Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai. kas parodyta video aukščiau. Keista, ar jie ne automatiškai išleidžiami tam tikro skrydžio režimo metu?
    Šiaip aplamai 737, net ir patys naujausi, yra 1960s lygio lėktuvai, kur vairai tiesiogiai jungiami kabeliais ir pan. Juose laikui bėgant buvo pridėliota visokių naujovių, bet jie niekada nebus tokio lygio automatizacijos, kaip pvz. Airbus A320, kuris 20 metų naujesnio dizaino.
    Vien bandymai dar vienai generacijai pritempti 737 lėmė MAX avarijas - viskas kilo iš to, jog šie lėktuvai buvo sukurti miniatiūrinio diametro 1960s varikliams.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Bent jau priešsparniai (ant 737NG, kaip su šituo 737-400 negaranutoju) turi automatinį išsiskleidimą didelio atakos kampo atveju, bet tik jeigu užsparniai yra išskleisti bent mažiausioje padėtyje. Šiuose lėktuvuose priesparniai priklauso nuo užsparnių padėties, tačiau ne visose užsparnių padėtyse jie yra išskleisti pilnai - užtat automatika turi manevro laisvės juos išvaryti iki galo, prireikus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Reikia pradėti galvoti apie bepiločius skrydžius, pradžiai cargo reisuose tarp didesnių oro uostų.
    Bent jau žmonės nežūtų.
    Kompiuteriai lygiai taip pat klysta, genda, užlužta ir pan. Sėstumėte į lėktuvą, kuris neturi pilotų?

    Tesla vehicles suffer fatal accidents at a rate that's twice the industry average, according to a new report. Tesla's vehicles have the highest fatal accident rate among all car brands in America, according to a recent iSeeCars study that analyzed data from the U.S. Fatality Analysis Reporting System (FARS)

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kiek video teko matyti, tai pilotas visada rankiniu būdu išleidžia.
    Reikia pradėti galvoti apie bepiločius skrydžius, pradžiai cargo reisuose tarp didesnių oro uostų.
    Bent jau žmonės nežūtų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai. kas parodyta video aukščiau. Keista, ar jie ne automatiškai išleidžiami tam tikro skrydžio režimo metu?
    Kiek video teko matyti, tai pilotas visada rankiniu būdu išleidžia.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai. kas parodyta video aukščiau. Keista, ar jie ne automatiškai išleidžiami tam tikro skrydžio režimo metu?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Aiškėja viena realiausių lėktuvo katastrofos Vilniuje versijų

    Nacionalinio krizių valdymo centro (NKVC) vadovas Vilmantas Vitkauskas neatmeta versijos, kad prieš savaitę šalia Vilniaus oro uosto įvykusią lėktuvo katastrofą galėjo lemti piloto klaida. Pasak jo, tokia versija yra „labai stipri“.

    Apie tai V.Vitkauską savo tinklalaidėje „Politika“ kalbino žurnalistas Edmundas Jakilaitis.

    Šis užsiminė neoficialiai kalbėjęs su keliais pilotais – žurnalisto šaltiniai linkę manyti, kad nelaimę galima traktuoti kaip piloto klaidą, nes gali būti, kad laiku nebuvo išleisti lėktuvo užsparniai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tas stūmoklis gal grįžta į pradinę padėtį, jei dingsta slėgis hidraulikoje? Specialistai turėtų pakomentuoti.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Truputis nepatikrintos informacijos:

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    O kas jie buvo? Gal galėjo būti irgi kokie pilotai, kurie matė kas vyksta, are turėjo netgi tiesioginį vaizdą į kabiną.
    Sėdėjo už pilotų, kabinoje, kitur nėra vietos. Galėjo ką nors matyt, arba ne.

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Techniniai darbuotojai, atsaing už cargo, "loading" inžinieriai.
    Greičiau kokie pakaitiniai ar namo grįžtantys pilotai.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Labai siūlau pažiūrėti šį video - naktis, debesuota, cargo, jokios panikos iš įgulos, net tas pats pokrypis prieš sudūžtant, kažkaip daug panašių detalių:

    Paskutinis taisė digital; 2024.12.02, 17:23. Priežastis: [YOUTUBE]GFjXfHo1oe8[/YOUTUBE]

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    O kas jie buvo? Gal galėjo būti irgi kokie pilotai, kurie matė kas vyksta, are turėjo netgi tiesioginį vaizdą į kabiną.
    Techniniai darbuotojai, atsaing už cargo, "loading" inžinieriai.

    Vieni retesnių kadrų:

    Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1732737726405.jpg Views:	57 Size:	60,6 kB ID:	2168041

    Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1732737729620.jpg Views:	57 Size:	177,8 kB ID:	2168042

    Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1732737736426.jpg Views:	57 Size:	162,6 kB ID:	2168043
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.30, 17:44.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė mag Rodyti pranešimą
    , prieš tai dvi dienas lėktuvas neskraidė(pilotai tokiu atvėju irgi?)
    Jau senai įgulos nepriskirtos prie lėktuvų, netgi pilotai tarpusavyje nebūtinai suporuoti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą

    Nuo lietuvio bei vokiecio nereikia nieko tiketis nes jie nebuvo igulos nariais. Tiktai isgyvenes ispanas (first officer) gali padeti tyrimui.
    O kas jie buvo? Gal galėjo būti irgi kokie pilotai, kurie matė kas vyksta, are turėjo netgi tiesioginį vaizdą į kabiną.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Išgyvenusių įgulos narių teigimu, prieš sudužtant lėktuve nebuvo chaoso. Krašto apsaugos ministerija pranešė, kad sabotažo požymių nėra.

    https://m.technologijos.lt/cat/1/art...oogle_vignette

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Įdomu kokia išgyvenusiųjų būklė, nes iš jų parodymų irgi nemažai turėtų paaiškėti, gi ne apsauginiai krovinio buvo.
    Nuo lietuvio bei vokiecio nereikia nieko tiketis nes jie nebuvo igulos nariais. Tiktai isgyvenes ispanas (first officer) gali padeti tyrimui.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Aš kartai pabingewachinu Green Dot Aviation Youtube kanalą. Tai supratau, kad kažkokiu būdu net ypač patyrę pilotai, net kai dviese pilotuoja lėktuvą, net nebūtinai labai sudėtingose situacijose, kartais daro neįtikėtino paprastumo (žiūrint iš sofos pozicijos) klaidas ir pražiūri elementarius dalykus, kokių bet kuris iš mūsų "nu jau tikrai nepadarytų". Tai čia ne tai kad sunku suprasti, bet turbūt tiesiog smalsu sužinoti, kas ten nutiko, nes spektras galimų nutikimų matyt yra platus, nuo pražiopsoto neteisingo throttle position iki kokių nors mygtukų supainiojimo.
    Na čia kaip ir pas elektrikus, nukrato dažniausiai jau "senus vilkus", bet ne naujokus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Labai neblogai atvaizduota, bet čia yra "clear skies", kur filmuota iš teltonikos, matosi kaip jis tik ką išlindęs iš po debesų.

    Bet šiaip kabinoje turėjo būti visas atrakcionų parkas nup įspėjimų, pagrindinis ypač garsus: "TERRAIN" "PULL UP", kas kelias sekundes!

    Labai sunku suprasti, kas išbtiesų dėjosi toje kabinoje.
    Aš kartai pabingewachinu Green Dot Aviation Youtube kanalą. Tai supratau, kad kažkokiu būdu net ypač patyrę pilotai, net kai dviese pilotuoja lėktuvą, net nebūtinai labai sudėtingose situacijose, kartais daro neįtikėtino paprastumo (žiūrint iš sofos pozicijos) klaidas ir pražiūri elementarius dalykus, kokių bet kuris iš mūsų "nu jau tikrai nepadarytų". Tai čia ne tai kad sunku suprasti, bet turbūt tiesiog smalsu sužinoti, kas ten nutiko, nes spektras galimų nutikimų matyt yra platus, nuo pražiopsoto neteisingo throttle position iki kokių nors mygtukų supainiojimo.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Labai neblogai atvaizduota, bet čia yra "clear skies", kur filmuota iš teltonikos, matosi kaip jis tik ką išlindęs iš po debesų.

    Bet šiaip kabinoje turėjo būti visas atrakcionų parkas nuo įspėjimų, pagrindinis ypač garsus: "TERRAIN" "PULL UP", kas kelias sekundes!

    Labai sunku suprasti, kas išbtiesų dėjosi toje kabinoje.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.29, 23:44.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Silva Eduardas


    2 val. ·
    Disklaimeris !
    Tai tik orentacinis video įrašas situacijos ir laiko ašies supratimui.
    Pirminiai duomenys naudoti iš viešų ADSB ir LIVE ATC šaltinių.
    Debesų padas neįvestas į scenarijų.
    Tai yra tiesiog simuliacija situacijos supratimui. Atmosfera, kiek visko reikia sujunginėti ir tt.
    Tikslesniam situacijos simuliavimui reikia daugiau parametrinių duomenų.
    Neskirta portalams.
    Trumpoji versija "Užėjimas nusileidimui"


    https://fb.watch/w9oRBxHYUJ/

    Komentuoti:

Working...
X