Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Tiesiog lietuvių mąstymas dėl savitos švietimo sistemos ir nusistovėjusių auklėjimo tradicijų toks, kad yra sudėtinga savarankiškai suvokti, kaip adekvačiai kiekvienoje situacijoje elgtis, nori viską apibrėžti taisyklėmis. Esu vartęs Airijos kelių eismo taisykles - plonytė apie 30 psl. knygelė ir viskas - visa kita suvokiama kaip tiesiog vairavimo tradicijos - „nerašytos taisyklės“. Bėda, kad mes tokie atsiriboję nuo bendravimo ir norime viską apibrėžti teisiškai, kai dalis to gali būti neapibrėžta - tai palengvintų situacijos sprendimą konkrečiu atveju.
    Problema gal ne tiek "savarankiškame suvokime", kiek taip vadinamų liberalų intensyviai kalamai sociopatijos dogmai. Ko tiesioginė pasekmė yra ultimatyvus egoizmas, beatodairiškas "lipimas per galvas", "po manęs nors ir tvanas", taip vadinamos "kiaulės akys" ir kiti panašūs "laukinių džiunglių" dalykai.

    Tai savo ruožtu provokuoja atitinkamai išpūstas taisykles. Nes jei ko nors neparašysi ar ką nors galima bus interpretuoti daugiau nei vienu būdu (nesvarbu kiek idiotišku), tai iškart atsiras krūva piliečių su minėtomis "kiaulės akimis" ir tas taisykles laužys taip kaip jiem patogiau.
    Ir mūsų zombiuota visuomenė tai netgi pernelyg nesipktindama toleruoja.

    Comment


      Parašė a_p Rodyti pranešimą
      Problema gal ne tiek "savarankiškame suvokime", kiek taip vadinamų liberalų intensyviai kalamai sociopatijos dogmai. Ko tiesioginė pasekmė yra ultimatyvus egoizmas, beatodairiškas "lipimas per galvas", "po manęs nors ir tvanas", taip vadinamos "kiaulės akys" ir kiti panašūs "laukinių džiunglių" dalykai.

      Tai savo ruožtu provokuoja atitinkamai išpūstas taisykles. Nes jei ko nors neparašysi ar ką nors galima bus interpretuoti daugiau nei vienu būdu (nesvarbu kiek idiotišku), tai iškart atsiras krūva piliečių su minėtomis "kiaulės akimis" ir tas taisykles laužys taip kaip jiem patogiau.
      Ir mūsų zombiuota visuomenė tai netgi pernelyg nesipktindama toleruoja.
      Visų pirma - nėra taip. Antra, tai liberalumas neskatina tavo vaizduojamos situacijos. Atvirkščiai, V. Europa, kuri yra liberalesnė, negu mūsų tautelė, yra socialesnė. Galbūt maišai priežastis? Aš kaip tik tavo pavyzdį „lipimas per galvas“ sieju su neišsivysčiusiomis šalimis, kai žmonės jaučia socialinį, ekonominį ir kt. nepriteklių, todėl visomis išgalėmis kovoja už save ir savo artimuosius. V. Europoje to nėra ir nereikia. Tiesa, ten yra civilizuotesnis „lipimas per galvas“ - intelektinė konkurencija. Visa tai vyksta tyliai, ramiai, kultūringai.

      Dėl liberalumo, kuris neva provokuoja „lipimą per galvas“ - tai vėlgi mūsų posovietinių kultūrų problema, kai nemoka mūsų visuomenės kai kurie nariai išbalansuoti tarp laisvės sau ir laisvės sau nekenkiant, netrukdant kitiems. Tai jau ne su liberalumu, o žmogaus protu, pasaulėžiūra, auklėjimu susiję.

      Tu netgi sau prieštarauji, sakydamas, kad liberalumas skatina „lipimas per galvas“ ir neva tai skatina kurti kuo daugiau taisyklių. Bet juk V. Europoje, kur yra liberali aplinka, taisyklių tiek daug nėra, kaip Lietuvoje. Ten yra suvokimas visų pirma, bendravimas ir bendradarbiavimas.

      Neįtikinai.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        Visų pirma - nėra taip. Antra, tai liberalumas neskatina tavo vaizduojamos situacijos. Atvirkščiai, V. Europa, kuri yra liberalesnė, negu mūsų tautelė, yra socialesnė. Galbūt maišai priežastis?
        Aš minėjau tuos taip vadinamus liberalus. Na tuos, kuriuos atstovauja visi tie LLRI. T.y. tie sociopatai kuriems viskas kas vieša yra velnio išradimas ir idealus visa ko pagrindas beigi variklis yra egoizmas ir godumas. Na o taip vadinamas "viešasis gėris" jų retorikoje yra "vagystė". Nes juk kažkas už jį moka.

        Tai va, jei anuos vadint liberalais, tai V.Europa yra totaliai neliberali, o kažkoks ekstremalus socializmas. Kur "iš vienų atima ir kitiems duoda" ir t.t. Na žodžiu visi tie košmarai.

        Aš kaip tik tavo pavyzdį „lipimas per galvas“ sieju su neišsivysčiusiomis šalimis, kai žmonės jaučia socialinį, ekonominį ir kt. nepriteklių, todėl visomis išgalėmis kovoja už save ir savo artimuosius. V. Europoje to nėra ir nereikia. Tiesa, ten yra civilizuotesnis „lipimas per galvas“ - intelektinė konkurencija. Visa tai vyksta tyliai, ramiai, kultūringai.
        Nepriteklis yra visur, net ir toje pačioje V.Europoje. Ir netgi nemažai, santykinai nei kiek ne mažiau nei Lietuvoje.

        Daugelis dalyku tokie kaip "sažinė", "padorumas", "civilizuotumas" turi prasmę tik visuomeniniam kontekste. Kada žmogui svarbi ir kitų nuomonė. Tada ir "lipimas per galvas" patampa nebe tokiu viliojančiu užsiėmimu.

        Bet jei į pasaulį žiūrėt per anų aukščiau minėtų piliečių prizmę, tai valdo egoizmas ir kitų nuomonė visiškai nesvarbi. Tada nieko blogo ir "perlipti jiems per galvas", nes juk niekam neįdomu ką tų galvų savininkai apie tai mano. Ir beje, patys kalti kad leidžiasi.

        Tu netgi sau prieštarauji, sakydamas, kad liberalumas skatina „lipimas per galvas“ ir neva tai skatina kurti kuo daugiau taisyklių. Bet juk V. Europoje, kur yra liberali aplinka, taisyklių tiek daug nėra, kaip Lietuvoje. Ten yra suvokimas visų pirma, bendravimas ir bendradarbiavimas.

        Neįtikinai.
        Taisyklės netgi labai yra, netgi rašytos. Bet kol jomis nepiktnaudžiaujama ir laikomasi "taisyklių dvasios" tai visko dėstyti iki paskutinės raidelės ir nereikia. Pakanka nurodyt "gaires".

        Comment


          Parašė a_p Rodyti pranešimą
          Taisyklės netgi labai yra, netgi rašytos. Bet kol jomis nepiktnaudžiaujama ir laikomasi "taisyklių dvasios" tai visko dėstyti iki paskutinės raidelės ir nereikia. Pakanka nurodyt "gaires".
          Taip, dėl šito sutinku. O Lietuvoje ir kt. posovietinėse šalyse įstatymu, taisyklėmis gąsdinama iškart, be pagrindo. Kad ir pradedant darbą didelėje įmonėje, darbdavys prigąsdina nedaryti to, ano. Sakau aš jam: O kam man sakote, gi ką tik pasirašiau ir skaičiau. Tai sako noriu įkalt į galvą. Tai man pirmas įspūdis iškart - nepagarba būsimam darbuotojui, spaudimo darymas ir netgi nepasitikėjimas.

          Tai ir norėjau pasakyti - taisyklės gerai, bet kai jos kaišomos nesant reikalui tai yra fu. Jau ir taip mūsų visuomenė pernelyg sukaustyti, sunkiai sekasi išsilaisvinti po sovietinio gyvenimo aplinkos.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Taip, dėl šito sutinku. O Lietuvoje ir kt. posovietinėse šalyse įstatymu, taisyklėmis gąsdinama iškart, be pagrindo. Kad ir pradedant darbą didelėje įmonėje, darbdavys prigąsdina nedaryti to, ano. Sakau aš jam: O kam man sakote, gi ką tik pasirašiau ir skaičiau. Tai sako noriu įkalt į galvą. Tai man pirmas įspūdis iškart - nepagarba būsimam darbuotojui, spaudimo darymas ir netgi nepasitikėjimas.

            Tai ir norėjau pasakyti - taisyklės gerai, bet kai jos kaišomos nesant reikalui tai yra fu. Jau ir taip mūsų visuomenė pernelyg sukaustyti, sunkiai sekasi išsilaisvinti po sovietinio gyvenimo aplinkos.
            Tai kad kaip tik pas mus trūksta tvarkos ir taisyklių laikymosi, tiek darbuose, tiek prie vairo, tiek visose kitose srityje, jeigu kaip nors apeini įstatymus, suki mokesčius esi kietas. Darbdavio noras įkalti taisykles suprantamas, pvz. jeigu nekrisi statybvietėje nuo stogo darbdavys bus kaltas.
            Flickr

            Comment


              Apie ką šita tema? Iš paskutinių pranešimų tikrai nepasakyčiau kad apie dviračius.
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                Apie ką šita tema? Iš paskutinių pranešimų tikrai nepasakyčiau kad apie dviračius.
                Na, eismo dalyvių tarpusavio santykiai tame tarpe liečia ir dviračius. Visai netgi tiesiogiai. O eismas kaip žinia yra gana tikslus pačios visuomenės veidrodis. Netgi vienas iš tiksliausių, nes įsėdę į automobilį piliečiai patampa anonimais ir kaip taisyklė nusimeta kaukes.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Tai kad kaip tik pas mus trūksta tvarkos ir taisyklių laikymosi, tiek darbuose, tiek prie vairo, tiek visose kitose srityje, jeigu kaip nors apeini įstatymus, suki mokesčius esi kietas. Darbdavio noras įkalti taisykles suprantamas, pvz. jeigu nekrisi statybvietėje nuo stogo darbdavys bus kaltas.
                  Taisyklių laikymosi trūksta, bet taisyklių tai tikrai netrūksta. Ironiška, ar ne? Aš kartais pagalvoju, kodėl V. Europoje žmonės kultūringesni ir labiau laikosi tvarkos (nenagrinėjant atskirų sluoksnių, žiūrint bendrai). Gal todėl, kad auklėjami vaikai kitaip? Trūksta savimonės, dažnai pasakoma „taisyklės tam, kad jas laužytume“. Man atrodo tai atėję nuo sovietmečio, kai būdavo daug taisyklių ir žmonės jas laužydavo - tai buvo tam tikras protestas prieš svetimą valdžią. Dabar to nereikia, bet mąstymas dar likęs panašus... Aš manau, kad mūsų visuomenė bręsta, keičiasi į gerąją pusę, tik dar ne taip greitai kaip norėtume.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Dar Nyderlandų dviračių infrastruktūros pavyzdys, dviračių tako su pagrindiniu automobiliu keliu sankryža:


                    1. Dviračių maršrutų (jų numerių) ženklai. Įrengti dviračių takų sankryžose.
                    2. Dviračių, mopedų, elektrokariukų tako ženklas.
                    3. Pesčiųjų sviesoforas. Kaip ir Lietuvoje įrengtas už sankryžos.
                    4. Dviračių takų krypčių ženklai.
                    5. Papildomas dviračių šviesoforas, skirtas elektrokariukų vairuotojams.
                    6. Pagrindinis dviračių šviesoforas. Įrengtas prieš sankryžą (kaip ir automobiliams).
                    7. Dviračių šviesoforo mygtukas.
                    8. Pesčiųjų sviesoforo mygtukas.
                    9. Automobilių kelio atkarpa, kurioje neleidžiama važiuoti dviračiams.
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Čia toks filmukas iš Nyderlandų, kuris parodo ir "greituosius" dviračius/dviratininkus (ned. wielrenner) jų takuose. Tokių dar nėra daug, gal tik kokie 5%, bet pernai jų nebuvo ir vieno procento. Panašu kad kuro kainos (95 - 1.80, LPG - 0.80) skatina wielrenner'ių atsiradimą ir jų skaičių didejimą...


                      Published on May 27, 2012 by markenlei
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Pakeliamas dviračių tako tiltas:


                        paspausks mažą nuotrauką - gausi didelę
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                          Čia toks filmukas iš Nyderlandų, kuris parodo ir "greituosius" dviračius/dviratininkus (ned. wielrenner) jų takuose. Tokių dar nėra daug, gal tik kokie 5%, bet pernai jų nebuvo ir vieno procento. Panašu kad kuro kainos (95 - 1.80, LPG - 0.80) skatina wielrenner'ių atsiradimą ir jų skaičių didejimą...
                          Čia tie, kur su eee.... "pilna sportine apranga" ?

                          Anie tai vargiai ar turi ką bendro su kuro kainomis, žmonės perkantys tokius dviračius dėl kuro tiems ~20-50km/dienai tikrai nesuka sau galvos.

                          Na, aš pats irgi dalinai iš tokių. Leidžiant oro sąlygom į darbą dviračiu važinėju ne todėl, kad gaila pinigų benzinui, bet visai iš kitų paskatų. Iš vienos pusės - pajudint raumenis, iš kitos - nugalėt tinginį. Čia toks vyriškiam būdingas ego trip'as.

                          Comment


                            Parašė a_p Rodyti pranešimą
                            Čia tie, kur su eee.... "pilna sportine apranga" ? ...Čia toks vyriškiam būdingas ego trip'as.
                            Galbut, bet kodėl tik šiemet jų tiek atsirado... kodėl pernai jų buvo mažai... aš matau tik vieną paaiškinimą - kainos...
                            Normalus plentinis NL kainuoja apie 2k EUR, bet olandas butinai jį nupirks, jei finansiškai tai apsimoka. Nyderladuose dviratis tikrai nėra pramoga.
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Normalus plentinis visur tiek kainuoja. O 2000 eurų olandui tikriausiai nėra baisiai dideli pinigai.
                              N N N

                              Comment


                                Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                Normalus plentinis visur tiek kainuoja. O 2000 eurų olandui tikriausiai nėra baisiai dideli pinigai.
                                Olandas gerai paskaičiuos prieš pirkimą, jei pirkti apsimoka į kainą nežiuri... olandas niekada nepirks pigienos, nes jis žino kad "pinigai į balą" jam per brangu...
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                  Olandas gerai paskaičiuos prieš pirkimą, jei pirkti apsimoka į kainą nežiuri... olandas niekada nepirks pigienos, nes jis žino kad "pinigai į balą" jam per brangu...
                                  ...
                                  Čekas Norisas irgi yra olandas...

                                  Comment


                                    Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                    Normalus plentinis visur tiek kainuoja. O 2000 eurų olandui tikriausiai nėra baisiai dideli pinigai.
                                    Maži irgi nėra.

                                    Comment


                                      Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                      Maži irgi nėra.
                                      Kaip skaičiuoti... jei man dviratis reikalingas važiuoti kasdien į darbą 15 km pirmin... ir 15 atgal... nesunku paskaičioti kiek km per metus... kiek kuro (jei važiuoti automobiliu) per metus... O dviratis perkamas ne metams...
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                        Galbut, bet kodėl tik šiemet jų tiek atsirado... kodėl pernai jų buvo mažai... aš matau tik vieną paaiškinimą - kainos...
                                        O kaip suskaičiavo?

                                        Aš kaip sykis gyvenu maždaug 4km nuo olandijos sienos, dažnai ir ten važinėju, tai grynai subjektyviai negaliu pasakyt, kad tu spandeksinių būtų bent kiek daugiau nei kad įprasta paskutinį dešimtmetį.

                                        Normalus plentinis NL kainuoja apie 2k EUR, bet olandas butinai jį nupirks, jei finansiškai tai apsimoka. Nyderladuose dviratis tikrai nėra pramoga.
                                        Realiai jei kalbėt apie dviratį važiavimui, o ne pramogai, tai "protingumo" riba kokie 600Eur. Nuo ten prasideda išsidirbinėjimai kuriuos aš puikiai suprantu ir palaikau bet su tiesiog važiavimu iš A į B tai neturi nieko bendro.

                                        Tie sportiniai bolidai beje važinėt kasdienai netinkami. Gaila ir dviračio ir savęs. Bent jau aš turiu 2 dviračius: vieną su karboniniu rėmu nes patinka kaip važiuoja ir kitą už minėtus ~500eur tam atvejui kada nelabai koks oras.

                                        Comment


                                          Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                          ..Aš kaip sykis gyvenu maždaug 4km nuo olandijos sienos..
                                          Kokios provincijos?
                                          Realiai jei kalbėt apie dviratį važiavimui, o ne pramogai, tai "protingumo" riba kokie 600Eur.
                                          Su tokiu 30 km kasdien neprivažinesi...
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X