Vat ir klysti, dėl to Ryanair paslaugomis paskutinį kartą naudojaus 2019 metais.
Tai skraidot su persėdimais ir brangiau ar nepatogesniu grafiku vien dėl to, kad nereiktų skristi su MAX? Juk suvokiate, koks tai absurdas. Lėktuvas senai sertifikuotas ir saugus kaip ir kiti.
Nes, kai perki bilietą iš anksto net nežinai, koks lėktuvas skris. Flightradare lėktuvo nr ir modelis konkretus tik iš vakaro atsiranda. Plius perkant bilietą ir renkantis vietas irgi nemanau, kad žiūrit, ar planas 737-800 ar MAX 8.
Vat ir klysti, dėl to Ryanair paslaugomis paskutinį kartą naudojaus 2019 metais.
Nes, kai perki bilietą iš anksto net nežinai, koks lėktuvas skris. Flightradare lėktuvo nr ir modelis konkretus tik iš vakaro atsiranda. Plius perkant bilietą ir renkantis vietas irgi nemanau, kad žiūrit, ar planas 737-800 ar MAX 8.
737 MAX toliau nenustoja stebinti. Lėktuvas tiesiog pametė dalį fiuzeliažo skrydžio metu. Kol kas lieku ties savo sprendimu neskraidyt oro linijom/maršrutais kuriuose naudojami MAX'ai.
737 MAX toliau nenustoja stebinti. Lėktuvas tiesiog pametė dalį fiuzeliažo skrydžio metu. Kol kas lieku ties savo sprendimu neskraidyt oro linijom/maršrutais kuriuose naudojami MAX'ai.
Japan Airlines skrydis JL516, Airbus A350 susidūrė su pakrančių apsaugos orlaiviu ant kilimo ir tūpimo tako Tokijo Hanedos oro uoste. Lėktuvas visiškai sudegė.
Panašu, kad pirmoji A350 katastrofa kol kas, bet visi 400 keleivių buvo evakuoti. Neaišku dėl 5 pakrančių apsaugos įgūlos.
Keleivinis lėktuvas Rusijoje ketvirtadienio rytą netikėtai turėjo nusileisti ant užšalusios upės Jakutijoje. Pilotai paprasčiausiai nepastebėjo kilimo ir tūpimo tako Zyriankos oro uoste.
Visą straipsnį galite rasti: https://www.tv3.lt/naujiena/uzsienis...-upes-n1279948
Lagamino detektyvas: kur 2 mėn. bastėsi moters bagažas ir dingo daiktai už 1100 eurų? 25-erių Sarah White savo kelionę iš Los Andželo per Paryžių į Atėnus įsivaizdavo kiek kitaip. Moteris kelionę tikrai prisimins ilgai ir labiausiai ne dėl įspūdžių, o nesklandumų, patirtų oro uoste ir dar kelis mėnesius po to. „Air France“ pradangino keleivės lagaminą dviem mėnesiams, bet net daiktų susigrąžinimas moteriai džiaugsmo neatnešė. Lagamine trūko daiktų, kurių vertė – per 1100 eurų. 2 val. nakties vietos laiku apie 60 žmonių liko pateikti pretenzijų bendrovei, tarp jų ir Sarah
„Aš susisiekiau su „Air France“ dėl savo pretenzijos, bet jie visiškai nebendravo, palikdavo mane ilgai laukti ir nesusisiekdavo su žmogumi, kuris kalbėtų angliškai“ Po savaitės, gegužės 20 d., kaip jau minėjo, moteris gavo pranešimą iš „AirTag“, kad jos bagažas išvyko iš Paryžiaus Šarlio de Golio oro uosto ir pagaliau yra Atėnuose. Atvykusi į oro uostą Sarah kreipėsi į pagalbos tarnybą, o galiausiai – į pamestų ir rastų daiktų skyrių, kilo daug ginčų dėl pretenzijos numerio. Vis tik, moteris nieko negalėjo padaryti, lagamino neatgavo, nors jos programėlė rodė, kad jis visai netoli. Kadangi liko be lagamino, Sarah, turėjo pirkti būtinų daiktų, įskaitant vaistus nuo skydliaukės.
„Praradau viltį, bet kasdien toliau bendravau su oro linijų bendrove, siųsdama jiems daiktų, kuriuos turėjau nusipirkti, kvitus“, – pridūrė moteris. Praėjus dviem mėnesiams, liepos 20 d., Sarah vis dar galėjo atsekti savo lagamina su „AirTag“, todėl ji paskutinį kartą pabandė ir vėl keliavo į oro uostą.
„Jie buvo labai nemandagūs, šaukė ant manęs, kai išreiškiau nusivylimą, ir sakė, kad nieko negali padaryti, nors jie dirba oro uoste ir gali nuvežti mane į „AirTag“ vietą. Jie net grasino iškviesti policiją, nes pradėjau filmuoti situaciją. Vaizdo įraše užfiksuotas jos ir darbuotojų bendravimas, kurio metu kyla ginčas“, – pasakojo moteris. Pasak Saros, darbuotojai galiausiai sutiko ją nuvežti į pamestų ir rastų daiktų vietą, kur ji pagaliau galėjo atsiimti savo bagažą.
Sarah savo nusivylimą dėl prarasto bagažo fiksavo „TikTok“, viename klipe atskleisdama, kad gavo kone 600 eurų kompensacija. Tačiau oro linijos įvykio nepakomentavo.
Komentuoti: