Greičiausiai kažkoks gedimas, nes lėktuvas labai senas 31 metų ir skraidęs Kambodžoje, kur neaišku, kaip ten prižiūrėtas buvo, plius dar ne originalus cargo, o perdarytas iš keleivinio.
Siuntų įmonės paprastai naudoja tokio amžiaus lėktuvus, nes tie lėktuvai atlieka tik du reisus per dieną ir gali praleisti daug laiko remontuojami.
Paprastai dėl to, kad jie praleidžia nemažą laiko dalį priežiūroje tokios katastrofos yra itin retos, kaip ir visai naujų keleivinių lėktuvų.
Na iš paskutinių prieš ir po nusileidimų šis kiek išsiskiria tik lėktuvo greičiu.. kai kiti, atlikę posūkį išlaiko vidutiniškai greitį apie 190-210km/h, tai šis laikė 300 su trupučiu, o paskutinis rodmuo 277...
Pagal vaizdo įrašą leidosi sklandžiai, bet kažkaip staigiai pradėjo žemėti. Gal staigus variklio gedimas ir traukos praradimas?
Šiaip jau visi duomenys turėtų paaiškėti, nes tikrai dar santykinai laimingai baigėsi. Jei tikrai trenktųsi į namą, tai gyvų, ko gero, nebūtų likę.
Greičiausiai kažkoks gedimas, nes lėktuvas labai senas 31 metų ir skraidęs Kambodžoje, kur neaišku, kaip ten prižiūrėtas buvo, plius dar ne originalus cargo, o perdarytas iš keleivinio. Yra jau radijo įrašas:
Pagal vaizdo įrašą leidosi sklandžiai, bet kažkaip staigiai pradėjo žemėti. Gal staigus variklio gedimas ir traukos praradimas?
Šiaip jau visi duomenys turėtų paaiškėti, nes tikrai dar santykinai laimingai baigėsi.
Gal kas nors žino, kokios yra spalvų reikšmės Flightradar24 žemėlapyje.
Kažkaip staiga pasikeitė spalvos virš Sapieginės
Vaizdo įraše įdomiai taip, kai tik pradeda žemėt, iš paskos matosi ale "dūmai". Neaišku ar ten yra video artefaktai ar ne, bet momente prieš tai nieko tokio nesimato.
Pagal vaizdo įrašą leidosi sklandžiai, bet kažkaip staigiai pradėjo žemėti. Gal staigus variklio gedimas ir traukos praradimas?
Šiaip jau visi duomenys turėtų paaiškėti, nes tikrai dar santykinai laimingai baigėsi. Jei tikrai trenktųsi į namą, tai gyvų, ko gero, nebūtų likę.
Jei ir taip, tai bus nelabai pavykęs. Jei būtų 10000 m aukštyje, tai pasekmės būtų liūdnesnės.
Dabar turėtų ištirti viską "po kaulelį", ieškant priežasties.
Neramina pats įvykių sutapimo faktas. Nelabai juk dažnai dūžta lėktuvai Europoje. Apie pavojingus siuntinius žinome tai, kas skelbta.
Sakyčiau dar labai pasisekė, kad žuvo tik vienas pilotas iš 4 ten buvusių.
Įdomus sutapimas su ta pačia DHL kompanija, tuo pačiu Vilniumi ir Leipcigu:
Kiek anksčiau leidinys „Wall Street Journal“ pranešė, jog vasarą DHL lėktuvais iš Lietuvos į Didžiąją Britaniją ir Vokietiją siųsti padegamieji užtaisai buvo Rusijos slaptos operacijos dalis. Abi siuntos iš Lietuvos iškeliavo tam pačiam adresatui Jungtinėje Karalystėje, viena siunta užsidegė Leipcige Vokietijoje prieš ją pakraunant į krovininį orlaivį, kita – DHL sandėlyje Birmingame Jungtinėje Karalystėje. Siuntos iš Lietuvos buvo išsiųstos liepos 19 d., abu gaisrai kilo naktį iš liepos 20 d. į 21 d.
Liudytojas per lrt radijos "ryto garsai" sako: buvau ryte lauko tualete... juodesnis toks kai pagalvoji. Andrej tupėjo sau nužnike.
Laidos laikas ~ 8:12
Mūsų žiniasklaida nurodė tik, kad lėktuvas skrido iš Vilniaus į Leipcigą.
Flightradar paieškoje reisas su nusileidimu 5:28 nebuvo nurodytas
Nebuvo taip lengva rasti daugiau informacijos - kompanijos Swiftair lėktuvas Boeing 737-400 (Nr. EC-MFE) skrido reisu ED5960 LEJ-VNO Leipcigas - Vilnius.
Raktinis žodis - išgūglintas borto numeris EC-MFE
Institucijų oeratyvumas informuojant visuomenę tai nemaloniai stebina.
Maždaug tik po 1.5h žiniaskaida pasidalina nuotrauka, kurią įkėlė žmogus į FB grupę. Policija informuoja po daugiau nei 2h, jog Liepkalnio gatvė uždaryta
Visa kita info tik iš oro uosto...
Dar neapsiprendžia kurioje gatvėje įvyko nelaimė ir aiškiai nepasako kuri gatvė uždaryta - Žirnių ar Liepkalnio.
Paskui pasirodo tokie "perliukai" - visiškai neaišku kokioje gatvėje įvyko nelaimė, nuo kur iki kur uždarytas esimas
Gyventojai gavo Policijos departamento skubų pranešimą, kad dėl Vilniuje nukritusio lėktuvo yra uždarytas eismas į abi puses nuo Liepkalnio g. iki Dunojaus g. Prašoma pasirinkti kitus maršrutus.
Orlaivis, ko gero ne "nukrito ant namo", kaip rašoma, o nusliuogė iki jo, kas liko iš fiuzeliažo byrant pakleliui.
Ir atstumas ten ne "keletas kilometrų", o 1400 m iki tako pradžios.
„Boeing 757”, skrydį vykdė „SWIFT Air“.
„Lėktuvas, kuris, matyt, turėjo nusileisti Vilniaus oro uoste, keletą kilometrų iki oro uosto jis nukrito, apie kelis šimtų metrų čiuožė, jo – nuolaužos užkabino gyvenamą namą“, – per spaudos konferenciją Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento vadovas Renatas Požėla. https://www.delfi.lt/news/daily/lith...nama-120067171
Sakyčiau kaip toks lėktuvas tai dar palyginus saikingais nuostoliais baigėsi.
Jei ir taip, tai bus nelabai pavykęs. Jei būtų 10000 m aukštyje, tai pasekmės būtų liūdnesnės.
Dabar turėtų ištirti viską "po kaulelį", ieškant priežasties.
Neramina pats įvykių sutapimo faktas. Nelabai juk dažnai dūžta lėktuvai Europoje. Apie pavojingus siuntinius žinome tai, kas skelbta.
Komentuoti: