Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Tokio tipo dviračiams elektros variklis labai dera - patogi sėdėsena, iškeltos rankos. Nieko nereikia daryti, tik sėdėti. Nes tokie dviračiai ir nepatogūs norint paminti energingiau. Aišku, jie tam ir nėra skirti. Morta juos vadina universalais, bent jau Lietuvoje jie vadinami komfortiniais/miesto. Gal ir Olandijoje taip vadinami, nes toje nuotraukoje yra žodis comfortabel...
    Kas dėl pavadinimo "universalus", tai jis man irgi nepatinka, bet toki dave wikipedia: Utility bicycle... ir išverte į lietuvių Anglonas.
    Olandai turi jam savo pavadinimą: Stadsfiets (lt. miesto dviratis)



    Šiaip jau dviratis su varikliu kaip ir praranda savo veidą. Kaip susisiekimo priemonė puiku ir patogu, bet norint paprakaituoti, tai variklis tik nereikalingas trukdis.
    Nyderlanduose dviračiai naudojami kaip susisiekimo priemonė, ten nėra supratimo "pasivažinėti", tiesiog sėdi ir važioji kur reikia. Elektrodviračius perka pagrinde pensininkai, kurie dar pajegus apsieiti be elektrokariuko.

    Tas Audi dviratis tai geriausiai tiktų ne norint kur nors nuvažiuoti, bet norint pasirodyti .
    Tai kad ir mūsų temoje jis atsirado su tuo pačiu tikslu...
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      Šiuolaikinių padoresnių dviračių ratlankiai yra pakankamai tvirti (dvigubi). Jei nešokinėjama iš kelių metrų aukščio, jų balansuoti net nereikia. Seniau juk sunku būdavo ilgesnį laiką išsaugoti ratus tiesius, ypač užpakalinį. Kažkiek pavažinėji ir ratai jau banguoja.
      Užvažiuojant ant bordiuro, priekinį ratą šiek tiek pakelt buvo nesunku, o užpakalinį pakelt buvo jau sunkoka, todėl jis gaudavo visą krūvį. Tai ir buvo pagrindinė aštuntukų priežastis. O dar prisiminus stabdymą užblokavus galinį ratą ir pastačius dviratį skersai judėjimo krypčiai...
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Užvažiuojant ant bordiuro, priekinį ratą šiek tiek pakelt buvo nesunku, o užpakalinį pakelt buvo jau sunkoka, todėl jis gaudavo visą krūvį. Tai ir buvo pagrindinė aštuntukų priežastis. O dar prisiminus stabdymą užblokavus galinį ratą ir pastačius dviratį skersai judėjimo krypčiai...
        Tiesiog galiniai ratai dėl savo nesimetriškos konstrukcijos yra gerokai silpnesni už priekinius ir todėl labiau linkę virst į aštuonetą.

        Tas pats beje ir su tais visais madingais stipinų raštais, jie gerokai silpnesni už "tradicinį" bet užtat cool atrodo.

        Comment


          Kodėl gi? Vintage stilius dabar madingas. Ypač vakarų Europos šalyse.

          Comment


            Prie ko čia vintage? Kiekvienas stipinų raštas (angl. lacing pattern) skirtas savo keliui, pvz. ratai lenktininio plentinio dviračio gali turėti radialinį raštą, bet gali ir trijų kryžių:



            © Wikipedia
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
              Prie ko čia vintage? Kiekvienas stipinų raštas (angl. lacing pattern) skirtas savo keliui, pvz. ratai lenktininio plentinio dviračio gali turėti radialinį raštą, bet gali ir trijų kryžių:
              Iš tikro, tai su keliu susiję tik tiek, kad kuo "silpnesnis" raštas tuo greičiau susikreivina ratas.

              Patvariausias yra minėtas klasikinis kryžius kur kiekvienas stipinas kertasi su kitais 2. Realiame gyvenime (nesvarbu ar miesto ar plentiniame "sportiniame" dviratyje) praktiškai nėra racionalių priežasčių vartoti kokį nors kitokį raštą. Ar tarkim suplotus stipinus.

              Profesionaliame sporte yra kiek kitaip, ten visai racionalu dalį tvirtumo paaukot dėl truputį geresnės aerodinamikos. Ratai juk vistiek teturi atlaikyt tik vieną etapą, po to juos galima perrinkt, naujai sureguliuot ar tiesiog pakeist. Užtat taip laimima pora papildomų sekundžių.

              Na o mėgėjiškam sporte ar šeip pasivažinėjime malonumui tos pora sekundžių ar papildomas km/h top greičio nieko nereiškia. Priežastys yra grynai estetinės, panašiai kaip ir moteriškių aukštakulniai. Reikėt nereikia, greičiausiai ne taip patogu kaip klasikiniai batai bet užtat sexy.

              Apskritai reikia pastebėt, kad kaip ir betkokiuose žaisluose dviračiuose mada dažnai laimi prieš racionalumą. Pvz kai patapo madingi kalnų dviračiai gatvėse atsirado pilna entuziastų su pilnai amortizuotais bolidais dantytom padangom. Nors galinis amortizatorius sugeria mynimo energiją, dantytos padangos ir sunkus rėmas nenoriai rieda. Nu bet juk cool, dėl to galima ir paprakaituot Lietuviai atrodo apskritai nebepažįsta jokių kitokių dviračių

              Arba pvz kad ir tokie nesusipratimai kaip plentiniai "sportiniai" dviračiai su hidrauliniais diskiniais stabdžiais. Diskiniai stabdžiai automatiškai reiškia, kad reikalingos tvirtesnės (sunkesnės) priekinės šakės beigi storesni stipinai. Hidraulika taip pat daugiau sveria už banalų troselį su "replėm". Ir kas laimima? Ogi nieko. Bet juk cool

              Comment


                Parašė a_p Rodyti pranešimą
                Arba pvz kad ir tokie nesusipratimai kaip plentiniai "sportiniai" dviračiai su hidrauliniais diskiniais stabdžiais. Diskiniai stabdžiai automatiškai reiškia, kad reikalingos tvirtesnės (sunkesnės) priekinės šakės beigi storesni stipinai. Hidraulika taip pat daugiau sveria už banalų troselį su "replėm". Ir kas laimima? Ogi nieko. Bet juk cool
                Aš tai visalaik maniau jog tie su amortizatoriais iš kokio skate, vingio ar kalnų parko važiuoja. Pats važinėju su tarybiniu start shose, padangos apie 2,8 -3,2 bar. ir atlaiko tą vilnietišką asfaltą
                Dear Sir,

                Comment


                  Skirtingas stipinavimas suteikia šiek tiek skirtingas charakteristikas ratams. Tiesus stipinavimas ratą padarys šiek tiek kietesnį, o kryžiuoti stipinai šiek tiek minkštesnį, t.y. pats ratas amortizuos daugiau ir taip dėl tos bus tvirtesnis, bet riedės šiek tiek prasčiau, bet čia jau turiu galvoje paprastam mirtingajam nejuntamą skirtumą.

                  Dar yra ne tik plokšti stipinai, bet populiaresni kintamo diametro stipinai, galuose storesni, o per vidurį suplonėjantys tam, kad išlošti svorio. Svoris labai daug duoda, o ratuose dar papildomai, dėl inercinių jėgų, bet čia taip pat paprastam mirtingajam jokio skirtumo.

                  Amortizatoriai normaliomis miesto sąlygomis visiškai nereikalingi, jų paskirtis išlaikyti ratą maksimaliai besiliečiant su grindiniu, o to reikia dideliu greičiu važiuojant per nelygumus, kad dviratis visados būtų kontroliuojamas. Galinis amortizarius reikalingas tam, kad bet kokiu keliu nesustojamai galima būtų minti. Nekalbu apie ekstremalų sportą, kur amortizatoriai turi papildomą paskirtį sugerti didelius smūgius, nusileidimų iš aukštai metu .

                  Diskiniai stabdžiai gerai, nes realiai ilgaamžiskesni, didesnė stabdymo jėga ir gerokai geriau veikia prastomis oro salygomis. Taip pat nebūtinas idealiai triesus ratas. Svoris - taip didesnis. Todėl ten kur labai aktualus svoris naudojami rim brake'ai. Normaliai naudojant, paprasti V-Brake yra daugiau nei pakankamai .
                  Paskutinis taisė pauliaK; 2012.06.19, 14:30.

                  Comment


                    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                    ...Tiesus stipinavimas ratą padarys šiek tiek kietesnį, o kryžiuoti stipinai šiek tiek minkštesnį, t.y. pats ratas amortizuos daugiau ir taip dėl tos bus tvirtesnis, bet riedės šiek tiek prasčiau...
                    Cia biski del terminologijos pataisa. Radialinis stipinavimas daro tvirtesne rato konstrukcija, tokiam ratui reikalingas labai lygus tako pavirsius. Toko rato amortizacija atlieka padanga. Nedideli nelygumai gali pazeisti rato tvirtuma ir jei atsparumo neuzteks galimos deformacijos. Kryziuotas stipinavimas minkstesnis, jis leidzia naudoti takus su nelygumais, nes rato konstrukcija savaime amortizuojanti.
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                      Cia biski del terminologijos pataisa. Radialinis stipinavimas daro tvirtesne rato konstrukcija, tokiam ratui reikalingas labai lygus tako pavirsius. Toko rato amortizacija atlieka padanga. Nedideli nelygumai gali pazeisti rato tvirtuma ir jei atsparumo neuzteks galimos deformacijos. Kryziuotas stipinavimas minkstesnis, jis leidzia naudoti takus su nelygumais, nes rato konstrukcija savaime amortizuojanti.
                      Standesnę tam tikra kryptimi, kas nebūtinai savaime reiškia kad tvirtesnę.

                      Comment


                        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                        Amortizatoriai normaliomis miesto sąlygomis visiškai nereikalingi, jų paskirtis išlaikyti ratą maksimaliai besiliečiant su grindiniu, o to reikia dideliu greičiu važiuojant per nelygumus, kad dviratis visados būtų kontroliuojamas. Galinis amortizarius reikalingas tam, kad bet kokiu keliu nesustojamai galima būtų minti. Nekalbu apie ekstremalų sportą, kur amortizatoriai turi papildomą paskirtį sugerti didelius smūgius, nusileidimų iš aukštai metu
                        Žiūrint koks miestas, jei Vilnius, tai važinėjant su visais amortizatoriais buvo nepalyginamai daugiau komforto, dabar kartais rankos taip atsitranko, kad net skauda, nors yra ir priekyje amortizatorius. Aišku greitis būdavo mažesnis ir nuovargis gerokai didesnes, bet žiūrint vien tik komforto prasme, kalnų dviratis geriausias variantas, ypač važinėjantiems nedidelius atstumus.
                        Paskutinis taisė Lettered; 2012.06.20, 07:46.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Žiūrint koks miestas, jei Vilnius, tai važinėjant su visais amortizatoriais buvo nepalyginamai daugiau komforto, dabar kartais rankos taip atsitranko, kad net skauda, nors yra ir priekyje amortizatorius. Aišku greitis būdavo mažesnis ir nuovargis gerokai didesnes, bet žiūrint vien tik komforto prasme, kalnų dviratis geriausias variantas, ypač važinėjantiems nedidelius atstumus.
                          Jei reik komforto, tai dar yra Schwalbe išradimas "balioninės padangos" - kur komfortas pasiekiamas didelėmis padangomis mažu slėgiu. Lyginant su amortizatoriais sutaupoma dviračio svorio ir sudėtingumo.
                          http://www.balloonbikes.com/en/advantages.html
                          kaip?

                          Comment


                            Parašė alm Rodyti pranešimą
                            Jei reik komforto, tai dar yra Schwalbe išradimas "balioninės padangos" - kur komfortas pasiekiamas didelėmis padangomis mažu slėgiu. Lyginant su amortizatoriais sutaupoma dviračio svorio ir sudėtingumo.
                            http://www.balloonbikes.com/en/advantages.html
                            Tai galioja ir paprastoms kalnų dviračių padangos be to didelio traktorinio rašto. Daugiau komforto, bet mažesnis greitis ir sunkiau minti, ypač sunkesniems žmonėms.
                            Flickr

                            Comment


                              Reikia patarimo

                              Sveiki, forumiečiai. Kitą semestrą gyvensiu prie karališkojo miesto parko ir žinau, jog universitetą bei miesto centrą nesunkiai galėsiu pasiekti važiuodamas dviračiu. Planuoju būti atsakingu studentu ir kuo dažniau važinėti dvirate transporto priemone.
                              Gal kas galėtumėte patarti, kokį dviratį geriau įsigyti, tinkamą dažniems pasivažinėjimams mieste bei grįstais takeliais parkuose? Patogumas gabenti dviratį kita transporto priemone būtų didelis privalumas.
                              Šiuo metu esu Lietuvoje ir domiuosi galimybėmis įsigyti dviratį čia (Klaipėdoje). Kokybės/kainos santykis svarbus.
                              Ačiū už patarimus.
                              Paskutinis taisė Silber418; 2012.07.18, 19:33.

                              Comment


                                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                Sveiki, forumiečiai. Kitą semestrą gyvensiu prie karališkojo miesto parko ir žinau, jog universitetą bei miesto centrą nesunkiai galėsiu pasiekti važiuodamas dviračiu. Planuoju būti atsakingu studentu ir kuo dažniau važinėti dvirate transporto priemone.
                                Gal kas galėtumėte patarti, kokį dviratį geriau įsigyti, tinkamą dažniems pasivažinėjimams mieste bei grįstais takeliais parkuose? Patogumas gabenti dviratį kita transporto priemone būtų didelis privalumas.
                                Šiuo metu esu Lietuvoje ir domiuosi galimybėmis įsigyti dviratį čia (Klaipėdoje). Kokybės/kainos santykis svarbus.
                                Ačiū už patarimus.
                                Siūlau rinktis dviratį su vidinėm pavarom (nežinau kaip tiksliau vadinasi, bet kur pavaros yra galinio rato ašyje). Geriausia 3,5,7,8 pavaros.
                                Pats tokį turiu 3 pavarų (jau antrą), tai labai patiko, gerokai patikimesni už tuos kur pavaros ant žvaigždučių.
                                Ratai ne mažiau 28'', nes su tokiu mažiau mint reikia norint pasiekt didesnį greitį. (O ir šiaip su dideliais ratais maloniau važiuot)
                                Būtinai su purvasaugiais ir bagažine (tikrai praverčia).

                                Comment


                                  Šis labai studentiška kaina: http://www.specialized.com/pl/pl/bik...kstarmacsl4di2


                                  O jei rimčiau, tai čia net ir parašyta - Daily: http://www.specialized.com/pl/pl/bikes/globe/daily
                                  You've got one life! Live it!

                                  Comment


                                    1. Nori naujo ar iš turgaus (vogto)?
                                    2. Kiek pinigų gali / nori skirti dviračiui?

                                    Tau reikia universalaus dviračio. Taip vadinamo "komuterio". Tinka fredžio nuoroda. Arba https://www.google.lt/search?hl=en&q...w=1095&bih=791 Tik jie sunkoki kaip daiktai.
                                    Dar variantas pirkti taip vadinamą ciklokrosą, dedant padangas be protektoriaus. Turėsi universalų dviratį, tinkantį važiuoti tiek mieste, tiek miško takais laisvalaikiu. Ar prie jūros. Guglas: https://www.google.lt/search?hl=en&q...JtC0hAetueTaAw
                                    Paskutinis taisė LBP; 2012.07.19, 09:07.
                                    N N N

                                    Comment


                                      Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
                                      Siūlau rinktis dviratį su vidinėm pavarom (nežinau kaip tiksliau vadinasi, bet kur pavaros yra galinio rato ašyje). Geriausia 3,5,7,8 pavaros.
                                      Pats tokį turiu 3 pavarų (jau antrą), tai labai patiko, gerokai patikimesni už tuos kur pavaros ant žvaigždučių.
                                      Ratai ne mažiau 28'', nes su tokiu mažiau mint reikia norint pasiekt didesnį greitį. (O ir šiaip su dideliais ratais maloniau važiuot)
                                      Būtinai su purvasaugiais ir bagažine (tikrai praverčia).
                                      Kuo tau asmeniškai pasireiškia didesnis vidinių pavarų patikimumas, lyginant su įprastinėm?
                                      N N N

                                      Comment


                                        vidines pavaros maziau patikimos nei isorines del ju konstrukcijos... bet jos yra praktiskesnes... nereikalauja tiek prieziuros kaip isorines...
                                        Mieste vazineti geriau miesto dviraciu... kaip nurode fredis (antras linkas).
                                        Jei reikia vaziuoti daznai VT - geriau pirkti sulankstoma, taip yra patogiau, daznai pigiau...
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Jei tenka dažnai važiuoti miesto viešuoju transportu, kam tada iš viso tas dviratis?
                                          N N N

                                          Comment

                                          Working...
                                          X