Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Įdomu kokia išgyvenusiųjų būklė, nes iš jų parodymų irgi nemažai turėtų paaiškėti, gi ne apsauginiai krovinio buvo.
-
Ironiška, kad atlėkė viršydamas greitį, o nukrito, nes tą greitį prarado. Gal pilotas buvo BMW vairuotojas?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Turėjo, bet panašu, kad kai išlindo iš po debesų aukštis buvo 1400, tai nebedaug laisvės manevrams, o jeigu kabinoje vis dar neturėjo ryšio su nokštu, suvokė, kad skrenda per greitai, tai ne į taką žiūrėjo..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pilotai su lėktuvu nesurišti. Tai, kad lėtuvas neskrido, nereiškia, kad neskrido pilotai...Parašė mag Rodyti pranešimąNa bet ar tikrai jau jie ten tokie pavargę buvo, prieš tai dvi dienas lėktuvas neskraidė(pilotai tokiu atvėju irgi?).Ar čia, kad naktį skrido, tai iškart nuovargis kažkoks superinis?Išsimiegot prieš skridį gal ir galėjo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na bet ar tikrai jau jie ten tokie pavargę buvo, prieš tai dvi dienas lėktuvas neskraidė(pilotai tokiu atvėju irgi?).Ar čia, kad naktį skrido, tai iškart nuovargis kažkoks superinis?Išsimiegot prieš skridį gal ir galėjo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Sutinku, bet po naktinio skrydžio, kai akys merkiasi, bandai tiesiog atskristi. Nežinau, bijau, kad čia bus pavienių žmogiškų klaidų ir nuovargis. Nebuvo jokių indikacijų dėl technikos gedimų iki paskutinio kontakto.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Sunkiai man suvokiama, kad pilotas išgirstų kitokį skaičių iš bokšto nei pas jį parašyta ir tada neperklaustų bokšto dar kartą. Tipo - ai, nu tai turbūt bokštas geriau žino, nesitikslinsiu...
Komentuoti:
-
youtubo tyrimų komitetas nustatė kad 2700 pilotas atkartojo teisingai, tik su ispanišku akcentu. Ispanakalbiai girdi piloto atsakyme 2700.Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
O ten kur visi kalbėjo, kad neteisingai atkartojo 2700, man atrodo kad teisingai. Ir tas video kur aukščiau papostintas (tikrų oro ekspertų) irgi sako kad teisingai atkartojo, o ne 2500 ar 2300
Tower dažnį 118,205 dispečerė ištarė su labai trumpu ir neišraiškingu dvejetu, nepavartojo "decimal" po sveikų skaičių, t.y. pavarė žargonu ir nepataisė kai neišgirdęs ispanas patvirtino 118,05.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sunkiai man suvokiama, kad pilotas išgirstų kitokį skaičių iš bokšto nei pas jį parašyta ir tada neperklaustų bokšto dar kartą. Tipo - ai, nu tai turbūt bokštas geriau žino, nesitikslinsiu...Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTaip pat ir pilotai ir savo chartuose turėjo turėti šiuos skaičius, bet gal pasitikėjo bokštu. Hard to tell.
Komentuoti:
-
Kažkokie vaikiški motyvai. Taip tikriausiai kas dešimtas lėktuvas dužtų. O kur dar tikrai sudėtingi oro uostai, blogos oro sąlygos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
1400 pėdų tai čia labai nemažai kaip tokiam lėktuvui...Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Turėjo, bet panašu, kad kai išlindo iš po debesų aukštis buvo 1400, tai nebedaug laisvės manevrams, o jeigu kabinoje vis dsr neturėjo ryšio su nokštu, suvokė, kad skrenda per greitai, tai ne į taką žiūrėjo..
Komentuoti:
-
Turėjo, bet panašu, kad kai išlindo iš po debesų aukštis buvo 1400, tai nebedaug laisvės manevrams, o jeigu kabinoje vis dar neturėjo ryšio su nokštu, suvokė, kad skrenda per greitai, tai ne į taką žiūrėjo..Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet pilotai neturėjo fiziškai matyti, kad per žemai leidžiasi ar per tas pačias oro uosto tako lempas?Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.28, 21:38.
Komentuoti:
-
Taip, tai yra 99% pilotų kaltė. Tik yra dar nemenka galimybė, kad kažkokie techniniai dalykai įtakojo avariją. Galbūt stipriai įtakojo, galbūt menkai, bet vis vien per pilotų apsileidimą nulėmė avarijąParašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet pilotai neturėjo fiziškai matyti, kad per žemai leidžiasi ar per tas pačias oro uosto tako lempas?
Komentuoti:
-
Tai tikriausiai pamatė. Tik liko 3-5 s kažkokiems veiksmams.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet pilotai neturėjo fiziškai matyti, kad per žemai leidžiasi ar per tas pačias oro uosto tako lempas?
Komentuoti:
-
Bet pilotai neturėjo fiziškai matyti, kad per žemai leidžiasi ar per tas pačias oro uosto tako lempas?Parašė Wintautas Rodyti pranešimąTaip, čia kažkoks naujienų tabloidas, o ne aviacijos ekspertai.
O ten kur visi kalbėjo, kad neteisingai atkartojo 2700, man atrodo kad teisingai. Ir tas video kur aukščiau papostintas (tikrų oro ekspertų) irgi sako kad teisingai atkartojo, o ne 2500 ar 2300
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, čia kažkoks naujienų tabloidas, o ne aviacijos ekspertai.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kad ten cituojamas Spiegel - vokiečiai.
Kitas dalykas, kiek apskritai reikšmingos tokios klaidos dėl tokių nekintamų parametrų, kaip pvz. radio dažnis? Juk tie dažniai sužymėti chart, kurį pilotai turbūt turi po ranka? Manau tokį dalyka dėl paprastumo ir net nesistengdami suprasti ką žodžiu pasako, iškart pasižiūrėtų kas schemoje parašyta.
Aš kiek žiūrėjęs ir matęs video apie oro avarijas ir air control įrašų, tai ten atrodo nuolat daromos tos visos mini klaidelės, kalbama naaiškiai ir atrodo ir susidaro vaizdas, kad didėlė dalis sakomų dalykų nėra preciziškai didėlės svarbos ir iš esmės yra normalu daryti tas klaideles, tačiau aišku avarijos atvėju prie jų negali neprikibti.
Tikrai čia buvo arba sistemos-mechaninė klaida, arba pilotų.
O ten kur visi kalbėjo, kad neteisingai atkartojo 2700, man atrodo kad teisingai. Ir tas video kur aukščiau papostintas (tikrų oro ekspertų) irgi sako kad teisingai atkartojo, o ne 2500 ar 2300
Komentuoti:
-
Kad ten cituojamas Spiegel - vokiečiai.Parašė sauls Rodyti pranešimąŠveicarai teigia, ka būtent skrydžių centro prastas bendravimas buvo katastrofos priežastis
https://www.20min.ch/story/litauen-d...takt-103228816
Kitas dalykas, kiek apskritai reikšmingos tokios klaidos dėl tokių nekintamų parametrų, kaip pvz. radio dažnis? Juk tie dažniai sužymėti chart, kurį pilotai turbūt turi po ranka? Manau tokį dalyka dėl paprastumo ir net nesistengdami suprasti ką žodžiu pasako, iškart pasižiūrėtų kas schemoje parašyta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šveicarai teigia, ka būtent skrydžių centro prastas bendravimas buvo katastrofos priežastis
https://www.20min.ch/story/litauen-d...takt-103228816
Komentuoti:
-
Aš sutinku pilnai, tik norėjos pakomentuot dėl tos paranojos visur rusus matyt. Po to bus kaip tam berniukui kur apie vilką šaukė.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Koks skirtumas, kokia tautybė, geriau jau dirbti be klaidų...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Būtent. Akivaizdu, kad Vilniaus bokštas ir pilotai tokią valandą geriau būtų miegoję, o ne ėję dirbti.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Koks skirtumas, kokia tautybė, geriau jau dirbti be klaidų...
Komentuoti:
-
Koks skirtumas, kokia tautybė, geriau jau dirbti be klaidų...Parašė rmss Rodyti pranešimą
Kad nei vieno iš jų akcentas nei kiek nepanašus į rusišką. Grynai lietuviškas thicc English.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kad nei vieno iš jų akcentas nei kiek nepanašus į rusišką. Grynai lietuviškas thicc English.Parašė mag Rodyti pranešimąKad ten vyro akcentas labiau būtų panašesnis į ruso, bet ir tai ne "tagiškas"
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: