efficient, but also great for developing a rider’s top-end speed.
                        <...>
                        There is no rest when you’re riding a fixed gear, so you are constantly pedalling. It is a different workout to one on a standard road bike and there are positives and negatives to both.
                        Is a fixie faster than a single-speed freewheel?
                        https://www.quora.com/Is-a-fixie-fas...share=98e143ca
                        Bicycle drives do suffer significant losses in efficiency from derailleur pulleys, but single-speed bikes don't have them. Just like fixies.

                        The answer involves considering a bicycle (such as mine) equipped with two brakes and a fixed gear, and comparing with the same bicycle but only replacing the fixed cog with a freewheel cog of the same teeth count. In that case, my guess is that the fixie is only very slightly more efficient, because the freewheel weighs very slightly more and there are tiny losses in the freewheel mechanism. However the difference is going to be extremely small, much much much less than the loss from a derailleur.

                        As for which is more efficient for a given ride, that varies widely. The freewheel has a slight advantage in being able to coast (less energy required to cover same distance) but the fixie rider tends to keep speed up by virtue of having to pedal regardless. The freewheel has an obvious advantage on downhills (wheee!) but both have the same gearing so are equal on flats and uphills.
                        LT santrauka: fiksuotos pavaros dviratis lengvesnis, nes neturi stabdžių, yra efektyvesnis, nes neprarandi energijos ir momento vėl išsukant pedalus, kadangi grandinė nuolat „įtempta ir dirba”. Fiksuotos pavaros dviratis padeda tobulinti plento dviračio lentkyniavimo techinką.
                        Paskutinis taisė dondc; 2021.08.07, 10:38.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Žodžiu skirta sportininkams ir norint praktikuotis teisingą mynimo tempą. Spėju daugumai hipsterių su fiksais tai nežinoma, ar neaktualu

                          Comment


                            Daugumai, turbūt, svarbiausias pats mynimo pojūtis, mažas svoris, minimali eksploatacijos priežiūra, galimybė atlikti papildomus triukus. Visgi, Naktiniame Vilniaus kriteriume (renginyje lenktynių formate) yra atskira fiksuotos pavaros grupė. Bent praeitais metais fiksuotųjų grupėje važiavo tokie, kurie galėtų varžytis su pajėgiausiais plentininkais.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Tai koks fikso privalumas?
                              Dabartinių fiksų kada prasidėjo nuo kurjerių, kuriems reikėjo pigiai eksplotuojamų dviračių, kurių negaila jei pavogia.

                              O po to tiesiog... mada. Kaip klausyti muzikos iš vinilo ir dar n+k neefektyvių užsiėmimų.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Žodžiu skirta sportininkams ir norint praktikuotis teisingą mynimo tempą. Spėju daugumai hipsterių su fiksais tai nežinoma, ar neaktualu
                                kad tau nezinoma, nereiskia kad ir fixu naudotojam nezinoma.

                                Comment


                                  Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

                                  kad tau nezinoma, nereiskia kad ir fixu naudotojam nezinoma.
                                  Aš spėjau, kad daugumai hipsterių nežinoma, ne dėl to, kad man nežinoma.

                                  Ir nekalbu apie visus fiksų naudotojus, kalbu apie dalį, kurie dėl mantasm įvardytų priežasčių perka.

                                  Comment


                                    Fiksiai yra ganėtinai pavojingi, nes per greitai minant ne taip lengva sustabdyti. Aš paskutinius turiu ~10 metų važinėju su vienos pavaros dviračiu ir galiu patvirtinti, kad didžiausias šio dviračio privalumas yra tai, kad nereikalauja didelės preižiūros.

                                    Comment


                                      Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                      Fiksiai yra ganėtinai pavojingi, nes per greitai minant ne taip lengva sustabdyti. Aš paskutinius turiu ~10 metų važinėju su vienos pavaros dviračiu ir galiu patvirtinti, kad didžiausias šio dviračio privalumas yra tai, kad nereikalauja didelės preižiūros.
                                      Šiaip apskritai dviračiai be išorinių pavarų reikalauja labai mažai priežiūros, palyginus su išorinėmis pavaromis. Maniškis pigus ir paprastas moteriškas miesto dviratis ne kartą tvarkytas, pakeista daug dalių jame, pradedant ratais, baigiant pedalais, bet vienas dalykas, kurio dar neteko taisyti po maždaug 20K ridos, yra vidinės pavaros.

                                      Comment


                                        Beje, gal kas nors turi paaiškinimų, kodėl Lietuvoje miestuose (Vilniuje, Kaune) bene labiausiai populiarus dviračių tipas yra MTB ar panašūs dviračiai su amortizatoriais ir storomis padangomis su giliu protektoriumi? Suprantu, kad yra kažkiek MTB entuziastų, kurie laksto visokiais miškų takeliais, bet nu nėra jų realiai daug. Akivaizdu, kad paprasti važinėtojai dėl kažkokių priežasčių naudojimui mieste ant asfalto perka kalnų tipo dviračius. Kodėl taip žmonės daro? Juk baisiai nepatogu ir nemalonu jais važiuoti lygiu asfaltu.

                                        Comment


                                          Jau tapus suaugusiu, po ilgos pertraukos, savo pirmąjį pirkau 2015 m. kartu su draugu. Dviese bandėm pramušt nuolaidą perkant kartu toje pačioje parduotuvėje. Ėmiau fitness tipo (plonom padangom, standžia šake). Draugas MTB. Bandžiau net perkalbėt ir įsiūlyt savo stiliaus dviratį ar bent hibridą (fitness su amortizatoriumi šakėje). Jo argumentas buvo – lengva įveikti bordiūrus. Taip ir nusipirko MTB. Pasiteisino tik dėl to, kad bent važinėjo žiemą per sniegą. Žinom, jog normaliai pasnigus dvirtakiais gali būti labai sudėtinga važiuoti, o su MTB pravažumas didesnis. Ant savo fitness žiemai dedu minkštesnės gumos 32 mm CX (cyclocross) gilaus protektoriaus (mud tipo) padangas, ir tai reikia gerų įgūdžių sudėtingesnėse vietose.

                                          Šiaip dar žmonės gal bijo tų trinkelių ir tarpų tarp jų. MTB plati padanga ne taip sminga, nebent jau ekstremaliuose šaligatviuose, kaip Vilniaus Narbuto g. viršuje.
                                          Paskutinis taisė dondc; 2021.08.07, 18:49.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X