Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Gerai kad internetai yra labai dideli specialistai matėt vaizdo įraše kiek žvyro ir dulkių pakilo trinkeltėjus į žemę?

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Internetuose kyla klausimai ir teorijos, ar tik nebus tas lėktuvas numuštas

    Click image for larger version

Name:	470985135_9780174808675548_6085843504345337109_n.jpg
Views:	317
Size:	86,1 kB
ID:	2172870 Click image for larger version

Name:	470210725_9780175972008765_2346248352307021370_n.jpg
Views:	316
Size:	90,9 kB
ID:	2172871

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Nebuvo ten 67 žmonių

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Pirmoji versija, jog po susidūrimo su paukščiais prarado kontrolę.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrytas 2024.12.25
    Kazachstane sudužo iš Azerbaidžano į Rusiją skridęs keleivinis lėktuvas
    Trečiadienį Vakarų Kazachstane sudužo Azerbaidžano oro linijų keleivinis lėktuvas, skridęs iš Azerbaidžano sostinės Baku į Grozną Rusijoje, pranešė Kazachstano transporto ministerija. (...)
    Azerbaidžano oro linijų lėktuvu „Embraer 190“ iš viso skrido 67 žmonės – 62 keleiviai ir penki įgulos nariai. Oro linijos pranešė, kad „Embraer 190“ „įvykdė avarinį nusileidimą“ maždaug už trijų kilometrų nuo Aktau (buv. Ševčenko) – naftos ir dujų centro rytinėje Kaspijos jūros pakrantėje


    https://www.lrytas.lt/pasaulis/ivyki...tuvas-35785596
    Flightradar24 duomenys

    https://www.flightradar24.com/data/a...-az65#387993ae

    Keli video su lėktuvo nukritimu

    https://www.instagram.com/my.derbent/reel/DD_gR9fIqdr/


    https://www.instagram.com/chp_moscow_/reel/DD_gv2BNAx_/

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Taip turi dirbti toweris:

    https://youtube.com/shorts/sR6cEUR9h...fPQVfkeHxl7Lgi

    Komentuoti:


  • bucaneer
    replied
    Apsilankiau vietoje - beveik dvi savaitės po avarijos, savaitė po nuolaužų išvežimo. Atėjau Tarpkalnio gatve nuo Jotvingių gatvės. Teritorija vis dar apjuosta stop juosta, bet nebesaugoma:

    Click image for larger version

Name:	1_tarpkalnio_20241207.jpg
Views:	749
Size:	829,4 kB
ID:	2169619

    Nelaimingasis namas ir naujai pakeistas elektros stulpas:

    Click image for larger version

Name:	2a_tarpkalnio_20241207.jpg
Views:	703
Size:	556,5 kB
ID:	2169620

    Ta vieta pernai atrodė taip:

    Click image for larger version

Name:	2b_tarpkalnio_202304_gsw.jpg
Views:	690
Size:	549,9 kB
ID:	2169621

    Suguldyti medžiai ir krūmai:

    Click image for larger version

Name:	3_tarpkalnio_20241207.jpg
Views:	695
Size:	673,4 kB
ID:	2169622

    Tyrėjų palikta žymė ant žemės:

    Click image for larger version

Name:	4_tarpkalnio_20241207.jpg
Views:	693
Size:	901,2 kB
ID:	2169623

    Vaizdas išilgai "nusileidimo tako":

    Click image for larger version

Name:	5_tarpkalnio_20241207.jpg
Views:	695
Size:	642,5 kB
ID:	2169624

    Žiūrint į priešingą pusę - vieta, kur lėktuvas pilnai rėžėsi į kalvos keterą:

    Click image for larger version

Name:	6_tarpkalnio_20241207.jpg
Views:	695
Size:	632,7 kB
ID:	2169625

    Pirmas kontaktas - čia turbūt lėktuvas nukirto poros beržų viršūnes ir dešiniu sparnu išarė griovį:

    Click image for larger version

Name:	7_tarpkalnio_20241207.jpg
Views:	697
Size:	889,0 kB
ID:	2169626

    Bendras įspūdis - žala aplinkai atrodo stebėtinai kukli, lyginant su tuo, ką buvo galima įsivaizduoti žiūrint video su didžiuliu sprogimu. Aišku, labiausiai nukentėjo namas ir šalia jo augę medžiai, kur įsiliepsnojo gaisras. Bet žiūrint į tą vietą, kur lėktuvas visa savo jėga rėžėsi į kalvą, sunku atskirti, kur žemes išvartė lėktuvas, o kur - nuolaužas išvežusi technika. Po žiemos, kai suvešės šviežia žaluma, turbūt visai nesimatys, kad čia įvyko kažkas ypatingo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kažkokios keistos išvados. Komunikacijos problemų gali būti visada. Pasaulyje vyksta milijonai skrydžių, bet lėktuvai nekranta kaip lapai.
    Pagrindinis sprendėjas yra laivo kapitonas, kuris kontroliuoja orlaivį. Jeigu kažkas blogai su ryšiu, tai pagal esamą situaciją galima aibė sprendimų, neprivedančių prie katastrofos.
    Pvz.: tiesiog nesileisti, kol neišsiaškins arba užeiti iš antro karto, jei "praleido artėjimo kelią" ir t.t.
    Būtent, aš pvz. nesuprantu, kaip ten apskritai galima ką nors suprasti, ką mala per tą radijo ryšį, dėl to lėktuvas negalėjo prarasti keliamosios galios ir nukristi net jei negavo leidimo leistis.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kažkokios keistos išvados. Komunikacijos problemų gali būti visada. Pasaulyje vyksta milijonai skrydžių, bet lėktuvai nekranta kaip lapai.
    Pagrindinis sprendėjas yra laivo kapitonas, kuris kontroliuoja orlaivį. Jeigu kažkas blogai su ryšiu, tai pagal esamą situaciją galima aibė sprendimų, neprivedančių prie katastrofos.
    Pvz.: tiesiog nesileisti, kol neišsiaškins arba užeiti iš antro karto, jei "praleido artėjimo kelią" ir t.t.
    Paskutinis taisė Sula; 2024.12.05, 08:54.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    lėktuvas tuo metu buvo per arti oro uosto, jis praleido artėjimo kelią ir turėjo atlikti korekcijas.
    Straipsnis rašytas praeitą savaitę, tai tikrai ne "šaltinių šifruojančių juodos dežės įrašus duomenys". Nepamenu, kad iš viešų duomenų būtų kas padaręs tokias išvadas.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Avariją galėjo sukelti žmogiškoji klaida.

    Der Spiegel“ remdamasis radijo pranešimais ir ekspertų analizėmis atkūrė avariją. Orlaivio tūpimo metu kilo didelių komunikacijos problemų.

    Iš pradžių pilotas nesulaukė jokio atsakymo iš bokšto tūpimo metu po to, kai perdavė orlaivio šaukinį. Tik antrojo pranešimo metu ekipažas gavo atsakymą iš kontrolieriaus.

    Teigiama, kad dispečeris radijo ryšiu davė nurodymus, kurių pilotai iš pradžių nesuprato. Tik antrą kartą paklausus įgula suprato, kad jiems buvo duotas leidimas tūpti.

    Kadangi buvo teigiama, kad lėktuvas tuo metu buvo per arti oro uosto, jis praleido artėjimo kelią ir turėjo atlikti korekcijas. Tuo tarpu dispečeris paprašė įgulos persijungti į kitą radijo dažnį – ir įvyko dar viena lemtinga klaida: įgula neteisingai suprato skaičių seką, todėl ryšys tarp bokšto ir piloto nebegalėjo vykti.
    https://m.technologijos.lt/cat/1/art...oogle_vignette

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Beveik visi su bagažu čiuožia iš degančio lėktuvo.
    Tai ne jau paliksi kad pavogtų.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Beveik visi su bagažu čiuožia iš degančio lėktuvo.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    737-400 apskritai yra senas grabas, gamintas nuo 1985 metų, o paskutinis pagamintas jau prieš 25 metus, tai nieko keisto, kad ir automatikos ar išmanių perspėjimo sistemų nelabai turi.
    Flaps 1 yra slads (sparno priekyje), teisingai pastebėta, kad tai rankiniu būdu valdoma. Aš vis dar turiu įtarimą, kad jie suprato, kur yra tik išlindę iš debesies, o naktinis nuovargis padarė savo.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Bent jau priešsparniai (ant 737NG, kaip su šituo 737-400 negaranutoju) turi automatinį išsiskleidimą didelio atakos kampo atveju, bet tik jeigu užsparniai yra išskleisti bent mažiausioje padėtyje. Šiuose lėktuvuose priesparniai priklauso nuo užsparnių padėties, tačiau ne visose užsparnių padėtyse jie yra išskleisti pilnai - užtat automatika turi manevro laisvės juos išvaryti iki galo, prireikus.
    737-400 apskritai yra senas grabas, gamintas nuo 1985 metų, o paskutinis pagamintas jau prieš 25 metus, tai nieko keisto, kad ir automatikos ar išmanių perspėjimo sistemų nelabai turi.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai. kas parodyta video aukščiau. Keista, ar jie ne automatiškai išleidžiami tam tikro skrydžio režimo metu?
    Šiaip aplamai 737, net ir patys naujausi, yra 1960s lygio lėktuvai, kur vairai tiesiogiai jungiami kabeliais ir pan. Juose laikui bėgant buvo pridėliota visokių naujovių, bet jie niekada nebus tokio lygio automatizacijos, kaip pvz. Airbus A320, kuris 20 metų naujesnio dizaino.
    Vien bandymai dar vienai generacijai pritempti 737 lėmė MAX avarijas - viskas kilo iš to, jog šie lėktuvai buvo sukurti miniatiūrinio diametro 1960s varikliams.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Bent jau priešsparniai (ant 737NG, kaip su šituo 737-400 negaranutoju) turi automatinį išsiskleidimą didelio atakos kampo atveju, bet tik jeigu užsparniai yra išskleisti bent mažiausioje padėtyje. Šiuose lėktuvuose priesparniai priklauso nuo užsparnių padėties, tačiau ne visose užsparnių padėtyse jie yra išskleisti pilnai - užtat automatika turi manevro laisvės juos išvaryti iki galo, prireikus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Reikia pradėti galvoti apie bepiločius skrydžius, pradžiai cargo reisuose tarp didesnių oro uostų.
    Bent jau žmonės nežūtų.
    Kompiuteriai lygiai taip pat klysta, genda, užlužta ir pan. Sėstumėte į lėktuvą, kuris neturi pilotų?

    Tesla vehicles suffer fatal accidents at a rate that's twice the industry average, according to a new report. Tesla's vehicles have the highest fatal accident rate among all car brands in America, according to a recent iSeeCars study that analyzed data from the U.S. Fatality Analysis Reporting System (FARS)

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kiek video teko matyti, tai pilotas visada rankiniu būdu išleidžia.
    Reikia pradėti galvoti apie bepiločius skrydžius, pradžiai cargo reisuose tarp didesnių oro uostų.
    Bent jau žmonės nežūtų.

    Komentuoti:

Working...
X