Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Kažkokia liūdininkė tiegia, kad lėktuvas jau degė besileisdamas virš jos galvos
Gal tolimuose video nesimato smulkių žiežirbų ar liepsnų.
Jeigu taip, tai viską keistų. Bet turėtų matytis liekanose
Komentuoti:
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Ten sparnas, ne uodega.
Studžius pilotas pakomentino:
ne tai matyt jiems pradejo trukt lifto, todel bande didesni greiti palaikyt, nosi i virsu, bet vistiek nustallino
nu tai stall
uzkele nosi, desnys sparnas stall,
ir nuvirto ant sono
Komentuoti:
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Ten sparnas, ne uodega.
Studžius pilotas pakomentino:
ne tai matyt jiems pradejo trukt lifto, todel bande didesni greiti palaikyt, nosi i virsu, bet vistiek nustallino
nu tai stall
uzkele nosi, desnys sparnas stall,
ir nuvirto ant sono
Komentuoti:
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąVideo nuo Liepkalnio keltuvo (yra Delfyje) matosi, kad prieš smengant, lėktuvo uodega staigiai užkyla į viršų. Jokio sprogimo ar dūmų. YT komentaruose, anoniminiai "pilotai su belekiek valandų" sako, kad panašiausia į autopiloto gedimą.
Studžius pilotas pakomentino:
ne tai matyt jiems pradejo trukt lifto, todel bande didesni greiti palaikyt, nosi i virsu, bet vistiek nustallino
nu tai stall
uzkele nosi, desnys sparnas stall,
ir nuvirto ant sono
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPrašom pateikti nuorodą
https://www.delfi.lt/news/daily/lith...79?jwsource=cl
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąVideo nuo Liepkalnio keltuvo (yra Delfyje) matosi, kad prieš smengant, lėktuvo uodega staigiai užkyla į viršų. Jokio sprogimo ar dūmų.
Komentuoti:
-
Video nuo Liepkalnio keltuvo (yra Delfyje) matosi, kad prieš smengant, lėktuvo uodega staigiai užkyla į viršų. Jokio sprogimo ar dūmų. YT komentaruose, anoniminiai "pilotai su belekiek valandų" sako, kad panašiausia į autopiloto gedimą.
Komentuoti:
-
Keista, jei būtų gaisras arba sprogimas, na tikrai nebūtų laiko pilotams kelt lįktuvo nosį į viršų.
Komentuoti:
-
Kol kas aišku, kad pilotai prieš tai nepasiuntė jokių nelaimės signalų, kas reiškia, kad katasrofa įvyko netikėtai. Tai arba kažkas su lėktuvu labai staigiai blogai pasidarė, arba kažkas nesuveikė ir pilotai nepastebėjo, kad skrenda tiesiai į žemę.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Net ir tokiu atveju yra atsarginis variantas PAPI lights indikuojančios orlaivių aukštį.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip išeina pagal įrašą trys klaidelės gavosi:
Pilotas nuskaitė slėgį 1019, o ne 1020, bokštas nepataisė.
Bokštas nurodė leistis iki 2700, pilotas pasakė, kad leidžiasi iki 2300.
Pilotas perskaitė atgal neteisingą bokšto dažnį, todėl video gale nėra jokio ryšio, turbūt pilotas net negirdėjo, ką bokštas paskutinėmis sekundėmis sakė daryti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąJeigu taip, tokios durnos klaidos, tai dužtų kas antras nusileidimas, jei tai tikrai įtakoja.
Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.25, 12:52.
Komentuoti:
-
Jeigu taip, tokios durnos klaidos, tai dužtų kas antras nusileidimas, jei tai tikrai įtakoja.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Panašu vis tiek į piloto klaidą, bet Vilniaus ATC matomai bus pakratytas. Nors čia klišė, bet vis tiek, reiks laukti ekspertų išvadų, mes čia tik spekuliuojam.
Pilotas nuskaitė slėgį 1019, o ne 1020, bokštas nepataisė.
Bokštas nurodė leistis iki 2700, pilotas pasakė, kad leidžiasi iki 2300.
Pilotas perskaitė atgal neteisingą bokšto dažnį, todėl video gale nėra jokio ryšio, turbūt pilotas net negirdėjo, ką bokštas paskutinėmis sekundėmis sakė daryti.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kas tada formaliai kaltas gaunasi?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Panašu, kad buvo bokšto klaidų taip pat.
Bokšto žodžiai "descend to 2700", pilotas atkartojo neteisingą aukštį "2500" bokštas nebetaisė. Taip pat neteisingai nurodyti slėgio duomenys 1019 vietoje 1020.
Dėl komunikacinės klaidos galėjo atsidurti per žemai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Yra ATC įrašai, perskaitė atgal neteisingą aukštį, ATC nepataisė. Turbūt nepadėjo visai situacijai.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąReal life "Kietas riešutėlis". Jei rimtai - ar neturėjo kontrolės bokštas rėkti - vyrai, ką jūs darote?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: