Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pilaitė - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Pilnu tempu vyksta. Draugai turi nusipirkę netoli senamiesčio butą naujam name, tai pusė parduodamų patalpų komercinės, kita pusė - gyvenamoji. Legaliai statyti gyvenamosios negalima, bet visi tą žino ir apeidinėja. Dėl tos situacijos gyentojai negali jokių sutarčių pasirašyti su "Vilniaus vandenimis" ir moka pinigus pagal skaitliuko duomenis statytojui, kuris kažkaip ten administruoja tuos reikalus.
    Cirkas ir miesto valdžios impotencija.
    Dar durniau tai, kad planavimo dokumentuose numatytos komercinės zonos de-facto tampa gyvenamosiomis. Pvz.: Ozas.
    Tai kodėl jų nekoreguoti pagal realų gyvenimą, juolab, kad tokie precedentai nėra nelegalūs (juk niekas nebaudžiamas, statybų inspekcija, STT, Prokuratūra tyli)?
    Kodėl neleista statyti gyvenamojo namo, pakoreguojant detalųjį planą, ten kur vis vien atsiranda gyvenamasis? Ar čia tik dėl to, kad suokalbyje su statytoju, leisti jam sutaupyti? Tuomet tai gryna korupcija.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Beje, Šimašius gi žadėjo, kad užkirs kelią tokiai praktikai - pardavinėti komercines patalpas kaip butus. Bet, matau, procesas tebevyksta ir ne tik čia.
    Pilnu tempu vyksta. Draugai turi nusipirkę netoli senamiesčio butą naujam name, tai pusė parduodamų patalpų komercinės, kita pusė - gyvenamoji. Legaliai statyti gyvenamosios negalima, bet visi tą žino ir apeidinėja. Dėl tos situacijos gyentojai negali jokių sutarčių pasirašyti su "Vilniaus vandenimis" ir moka pinigus pagal skaitliuko duomenis statytojui, kuris kažkaip ten administruoja tuos reikalus.
    Cirkas ir miesto valdžios impotencija.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Beje, Šimašius gi žadėjo, kad užkirs kelią tokiai praktikai - pardavinėti komercines patalpas kaip butus. Bet, matau, procesas tebevyksta ir ne tik čia.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Iš vienos pusės gerai, kad bent nestato kokių devynaukščių ir nepardavinėja po vieną trisdešimtąją pastato (rytuose taip vis dar daro). Kita vertus nubaudė visai net ne už tą, už ką reiktų bausti. Už klaidinančią reklamą? Tokios baudos ne atgraso, o tik dar labiau skatina sukčiauti. Susimoki nedidelį mokestuką ir toliau darai savo.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    „Capital Team“ klaidino vartotojus dėl parduodamų patalpų paskirties
    Nekilnojamojo turto brokerių bendrovei „Capital Team“ skirtas įspėjimas - reklamuodama parduodamas patalpas bendrovė pažeidė Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo nuostatas.

    Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) gavo Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos persiųstą anoniminį pranešimą dėl Šarkuvos gatvėje Vilniuje vietoje dvibučių namų statomų daugiabučių. Inspekcija VVTAT informavo, kad nurodytais adresais pagal parengtus projektus išduoti leidimai dvibučių statybai.

    VVTAT patikrino anoniminiame pranešime nurodytą interneto tinklalapį www.capital.lt ir nustatė, jog tinklalapyje skleidžiamoje reklamoje apie „Šarkuvos slėnyje“ parduodamas patalpas naudojami tokie teiginiai kaip: „Šarkuvos slėnis - tai mažaaukštės statybos, dvylikos butų projektas (...)“, „Daugiabučiai yra strategiškai patogioje Vilniaus vietoje (...)“, „Kiekvienam butui priklausys erdvi rūsio patalpa!“, „Butų plotai: 39.24 - 81.29 kv. m“ ir kt., kuriais bendrovė aiškiai neatskleidė vartotojams esminės informacijos apie parduodamų patalpų paskirtį, t. y., kad parduodami ne butai, o patalpos dvibučiuose gyvenamuosiuose namuose.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Nu tai dar kolkas pletra bus Pilaitėj

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Gal skiriant neproporcingai dideles (rajono dydžiui, gyventojų skaičiui) savivaldybės investicijas pietinei miesto daliai, kad ji atsikratytų savo grit. Kaip kad buvo padaryta su NMC. Valstybės įstaigos (ministerijų miestelis?), mokyklos, socialiniai objektai, gera infrastruktūra gal pamažu pradėtų keisti Naujininkų ir Rasų įvaizdį ir darytų rajoną patrauklesniu ir keistų gyventojų kontingentą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Psichologinės priežastys kodėl statosi būtent ta kryptimi ir gana noriai Pietryčių Vilnius yra praktiškai "užsienis" lietuviui.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Paprasta. Vilnius juda link Lietuvos geografinio centro
    Ir toliau nuo Astravo AE

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Paprasta. Vilnius juda link Lietuvos geografinio centro

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    O tai ką čia galima išrėkt? Ar kad nebestatytų už Pilaitės nieko dėl priežasties kad va, savaldybė yra kaip berankis oficiantas ir jokių kelių pagerinimo nėra ir nebus, viešo transporto nebus, ir nieko ten nebus nes nieko ir neplanuojama planuoti. Tai gal yra koks mechanizmas priverstinai perkeliantis vystytojų sklypus iš Pilaitės pvz. į Liepkalnį ? Ar čia tą galima pasiekti infrastruktūros nebedarymu Pilaitėj? O dėl Liepkalnio tai gal nepatrauklu prie oro uosto, triukšmas.Dar plius ten taboras nepertoliausia.
    Yra pasiūlymų kaip galima būtų pritraukt žmones kurtis pietnėj mesto daly?

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Jo, tai dabar gi viskas gerai. Valio, nutiesta viena siaura gatvė - plečiam Pilaitę toliau!
    O tuo tarpu plotai Liepkalnyje pora km iki Senamiesčio toliau dirvonuos.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Well Rodyti pranešimą

    Dabar, kai Taurupės g uždėjo 'laikiną' asfaltą, Pilaitės pr. jau gana padori situacija (ypač, jeigu nesileidi Narbutu, o išsuki link Vakarinio ar Laisvės pr). Būna užsikiša, bet daugiau pavieniai atvejai, ne taip kaip pernai, kai vos ne kasdien viskas stovėdavo nuo Vydūno rimi iki Žvėryno.
    Tuomet miestas ir toliau plėsis už Pilaitės.

    Komentuoti:


  • Well
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    O Pailaitės pr. dar nėra palaidotas kamščių?
    Dabar, kai Taurupės g uždėjo 'laikiną' asfaltą, Pilaitės pr. jau gana padori situacija (ypač, jeigu nesileidi Narbutu, o išsuki link Vakarinio ar Laisvės pr). Būna užsikiša, bet daugiau pavieniai atvejai, ne taip kaip pernai, kai vos ne kasdien viskas stovėdavo nuo Vydūno rimi iki Žvėryno.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Apie ką ir kalbu, kad dauguma perkančiųjų nepamatuoja visų aspektų, taip skatindami miesto plėtrą į rugių laukus, o po to nori ir miesto komunikacijų ir susisiekimo.
    ​​
    O Pailaitės pr. dar nėra palaidotas kamščių?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    VT į Kuprioniškes važinėja nuo 50-ųjų metų.
    P&R ypatingai nekainuoja, ypač jei kooperuotis su pageidautinais PC prie jų.
    Bet kai nėra bendros strategijos, tai įrengiama P&R Žvėryne.
    Pvz.: prie GPU ligoninės yra nemaža blogai prižiūrima savivaldybės aikštelė, kodėl jos nepanaudojus?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Taip jų automobiliai yra didelė problema, pilnai sutinku, deja nesutinku, kad mikriukai yra tas kelias kuriuo turi eiti miestas, Senamiestyje kol kas važinėja mikriukai, kol kas.. Tiesiog manau yra nesąžininga miestiečių atžvilgiu švaistyti resursus delt tų, kurie įsikūrė 30 km. nuo Centro, kai dar yra kur tobulėti miesto ribose. Ir taip važinėja VT į visokias Kuprioniškes.​
    Nebus VT - bus daugiau automobilių, kas ilgainiui kainuos dar brangiau. P+R aikštelės irgi kainuoja ir iš esmės yra tas pats resursų leidimas dėl užmiesčio.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą


    Manau, kad pirkti namą Vilniuje neapsimoka nei už Pilaitės, nei arčiau miesto. Vienu atveju per toli, kitu atveju per brangu. Antakalnis arčiau cento ir Žvėrynas yra tik pasiturintiems.
    Apie ką ir kalbu, kad dauguma perkančiųjų nepamatuoja visų aspektų, taip skatindami miesto plėtrą į rugių laukus, o po to nori ir miesto komunikacijų ir susisiekimo.

    Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą

    Tiek to, tie priemiesčių gyventojai, jų atstumas - jų reikalas, bet jų automobiliai užkemša miestą. Pilaitės spūstys labai įtakojamos būtent priemiesčių automobilių. Mikriukai juk gali būti civilizuoto VT dalis, kaip tarkim senamiestyje važinėja padorūs mikriukai
    Taip jų automobiliai yra didelė problema, pilnai sutinku, deja nesutinku, kad mikriukai yra tas kelias kuriuo turi eiti miestas, Senamiestyje kol kas važinėja mikriukai, kol kas.. Tiesiog manau yra nesąžininga miestiečių atžvilgiu švaistyti resursus delt tų, kurie įsikūrė 30 km. nuo Centro, kai dar yra kur tobulėti miesto ribose. Ir taip važinėja VT į visokias Kuprioniškes.
    ​​​

    ​​
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.12.30, 22:22.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Taip pat sutinku, kad tai skatina automobilizmą, bet aš pirkdamas namą Antakalnyje su visa infrastruktūra ir VT, už namą moku 350 k. eurų, kitas pilietis negali tikėtis tokios pačios infrastruktūros ir paslaugų mokėdamas 95 k. toli už Pilaitės.

    Ką noriu pasakyti, kad jeigu nori gyventi mieste turi mokėti miesto kainą, "simple as that". Tiesiog dauguma NT rinkos dalyvių pervertina savo galimybes ar nėra nuovokūs, noredami būti kažkur arčiau gamtos.

    Manau, kad pirkti namą Vilniuje neapsimoka nei už Pilaitės, nei arčiau miesto. Vienu atveju per toli, kitu atveju per brangu. Antakalnis arčiau cento ir Žvėrynas yra tik pasiturintiems.
    Paskutinis taisė andyour; 2018.12.30, 21:29.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Deja bet miesto planavimo ir VT plėtros prasme tai būtų žingsnis atgal. Šioje vietoje nei kiek ne gaila tų, kurie perka namus 40 km nuo Centro ar visų apleistoje vietoje.

    Taip pat sutinku, kad tai skatina automobilizmą, bet aš pirkdamas namą Antakalnyje su visa infrastruktūra ir VT, už namą moku 350 k. eurų, kitas pilietis negali tikėtis tokios pačios infrastruktūros ir paslaugų mokėdamas 95 k. toli už Pilaitės.

    Ką noriu pasakyti, kad jeigu nori gyventi mieste turi mokėti miesto kainą, "simple as that". Tiesiog dauguma NT rinkos dalyvių pervertina savo galimybes ar nėra nuovokūs, noredami būti kažkur arčiau gamtos.
    Tiek to, tie priemiesčių gyventojai, jų atstumas - jų reikalas, bet jų automobiliai užkemša miestą. Pilaitės spūstys labai įtakojamos būtent priemiesčių automobilių. Mikriukai juk gali būti civilizuoto VT dalis, kaip tarkim senamiestyje važinėja padorūs mikriukai

    Komentuoti:

Working...
X