Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LBP Rodyti pranešimą
    Parodysiu ir aš savo ratus.
    Čia kasdieninis, kai reikia mieste, į mišką, prie jūros... Naudojamas ir mėgėjiškai pasportuot, nors ir nelabai tinkamas:

    Atvaizdas


    Čia mėgėjiškam sportui. Nuotraukoj dar nepakeista vairo padėtis:

    Atvaizdas
    Važinėjant po paplūdimį nėra tikimybės prisirinkti smėlio į dviračio mazgus? Kažkada po tokio pasivažinėjimo nuomotu dviračiu viskas girgždėjo jame. Dabar dauguma nuomininkų girdėjau netgi draudžia važiuoti į paplūdimį.
    Flickr

    Comment


      Tai tokie dviračiai tam ir skirti, o ne asfaltu važiuot. O smėliu daug nepavažiuosi, nebent pagal vandenį, bet ten jau niekas nesivelia, kieta kaip molis Šiaip, aišku girgžda, bet perrenki, išvalai, sutepi svarbiausius mazgus ir tiek tos bėdos.
      N N N

      Comment


        Parašė enigma Rodyti pranešimą
        Kiek metų jam?
        Berods 6 metai. Pirktas Gariūnuose.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Nu va, šiandien ir aš pagaliau paruošiau kasdienėms kelionėms savo žvėrį



          Ir kas svarbiausia, maža rida

          Comment


            O ar sekat kas nors Giro D'Italia? Šiandien lietuvis Ramūnas Navardauskas tapo lenktyniu lyderiu, po komandinio turo Pirmas lietuvis, tapęs šių lenktynių lyderiu. Istorinis momentas.
            N N N

            Comment


              Seku ir aš. Tikrai, labai džiugi naujiena. Bet neperšokęs griovio nesakyk op, nes jis gali ir netekt lyderio pozicijos. Tikiuosi, kad taip nebus
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                Na, kol atvažiuos iki kalnų, gal išlaikys... Ryt ilgas lygus važiavimas, drąsiai gali būti tarp pirmų finiše.

                http://www.steephill.tv/players/prof...imetria_05.jpg
                N N N

                Comment


                  Parašė rat
                  Kai tik išeina pažiūriu ir Giro, ir Tourą ir Vueltą, ir kokį Paryžių-Rubė. Nelaimės jis. Žiūrint į statistiką, tai italai dažniausiai laimi.

                  O pagal delfi atrodo turim 1,5 milijono neatsiskleidusių dviratininkų didmeistrių.
                  Jis ir negali laimėti, nes nei yra kalnuose stiprus, nei tam ruošėsi, nei turi kokių nors iliuzijų. Geriausiu atveju dar šiandien išlaikys rožinius marškinėlius, nes rytoj jau prasideda kalnai. Tačiau galima bet kurio dviratininko paklausti ir jums atsakys, kad tapti tokių prestižinių lenktynių lyderiu, kad ir vienai dienai - viena iš kiekvieno profesionalaus dviratininko svajonių. Tai yra įspūdingas pasiekimas, su kuo ir sveikinu.

                  Comment


                    Važinėti dviračiu mieste – smagu, bet nesaugu

                    „Seime guli Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo projektas, kuriuo norima įpareigoti dviratininkus ir šviesiuoju paros metu važinėti įjungtais žibintais arba dėvėti specialias liemenes. Tai europinio lygio nesąmonė. "

                    "Užuot įrengę tvarkingus, kokybiškus dviračių takus, jie nori dviratininkus apkarstyti žibintais ir liemenėmis. O takai įrengiami atbulomis rankomis, bendrovės, kuriuos tai atlieka, aiškiai nesuvokia, ką daro“, – piktinosi L.Vainius."

                    Pasak bendrijos pirmininko, jeigu taip, kaip įrengiami dviračių takai, būtų tvarkomi automobilių keliai, viduryje gatvių stovėtų gėlių vazonai, suoliukai, stotelės, keliai baigtųsi bet kur ir žmogus turėtų galvoti, kaip automobiliu pajudėti kokius tris šimtus metrų iki kitos važiuojamosios dalies.

                    „Taip šiuo metu projektuojami dviračių takai. Mokesčių mokėtojų pinigai
                    taip dirbant tiesiog taškomi“, – situaciją vertino L.Vainius.

                    Mintį, kad dviratininkai taip pat turėtų laikyti egzaminus, norėdami gauti vairuotojo pažymėjimą, L.Vainius įvertino kaip dar vieną potencialią nesąmonę.
                    „To nėra pasaulyje. O tai, kad dviračiais važinėja tik vargšai, kurie negali turėti automobilių, yra kvailas mitas. Daugelis jų turi automobilius ir didelę vairavimo patirtį, eismo taisykles puikiai išmano“, – sakė L.Vainius.

                    Comment


                      Pries valanda/dvi darytos fotkes. Kaip turi atrodyti dviraciu takai... ir kita infrasrtruktura...







                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Dviraciu sviesoforas:


                        Dviraciu tiltas:


                        Dviraciu takas (gristas) salia plento:


                        Pedaliuoja pensininku (gerokai virs 70 metu) grupe:
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                          Dviraciu sviesoforas:
                          Atvaizdas


                          Dviraciu tiltas:
                          Atvaizdas


                          Dviraciu takas (gristas) salia plento:
                          Atvaizdas


                          Pedaliuoja pensininku (gerokai virs 70 metu) grupe:
                          Atvaizdas
                          Geri takai. Net mano Guolis išsitektų. Prasineščiau kaip turi būt. Ir mergikes pavėžinčiau.

                          Comment


                            Dviraciu takais galima vaziuoti dviraciams/triraciams ir panasiai pedalinei technikai, mopedams ir elektrokariukams (pati sugalvojau pavadinima) (ned. Scootmobiel)
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              Dviraciu takais galima vaziuoti dviraciams/triraciams ir panasiai pedalinei technikai, mopedams ir elektrokariukams (pati sugalvojau pavadinima) (ned. Scootmobiel)
                              Argi tu tūlam lietuviui paaiškinsi, kuo jam galima važiuoti ir kuo ne?

                              Comment


                                Mano fotkese nesimato kiek daug dviratininku vaziuoja tais takais (tycia fotkinau tokiu laiku kai ju mazai), tikrai butu nelogiska/neprotinga/pavojinga vaziuoti kitom transporto priemonem, kai salia yra tam skirtas saugus kelias.
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Svajuko dramblionės. Kišk nekišęs litus į dviračių takus, kaip važiavo diedukas vidury kelio, taip ir važiuos, kai šaliai yra normalūs takai.

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                    Svajuko dramblionės. Kišk nekišęs litus į dviračių takus, kaip važiavo diedukas vidury kelio, taip ir važiuos, kai šaliai yra normalūs takai.
                                    nesąmonė...

                                    Comment


                                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                      nesąmonė...
                                      Jeigu pėsčias vaikščiočiau iš namų į miestą pro kolektyvinius sodus, tuomet kasdien bent po 2 galėčiau nufotografuot į vieną pusę einant

                                      Comment


                                        Problema yra tokia, kad Lietuvoje dar nelabai yra supratimo, kas yra "tikras" dviračių takas. Nyderlanduose tai - atskiras dviračių kelias (su pirmumo ženklais prieš sankryžas, atskirais šviesoforais ir pan.). Pas mus - dažniausiai tik kaip šaligatvio dalis, o šviesoforai beveik visada būna tik su pėsčiojo ženklu, net jei ir takas tęsiasi už sankryžos. Gerai bent tiek, kad naujose šviesoforų taisyklėse numatyti bendri pėsčiųjų-dviratininkų šviesoforai.

                                        Comment


                                          Lietuvoje nereikia dviratininkų šviesoforų, pirmumo teisių ir kitos prabangos, pradžiai užtektų bent to, kad dviračių takai kur nors vestų (pvz., iš Vilniaus į Trakus/Kernavę ir pan.) ir kad ties sankryžomis nebūtų palikta sprindžio aukščio bordiūrų. Dabar, pavyzdžiui, tiesia naują gatvę, šalia nutiesia dviračių taką, nauja gatvė susilieja su sena gatve, o dviračių takas su niekuo nesusilieja - jis baigiasi .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X