Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pilaitė - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
/\ jauciu kokios avarijus atveju ar snygio metu. kitais atvejais - sunku butu patiket. Gyvena keli pazistami, tai sake po Taurupes sutvarkymo situacija tikrai pasikeite i geraja puse
-
nzn ar tiesa, bet is pilaites iki menulio g., kur (policijos pastatas) na realiai 2km (pilaites pr.) vaziuoja 1 val ryte.
Komentuoti:
-
Patricija Kirilova
Abejingų šiam Vilniaus rajonui nėra: keikia, bet dėl mažų kainų būstą pirko ir pirks
https://www.miestai.net/forumas/foru...C4%97je/page38
Pilaitę galima drąsiai vadinti rajonu, kuris per pastarąjį dešimtmetį augo labiausiai. Čia pastatyta ne viena dešimtis naujų projektų ir, nors kritikai jau baksnoja pirštais į vis augančias Pilaitės problemas, statybos dar nesustoja, o būsto pasiūla vis didėja.
Komentuoti:
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Papasakok, kai bent vieną forume moralais perauklėsi į VT persėsti
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ir beje kiekvienas automobilistas turėtų būti suinteresuotas, kad kiti jo "konkurentai" rinktųsi vt, (net jei tai reikštų eismo juostų atėmimus, parkingų apmokestinimus ir pan.)o ne pulti ginti automobilistus - bent tiek tamsta suprantat?
Komentuoti:
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Aš esu laaabai daug keliavęs, po labai įvairius kraštus - gerokai daugiau nei dauguma čia susirinkusių. Galiu pasakyti, jog kamščiai dideli ir neretai didesni susidaro tuose pačiuose vakaruose - Stokholme ar Briusely (ypač). Kokioj Kopenhagoj ramu, nes ten taxation through the roof. Žmonės renkasi autobusą ne dėl to, kad nesukeltų kamščių, o todėl, kad tai jiems yra geresnis variantas. Šiuo metu man į darbą centre su mašina trunka nuvažiuoti 12-20 min. Su autobusu truktų >40 min, be to tektų važiuoti su visokiais smirdinčiais stoties ir pan. aborigenais. Nenoriu, nes tai man nenaudinga.
NIEKUR pasauly VT žmonių nesirenkamas dėl kažkokių idealistinių dalykų - mažesnės taršos, mažesnių kamščių etc. Na, nebent kvailas esi ir nevertini savo laiko. VT renkamasi, kai valdžia sukuria teigiamas ar neigiamas paskatas - smarkiai pabrangina įvažiavimą į miestą (Londonas) ar parkavimą; labai apmokestina mašinas, pagerina/atpigina VT, optimizuoja VT taip, kad gerokai greičiau su juo gali nuvykti į darbą ir pan. Bet tamsta žvelgiat pro kreivą veidrodį, jei galvojat, jog respecto taškai žmones persodins į autobusus. Žmonės žiūri iš mikro, ne makro perspektyvos. Kol jų Utility funkcijos: U(mašina) > U(VT), tol važinės mašinomis.
Kamščiai deja visada bus. Skirtumas tik kiek žmogus pasirengęs iškęsti nepatogumų, kol nuspręs pasirinkti greitesnį ir pigesnį vt.
Ir beje kiekvienas automobilistas turėtų būti suinteresuotas, kad kiti jo "konkurentai" rinktųsi vt, (net jei tai reikštų eismo juostų atėmimus, parkingų apmokestinimus ir pan.)o ne pulti ginti automobilistus - bent tiek tamsta suprantat?Paskutinis taisė Ginthus; 2019.01.06, 08:54.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pagarba.
O Zygiui tai nepakenktų pakeliauti po europą, po aziją, palyginti skirtumus ir tuomet susimastyti, kokios tų skirtumų priežastys.
Iš naujų mikrorajonų Pilaitė turbūt yra arčiausiai idealiojo miesto modelio, nors žinoma ir su daugybe trūkumų.
NIEKUR pasauly VT žmonių nesirenkamas dėl kažkokių idealistinių dalykų - mažesnės taršos, mažesnių kamščių etc. Na, nebent kvailas esi ir nevertini savo laiko. VT renkamasi, kai valdžia sukuria teigiamas ar neigiamas paskatas - smarkiai pabrangina įvažiavimą į miestą (Londonas) ar parkavimą; labai apmokestina mašinas, pagerina/atpigina VT, optimizuoja VT taip, kad gerokai greičiau su juo gali nuvykti į darbą ir pan. Bet tamsta žvelgiat pro kreivą veidrodį, jei galvojat, jog respecto taškai žmones persodins į autobusus. Žmonės žiūri iš mikro, ne makro perspektyvos. Kol jų Utility funkcijos: U(mašina) > U(VT), tol važinės mašinomis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą1.nelygink snipiskiu projektu su pilaites. Tai kaip diena ir naktis. Vienas rajonas tik pradejo keistis ir labai i gera, kitas - ateiti turi tamsesne
2. Per tiek laiko per kiek tu nuvaziuosi is pilaites iki centro, is tu paciu linkmenu ezeru gali nueit pescias.
3. Jei tau tavo isvardinti projektai yra middle-low, tai Pilaites turetu but ant tiek zemo lygmens, kad nesugalvoju vardo. Ar jie verti savo pinigu - cia jau kitas klausimas.
4. Pilaite auga didele dalim (siuo metu) del to kad ten pigiau
2. Čia teisus būsi, iš linkmenų tikrai greičiau nueisi iki centro negu iš pilaitės.
3. Aš ir nerašiau, kad pilaitė yra premium segmentas, bet ir tų anksčiau įvardintu projektų negalėčiau vadint premium.
4. Nepanašu, kad ten kada nors sustos tas augimas. Beto, labai dažnai viena iš priežasčių be 'pigiau', bent jau iš mano pažįstamų rato yra pasikeitusi šeimyninė padėtis. Kas prieš tai gyveno butuose (tose pačiose šnipiškėse) nusprendžia iškeist butus į didesnius gyvenamuosius plotus tuose "priemiesčiuose", o butus tiesiog išnuomoja. Bet čia vėlgi matyt finansų klausimas.Paskutinis taisė fromoziris; 2019.01.05, 23:51.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
1.nelygink snipiskiu projektu su pilaites. Tai kaip diena ir naktis. Vienas rajonas tik pradejo keistis ir labai i gera, kitas - ateiti turi tamsesne
2. Per tiek laiko per kiek tu nuvaziuosi is pilaites iki centro, is tu paciu linkmenu ezeru gali nueit pescias.
3. Jei tau tavo isvardinti projektai yra middle-low, tai Pilaites turetu but ant tiek zemo lygmens, kad nesugalvoju vardo. Ar jie verti savo pinigu - cia jau kitas klausimas.
4. Pilaite auga didele dalim (siuo metu) del to kad ten pigiau
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Džon Rodyti pranešimą
Nežinau kas nutiks urbanistikoje, o dėl priemiesčių gana paprasta. Pirma ir pagrindinė problema su priemiesčiais kad skaičuojant minutėmis, yra toli iki visos miesto infrastruktūros – renginių, bendruomėnių, organizacijų ir t.t. Kitas pavyzdys ta pačia tema yra vaikų užsiemimai. Gyvenant priemiestyje nepatogu vežioti vaikus į retesnius užsiemimus kurie yra tik vienoje vietoje – buriavimas, geros programavimo mokyklos ir t.t. Dauguma nevežios. O gyvenant centre su geru VT, vaikai patys nuvažiuotų. Bet ne apie tai. Antra problema su priemiesčiais yra kad ten infrastruktūra daroma belekaip – nepakankamos lietaus sistemos, gatvės neretai neturi net šaligatvių ar normalaus gatvių ženklavimo ir juostų dažymo. Ir priemiesčių infrastruktūra miesto mastu yra penkišimtai-devynioliktas prioritetas. Be to, priemiesčių gatvių išplanavimas padarytas taip, tarsi paišė girti keturmečiai. Apie tai buvo nemažai straipsnių spaudoj. Akligatviai į visas puses, be galimybių normaliai išvystyti VT ar padaryti kokį "gyvenvietės centrą" su šiek tiek paslaugų.
Čia galima tęsti ir tęsti. Bet dabar įsivaizduok tie nauji ir blizgantis biudžetiniai namukai pasensta. Kas lieka? Va ir gavom getą.
Kas dėl kamščių, tai vieninteliai kamščiai turbūt pilaitėje būna pačiu piko metu (ne visi važiuoja į darbą su auto 7:30), kitu atveju centras ten pasiekiamas daug greičiau negu iš kokių santariškių ar fabijoniškių. Kaip ten bebūtų, jeigu būtų neriboti finansai, tai vis dėlto geriausia, gyvent kur nors arčiau centro, pvz olimpiečių g. ir t.t. Bet ten ta centro rezidencija, miesto ritmu, raitininkų ir kiti projektai, tai atrodo kaip šiuolaikiniai bendrabučiai, butai pritaikyti sakyčiau low-middle class pirkėjams po 40kv. kas yra mano požiūriu neverti tų prašomų pinigų sumos. Pirkti 50kv. kokiam nors centro rezidencijos projekte už 140k eur, kai už panašią sumą, kad ir toj pačioj pilaitėj gali nusipirkt 140kv su normaliu parkingu. Dėl senėjimo, kas ten lieka iš būto centro rezidencijoj ir toj pačioj pilaitėj? Sakyčiau jau geriau namukas pilaitėj, nei butukas centro rezidencijoje ar panašiame projekte vien dėl didesnės privatumo galimybės.
Taip pilaitėj prarasi dalį pramogų ir greičiausiai tingėsi keliaut į miesto centrą, bet nebūtinai gyvendamas miesto centre lankysi visus renginius ir t.t., labiau priklauso nuo gyvenimo būdo.
O galutiniam apmąstyme, nematau Vilniuje dabartiniu metu gerų projektų, kolkas viskas klijuojama, bet kaip ir be jokios vizijos. Dauguma projektų neverti tų prašomų pinigų. Pilaitė auga vien dėl to, kad ten normalesnė infrastruktūra negu kokioje tarandeje ar bajoruose. Sakyčiau, pilaitė perorientuojama į jaunų šeimų rajoną, sprendžiant pagal detaliuosius planus. Įdomiau, kaip ten atrodys viskas, kai tas rajonas dar labiau pasens.Paskutinis taisė fromoziris; 2019.01.05, 22:43.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vilinimine Rodyti pranešimą
vaziuoju VT. isvaziuoju 7.30, 8.15 sedziu darbe uz stalo.
O Zygiui tai nepakenktų pakeliauti po europą, po aziją, palyginti skirtumus ir tuomet susimastyti, kokios tų skirtumų priežastys.
Iš naujų mikrorajonų Pilaitė turbūt yra arčiausiai idealiojo miesto modelio, nors žinoma ir su daugybe trūkumų.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.01.05, 21:02.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Taip ir nesupratau ar važiuoji vt ar automobiliu? Nes nu antru atveju tai būtum grynai tas, kas yra negerai su šiuo miestu.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Taip ir nesupratau ar važiuoji vt ar automobiliu? Nes nu antru atveju tai būtum grynai tas, kas yra negerai su šiuo miestu.
Komentuoti:
-
Parašė Vilinimine Rodyti pranešimąPilaiteje gyvenu beveik metai, dirbu Gedimino pr., visi aplink tik ir kalba kokie is Pilaites kamsciai. Nu i darba visada per pusvalandi nuvaziuoju. Anksciau gyvenau santariskese, nieks apie kamscius ten per daug nesnekejo, bet situacija, mano nuomone buvo daug liudnesne. Gelezinis vilkas masina minimum valanda iki centro. Kalvariju g. VT virs valandos irgi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vilinimine Rodyti pranešimąPilaiteje gyvenu beveik metai, dirbu Gedimino pr., visi aplink tik ir kalba kokie is Pilaites kamsciai. Nu i darba visada per pusvalandi nuvaziuoju. Anksciau gyvenau santariskese, nieks apie kamscius ten per daug nesnekejo, bet situacija, mano nuomone buvo daug liudnesne. Gelezinis vilkas masina minimum valanda iki centro. Kalvariju g. VT virs valandos irgi.
Komentuoti:
-
Pilaiteje gyvenu beveik metai, dirbu Gedimino pr., visi aplink tik ir kalba kokie is Pilaites kamsciai. Nu i darba visada per pusvalandi nuvaziuoju. Anksciau gyvenau santariskese, nieks apie kamscius ten per daug nesnekejo, bet situacija, mano nuomone buvo daug liudnesne. Gelezinis vilkas masina minimum valanda iki centro. Kalvariju g. VT virs valandos irgi.
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Na bet kas verčia pirkti tokį NT?
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Pilnu tempu vyksta. Draugai turi nusipirkę netoli senamiesčio butą naujam name, tai pusė parduodamų patalpų komercinės, kita pusė - gyvenamoji. Legaliai statyti gyvenamosios negalima, bet visi tą žino ir apeidinėja. Dėl tos situacijos gyentojai negali jokių sutarčių pasirašyti su "Vilniaus vandenimis" ir moka pinigus pagal skaitliuko duomenis statytojui, kuris kažkaip ten administruoja tuos reikalus.
Cirkas ir miesto valdžios impotencija.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Pilnu tempu vyksta. Draugai turi nusipirkę netoli senamiesčio butą naujam name, tai pusė parduodamų patalpų komercinės, kita pusė - gyvenamoji. Legaliai statyti gyvenamosios negalima, bet visi tą žino ir apeidinėja. Dėl tos situacijos gyentojai negali jokių sutarčių pasirašyti su "Vilniaus vandenimis" ir moka pinigus pagal skaitliuko duomenis statytojui, kuris kažkaip ten administruoja tuos reikalus.
Cirkas ir miesto valdžios impotencija.
Tai kodėl jų nekoreguoti pagal realų gyvenimą, juolab, kad tokie precedentai nėra nelegalūs (juk niekas nebaudžiamas, statybų inspekcija, STT, Prokuratūra tyli)?
Kodėl neleista statyti gyvenamojo namo, pakoreguojant detalųjį planą, ten kur vis vien atsiranda gyvenamasis? Ar čia tik dėl to, kad suokalbyje su statytoju, leisti jam sutaupyti? Tuomet tai gryna korupcija.
Komentuoti:
Komentuoti: