Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Radau vieną nuotrauką turbūt iš sraigtasparnio. Maža rezoliucija, bet matosi išrausta ir išdeginta juosta, krypstanti į dešinę nuo leidimosi linijos. Šaltinis - Aviation Herald:
- 7 patinka
-
Taip. Juk ne raketų mokslas ar šaškėmis žaisti.Parašė alga Rodyti pranešimąKažkas tokio? https://en.wikipedia.org/wiki/Terrai...warning_system
Komentuoti:
-
Kažkas tokio? https://en.wikipedia.org/wiki/Terrai...warning_systemParašė Arunasx Rodyti pranešimąNe tai turėjau mintyse. Šiais laikais manyčiau galima būtų tiksliai nuskanuoti žemės reljefą, pastatus ir viską sukrauti į nusilieidimo programą ir jei skrydžio trajektorija, greitis veda į kritines situacijas turėtų rėkti alarmas, plius variklių galingumo, aukščio didinimas.
Komentuoti:
-
Niekas nekalba apie megėjiškus dronus, bet tarpe tarp lėktuvų balionai parskrenda. Tai esant tokiai katastrofai informaciniais tikslais drono negalime pakelti?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
taigi aerouosto zona, kokie dronai. Betrūksta tik drono lėktuvo variklyje.
Greičiau, būtent to, kad vyksta tyrimas. Nors kitais atvejais pirmiausia ką rodo yra foto iš oro.
Komentuoti:
-
Ne tai turėjau mintyse. Šiais laikais manyčiau galima būtų tiksliai nuskanuoti žemės reljefą, pastatus ir viską sukrauti į nusilieidimo programą ir jei skrydžio trajektorija, greitis veda į kritines situacijas turėtų rėkti alarmas, plius variklių galingumo, aukščio didinimas.Parašė gerietis Rodyti pranešimąpaprasčiausios kameros nėra pilotų kabinoje, kad įrašinėti pilotų veiksmus...
Komentuoti:
-
Gerai, kad nors balsus leidžia įrašinėti (kol kas).Parašė gerietis Rodyti pranešimą
paprasčiausios kameros nėra pilotų kabinoje, kad įrašinėti pilotų veiksmus...
Komentuoti:
-
paprasčiausios kameros nėra pilotų kabinoje, kad įrašinėti pilotų veiksmus...Parašė Arunasx Rodyti pranešimąMan tik keista, negi nėra nusileidimo zonos 3D vaizdelio su alarmais visokiais jei skrenda per žemai. Viską nuskanuoti šiais laikais tai kaip 3 pirštus apsisioti IMHO.
Komentuoti:
-
taigi aerouosto zona, kokie dronai. Betrūksta tik drono lėktuvo variklyje.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMan keista, lad iki šiol niekas nepakėlė drono iš žurnalistų ar jiems neleidžia, nėra jokių nuotraukų, kur matytųsi pirmasis kontaktas, visa slydimo zona ir kur galiausiai sustojo lėktuvas.
Nuotraukos išboro būtinos, gereaniam situacijos supratimui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dronai draudžiami nuo Rasų iki Salininkų:
https://maps.ans.lt/portal/apps/webappviewer/index.html?id=8c0191d8d2ab429a86b42355534fae3e
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Man tik keista, negi nėra nusileidimo zonos 3D vaizdelio su alarmais visokiais jei skrenda per žemai. Viską nuskanuoti šiais laikais tai kaip 3 pirštus apsisioti IMHO.
TV3 Jakilaičio laida apie tai dabar
Komentuoti:
-
Kokie dronai prie oro uosto, jūs ką. Nuotraukų iš oro bus užtektinai, juk sraigtasparniai suko visą rytą.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMan keista, lad iki šiol niekas nepakėlė drono iš žurnalistų ar jiems neleidžia, nėra jokių nuotraukų, kur matytųsi pirmasis kontaktas, visa slydimo zona ir kur galiausiai sustojo lėktuvas.
Nuotraukos išboro būtinos, gereaniam situacijos supratimui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, avarijos vieta patenka į neskraidymo zoną.Parašė Wintautas Rodyti pranešimąAš ir labai pasigedau dronų foto. Tose nuotraukos nuo žemės labai sunku suprasti kas apskritai matosi ir neaišku kokio dydžio avarijos teritorija, ar kokia žala namui. Visos nuotraukos beveik nenaudingos ir nesudaro vaizo kas iš tiesų ant žemės. Nesąmonė kažkokia.
Gal dronams tiesiog ten draužiama, nes ten oro uostas ir lėktuvai kyla, leidžiasi.
Komentuoti:
-
Aš ir labai pasigedau dronų foto. Tose nuotraukos nuo žemės labai sunku suprasti kas apskritai matosi ir neaišku kokio dydžio avarijos teritorija, ar kokia žala namui. Visos nuotraukos beveik nenaudingos ir nesudaro vaizo kas iš tiesų ant žemės. Nesąmonė kažkokia.
Gal dronams tiesiog ten draužiama, nes ten oro uostas ir lėktuvai kyla, leidžiasi.
Komentuoti:
-
Manau kontroliuoja ir neleidžia.
Neatmestina, kad gali būti teisminis ieškinys minimum prieš avia įmonę, o gal ir prieš oro navigaciją, tai reikia kontroliuoti informacijos nutekėjimą. O kas ten žino kaip čia dar pasisuks. Negalima atmesti jokių versijų nežinant.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Man keista, lad iki šiol niekas nepakėlė drono iš žurnalistų ar jiems neleidžia, nėra jokių nuotraukų, kur matytųsi pirmasis kontaktas, visa slydimo zona ir kur galiausiai sustojo lėktuvas.
Nuotraukos išboro būtinos, gereaniam situacijos supratimui.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Per TV3 parodė palyginimui video iš auto įmonės iš šono grynai toje vietoje kaip skrenda normaliu atveju ir kaip šitas tai skirtumas labai didelis, gali atitikti tą 60mParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Man iš įrašo niekaip nėjo suprasti, kokį aukštį atkartojo pilotai, tai galėjo ir bokšte nenugirst. Bet net ir 200ft yra jau 60m - kaip tik pakankamas skirtumas nepataikyt. O jei suprato 500ft (150m) skirtumą, tai jau ir nebepasitaisysi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man iš įrašo niekaip nėjo suprasti, kokį aukštį atkartojo pilotai, tai galėjo ir bokšte nenugirst. Bet net ir 200ft yra jau 60m - kaip tik pakankamas skirtumas nepataikyt. O jei suprato 500ft (150m) skirtumą, tai jau ir nebepasitaisysi.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPanašu, kad buvo bokšto klaidų taip pat.
Bokšto žodžiai "descend to 2700", pilotas atkartojo neteisingą aukštį "2500" bokštas nebetaisė. Taip pat neteisingai nurodyti slėgio duomenys 1019 vietoje 1020.
Dėl komunikacinės klaidos galėjo atsidurti per žemai.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.11.25, 18:52.
Komentuoti:
-
Nieko mes neturime nei laikyti, nei atmesti ar neatmesti. Mes neturim net mažos dalies turimos apie įvykį informacijos. Spekuliacijom užsiimti neproduktyvu, o kartais gali būti ir žalinga.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTik dar kartą pakartosiu, kad tokios teorijos nebūtų pagrindinės, kuriomis aš tikėčiau, tik nemanau, kad mes turim jas atmesti.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Kol kas lyg panašu, kad tai tiesiog atsitiktinė trtagedija ir šitą teoriją aš laikyčiau kaip labiausiai tikėtina. Ir visgi rusų tarnybų darbo aš neatmesčiau. Tas prieš pora mėnesių rusų tarnybų siųstas siuntinys per DHL iš Vilniaus į Leipcigą, kuris po to savaime užsidegė sandėlyje - atrodo kaip arba neįtikėtinas sutapimas, arba nesutapimas, o žinutė. Žinutė dėl to, kad siųsti savaime užsidegančius paketus rusų 'kgb' būtų labai jau vaikiška, jie sukelti aviakatastrofos tikrai negali. Kas būtų nevaikiška, tai jei rusai kokiais nors būdais (iš Baltarusuijos ar pan.) panaudotų radioelektroninės kovos priemones, kurias dabar naudoja prieš dronus ir lėktuvus Ukrainoje, (ar kažką pan.) ir 'apakintų' siuntų lėktuvą Vilniuje. Prie ko čia tie savaime užsidegantys paketai? Tam, kad jei radioelektroninės kovos priemonių įtakos neįmanoma nustatyti - kad būtų paliktas pėdsakas ir žinutė, nes Putinui, kaip ir iš esmės visiems teroristams, būtina palikti parašą po savo išpuoliais. Tik dar kartą pakartosiu, kad tokios teorijos nebūtų pagrindinės, kuriomis aš tikėčiau, tik nemanau, kad mes turim jas atmesti.Paskutinis taisė Eidvis; 2024.11.25, 18:10.
Komentuoti:
-
Instrumentiniam nusileidimui GPS nenaudojamas, ten iš oro uosto kryptiniai radijo spinduliai lėktuvą lydi iki nusileidimo tako.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Įdomu, ar sutrikęs GPS signalas gali "pastumti" nusileidimo taką daugiau nei kilometru?
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: