Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pilaitė - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gladiator
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    Visuomenės informavimas apie numatomą daugiabučių gyvenamųjų namų Gilužio g. 23, Vilniuje, projektavimą

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

    Giluzio Rivjera leidimo jau praso. 16 pastatu, 3 aukstu visi. 360 butu is viso. kai pagalvoji
    Vizualizacijos: Vilniaus Pilaitėje planuoja 360 butų projektą

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Visuomenės informavimas apie numatomą daugiabučių gyvenamųjų namų Gilužio g. 23, Vilniuje, projektavimą

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

    Giluzio Rivjera leidimo jau praso. 16 pastatu, 3 aukstu visi. 360 butu is viso. kai pagalvoji

    Komentuoti:


  • Monik
    replied
    Gal yra nuomonių apie projektą "Vilniaus vakarai" esanti pilaitėje ? http://vilniausvakarai.lt

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    Gan didelis projektas paleidziamas Pilaiteje https://www.giluziorivjera.lt.
    Projektas gražus išskyrus tai, kad antžemis parkingas. Aplink kuriama gamta, bet krūva priparkuotų automobilių sugadina visą vaizdą

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Manau kad gali ir uzstatyt, nes sklypai cia eina iki pat vandens. Pvz salia esantis viesbutis/kavine Villa Alicante ima $ uz pliaza. Kaba lentele matomoje vietoje kazkas tipo musu pliazas privatus, prasome pasalinius susimoketi.
    Tai kad ten visi maudosi ir niekas neima jokių pinigų. O iki vandens jokiu būdu negalima, juk turi būti 5 metrai prieinama zona visiems. Tik problema tame, kad dažnai tų 5 metrų neprieisi per tvoras ir nepraeinamus, nesurandamus, užžėlusius takus. Šiaip ar taip, ežeras pamėgtas vilniečių, žmonių ten būna daug, ir nesinorėtų apsunkinto praėjimo iki vandens. Aišku, nepradėsiu čia rėkauti kad nereikia statybų, stabdom, niokoja čia viską ir t. t. - tegul stato, bet normalus pliažo prieinamumas turi būti užtikrintas.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Svarbiausia, kad nepristatytų tvorų ir nepadarytų problemišku priėjimo prie ežero, kaip jau yra prie Salotės, priešingame krante nuo pliažo.
    Manau kad gali ir uzstatyt, nes sklypai cia eina iki pat vandens. Pvz salia esantis viesbutis/kavine Villa Alicante ima $ uz pliaza. Kaba lentele matomoje vietoje kazkas tipo musu pliazas privatus, prasome pasalinius susimoketi.

    Komentuoti:


  • Well
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pagrindinė problema ta, kad aftamabylystų visuomenėje miestų ar centrinė valdžia paniškai bijo imtis bet kokių piemonių net esančių įstatymų (tokių, kaip visokios nereikšmingos KET) užtikrinimui. Net raportavus nelegaliai parkuojamas mašinas su įrodymais pagrindinis tikslas būna ne pažeidėjus nubausti, bet atsimazinti ir surasti pasiteisinimą, kodėl betvarkė turi išlikti. Iki šiol niekaip "neišsiaiškinama", kas turėtų tai užtikrinti - policija ar savivaldybė.

    O nebrandžioje visuomenėje, kaip Lietuva, chamizmas tebėra laikomas daugmaž priimtina ir savaime suprantama elgesio norma. Dėl ko nelegalus ir kitiems trukdantis elgesys siekiant savanaudiškų tikslų dažnai laimi prieš visuomenės interesą ir tvarką be jokio atsako.

    Pirmą žingsnį čia turi žengti miesto valdžia ir imtis ryžtingų priemonių prieš betvarkę. Pradėti bausti arba kitaip riboti betvarkės įsigalėjimą. Yra netgi gerų (deja, pakankamai retų) pavyzdžių, kur tai suveikia. Paskutinis man žinomas sąlyginai didelio masto pavyzdys yra Stanevičiaus gatvė, kur kuoliukų sukalimas praktiškai per naktį išsprendė "nėra kūr parkoci mašyna" problemą kelių šimtų metrų ilgio šaligatvio atkarpoje, kur iki tol veikė nelegalus parkingas.
    Pritariu tokiam mąstymui.

    Beje, dėl pavyzdžių, kaip gali būti kovojama su betvarke. Gyvenau keletą metų Naujamiesty chuščiovkėj. Kai įsikėliau, šalia, tarp trijų namų esantis kiemas buvo kaip bulvių laukas - važinėjo, parkavo kas kaip nori, tarp medžių, po langais, ant (buvusios) žolės. Vienos iš chruščiovkų namo pirmininkas sugalvojo apsitvarkyti, išsikvietė savivaldybės viešosios tvarkos darbuotoją, atsimenu, vakare vaikščiojo ir visą kiemą aprodė. Po šio vizito, viešosios tvarkos darbuotojas atvažiavo vieną sekmadienio pavakarę ir sudėliojo baudas visiems, kas bent vienu ratu buvo ne ant normalaus parkingo (maždaug 3/4 automobilių gavo lapelius). Po nepilno mėnesio vėl pasikartojo toks reidas, tik jau darbo dienos vakarą. Rezultate - tikrai suveikė. Aišku, lygiagrečiai pristatė visur kuoliukų, pažvyravo naujai vieną plotelį parkingui, bet visokie laipiojimai per bordiūrus ir važinėjimai tarp medžių baigėsi.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Svarbiausia, kad nepristatytų tvorų ir nepadarytų problemišku priėjimo prie ežero, kaip jau yra prie Salotės, priešingame krante nuo pliažo.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Gan didelis projektas paleidziamas Pilaiteje https://www.giluziorivjera.lt.
    Paskutinis taisė mr_miegas; 2018.10.09, 17:29.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Naftalinas Rodyti pranešimą

    Problema - ta, kad žmonės nusipirkę automobilius, galvoja , kad miestas jiems turi dovanoti erdvę automobiliui statyti. Jokių papildomų teisių tu neįgyji nusipirkęs automobilį. Labai geras video Varlamovo ta tema (tiems kas supranta rusiškai)

    https://www.youtube.com/watch?v=SRaiRrhmzLo&t=409s
    Pagrindinė problema ta, kad aftamabylystų visuomenėje miestų ar centrinė valdžia paniškai bijo imtis bet kokių piemonių net esančių įstatymų (tokių, kaip visokios nereikšmingos KET) užtikrinimui. Net raportavus nelegaliai parkuojamas mašinas su įrodymais pagrindinis tikslas būna ne pažeidėjus nubausti, bet atsimazinti ir surasti pasiteisinimą, kodėl betvarkė turi išlikti. Iki šiol niekaip "neišsiaiškinama", kas turėtų tai užtikrinti - policija ar savivaldybė.

    O nebrandžioje visuomenėje, kaip Lietuva, chamizmas tebėra laikomas daugmaž priimtina ir savaime suprantama elgesio norma. Dėl ko nelegalus ir kitiems trukdantis elgesys siekiant savanaudiškų tikslų dažnai laimi prieš visuomenės interesą ir tvarką be jokio atsako.

    Pirmą žingsnį čia turi žengti miesto valdžia ir imtis ryžtingų priemonių prieš betvarkę. Pradėti bausti arba kitaip riboti betvarkės įsigalėjimą. Yra netgi gerų (deja, pakankamai retų) pavyzdžių, kur tai suveikia. Paskutinis man žinomas sąlyginai didelio masto pavyzdys yra Stanevičiaus gatvė, kur kuoliukų sukalimas praktiškai per naktį išsprendė "nėra kūr parkoci mašyna" problemą kelių šimtų metrų ilgio šaligatvio atkarpoje, kur iki tol veikė nelegalus parkingas.

    Komentuoti:


  • Naftalinas
    replied
    Parašė LBP Rodyti pranešimą

    Problema yra ta, kad statytojai įsigudrinę pardavinėti parkingus atskirai nuo butų, o pirkėjai nemato problemų.
    Problema - ta, kad žmonės nusipirkę automobilius, galvoja , kad miestas jiems turi dovanoti erdvę automobiliui statyti. Jokių papildomų teisių tu neįgyji nusipirkęs automobilį. Labai geras video Varlamovo ta tema (tiems kas supranta rusiškai)

    https://www.youtube.com/watch?v=SRaiRrhmzLo&t=409s

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

    Problema pilaičių ir kitų perkūnkiemių kad ten žmonės piktybiškai neperka požeminių parkingo vietų, o nemokamom antžeminėm nėra laisvo ploto, tai taip ir gaunasi. Anyway čia problemos tų kurie ten butus pirks, patys tegu savo galva galvoja.
    Problema yra ta, kad statytojai įsigudrinę pardavinėti parkingus atskirai nuo butų, o pirkėjai nemato problemų.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Iš vienos tokiso foto sunku vertinti, bet atrodo baisokai. Tam trečiam aukšte tamsu kaip .....

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Pilaites vakarai. P.s. ten 3 aukste regis balkonai tokie padaryti

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Parašė watzas Rodyti pranešimą
    95 butu daugiabutis su 18 parkavimo vietu. Absurdas.
    Problema pilaičių ir kitų perkūnkiemių kad ten žmonės piktybiškai neperka požeminių parkingo vietų, o nemokamom antžeminėm nėra laisvo ploto, tai taip ir gaunasi. Anyway čia problemos tų kurie ten butus pirks, patys tegu savo galva galvoja.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    likusios – antžeminėje aikštelėje prie bendrovės jau pastatytų kitų daugiabučių.
    aisku klausimas kiek ten ju belike. Man rodos Vilmesta ta pati daro
    Attached Files

    Komentuoti:


  • watzas
    replied
    95 butu daugiabutis su 18 parkavimo vietu. Absurdas.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Nekilnojamojo turto (NT) plėtros ir statybos bendrovės „Eika“ antrinė UAB „Būsto projektai“ Pilaitėje suplanavo dar vieną daugiabutį – rinkai pasiūlys 95 butus. Į Mažvydo gatvėje suplanuotą 7–8 aukštų daugiabutį bendrovė teigia investuosianti 4,8 mln. Eur.„Šalia stovi trys „Eikos“ namai Pilaitėje“ projekto daugiabučiai, būsimas projektas tiesiog užbaigs suformuoti šių namų ansamblį“, – teigia bendrovė VŽ atsiųstame atsakyme.
    Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5LUME5hEK

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Click image for larger version

Name:	VLN  Pilaitė   Miestai ir architektūra.png
Views:	725
Size:	208,5 kB
ID:	1654072

    Nes turetu buti taip

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kaina, namas/kotedžas/butas pilaitėje kainuoja žymiai pigiau nei kur nors žvėryne ar antakalnyje, o su infrastruktūra ten viskas gerai, važiuoja daug VT, aplinkeliu iki oro uosto keliolika min., iki centro ne rytinio piko metu irgi pan., dviračių takai nutiesti, yra visi prekybos centrai, darželiai, mokyklos.
    Nelyginam su Žvėrynu. Lyginam su Šnipiškėmis, Naujamiesčiu, ar bet kur kitur, kas nėra kažkur toli užmiestyje. Aš puikiai suprantu, kad Pilaitėje gyvenančių žmonių laikas dažniausiai nėra labai brangus, bet net ir tokiu atveju sudėjus skaičius dėl sugaišto laiko ir išnaudotų degalų/transporto bilietų, per metus turėtų gautis ne tokia jau maža suma.
    Paskutinis taisė John; 2018.07.13, 13:02.

    Komentuoti:

Working...
X