Dar prieš rėžiantis į žemę pilotas spėjo pasukti lėktuvą ir sparnas kliudė žemę.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
BNS 2024.11.25Parašė ttttt Rodyti pranešimąTuo pačiu galėtų patikrinti kokia šio monstro dalis yra pastatyta nelegaliai
Vilniuje nukritęs lėktuvas suniokojo vienos giminės būstus: iš namų išbėgo su šlepetėmis
Jolanta BNS teigė, kad būstas apdraustas nebuvo.
„Nebuvome baigę tvarkytis dokumentų, nespėjome. Visi, nes buvo anksčiau namas, o padarėme daugiabutį“, – teigė ji.
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...-su-slepetemis
Komentuoti:
-
Įdomu, ar sutrikęs GPS signalas gali "pastumti" nusileidimo taką daugiau nei kilometru?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNepilant žibalo į ugnį, Vilniuje dėl įvairiausių išorinių priežasčių turėjome super daug go-around šiais metais, kai buvo trikdomas GPS signalas.
Komentuoti:
-
Video gana neblogai matosi, kad nėra nei ugnies, nei dūmų.Turbūt liudininkė supainiojo su lkėktuvo šviesomis, kurios iš kai kurių kampų atrodo gana stiprios.Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkokia liūdininkė tiegia, kad lėktuvas jau degė besileisdamas virš jos galvos
Gal tolimuose video nesimato smulkių žiežirbų ar liepsnų.
Jeigu taip, tai viską keistų. Bet turėtų matytis liekanose
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kažkokia liūdininkė tiegia, kad lėktuvas jau degė besileisdamas virš jos galvos
Gal tolimuose video nesimato smulkių žiežirbų ar liepsnų.
Jeigu taip, tai viską keistų. Bet turėtų matytis liekanose
Komentuoti:
-
Taip, ten panašiau, kad jis virsta ant šono. Lenkai jau dirba virš Vilniaus žiūri, kaip įranga sukalibruota.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Ten sparnas, ne uodega.
Studžius pilotas pakomentino:
ne tai matyt jiems pradejo trukt lifto, todel bande didesni greiti palaikyt, nosi i virsu, bet vistiek nustallino
nu tai stall
uzkele nosi, desnys sparnas stall,
ir nuvirto ant sono
Komentuoti:
-
Reiks eit akių tikrintis.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Ten sparnas, ne uodega.
Studžius pilotas pakomentino:
ne tai matyt jiems pradejo trukt lifto, todel bande didesni greiti palaikyt, nosi i virsu, bet vistiek nustallino
nu tai stall
uzkele nosi, desnys sparnas stall,
ir nuvirto ant sono
Komentuoti:
-
Ten sparnas, ne uodega.Parašė vytauc Rodyti pranešimąVideo nuo Liepkalnio keltuvo (yra Delfyje) matosi, kad prieš smengant, lėktuvo uodega staigiai užkyla į viršų. Jokio sprogimo ar dūmų. YT komentaruose, anoniminiai "pilotai su belekiek valandų" sako, kad panašiausia į autopiloto gedimą.
Studžius pilotas pakomentino:
ne tai matyt jiems pradejo trukt lifto, todel bande didesni greiti palaikyt, nosi i virsu, bet vistiek nustallino
nu tai stall
uzkele nosi, desnys sparnas stall,
ir nuvirto ant sono
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pavažiavus į apačią - pats pirmas video.Parašė Romas Rodyti pranešimąPrašom pateikti nuorodą
https://www.delfi.lt/news/daily/lith...79?jwsource=cl
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prašom pateikti nuorodąParašė vytauc Rodyti pranešimąVideo nuo Liepkalnio keltuvo (yra Delfyje) matosi, kad prieš smengant, lėktuvo uodega staigiai užkyla į viršų. Jokio sprogimo ar dūmų.
Komentuoti:
-
Video nuo Liepkalnio keltuvo (yra Delfyje) matosi, kad prieš smengant, lėktuvo uodega staigiai užkyla į viršų. Jokio sprogimo ar dūmų. YT komentaruose, anoniminiai "pilotai su belekiek valandų" sako, kad panašiausia į autopiloto gedimą.
Komentuoti:
-
Keista, jei būtų gaisras arba sprogimas, na tikrai nebūtų laiko pilotams kelt lįktuvo nosį į viršų.
Komentuoti:
-
Kol kas aišku, kad pilotai prieš tai nepasiuntė jokių nelaimės signalų, kas reiškia, kad katasrofa įvyko netikėtai. Tai arba kažkas su lėktuvu labai staigiai blogai pasidarė, arba kažkas nesuveikė ir pilotai nepastebėjo, kad skrenda tiesiai į žemę.
Komentuoti:
-
Tai tada dar ketvirta gaunasi, pilotas pražiopsojo lempas. Bet tokie nelaimingi atsitikimai dažniausiai ir nutinka, kai sukrenta ne viena ir ne dvi aplinkybės.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Net ir tokiu atveju yra atsarginis variantas PAPI lights indikuojančios orlaivių aukštį.
Komentuoti:
-
Net ir tokiu atveju yra atsarginis variantas PAPI lights indikuojančios orlaivių aukštį.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip išeina pagal įrašą trys klaidelės gavosi:
Pilotas nuskaitė slėgį 1019, o ne 1020, bokštas nepataisė.
Bokštas nurodė leistis iki 2700, pilotas pasakė, kad leidžiasi iki 2300.
Pilotas perskaitė atgal neteisingą bokšto dažnį, todėl video gale nėra jokio ryšio, turbūt pilotas net negirdėjo, ką bokštas paskutinėmis sekundėmis sakė daryti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai ir pasitaiko vis, kad vos nesudūžta, tik dažniausiai pavyksta suvaldyti situaciją paskutinę akimirką, o čia pilotas neaišku, ką veikė, jei nematė, kad trajektorija akivaizdžiai bloga eina, juolab matomumas buvo geras, taip pat turbūt lėktuvas kompas blogai veikė, jei nėrėkė, kad trajektorija bloga.Parašė Sula Rodyti pranešimąJeigu taip, tokios durnos klaidos, tai dužtų kas antras nusileidimas, jei tai tikrai įtakoja.
Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.25, 13:52.
Komentuoti:
-
Jeigu taip, tokios durnos klaidos, tai dužtų kas antras nusileidimas, jei tai tikrai įtakoja.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Taip išeina pagal įrašą trys klaidelės gavosi:Parašė rmss Rodyti pranešimą
Panašu vis tiek į piloto klaidą, bet Vilniaus ATC matomai bus pakratytas. Nors čia klišė, bet vis tiek, reiks laukti ekspertų išvadų, mes čia tik spekuliuojam.
Pilotas nuskaitė slėgį 1019, o ne 1020, bokštas nepataisė.
Bokštas nurodė leistis iki 2700, pilotas pasakė, kad leidžiasi iki 2300.
Pilotas perskaitė atgal neteisingą bokšto dažnį, todėl video gale nėra jokio ryšio, turbūt pilotas net negirdėjo, ką bokštas paskutinėmis sekundėmis sakė daryti.
Komentuoti:
-
Panašu vis tiek į piloto klaidą, bet Vilniaus ATC matomai bus pakratytas. Nors čia klišė, bet vis tiek, reiks laukti ekspertų išvadų, mes čia tik spekuliuojam.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kas tada formaliai kaltas gaunasi?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Panašu, kad buvo bokšto klaidų taip pat.
Bokšto žodžiai "descend to 2700", pilotas atkartojo neteisingą aukštį "2500" bokštas nebetaisė. Taip pat neteisingai nurodyti slėgio duomenys 1019 vietoje 1020.
Dėl komunikacinės klaidos galėjo atsidurti per žemai.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: