Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kažkokia liūdininkė tiegia, kad lėktuvas jau degė besileisdamas virš jos galvos
    Gal tolimuose video nesimato smulkių žiežirbų ar liepsnų.
    Jeigu taip, tai viską keistų. Bet turėtų matytis liekanose
    Video gana neblogai matosi, kad nėra nei ugnies, nei dūmų.Turbūt liudininkė supainiojo su lkėktuvo šviesomis, kurios iš kai kurių kampų atrodo gana stiprios.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kažkokia liūdininkė tiegia, kad lėktuvas jau degė besileisdamas virš jos galvos
    Gal tolimuose video nesimato smulkių žiežirbų ar liepsnų.
    Jeigu taip, tai viską keistų. Bet turėtų matytis liekanose

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Ten sparnas, ne uodega.

    Studžius pilotas pakomentino:
    ne tai matyt jiems pradejo trukt lifto, todel bande didesni greiti palaikyt, nosi i virsu, bet vistiek nustallino
    nu tai stall
    uzkele nosi, desnys sparnas stall,
    ir nuvirto ant sono
    Taip, ten panašiau, kad jis virsta ant šono. Lenkai jau dirba virš Vilniaus žiūri, kaip įranga sukalibruota.

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Ten sparnas, ne uodega.

    Studžius pilotas pakomentino:
    ne tai matyt jiems pradejo trukt lifto, todel bande didesni greiti palaikyt, nosi i virsu, bet vistiek nustallino
    nu tai stall
    uzkele nosi, desnys sparnas stall,
    ir nuvirto ant sono





    Reiks eit akių tikrintis.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    Video nuo Liepkalnio keltuvo (yra Delfyje) matosi, kad prieš smengant, lėktuvo uodega staigiai užkyla į viršų. Jokio sprogimo ar dūmų. YT komentaruose, anoniminiai "pilotai su belekiek valandų" sako, kad panašiausia į autopiloto gedimą.
    Ten sparnas, ne uodega.

    Studžius pilotas pakomentino:
    ne tai matyt jiems pradejo trukt lifto, todel bande didesni greiti palaikyt, nosi i virsu, bet vistiek nustallino
    nu tai stall
    uzkele nosi, desnys sparnas stall,
    ir nuvirto ant sono






    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Prašom pateikti nuorodą
    Pavažiavus į apačią - pats pirmas video.

    https://www.delfi.lt/news/daily/lith...79?jwsource=cl

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    Video nuo Liepkalnio keltuvo (yra Delfyje) matosi, kad prieš smengant, lėktuvo uodega staigiai užkyla į viršų. Jokio sprogimo ar dūmų.
    Prašom pateikti nuorodą

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Video nuo Liepkalnio keltuvo (yra Delfyje) matosi, kad prieš smengant, lėktuvo uodega staigiai užkyla į viršų. Jokio sprogimo ar dūmų. YT komentaruose, anoniminiai "pilotai su belekiek valandų" sako, kad panašiausia į autopiloto gedimą.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Keista, jei būtų gaisras arba sprogimas, na tikrai nebūtų laiko pilotams kelt lįktuvo nosį į viršų.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Kol kas aišku, kad pilotai prieš tai nepasiuntė jokių nelaimės signalų, kas reiškia, kad katasrofa įvyko netikėtai. Tai arba kažkas su lėktuvu labai staigiai blogai pasidarė, arba kažkas nesuveikė ir pilotai nepastebėjo, kad skrenda tiesiai į žemę.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Net ir tokiu atveju yra atsarginis variantas PAPI lights indikuojančios orlaivių aukštį.
    Tai tada dar ketvirta gaunasi, pilotas pražiopsojo lempas. Bet tokie nelaimingi atsitikimai dažniausiai ir nutinka, kai sukrenta ne viena ir ne dvi aplinkybės.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taip išeina pagal įrašą trys klaidelės gavosi:

    Pilotas nuskaitė slėgį 1019, o ne 1020, bokštas nepataisė.
    Bokštas nurodė leistis iki 2700, pilotas pasakė, kad leidžiasi iki 2300.
    Pilotas perskaitė atgal neteisingą bokšto dažnį, todėl video gale nėra jokio ryšio, turbūt pilotas net negirdėjo, ką bokštas paskutinėmis sekundėmis sakė daryti.
    Net ir tokiu atveju yra atsarginis variantas PAPI lights indikuojančios orlaivių aukštį.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Jeigu taip, tokios durnos klaidos, tai dužtų kas antras nusileidimas, jei tai tikrai įtakoja.
    Tai ir pasitaiko vis, kad vos nesudūžta, tik dažniausiai pavyksta suvaldyti situaciją paskutinę akimirką, o čia pilotas neaišku, ką veikė, jei nematė, kad trajektorija akivaizdžiai bloga eina, juolab matomumas buvo geras, taip pat turbūt lėktuvas kompas blogai veikė, jei nėrėkė, kad trajektorija bloga.

    Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.25, 12:52.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Jeigu taip, tokios durnos klaidos, tai dužtų kas antras nusileidimas, jei tai tikrai įtakoja.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Panašu vis tiek į piloto klaidą, bet Vilniaus ATC matomai bus pakratytas. Nors čia klišė, bet vis tiek, reiks laukti ekspertų išvadų, mes čia tik spekuliuojam.
    Taip išeina pagal įrašą trys klaidelės gavosi:

    Pilotas nuskaitė slėgį 1019, o ne 1020, bokštas nepataisė.
    Bokštas nurodė leistis iki 2700, pilotas pasakė, kad leidžiasi iki 2300.
    Pilotas perskaitė atgal neteisingą bokšto dažnį, todėl video gale nėra jokio ryšio, turbūt pilotas net negirdėjo, ką bokštas paskutinėmis sekundėmis sakė daryti.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kas tada formaliai kaltas gaunasi?
    Panašu vis tiek į piloto klaidą, bet Vilniaus ATC matomai bus pakratytas. Nors čia klišė, bet vis tiek, reiks laukti ekspertų išvadų, mes čia tik spekuliuojam.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Panašu, kad buvo bokšto klaidų taip pat.

    Bokšto žodžiai "descend to 2700", pilotas atkartojo neteisingą aukštį "2500" bokštas nebetaisė. Taip pat neteisingai nurodyti slėgio duomenys 1019 vietoje 1020.

    Dėl komunikacinės klaidos galėjo atsidurti per žemai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Yra ATC įrašai, perskaitė atgal neteisingą aukštį, ATC nepataisė. Turbūt nepadėjo visai situacijai.
    Kas tada formaliai kaltas gaunasi?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    C.f.i.t

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Real life "Kietas riešutėlis". Jei rimtai - ar neturėjo kontrolės bokštas rėkti - vyrai, ką jūs darote?
    Yra ATC įrašai, perskaitė atgal neteisingą aukštį, ATC nepataisė. Turbūt nepadėjo visai situacijai.

    Komentuoti:

Working...
X