Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gamyklų konversija Paplaujoje (Architektūros parkas)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciurlionis
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Už tokį reikalą

    reiktų skrėstuvą sulankstyt kažkam(arba pele nuo kompo nukirpt, jei šiuolaikiškiau išsireiškus)
    Pritariu, bet tikėtina jog ten parkingas -1. Papildomos, kokios 6 vietos.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Už tokį reikalą

    reiktų skrėstuvą sulankstyt kažkam(arba pele nuo kompo nukirpt, jei šiuolaikiškiau išsireiškus)

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    ,,Pakraščio g. 10, Markučiuose, šalia kairiojo Vilnelės upės kranto, rekonstruojami gamybinės paskirties pastatai, keičiant jų paskirtį į gyvenamąją. Projekto plėtotojas UAB „Realco“, statytojas UAB „Prie Vilnelės“ ir projektuotojas UAB „Architektūra, dizainas ir statyba“ kvartale „Prie Vilnelės“, planuoja penkis 2-5-7 aukštų korpusus, kuriuose bus įrengta 220 butų.

    Numatoma statybų pabaiga – 2023 metų II ketvirtis.''
    https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...-daugiabucius/

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	3448
Size:	123,7 kB
ID:	1937443

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
    Kaukysos 18 pagal projektą buvo 110 butų ir 60 parkavimo vietų, taip bent sako lengvas google searchas. T.y. ten parkavimo problema formaliai egzistavo prieš visą Paplaujos plėtrą. Ir užkišdavo aplinkines gatves. Tai toks išvedžiojimas, kad vien nauja plėtra užkiša kažką, subliūkšta iškart. Privataus sklypo vidaus klausimai yra privataus sklypo vidaus klausimai. Jūsų pasiūlymas yra idealus, tik niekas nenori investuoti nei savo laiko, nei pinigų.
    Labai įdomi informacija. Būtų labai įdomu rasti tą projektą ir išvysti kaip buvo numatyta spręsti parkavimo klausimą šio rekonstruoto/renovuoto namo gyventojams. Greitai užmetus akį, man kyla klausimų kur jie ruošėsi sutalpinti tas 60 vietų. Spėju - dalį ne sklype... O jei pastate iš tiesų yra net 110 butų, tuomet net ir 60 vietų (kas yra daug tokiai užstatymo situacijai kokia yra Kaukysos 18 sklype, bet nedaug pagal žmonių poreikius - galėjo bent iki 0,75 koeficiento pritempti.) numatymas yra mažas.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

    Šį problema nėra tik minimo daugiabučio/bendrabučio, bet viso rajono - prieš naujas statybas čia visiems vietos užtekdavo, pastačius Merko "Vilnelės slėnį" naujų namų gyventojams pradėjo trūkti parkavimo vietų - tokiu būdu pradėjo užkišinėti šalia esančių senų daugiabučių kiemus.

    Kaip jau kažkas rašė, dar didesnė problema yra su "Belmonto loftai" (Kaukysos 18) - iš minimų 60 parkavimo vietų apie 50 turbūt buvo numatyta statyti palei gatvę, nes šiuo metu prie namo yra labai maža aikštelė, kurioje telpa vos apie 14-15 automobilių.

    Parkavimo vietų mažinimas neišspres parkavimo problemos - turėtų atsirasti alternatyvos, tokios kaip daugiau viešojo transporto, patogesnis susisiekimas, tai galbūt kažkas ir pagalvos apie automobilio atsisakymą. Šiuo matu Markučiu galima pavadinti Perkūnkimis 2,0 (ypatingai naujasis Merko projektas "Vilnelės skverai" kur namai suštampuoti ypač arti vienas kito ir ypač nykiai atrodo) o visas to grožis pasimatys dar kai Realco pabaigs projektą "Prie Vilnelės" ir Merko "Vilnelės skverai".

    Taip, galbūt nereikia įrenginėti savivaldybės sąskaitą naujų vietų, bet bent jau nebūtų naikinamos senos vietos, kas yra daroma dabar - prie Realco sklypo byvo anksčiau trikampio formos parkavimo aikštelė kurioje galėjo tilpti apie 40 automobilių - dabar ji yra pilnai užkišta statybininkų konteineriais ir savivaldybės planuose yra čia įrengti "viešąją erdvę" - kas įdomiausia, buvo vykdoma apklausa kurios metu buvo galima pasisakyti kokios viešosios erdvės norima - daugelis žmonių pasisakė už esamų parkavimo vietų palikimą ( kas irgi formaliai yra viešoji erdvė), bet savivaldybė kiek žinau tokios minties nepalaikė ir čia visgi turbūt atsiras skveras kuris nelabai kam ir bus reikalingas, kai rajone ir taip daug žalumos. Kyla tik klausimas, kam vykdyti apklausą, kaip visvien savivaldybė jau iš anksto žino, ką ten darys...
    Bent dalį parkavimo vietų reikėjo naikinti, nes beveik visos jos arba buvo įrengtos valstybinėje žemėje, arba savavališkai ,,sukurtos'' eismo juostų ribose, arba parkuota šalikelėse ant grunto valstybinėje žemėje, - o vietos reikia šaligatviams ir dviračių takui Manufaktūrų ir Kaukysos gatvėse.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	253,6 kB ID:	1934074

    https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...tify=allLayers
    Paskutinis taisė spekas; 2021.12.05, 13:06.

    Komentuoti:


  • penkiolika
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

    Manau per daug idealizuojate tai, kas galėtų atsirasti šiame buvusiame parkinge, kuris turėtų pavirsti į skverą - tiek Užupis, tiek Paupys būtent tuo ir skiriasi, kad aplinkui jūsų minimas aikštes yra daug kavinių ir kitų pasisedėjimo vietų, didelis žmoonių srautas, na o šis skveras tiek iš Merko daugiabučių pusės, ties iš Realco namų pusės ties šiuo skveru komercinių patalpų nenumato. Rajono pagrinidiu skveru galėtų būti Manufaktūrų g. pradžioje esanti aikštė su suoliukais ir vaikų žaidimo aikštele - kiek atsimenu, planuojant gatvės rekonstrukcija taip ir buvo planuojama, taip pat kol kas dar ne iki galo įprasminta aikštė ties Kaukysos/Manufaktūrų g. susikirtime - čia yra/bus komercinių patalpų, didelis žmonių srautas, daug vietos kavinių staliukams.
    visiškai pritariu, trūksta ten komercijos. Man visada bet koks objektas vietoje asfalto lopo, kuriame laikomi automobiliai, yra pliusas. Žinoma, palaukime paties skvero sprendinių. Gal jis nebus tik suoliukai. Procesas kol kas vyksta "pagal knygą", tad gal bus gerai. Dėl jūsų Drujos skvero, sutinku. Socioekonominės sąlygos ten geresnės, bet triukšmas pakankamai didelis. Visgi šalia 6 eismo juostos.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą

    Taip, visa Manufaktūrų gatvė yra kaip viešoji erdvė. Viešoji erdvė yra urbanizuotos aplinkos elementas. Sorry, vaikų žaidimo aikštelė..na taip, viešoji erdvė. Tik man viešosios erdvės „konotacija“ yra labiau Užupio angelo skveras arba Paupio centrinė aikštė, bet ne Puškino muziejus (kas yra miško parkas), ar sporto aikštynai.

    Tai viskas labai gerai dėl to parkavimo. Ne visi gyvena su penkiais vaikais ir ne visiems apskritai reikalingas automobilis. Suprantu, kad tai kažkam protu nesuvokiama informacija, bet Vilniuje galima gyventi ir be automobilio. Ne visi turi automobilio teisės ir t.t.

    Populizmas ar ne, nežinau. O kam D kategorijos gatvėje reikalingos įvažos autobusui? D kategorijoje neprivaloma, jei laikysime, kad tai ramaus eismo gatvė. Kad automobiliams būtų patogiau ir nereiktų laukti, kol sulips/išlips? That‘s the point – automobiliai privalės laukti.
    Manau per daug idealizuojate tai, kas galėtų atsirasti šiame buvusiame parkinge, kuris turėtų pavirsti į skverą - tiek Užupis, tiek Paupys būtent tuo ir skiriasi, kad aplinkui jūsų minimas aikštes yra daug kavinių ir kitų pasisedėjimo vietų, didelis žmoonių srautas, na o šis skveras tiek iš Merko daugiabučių pusės, ties iš Realco namų pusės ties šiuo skveru komercinių patalpų nenumato. Rajono pagrinidiu skveru galėtų būti Manufaktūrų g. pradžioje esanti aikštė su suoliukais ir vaikų žaidimo aikštele - kiek atsimenu, planuojant gatvės rekonstrukcija taip ir buvo planuojama, taip pat kol kas dar ne iki galo įprasminta aikštė ties Kaukysos/Manufaktūrų g. susikirtime - čia yra/bus komercinių patalpų, didelis žmonių srautas, daug vietos kavinių staliukams.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
    ​​​​​​Viešojo transporto paleidimas Manufaktūrų g. Tai grynas populizmas - ką tik rekonstravus gatvę vėl ją perdarinėtų įrenginėjant įvažas autobusams? Manau šie svarstymai labiau vietinių gyventojų nuraminimo pobūdžio, nei kažkas rimtesnio.
    VT paleidimui įvažų nereikia. Stoteles įrengti užtektų.

    Komentuoti:


  • penkiolika
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

    Vadindamas Perkūnkiemiu turėjau omenyje parkavimo problemas ir dabartinį Merko plėtojama "Vilnelės skverai" projektą - pastatų tankumas ir kažkiek architektūra - keli hektarai beveik vienodų pilkų namų su trydos spalva primenančia medžio imitacija aplinkui langus ir klaustrofobiškais balkonais tikrai nėra kažkas, ką būtų galima pavadinti kokybiška architektūra.
    "Fifty shades of grey" manau būtų tinkamas šio projekto pavadinimas.

    Kaip jau kažkas rašė, tų viešųjų erdvių iš tikrųjų yra daug - Manufaktūrų g. Pradžioje, viduryje gatvės priešais Prodo, prie upės, stadionas, 3 vaikų žaidimų aikštelės, parkas su Puškino muziejumi ir kaskadininiais tvenkiniais...

    "Parkavimo mažinimas išspręs parkavimo problemą - nebus kur parkuoti, - nebus ir problemos" - kad kalba čia eina netgi ne apie antrą automobilį, o pirmą. Pagal aukščiau kitų išdėstytus paskaičiavimus, vienam butui yra vos apie 0.76 parkavimo vietos, apie antrą parkavimo vietą jau nieks ir nekalba.

    ​​​​​​Viešojo transporto paleidimas Manufaktūrų g. Tai grynas populizmas - ką tik rekonstravus gatvę vėl ją perdarinėtų įrenginėjant įvažas autobusams? Manau šie svarstymai labiau vietinių gyventojų nuraminimo pobūdžio, nei kažkas rimtesnio.
    Taip, visa Manufaktūrų gatvė yra kaip viešoji erdvė. Viešoji erdvė yra urbanizuotos aplinkos elementas. Sorry, vaikų žaidimo aikštelė..na taip, viešoji erdvė. Tik man viešosios erdvės „konotacija“ yra labiau Užupio angelo skveras arba Paupio centrinė aikštė, bet ne Puškino muziejus (kas yra miško parkas), ar sporto aikštynai.

    Tai viskas labai gerai dėl to parkavimo. Ne visi gyvena su penkiais vaikais ir ne visiems apskritai reikalingas automobilis. Suprantu, kad tai kažkam protu nesuvokiama informacija, bet Vilniuje galima gyventi ir be automobilio. Ne visi turi automobilio teisės ir t.t.

    Populizmas ar ne, nežinau. O kam D kategorijos gatvėje reikalingos įvažos autobusui? D kategorijoje neprivaloma, jei laikysime, kad tai ramaus eismo gatvė. Kad automobiliams būtų patogiau ir nereiktų laukti, kol sulips/išlips? That‘s the point – automobiliai privalės laukti.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Dabar pažiūrėjau, jog Vilnelės skveruose labai blogai, jog palei pėsčiųjų taką per vidurį tarp 1-4 etapų pirmuose aukųštuose nedarė komercinių patalpų. Atitinkamai toliau tuo pėsčiųjų taku einant link Drujos g per Lords ar Galio projektą, kur lyg ir komercijos bus viduryje. Dabar miręs ir pėsčiajam neįdomus praėjimas ten bus. Nes Manufaktūrų gatvėje gali trūkti vietos kavinių staliukams.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą


    Markučių perkūnkiemiu 2 negalima pavadinti, nes foninis aukštis yra 5-6 aukštai. Perkūnkiemyje kiek kitaip. Architektūrinė išraiška perkūnkiemyje irgi atitinkama. Ten įsisukusi Anreka ir jos lygis. Pati lokacija akivaizdžiai ne perkūnkiemiška. Perkūnkiemis įrėmintas dviejų magistralių, markučiai - upės ir miškų. To nematyti - ignoruoti realybę. Ne paslaptis, kad didžiajai daliai visuomenės bet kokia plėtra, kuri nėra 2 aukštai su mansarda, yra perkūnkiemis, stiklainis, bet tam racionalesnių argumentų nepateikiama. Sutinku, kad Vilnelės skverai galėjo būti projektuojami kiek skirtingiau, dabar berods pakeis šiek tiek fasadų spalvas. Bet diskusijose kur parkoci aftamabilį, pasimeta architektūrinė kokybė.

    Viešųjų erdvių Markučiuose nėra. Nebent Manufaktūrų gatvė kaip viešoji erdvė. Ten yra miškai, gamta, bet tai nėra viešoji erdvė, tai yra miškai. Apklausos rezultatus mačiau. Nebuvo vien už parkingą. Skveras ar bendriko parkingas ? Kur labiau išlošia visuomenė ? Atsisakant buitinių, komunalinių reikalų. Parkavimo mažinimas išspręs parkavimo problemą - nebus kur parkuoti, - nebus ir problemos. Atsiras pasamprotavimai, ar tikrai reikalingas antras automobilis ar juo naudotis kasdien. Nėra alternatyvos ? Yra svarstymų per Manufaktūrų g paleisti viešąjį transportą. Nėra jokių abejonių, kai Vilnelės skverai apsigyvendins, VT maršrutai ir dažnis Subačiaus gatve bus peržiūrėtas.
    Vadindamas Perkūnkiemiu turėjau omenyje parkavimo problemas ir dabartinį Merko plėtojama "Vilnelės skverai" projektą - pastatų tankumas ir kažkiek architektūra - keli hektarai beveik vienodų pilkų namų su trydos spalva primenančia medžio imitacija aplinkui langus ir klaustrofobiškais balkonais tikrai nėra kažkas, ką būtų galima pavadinti kokybiška architektūra.
    "Fifty shades of grey" manau būtų tinkamas šio projekto pavadinimas.

    Kaip jau kažkas rašė, tų viešųjų erdvių iš tikrųjų yra daug - Manufaktūrų g. Pradžioje, viduryje gatvės priešais Prodo, prie upės, stadionas, 3 vaikų žaidimų aikštelės, parkas su Puškino muziejumi ir kaskadininiais tvenkiniais...

    "Parkavimo mažinimas išspręs parkavimo problemą - nebus kur parkuoti, - nebus ir problemos" - kad kalba čia eina netgi ne apie antrą automobilį, o pirmą. Pagal aukščiau kitų išdėstytus paskaičiavimus, vienam butui yra vos apie 0.76 parkavimo vietos, apie antrą parkavimo vietą jau nieks ir nekalba.

    ​​​​​​Viešojo transporto paleidimas Manufaktūrų g. Tai grynas populizmas - ką tik rekonstravus gatvę vėl ją perdarinėtų įrenginėjant įvažas autobusams? Manau šie svarstymai labiau vietinių gyventojų nuraminimo pobūdžio, nei kažkas rimtesnio.
    Paskutinis taisė adomazzz; 2021.12.01, 23:39.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Kodėl Paupyje vystytojas atsisakė "auksinių kvadratų" dalies ir paliko vietą aikštei, o Markučiuose ne? Man tai vienas atsakymas. Paupyje aplink aikštę kavinės ir kita komercija. Taigi, komercijai įrengiama aikštės erdvė, kad būtų didesnė žmonių trauka. O Markučiuose - nafyg! Ten pirmuose aukštuose nėra komercijos, nereikia ir erdvių. Gyventojai nesiskaito, jie ne žmonės
    O taip atsitiko ne dėl to, kad paupyje realiai vienas pagrindinis vystytojas, jo sklypai/sklypas ir viskas realiai vienu metu pastatyta, o Manufaktūrų g. konversija vyksta atskirų vystytojų ir labai ilgą laiko tarpą?

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Kodėl Paupyje vystytojas atsisakė "auksinių kvadratų" dalies ir paliko vietą aikštei, o Markučiuose ne? Man tai vienas atsakymas. Paupyje aplink aikštę kavinės ir kita komercija. Taigi, komercijai įrengiama aikštės erdvė, kad būtų didesnė žmonių trauka. O Markučiuose - nafyg! Ten pirmuose aukštuose nėra komercijos, nereikia ir erdvių. Gyventojai nesiskaito, jie ne žmonės

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
    Viešųjų erdvių Markučiuose nėra.
    Yra sočiai, iš vienos pusės urbanizuota Vilnelės pakrantė (paupys), iš kitos gamtinė su daug visokių takelių, miškas, įrengtas didelis sporto aikštynas su vaikų žaidimų aikštelėmis, visai netoli ir Markučių parkas. Realiai galima sakyti net ir pats senamiestis su savo visomis erdvėmis lengvai pėsčiomis pasiekiamas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
    Atsisakant buitinių, komunalinių reikalų. Parkavimo mažinimas išspręs parkavimo problemą - nebus kur parkuoti, - nebus ir problemos. Atsiras pasamprotavimai, ar tikrai reikalingas antras automobilis ar juo naudotis kasdien.
    Būtų pirmas kvartalas vilniuje kur įvyktų tokie pasamprotavimai o ne tiesiog parkavimas ant šaligatvio.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
    Viešųjų erdvių Markučiuose nėra. Nebent Manufaktūrų gatvė kaip viešoji erdvė. Ten yra miškai, gamta, bet tai nėra viešoji erdvė, tai yra miškai. Apklausos rezultatus mačiau. Nebuvo vien už parkingą. Skveras ar bendriko parkingas ? Kur labiau išlošia visuomenė ? Atsisakant buitinių, komunalinių reikalų. Parkavimo mažinimas išspręs parkavimo problemą - nebus kur parkuoti, - nebus ir problemos. Atsiras pasamprotavimai, ar tikrai reikalingas antras automobilis ar juo naudotis kasdien. Nėra alternatyvos ? Yra svarstymų per Manufaktūrų g paleisti viešąjį transportą. Nėra jokių abejonių, kai Vilnelės skverai apsigyvendins, VT maršrutai ir dažnis Subačiaus gatve bus peržiūrėtas.
    Manufaktūrų gatvė su savo negatvės pločiu laisvai gali užsiskaityti ir kaip viešoji erdvė įrengus atitinkamą infrastruktūrą. Be to yra neseniai sutvarkytas stadionas. Ir pliažiuką lyg irgi žada sutvarkyti.

    Komentuoti:


  • penkiolika
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

    Šį problema nėra tik minimo daugiabučio/bendrabučio, bet viso rajono - prieš naujas statybas čia visiems vietos užtekdavo, pastačius Merko "Vilnelės slėnį" naujų namų gyventojams pradėjo trūkti parkavimo vietų - tokiu būdu pradėjo užkišinėti šalia esančių senų daugiabučių kiemus.

    Kaip jau kažkas rašė, dar didesnė problema yra su "Belmonto loftai" (Kaukysos 18) - iš minimų 60 parkavimo vietų apie 50 turbūt buvo numatyta statyti palei gatvę, nes šiuo metu prie namo yra labai maža aikštelė, kurioje telpa vos apie 14-15 automobilių.

    Parkavimo vietų mažinimas neišspres parkavimo problemos - turėtų atsirasti alternatyvos, tokios kaip daugiau viešojo transporto, patogesnis susisiekimas, tai galbūt kažkas ir pagalvos apie automobilio atsisakymą. Šiuo matu Markučiu galima pavadinti Perkūnkimis 2,0 (ypatingai naujasis Merko projektas "Vilnelės skverai" kur namai suštampuoti ypač arti vienas kito ir ypač nykiai atrodo) o visas to grožis pasimatys dar kai Realco pabaigs projektą "Prie Vilnelės" ir Merko "Vilnelės skverai".

    Taip, galbūt nereikia įrenginėti savivaldybės sąskaitą naujų vietų, bet bent jau nebūtų naikinamos senos vietos, kas yra daroma dabar - prie Realco sklypo byvo anksčiau trikampio formos parkavimo aikštelė kurioje galėjo tilpti apie 40 automobilių - dabar ji yra pilnai užkišta statybininkų konteineriais ir savivaldybės planuose yra čia įrengti "viešąją erdvę" - kas įdomiausia, buvo vykdoma apklausa kurios metu buvo galima pasisakyti kokios viešosios erdvės norima - daugelis žmonių pasisakė už esamų parkavimo vietų palikimą ( kas irgi formaliai yra viešoji erdvė), bet savivaldybė kiek žinau tokios minties nepalaikė ir čia visgi turbūt atsiras skveras kuris nelabai kam ir bus reikalingas, kai rajone ir taip daug žalumos. Kyla tik klausimas, kam vykdyti apklausą, kaip visvien savivaldybė jau iš anksto žino, ką ten darys...

    Markučių perkūnkiemiu 2 negalima pavadinti, nes foninis aukštis yra 5-6 aukštai. Perkūnkiemyje kiek kitaip. Architektūrinė išraiška perkūnkiemyje irgi atitinkama. Ten įsisukusi Anreka ir jos lygis. Pati lokacija akivaizdžiai ne perkūnkiemiška. Perkūnkiemis įrėmintas dviejų magistralių, markučiai - upės ir miškų. To nematyti - ignoruoti realybę. Ne paslaptis, kad didžiajai daliai visuomenės bet kokia plėtra, kuri nėra 2 aukštai su mansarda, yra perkūnkiemis, stiklainis, bet tam racionalesnių argumentų nepateikiama. Sutinku, kad Vilnelės skverai galėjo būti projektuojami kiek skirtingiau, dabar berods pakeis šiek tiek fasadų spalvas. Bet diskusijose kur parkoci aftamabilį, pasimeta architektūrinė kokybė.

    Viešųjų erdvių Markučiuose nėra. Nebent Manufaktūrų gatvė kaip viešoji erdvė. Ten yra miškai, gamta, bet tai nėra viešoji erdvė, tai yra miškai. Apklausos rezultatus mačiau. Nebuvo vien už parkingą. Skveras ar bendriko parkingas ? Kur labiau išlošia visuomenė ? Atsisakant buitinių, komunalinių reikalų. Parkavimo mažinimas išspręs parkavimo problemą - nebus kur parkuoti, - nebus ir problemos. Atsiras pasamprotavimai, ar tikrai reikalingas antras automobilis ar juo naudotis kasdien. Nėra alternatyvos ? Yra svarstymų per Manufaktūrų g paleisti viešąjį transportą. Nėra jokių abejonių, kai Vilnelės skverai apsigyvendins, VT maršrutai ir dažnis Subačiaus gatve bus peržiūrėtas.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu, ši problema yra asmenų gyvenančių, minimame daugiabutyje. Absoliučiai nepritariu parkingo plėtrai, juolab, kad tuo rūpintųsi savivalda.

    Turime, suprasti ir susitaikyti, kad automobilis yra prabangos prekė ir už ją reikia mokėti: parkavimą, degalų akcizus, metinį mokestį, kelių mokestį (laiko klausimas, kada jis atsiras). Todėl ir nuolatine parkavimo vieta turėtų pasirūpinti pats šeimininkas ir už ją sumokėti, o ne tikėtis malonės.

    Miesto dalis yra centrinė, viskas pasiekiama pėstute, o jei ne, turime puikiai išvystytą VT tinklą šioje dalyje. Todėl, natūralu, kad parkavimo vietų koeficientas yra gerokai mažesnis.

    Gal esuper mažai įsigilinęs į problemą, bet manau, kad tiek naujakuriai, tiek senieji gyventojai nebegali tikėtis nemokamo parkingo, gyvendami mieste, šiuo atveju miesto centre.
    Šį problema nėra tik minimo daugiabučio/bendrabučio, bet viso rajono - prieš naujas statybas čia visiems vietos užtekdavo, pastačius Merko "Vilnelės slėnį" naujų namų gyventojams pradėjo trūkti parkavimo vietų - tokiu būdu pradėjo užkišinėti šalia esančių senų daugiabučių kiemus.

    Kaip jau kažkas rašė, dar didesnė problema yra su "Belmonto loftai" (Kaukysos 18) - iš minimų 60 parkavimo vietų apie 50 turbūt buvo numatyta statyti palei gatvę, nes šiuo metu prie namo yra labai maža aikštelė, kurioje telpa vos apie 14-15 automobilių.

    Parkavimo vietų mažinimas neišspres parkavimo problemos - turėtų atsirasti alternatyvos, tokios kaip daugiau viešojo transporto, patogesnis susisiekimas, tai galbūt kažkas ir pagalvos apie automobilio atsisakymą. Šiuo matu Markučiu galima pavadinti Perkūnkimis 2,0 (ypatingai naujasis Merko projektas "Vilnelės skverai" kur namai suštampuoti ypač arti vienas kito ir ypač nykiai atrodo) o visas to grožis pasimatys dar kai Realco pabaigs projektą "Prie Vilnelės" ir Merko "Vilnelės skverai".

    Taip, galbūt nereikia įrenginėti savivaldybės sąskaitą naujų vietų, bet bent jau nebūtų naikinamos senos vietos, kas yra daroma dabar - prie Realco sklypo byvo anksčiau trikampio formos parkavimo aikštelė kurioje galėjo tilpti apie 40 automobilių - dabar ji yra pilnai užkišta statybininkų konteineriais ir savivaldybės planuose yra čia įrengti "viešąją erdvę" - kas įdomiausia, buvo vykdoma apklausa kurios metu buvo galima pasisakyti kokios viešosios erdvės norima - daugelis žmonių pasisakė už esamų parkavimo vietų palikimą ( kas irgi formaliai yra viešoji erdvė), bet savivaldybė kiek žinau tokios minties nepalaikė ir čia visgi turbūt atsiras skveras kuris nelabai kam ir bus reikalingas, kai rajone ir taip daug žalumos. Kyla tik klausimas, kam vykdyti apklausą, kaip visvien savivaldybė jau iš anksto žino, ką ten darys...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Galime svarstyti koks koeficientas turėtų būti - ar palei 0,75 ar palei 1 (aš būčiau linkęs labiau už 1 ir kad tai būtų požeminis, nes tai nėra senamiestis ir aplinkinė infrastruktūra bei nauja statyba laisvai tai leidžia turėti ir automobiliais neužgožti kitų eismo formų), bet naujai vystydami sklypus tikrai turėtų įrengti bent reikalaujamą kiekį parkavimo vietų. Nesu skaičiavęs ar jie tai įgyvendino, bet panašu kad ne.
    Na matai, koks turėtu būti koeficientas, ir ką daro savivaldybė gali būti skirtingi dalykai. Savivladybė užsibrėžė tikslą sumažinti automobilių keliones per puse ir tai daro naikindama parkavimo vietas prie namų (jo, čia dar taip sugalvoti reikia) ir apsimesdama kad nieko daugiau nereikia daryti. Aj dar kelis dviračių takus veluodama nutiesė kad pensininkas galėtu dviračiu į ligoninę važinėti. Nes tokia VMS eismo planavimo logika.

    Komentuoti:


  • penkiolika
    replied
    Kaukysos 18 pagal projektą buvo 110 butų ir 60 parkavimo vietų, taip bent sako lengvas google searchas. T.y. ten parkavimo problema formaliai egzistavo prieš visą Paplaujos plėtrą. Ir užkišdavo aplinkines gatves. Tai toks išvedžiojimas, kad vien nauja plėtra užkiša kažką, subliūkšta iškart. Privataus sklypo vidaus klausimai yra privataus sklypo vidaus klausimai. Jūsų pasiūlymas yra idealus, tik niekas nenori investuoti nei savo laiko, nei pinigų.

    Komentuoti:

Working...
X