Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Tai. kas parodyta video aukščiau. Keista, ar jie ne automatiškai išleidžiami tam tikro skrydžio režimo metu?
Komentuoti:
-
Aiškėja viena realiausių lėktuvo katastrofos Vilniuje versijų
Nacionalinio krizių valdymo centro (NKVC) vadovas Vilmantas Vitkauskas neatmeta versijos, kad prieš savaitę šalia Vilniaus oro uosto įvykusią lėktuvo katastrofą galėjo lemti piloto klaida. Pasak jo, tokia versija yra „labai stipri“.
Apie tai V.Vitkauską savo tinklalaidėje „Politika“ kalbino žurnalistas Edmundas Jakilaitis.
Šis užsiminė neoficialiai kalbėjęs su keliais pilotais – žurnalisto šaltiniai linkę manyti, kad nelaimę galima traktuoti kaip piloto klaidą, nes gali būti, kad laiku nebuvo išleisti lėktuvo užsparniai.
Komentuoti:
-
Tas stūmoklis gal grįžta į pradinę padėtį, jei dingsta slėgis hidraulikoje? Specialistai turėtų pakomentuoti.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O kas jie buvo? Gal galėjo būti irgi kokie pilotai, kurie matė kas vyksta, are turėjo netgi tiesioginį vaizdą į kabiną.
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Techniniai darbuotojai, atsaing už cargo, "loading" inžinieriai.
Komentuoti:
-
Labai siūlau pažiūrėti šį video - naktis, debesuota, cargo, jokios panikos iš įgulos, net tas pats pokrypis prieš sudūžtant, kažkaip daug panašių detalių:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O kas jie buvo? Gal galėjo būti irgi kokie pilotai, kurie matė kas vyksta, are turėjo netgi tiesioginį vaizdą į kabiną.
Vieni retesnių kadrų:
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.30, 16:44.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mag Rodyti pranešimą, prieš tai dvi dienas lėktuvas neskraidė(pilotai tokiu atvėju irgi?)
Komentuoti:
-
Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
Nuo lietuvio bei vokiecio nereikia nieko tiketis nes jie nebuvo igulos nariais. Tiktai isgyvenes ispanas (first officer) gali padeti tyrimui.
Komentuoti:
-
Išgyvenusių įgulos narių teigimu, prieš sudužtant lėktuve nebuvo chaoso. Krašto apsaugos ministerija pranešė, kad sabotažo požymių nėra.
https://m.technologijos.lt/cat/1/art...oogle_vignette
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąĮdomu kokia išgyvenusiųjų būklė, nes iš jų parodymų irgi nemažai turėtų paaiškėti, gi ne apsauginiai krovinio buvo.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aš kartai pabingewachinu Green Dot Aviation Youtube kanalą. Tai supratau, kad kažkokiu būdu net ypač patyrę pilotai, net kai dviese pilotuoja lėktuvą, net nebūtinai labai sudėtingose situacijose, kartais daro neįtikėtino paprastumo (žiūrint iš sofos pozicijos) klaidas ir pražiūri elementarius dalykus, kokių bet kuris iš mūsų "nu jau tikrai nepadarytų". Tai čia ne tai kad sunku suprasti, bet turbūt tiesiog smalsu sužinoti, kas ten nutiko, nes spektras galimų nutikimų matyt yra platus, nuo pražiopsoto neteisingo throttle position iki kokių nors mygtukų supainiojimo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąLabai neblogai atvaizduota, bet čia yra "clear skies", kur filmuota iš teltonikos, matosi kaip jis tik ką išlindęs iš po debesų.
Bet šiaip kabinoje turėjo būti visas atrakcionų parkas nup įspėjimų, pagrindinis ypač garsus: "TERRAIN" "PULL UP", kas kelias sekundes!
Labai sunku suprasti, kas išbtiesų dėjosi toje kabinoje.
Komentuoti:
-
Labai neblogai atvaizduota, bet čia yra "clear skies", kur filmuota iš teltonikos, matosi kaip jis tik ką išlindęs iš po debesų.
Bet šiaip kabinoje turėjo būti visas atrakcionų parkas nuo įspėjimų, pagrindinis ypač garsus: "TERRAIN" "PULL UP", kas kelias sekundes!
Labai sunku suprasti, kas išbtiesų dėjosi toje kabinoje.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.29, 22:44.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Silva Eduardas
2 val. ·
Disklaimeris !
Tai tik orentacinis video įrašas situacijos ir laiko ašies supratimui.
Pirminiai duomenys naudoti iš viešų ADSB ir LIVE ATC šaltinių.
Debesų padas neįvestas į scenarijų.
Tai yra tiesiog simuliacija situacijos supratimui. Atmosfera, kiek visko reikia sujunginėti ir tt.
Tikslesniam situacijos simuliavimui reikia daugiau parametrinių duomenų.
Neskirta portalams.
Trumpoji versija "Užėjimas nusileidimui"
https://fb.watch/w9oRBxHYUJ/
Komentuoti:
-
Įdomu kokia išgyvenusiųjų būklė, nes iš jų parodymų irgi nemažai turėtų paaiškėti, gi ne apsauginiai krovinio buvo.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Turėjo, bet panašu, kad kai išlindo iš po debesų aukštis buvo 1400, tai nebedaug laisvės manevrams, o jeigu kabinoje vis dar neturėjo ryšio su nokštu, suvokė, kad skrenda per greitai, tai ne į taką žiūrėjo..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mag Rodyti pranešimąNa bet ar tikrai jau jie ten tokie pavargę buvo, prieš tai dvi dienas lėktuvas neskraidė(pilotai tokiu atvėju irgi?).Ar čia, kad naktį skrido, tai iškart nuovargis kažkoks superinis?Išsimiegot prieš skridį gal ir galėjo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na bet ar tikrai jau jie ten tokie pavargę buvo, prieš tai dvi dienas lėktuvas neskraidė(pilotai tokiu atvėju irgi?).Ar čia, kad naktį skrido, tai iškart nuovargis kažkoks superinis?Išsimiegot prieš skridį gal ir galėjo.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: