Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciurlionis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    taigi aerouosto zona, kokie dronai. Betrūksta tik drono lėktuvo variklyje.
    Niekas nekalba apie megėjiškus dronus, bet tarpe tarp lėktuvų balionai parskrenda. Tai esant tokiai katastrofai informaciniais tikslais drono negalime pakelti?

    Greičiau, būtent to, kad vyksta tyrimas. Nors kitais atvejais pirmiausia ką rodo yra foto iš oro.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    paprasčiausios kameros nėra pilotų kabinoje, kad įrašinėti pilotų veiksmus...
    Ne tai turėjau mintyse. Šiais laikais manyčiau galima būtų tiksliai nuskanuoti žemės reljefą, pastatus ir viską sukrauti į nusilieidimo programą ir jei skrydžio trajektorija, greitis veda į kritines situacijas turėtų rėkti alarmas, plius variklių galingumo, aukščio didinimas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    paprasčiausios kameros nėra pilotų kabinoje, kad įrašinėti pilotų veiksmus...
    Gerai, kad nors balsus leidžia įrašinėti (kol kas).

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Man tik keista, negi nėra nusileidimo zonos 3D vaizdelio su alarmais visokiais jei skrenda per žemai. Viską nuskanuoti šiais laikais tai kaip 3 pirštus apsisioti IMHO.
    paprasčiausios kameros nėra pilotų kabinoje, kad įrašinėti pilotų veiksmus...

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Man keista, lad iki šiol niekas nepakėlė drono iš žurnalistų ar jiems neleidžia, nėra jokių nuotraukų, kur matytųsi pirmasis kontaktas, visa slydimo zona ir kur galiausiai sustojo lėktuvas.

    Nuotraukos išboro būtinos, gereaniam situacijos supratimui.
    taigi aerouosto zona, kokie dronai. Betrūksta tik drono lėktuvo variklyje.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Dronai draudžiami nuo Rasų iki Salininkų:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2024-11-25 19-33-52.png
Views:	791
Size:	1,42 MB
ID:	2167223https://maps.ans.lt/portal/apps/webappviewer/index.html?id=8c0191d8d2ab429a86b42355534fae3e

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Man tik keista, negi nėra nusileidimo zonos 3D vaizdelio su alarmais visokiais jei skrenda per žemai. Viską nuskanuoti šiais laikais tai kaip 3 pirštus apsisioti IMHO.

    TV3 Jakilaičio laida apie tai dabar

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Man keista, lad iki šiol niekas nepakėlė drono iš žurnalistų ar jiems neleidžia, nėra jokių nuotraukų, kur matytųsi pirmasis kontaktas, visa slydimo zona ir kur galiausiai sustojo lėktuvas.

    Nuotraukos išboro būtinos, gereaniam situacijos supratimui.
    Kokie dronai prie oro uosto, jūs ką. Nuotraukų iš oro bus užtektinai, juk sraigtasparniai suko visą rytą.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Aš ir labai pasigedau dronų foto. Tose nuotraukos nuo žemės labai sunku suprasti kas apskritai matosi ir neaišku kokio dydžio avarijos teritorija, ar kokia žala namui. Visos nuotraukos beveik nenaudingos ir nesudaro vaizo kas iš tiesų ant žemės. Nesąmonė kažkokia.
    Gal dronams tiesiog ten draužiama, nes ten oro uostas ir lėktuvai kyla, leidžiasi.
    Taip, avarijos vieta patenka į neskraidymo zoną.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Aš ir labai pasigedau dronų foto. Tose nuotraukos nuo žemės labai sunku suprasti kas apskritai matosi ir neaišku kokio dydžio avarijos teritorija, ar kokia žala namui. Visos nuotraukos beveik nenaudingos ir nesudaro vaizo kas iš tiesų ant žemės. Nesąmonė kažkokia.
    Gal dronams tiesiog ten draužiama, nes ten oro uostas ir lėktuvai kyla, leidžiasi.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Manau kontroliuoja ir neleidžia.
    Neatmestina, kad gali būti teisminis ieškinys minimum prieš avia įmonę, o gal ir prieš oro navigaciją, tai reikia kontroliuoti informacijos nutekėjimą. O kas ten žino kaip čia dar pasisuks. Negalima atmesti jokių versijų nežinant.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Man keista, lad iki šiol niekas nepakėlė drono iš žurnalistų ar jiems neleidžia, nėra jokių nuotraukų, kur matytųsi pirmasis kontaktas, visa slydimo zona ir kur galiausiai sustojo lėktuvas.

    Nuotraukos išboro būtinos, gereaniam situacijos supratimui.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Man iš įrašo niekaip nėjo suprasti, kokį aukštį atkartojo pilotai, tai galėjo ir bokšte nenugirst. Bet net ir 200ft yra jau 60m - kaip tik pakankamas skirtumas nepataikyt. O jei suprato 500ft (150m) skirtumą, tai jau ir nebepasitaisysi.
    Per TV3 parodė palyginimui video iš auto įmonės iš šono grynai toje vietoje kaip skrenda normaliu atveju ir kaip šitas tai skirtumas labai didelis, gali atitikti tą 60m

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Panašu, kad buvo bokšto klaidų taip pat.

    Bokšto žodžiai "descend to 2700", pilotas atkartojo neteisingą aukštį "2500" bokštas nebetaisė. Taip pat neteisingai nurodyti slėgio duomenys 1019 vietoje 1020.

    Dėl komunikacinės klaidos galėjo atsidurti per žemai.
    Man iš įrašo niekaip nėjo suprasti, kokį aukštį atkartojo pilotai, tai galėjo ir bokšte nenugirst. Bet net ir 200ft yra jau 60m - kaip tik pakankamas skirtumas nepataikyt. O jei suprato 500ft (150m) skirtumą, tai jau ir nebepasitaisysi.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.11.25, 17:52.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Tik dar kartą pakartosiu, kad tokios teorijos nebūtų pagrindinės, kuriomis aš tikėčiau, tik nemanau, kad mes turim jas atmesti.
    Nieko mes neturime nei laikyti, nei atmesti ar neatmesti. Mes neturim net mažos dalies turimos apie įvykį informacijos. Spekuliacijom užsiimti neproduktyvu, o kartais gali būti ir žalinga.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Kol kas lyg panašu, kad tai tiesiog atsitiktinė trtagedija ir šitą teoriją aš laikyčiau kaip labiausiai tikėtina. Ir visgi rusų tarnybų darbo aš neatmesčiau. Tas prieš pora mėnesių rusų tarnybų siųstas siuntinys per DHL iš Vilniaus į Leipcigą, kuris po to savaime užsidegė sandėlyje - atrodo kaip arba neįtikėtinas sutapimas, arba nesutapimas, o žinutė. Žinutė dėl to, kad siųsti savaime užsidegančius paketus rusų 'kgb' būtų labai jau vaikiška, jie sukelti aviakatastrofos tikrai negali. Kas būtų nevaikiška, tai jei rusai kokiais nors būdais (iš Baltarusuijos ar pan.) panaudotų radioelektroninės kovos priemones, kurias dabar naudoja prieš dronus ir lėktuvus Ukrainoje, (ar kažką pan.) ir 'apakintų' siuntų lėktuvą Vilniuje. Prie ko čia tie savaime užsidegantys paketai? Tam, kad jei radioelektroninės kovos priemonių įtakos neįmanoma nustatyti - kad būtų paliktas pėdsakas ir žinutė, nes Putinui, kaip ir iš esmės visiems teroristams, būtina palikti parašą po savo išpuoliais. Tik dar kartą pakartosiu, kad tokios teorijos nebūtų pagrindinės, kuriomis aš tikėčiau, tik nemanau, kad mes turim jas atmesti.
    Paskutinis taisė Eidvis; 2024.11.25, 17:10.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Įdomu, ar sutrikęs GPS signalas gali "pastumti" nusileidimo taką daugiau nei kilometru?
    Instrumentiniam nusileidimui GPS nenaudojamas, ten iš oro uosto kryptiniai radijo spinduliai lėktuvą lydi iki nusileidimo tako.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Dar prieš rėžiantis į žemę pilotas spėjo pasukti lėktuvą ir sparnas kliudė žemę.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Tuo pačiu galėtų patikrinti kokia šio monstro dalis yra pastatyta nelegaliai
    Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	915
Size:	2,13 MB
ID:	2167085
    BNS 2024.11.25
    Vilniuje nukritęs lėktuvas suniokojo vienos giminės būstus: iš namų išbėgo su šlepetėmis
    Jolanta BNS teigė, kad būstas apdraustas nebuvo.
    „Nebuvome baigę tvarkytis dokumentų, nespėjome. Visi, nes buvo anksčiau namas, o padarėme daugiabutį“, – teigė ji.

    https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...-su-slepetemis

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Nepilant žibalo į ugnį, Vilniuje dėl įvairiausių išorinių priežasčių turėjome super daug go-around šiais metais, kai buvo trikdomas GPS signalas.
    Įdomu, ar sutrikęs GPS signalas gali "pastumti" nusileidimo taką daugiau nei kilometru?

    Komentuoti:

Working...
X