Pasak „Ryanair“ vadovo, lėktuvo kapitonas „daug kartų“ prašė Minsko dispečerių sujungti jį su „Ryanair“ kontrolės centru Varšuvoje, tačiau jam esą buvo pasakyta, kad „Ryanair“ neatsako į skambučius“. Vis dėlto, pabrėžė M. O‘Leary, tai yra „visiška netiesa“.
M. O‘Leary teigimu, įvykio vietoje esantys „Ryanair“ lėktuvai įprastai leistųsi Lenkijoje ar Baltijos šalyse, tačiau kapitonas buvo „smarkiai spaudžiamas“ leistis Minske.
Lėktuvui nusileidus Minske, „į orlaivį įlipo keletas nenustatytų asmenų su vaizdo kameromis“, teigė „Ryanair“ vadovas.
„Jie daug kartų spaudė lėktuvo įgulą vaizdo įrašu patvirtinti, kad lėktuvas į Minską nukreiptas savanoriškai, tačiau įgula atsisakė tai patvirtinti“, – tvirtino M. O‘Leary.
„Tai aiškiai buvo iš anksto suplanuotas visų tarptautinės aviacijos taisyklių ir reglamentų bei saugumo pažeidimas. Orlaivis buvo nutupdytas dėl melagingų priežasčių, naudojantis Minsko oro uosto dispečeriais ir atrodo akivaizdu, kad du keleiviai buvo paimti prieš jų valią ir sulaikyti“, – pareiškė „Ryanair“ vadovas.
M. O‘Leary teigimu, įvykio vietoje esantys „Ryanair“ lėktuvai įprastai leistųsi Lenkijoje ar Baltijos šalyse, tačiau kapitonas buvo „smarkiai spaudžiamas“ leistis Minske.
Lėktuvui nusileidus Minske, „į orlaivį įlipo keletas nenustatytų asmenų su vaizdo kameromis“, teigė „Ryanair“ vadovas.
„Jie daug kartų spaudė lėktuvo įgulą vaizdo įrašu patvirtinti, kad lėktuvas į Minską nukreiptas savanoriškai, tačiau įgula atsisakė tai patvirtinti“, – tvirtino M. O‘Leary.
„Tai aiškiai buvo iš anksto suplanuotas visų tarptautinės aviacijos taisyklių ir reglamentų bei saugumo pažeidimas. Orlaivis buvo nutupdytas dėl melagingų priežasčių, naudojantis Minsko oro uosto dispečeriais ir atrodo akivaizdu, kad du keleiviai buvo paimti prieš jų valią ir sulaikyti“, – pareiškė „Ryanair“ vadovas.

Komentuoti: