Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė wrm Rodyti pranešimą
    Apskritai rekomenduojama viso skrydžio metu sėdėti prisisegus. Nu bet kadangi neprivaloma..
    Aš irgi nesuprantu, aš pvz nejaučiu nė menkiausio diskomforto prisisegus. Plius dar ir "darbo" sutaupai, kad nereikia papildomai atseginėt priseginėt kaskart pagal lemputę.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Teoriškai vienas neprisisegęs gali sužaloti save ir dar keletą prisisegusių keleivių.

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Bet rūksta informacijos.
    Pvz ar buvo įjungtas diržų ženklas tuo metu.
    Taip pat rašo:
    Jis pridūrė, kad keli keleiviai staigaus kritimo metu nebuvo prisisegę saugos diržų.

    Nors sužeista 50. Na galima gaunasi, kad keli skraidė neprisisegę, o dauguma sužeistų menkiau sužeisti, nes buvo prisisegę, bet galėtų aiškiau komunikuot.

    Komentuoti:


  • wrm
    replied
    Apskritai rekomenduojama viso skrydžio metu sėdėti prisisegus. Nu bet kadangi neprivaloma..

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Bet rūksta informacijos.
    Pvz ar buvo įjungtas diržų ženklas tuo metu.
    Taip pat rašo:
    Jis pridūrė, kad keli keleiviai staigaus kritimo metu nebuvo prisisegę saugos diržų.

    Nors sužeista 50. Na galima gaunasi, kad keli skraidė neprisisegę, o dauguma sužeistų menkiau sužeisti, nes buvo prisisegę, bet galėtų aiškiau komunikuot.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „Keleiviai skraidė po saloną“: po „techninio įvykio“ lėktuve sužeista per 50 žmonių
    Dešimtys žmonių buvo sužeisti po to, kai skrydžio iš Australijos į Naująją Zelandiją lėktuve įvyko „techninis įvykis“, sukėlęs staigų lėktuvo leidimąsi, teigia skrydžio operatorius, o liudininkai vietos žiniasklaidai pasakojo, kad keleiviai „tiesiog skraidė“ po lėktuvo saloną.
    p.s. straipsnis neaktualus 3 juostelių treningų gerbėjams kuriems sėdėti lėktuve prisisegus yra įžeidimas
    Paskutinis taisė digital; 2024.03.13, 11:28. Priežastis: pridėta citata

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Ne ta tema, čia skirta nelaimingiems atsitikimams.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Kuo toliau, tuo įdomiau:

    "Regarding the recent investigation into the incident where the door of an Alaska Airlines aircraft fell off, the NTSB stated, "When there is a rapid decompression, the cockpit door is designed to open. However, no one among the flight crew knew that."

    Consequently, Boeing plans to update the manual to ensure that both cabin and flight crews are informed of the procedures."

    Pasirodo nukritus slėgiui atsirado pilotų kabinos durys, tik niekas iš įgulos apie tai nežinojo.
    Čia toks dalykas kur pažiūrėjus į tas duris ir pamąsčius apie dvi minutes susiprastum, bet keista kad niekas taip ir nepamąstė ir neįtraukė į mokymus...

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Visa Boeingo istorija yra klasikinis pavyzdys, kaip vadybininkams mokami bonusai sutaupytų kaštų sąskaita

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Kuo toliau, tuo įdomiau:

    "Regarding the recent investigation into the incident where the door of an Alaska Airlines aircraft fell off, the NTSB stated, "When there is a rapid decompression, the cockpit door is designed to open. However, no one among the flight crew knew that."

    Consequently, Boeing plans to update the manual to ensure that both cabin and flight crews are informed of the procedures."

    Pasirodo nukritus slėgiui atsirado pilotų kabinos durys, tik niekas iš įgulos apie tai nežinojo.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Gator

    Apibendrinu:
    1. Drąsiai gali imti - norėjau pasakyti, kad jei kuprinė minkšta, gali imti didesnę nei rašo. Patirtis iš kelių dešimčių wizz ir ryan skrydžių skaičiuojanytnuo to momento prieš kelis metus kai jie sumažino rankinio bagažo dydį.
    Daug kas pamato "small bag" ir išssigąsta, kad čia tipo tik maža "kuprinytė", kai iš tuesų drąsiai gali pasiimti didžiausią savo namuose turimą kuprinę, neskaitant jau tikrai didelių turistinių. Kurioje telpa viskas savaitės kelionei, man ir 2 sav.

    Minties esmė - dauguma, kurie skrenda su lufthansa tuo overhead bagažu be jokių problemų praeitų ir pro ryanair ir wizz reikalavimus. Atmetant jei būtų kietas lagaminėlis.
    Tai norėjau pasakyti, kad daugumai žmonių tai joks privalumas. O yra tokių, kurie galvoja, kad kažką daugiau LH gauna, bors su ta pačia kuo
    prine tiek ten, tiek ten praeitų. Tad nieko daugiau negauna.

    2. Už maždaug 20 eur wizz ir ryan gali prisidėti papildomą apie 10kg salono bagažą + ta normali mano apibūdinta kuprinė.
    ​​​​​​Ir tai jau daug geriau nei Lh siūloma 8 kg overhead + laptop.

    Kadangi už dyką gauni vos vos prasčiau (daugumai keleivių išvis jokio skirtumo, nes su ta pačia kuprine abiem atvejais praeina), o už 20 eur jau gauni daug geriau, tai sakykim imam vidurkį, kad skirtumas vertės/kainos yra 10 eurų kalbant apie bagažus.

    O dauguma atvejų bilieto kaina skiriasi daug daugiau, tai absurdiška sakyti - skrisiu su Lh už 200 vietoj ryan už 100, nes už 10 eur vertės daugiau gaunu bagažo.

    Primena kai žmonės sako - skrisiu kažkokia avialinija, nes ten maisto duoda, nevertindami, kad bilieto kaina 150 eur didesnė ir tą maistą gali arba namie pasiruošti už 3 eur, ar degalinėje nusipirkti už 7 eur, ar tam pačiam lėktuve už 20 eur.
    Bet tipo gi "nemokamai avialinijos duoda".
    Kažkoks labai jautrus reagavimas Tema gi apie aviacijos incidentus, ir taip, aš renkuosi neskraidyti MAX'ais. Suprantu, kad tikimybė kam blogam nutikti yra nykstamai maža, ji tokia buvo ir iki pirmojo groundingo. Tiesiog visa MAX istorija yra absurdiška, protu nesuvokiamu kaštų karpymu, kai galiausiai Boeing vos ne patys sertifikavo savo produktą. Tai ryšium su tuo, aš, kaip sakoma, balsuoju savo pinigine, ir neremiu šio produkto (t.y. oro linijų, kurioms cost saving svarbiau už saugumą).

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Tikrinant „Boeing 737 Max 9“ lėktuvus buvo rasta varžtų, kurie buvo nepakankamai priveržti. Patikrinimai prasidėjo po incidento, kai penktadienį nuo „Alaska Airlines“ lėktuvo iškrito užsandarinta sienelė su langu, todėl salone staiga sumažėjo slėgis, rašo BBC.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Avialinijos savo flotilėje turinčios 737 MAX 9

    https://www.flightradar24.com/blog/7...abplfO36o_pSgE

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Rimtai?
    Taip, spalį baigtas rinkti, atliko bandomuosius skrydžius ir pristatytas Alaskos avialinijoms.

    https://www.planespotters.net/airfra...irlines/38oo62

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Anksti spekuliuoti, bet labiausiai tikėtina versija šiame etape - gamyklinis brokas, t.y. blogai uždarytos durys. Lėktuvui vos keliolika dienų.
    Rimtai?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    737 MAX toliau nenustoja stebinti. Lėktuvas tiesiog pametė dalį fiuzeliažo skrydžio metu. Kol kas lieku ties savo sprendimu neskraidyt oro linijom/maršrutais kuriuose naudojami MAX'ai.

    https://www.bbc.com/news/world-us-canada-67899564
    Buvo ir akcija - "I am not going if it is Boeing". Bet Boeingas bandydamas sutaupyti ir kuo greičiau atsakyti Airbus - rezultatų nedavė. 3 ar 4 nutupdymas ant žemės.

    Iš Vilniaus skraido Turkish, Norwegian, Ryanair, LOT ir charteris Smartwings.

    Anksti spekuliuoti, bet labiausiai tikėtina versija šiame etape - gamyklinis brokas, t.y. blogai uždarytos durys. Lėktuvui vos keliolika dienų.

    Komentuoti:


  • Suolas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tikrai pigiau į Londoną, Barseloną, Milaną su Lufthansa ir dar persėdimu? Jau nekalbant apie sugaištą laiką ir rizikas pamesti bagažą persėdus. Dar suprasčiau, jei turėtume nacionalines avialinijas, bet dabar Ryanair pagrindinis vežėjas LT į visas pagrindines kryptis, tai nesinaudot jų paslaugomis dėl problemų, kurių dabar net nėra, tai atrodo absurdiškai. Beje, Ryanair Lufthansą lenkia tiek pagal nelaimingų incidentų kiekį, tiek pagal punktualumą
    Visaip būna. Vasario 15 vakarą prieš ilgąjį savaitgalį joks LCC neskrenda iš LT, o vat SAS į vieną pusę LHR 95 EUR. Kaina visai palyginama su LCC. Atgal LCC jau gerokai pigiau gaunasi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Tai, kad su Lufthansa dažnai net pigiau gaunasi jei įskaičiuosi visokius ryanair papildomus bagažus, tuo labiau, kad kur man reikėjo, net nebuvo jų tiesioginių.
    Ar tikrai pigiau į Londoną, Barseloną, Milaną su Lufthansa ir dar persėdimu? Jau nekalbant apie sugaištą laiką ir rizikas pamesti bagažą persėdus. Dar suprasčiau, jei turėtume nacionalines avialinijas, bet dabar Ryanair pagrindinis vežėjas LT į visas pagrindines kryptis, tai nesinaudot jų paslaugomis dėl problemų, kurių dabar net nėra, tai atrodo absurdiškai. Beje, Ryanair Lufthansą lenkia tiek pagal nelaimingų incidentų kiekį, tiek pagal punktualumą
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.01.08, 09:58.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Alaska Airlines Flight 1282




    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai skraidot su persėdimais ir brangiau ar nepatogesniu grafiku vien dėl to, kad nereiktų skristi su MAX? Juk suvokiate, koks tai absurdas. Lėktuvas senai sertifikuotas ir saugus kaip ir kiti.
    Tai, kad su Lufthansa dažnai net pigiau gaunasi jei įskaičiuosi visokius ryanair papildomus bagažus, tuo labiau, kad kur man reikėjo, net nebuvo jų tiesioginių.

    Komentuoti:

Working...
X