Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pilaitė - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfas Vingys
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    gera verslo nisa, nusipirkit busiuka ir pirmyn. Jau matau Kalnenuose bei Tarandej desimtis kas valanda belaukianciu pakelese kol juos kazkas pavez iki miesto.
    Mikriukų transportas reguliuojamas, taip kad negaliu tokios verslo nišos užimti. Zuoko laikų savivaldybė tiesiog uždraudė, nes manė, kad žmonės persės į normalų VT. Dalis matyt persėdo, bet dauguma priemiesčių gyventojų persėdo į automobilius. Paklausykit ką kalba tokių bendruomenių kaip Balsiai, Bendorėliai, Buivydiškės, Zujūnai. Mikriukus uždarė, o VT papildomo nepaleido. Tie mikriukai buvo privatus verslas ir jie nesiskundė keleivių trūkumu, tai klientų buvo, būtų ir dabar.

    Galbūt nereiktų mikriukų grąžinti tokių ale 90 stilium, bet galima tą reikalą civilizuoti

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Džon Rodyti pranešimą

    Nežinau kas nutiks urbanistikoje, o dėl priemiesčių gana paprasta. Pirma ir pagrindinė problema su priemiesčiais kad skaičuojant minutėmis, yra toli iki visos miesto infrastruktūros – renginių, bendruomėnių, organizacijų ir t.t. Kitas pavyzdys ta pačia tema yra vaikų užsiemimai. Gyvenant priemiestyje nepatogu vežioti vaikus į retesnius užsiemimus kurie yra tik vienoje vietoje – buriavimas, geros programavimo mokyklos ir t.t. Dauguma nevežios. O gyvenant centre su geru VT, vaikai patys nuvažiuotų. Bet ne apie tai. Antra problema su priemiesčiais yra kad ten infrastruktūra daroma belekaip – nepakankamos lietaus sistemos, gatvės neretai neturi net šaligatvių ar normalaus gatvių ženklavimo ir juostų dažymo. Ir priemiesčių infrastruktūra miesto mastu yra penkišimtai-devynioliktas prioritetas. Be to, priemiesčių gatvių išplanavimas padarytas taip, tarsi paišė girti keturmečiai. Apie tai buvo nemažai straipsnių spaudoj. Akligatviai į visas puses, be galimybių normaliai išvystyti VT ar padaryti kokį "gyvenvietės centrą" su šiek tiek paslaugų.
    Čia galima tęsti ir tęsti. Bet dabar įsivaizduok tie nauji ir blizgantis biudžetiniai namukai pasensta. Kas lieka? Va ir gavom getą.
    +100500. Labai geras postas, nėra ką ir pridėti.

    Aš už tai, kad būtų vystomos esamos miesto dalys - na gerai, ne visi gali gyventi centre ar Žvėryne, bet yra didžiuliai miegamieji rajonai. Jie turi būti tvarkomi, daromi patrauklesniais, o tušti plotai juose ir tarp jų (o jų tikrai labai daug) - užstatomi.

    Pilaitė techniškai irgi yra miegamasis rajonas, bet jos lokacija yra jau per daug tolima ir nepatogi. Aišku, kas jau ten apsigyveno - gyvens, bet nesiūlyčiau jos dar labiau vystyti ir plėsti, jeigu manęs kas klaustų. Iš viso, už aplinkkelio - jokių naujų daugiabučių. Vietoj to, nukreipčiau energiją ir resursus į priešingą, nepelnytai pamirštą miesto pusę (nors ir visai prie pat centro esančią) - Naujininkai, Liepkalnis, Pavilnys, Kalnėnai. Dėl šios miesto pusės nevystymo Vilnius yra labai asimetriškas su visomis iš to išplaukiančiomis problemomis.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą

    Bent mikriukus grąžintų, tai jau būtų bent vienas žingsnis, nes naujakuriai pasmerkiami automobiliams
    Deja bet miesto planavimo ir VT plėtros prasme tai būtų žingsnis atgal. Šioje vietoje nei kiek ne gaila tų, kurie perka namus 40 km nuo Centro ar visų apleistoje vietoje.

    Taip pat sutinku, kad tai skatina automobilizmą, bet aš pirkdamas namą Antakalnyje su visa infrastruktūra ir VT, už namą moku 350 k. eurų, kitas pilietis negali tikėtis tokios pačios infrastruktūros ir paslaugų mokėdamas 95 k. toli už Pilaitės.

    Ką noriu pasakyti, kad jeigu nori gyventi mieste turi mokėti miesto kainą, "simple as that". Tiesiog dauguma NT rinkos dalyvių pervertina savo galimybes ar nėra nuovokūs, noredami būti kažkur arčiau gamtos.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.12.29, 19:41.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Žiūrint iš kur žiūrėsi. Lyginant su Danija ar Švedija, tai pvz. kokia Centro Rezidencija yra tikras getas. DK tokiuose somaliečiai (nieko prieš juos neturiu, kaip pavyzdys) gyvena

    Komentuoti:


  • Džon
    replied
    Aišku, getas mūsų kalboje reiškia apleistus namus, kas priklausys nuo gyventojų pajamų. Todėl ten neatrodys kaip favelos, ir išvaizdos prasme nebus getas. Bet ten bus prastėsnis priėjimas prie miesto paslaugų ir manau kad su laiku ten koncentruosis lower-middle-class. Nors dabar tuos naujus A+ klasės kotedžus (būsimą getą) perka upper-middle-class.

    Komentuoti:


  • Džon
    replied
    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
    Idomi versija. O kas nutiks urbanistikoje po tiek metu?
    Nežinau kas nutiks urbanistikoje, o dėl priemiesčių gana paprasta. Pirma ir pagrindinė problema su priemiesčiais kad skaičuojant minutėmis, yra toli iki visos miesto infrastruktūros – renginių, bendruomėnių, organizacijų ir t.t. Kitas pavyzdys ta pačia tema yra vaikų užsiemimai. Gyvenant priemiestyje nepatogu vežioti vaikus į retesnius užsiemimus kurie yra tik vienoje vietoje – buriavimas, geros programavimo mokyklos ir t.t. Dauguma nevežios. O gyvenant centre su geru VT, vaikai patys nuvažiuotų. Bet ne apie tai. Antra problema su priemiesčiais yra kad ten infrastruktūra daroma belekaip – nepakankamos lietaus sistemos, gatvės neretai neturi net šaligatvių ar normalaus gatvių ženklavimo ir juostų dažymo. Ir priemiesčių infrastruktūra miesto mastu yra penkišimtai-devynioliktas prioritetas. Be to, priemiesčių gatvių išplanavimas padarytas taip, tarsi paišė girti keturmečiai. Apie tai buvo nemažai straipsnių spaudoj. Akligatviai į visas puses, be galimybių normaliai išvystyti VT ar padaryti kokį "gyvenvietės centrą" su šiek tiek paslaugų.
    Čia galima tęsti ir tęsti. Bet dabar įsivaizduok tie nauji ir blizgantis biudžetiniai namukai pasensta. Kas lieka? Va ir gavom getą.
    Paskutinis taisė Džon; 2018.12.29, 18:42.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Parašė Džon Rodyti pranešimą
    Praėjus 15–20 metų, tie dideli ir belekaip padaryti Vilniaus ir Kauno priemiestiniai kotedžynai bus didesni getai, negu Krasnūcha ar Slabotkė.
    Idomi versija. O kas nutiks urbanistikoje po tiek metu?

    Komentuoti:


  • Džon
    replied
    Praėjus 15–20 metų, tie dideli ir belekaip padaryti Vilniaus ir Kauno priemiestiniai kotedžynai bus didesni getai, negu Krasnūcha ar Slabotkė.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Jooo.. kaip senais gerais laikais.
    -Mane cia prasom paleiskit vairuotojau.
    -Jokiu problemu".

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą

    Bent mikriukus grąžintų, tai jau būtų bent vienas žingsnis, nes naujakuriai pasmerkiami automobiliams
    gera verslo nisa, nusipirkit busiuka ir pirmyn. Jau matau Kalnenuose bei Tarandej desimtis kas valanda belaukianciu pakelese kol juos kazkas pavez iki miesto.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gal tiksliau normalų P+R, kai gali nuo savo namo atvažiuot iki to normalaus VT. Bet kokiu atveju, patys kotedžynai nėra blogybė. Jei kiti dalykai būtų tvarkoj, šitas irgi netrukdytų.
    Bent mikriukus grąžintų, tai jau būtų bent vienas žingsnis, nes naujakuriai pasmerkiami automobiliams

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tik jie turi metro, traukinius ir normalų VT bein infrastruktūrą, ko nėra Pilaitėje.
    Gal tiksliau normalų P+R, kai gali nuo savo namo atvažiuot iki to normalaus VT. Bet kokiu atveju, patys kotedžynai nėra blogybė. Jei kiti dalykai būtų tvarkoj, šitas irgi netrukdytų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Biudžetui nuo tokio tamstos išaiškinimo nei kiek nelengviau.
    Valstybės biudžetui PVM nuo statybų vienoj ar kitoj vietoj patinka vienodai. Miesto biudžetas gali pasakyti, kad mes jumis nesirūpinsime ir tiek. Bet rinkėjų balsų norisi Kita vertus, jei uždraustų (ar labai apribotų) tokio tipo statybas - tie patys rinkėjai irgi būtų nepatenkinti. Galėtų žmonės neturėt norų, gyvent kur/kaip jiems liepė ir neišsikalinėt - valdžiai būtų lengviau

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Atseit tie patys Paryžius ar Londonas neturi kilometrus besitęsiančių priemiesčių.
    Tik jie turi metro, traukinius ir normalų VT bein infrastruktūrą, ko nėra Pilaitėje.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pieno riebumo lyginimas. Vilniuje atitikmuo administraciniam Paryžiui būtų jei Vilnius skaitytųsi 19 amžiaus miesto ribose, o toliau atskiros savivaldybės.
    Biudžetui nuo tokio tamstos išaiškinimo nei kiek nelengviau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Kaip tik tai, ko miestui būtinai reikia - plėstis į laukus už Pilaitės! Vilnius turi būti didesnis už Paryžių ir Londoną - nušluostysim visiems nosį! Sveikintina, pagirtina (NOT).
    Atseit tie patys Paryžius ar Londonas neturi kilometrus besitęsiančių priemiesčių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Pieno riebumo lyginimas. Vilniuje atitikmuo administraciniam Paryžiui būtų jei Vilnius skaitytųsi 19 amžiaus miesto ribose, o toliau atskiros savivaldybės.

    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Kaip tik tai, ko miestui būtinai reikia - plėstis į laukus už Pilaitės! Vilnius turi būti didesnis už Paryžių ir Londoną - nušluostysim visiems nosį! Sveikintina, pagirtina (NOT).
    Tai kad Paryžiui iki Vilniaus oj kaip toli:

    https://www.google.lt/search?source=...31.Qdl1fZ6WwLY

    https://www.google.lt/search?source=...67.MPUIIE-4yho

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Kaip tik tai, ko miestui būtinai reikia - plėstis į laukus už Pilaitės! Vilnius turi būti didesnis už Paryžių ir Londoną - nušluostysim visiems nosį! Sveikintina, pagirtina (NOT).
    O jeigu apsvarstyti variantą prijungti Pilaitę prie Vilniaus rajono ir suteikti miesto statusą? Įtariu, kad tuo pačiu būtų išmušta didelė taburetė iš po tomaševskininkų kojų.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Kaip tik tai, ko miestui būtinai reikia - plėstis į laukus už Pilaitės! Vilnius turi būti didesnis už Paryžių ir Londoną - nušluostysim visiems nosį! Sveikintina, pagirtina (NOT).

    Komentuoti:

Working...
X