Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Sunkiai man suvokiama, kad pilotas išgirstų kitokį skaičių iš bokšto nei pas jį parašyta ir tada neperklaustų bokšto dar kartą. Tipo - ai, nu tai turbūt bokštas geriau žino, nesitikslinsiu...
    Sutinku, bet po naktinio skrydžio, kai akys merkiasi, bandai tiesiog atskristi. Nežinau, bijau, kad čia bus pavienių žmogiškų klaidų ir nuovargis. Nebuvo jokių indikacijų dėl technikos gedimų iki paskutinio kontakto.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą

    O ten kur visi kalbėjo, kad neteisingai atkartojo 2700, man atrodo kad teisingai. Ir tas video kur aukščiau papostintas (tikrų oro ekspertų) irgi sako kad teisingai atkartojo, o ne 2500 ar 2300
    youtubo tyrimų komitetas nustatė kad 2700 pilotas atkartojo teisingai, tik su ispanišku akcentu. Ispanakalbiai girdi piloto atsakyme 2700.

    Tower dažnį 118,205 dispečerė ištarė su labai trumpu ir neišraiškingu dvejetu, nepavartojo "decimal" po sveikų skaičių, t.y. pavarė žargonu ir nepataisė kai neišgirdęs ispanas patvirtino 118,05.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Taip pat ir pilotai ir savo chartuose turėjo turėti šiuos skaičius, bet gal pasitikėjo bokštu. Hard to tell.
    Sunkiai man suvokiama, kad pilotas išgirstų kitokį skaičių iš bokšto nei pas jį parašyta ir tada neperklaustų bokšto dar kartą. Tipo - ai, nu tai turbūt bokštas geriau žino, nesitikslinsiu...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kažkokie vaikiški motyvai. Taip tikriausiai kas dešimtas lėktuvas dužtų. O kur dar tikrai sudėtingi oro uostai, blogos oro sąlygos.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Turėjo, bet panašu, kad kai išlindo iš po debesų aukštis buvo 1400, tai nebedaug laisvės manevrams, o jeigu kabinoje vis dsr neturėjo ryšio su nokštu, suvokė, kad skrenda per greitai, tai ne į taką žiūrėjo..
    1400 pėdų tai čia labai nemažai kaip tokiam lėktuvui...

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet pilotai neturėjo fiziškai matyti, kad per žemai leidžiasi ar per tas pačias oro uosto tako lempas?
    Turėjo, bet panašu, kad kai išlindo iš po debesų aukštis buvo 1400, tai nebedaug laisvės manevrams, o jeigu kabinoje vis dar neturėjo ryšio su nokštu, suvokė, kad skrenda per greitai, tai ne į taką žiūrėjo..
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.28, 20:38.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet pilotai neturėjo fiziškai matyti, kad per žemai leidžiasi ar per tas pačias oro uosto tako lempas?
    Taip, tai yra 99% pilotų kaltė. Tik yra dar nemenka galimybė, kad kažkokie techniniai dalykai įtakojo avariją. Galbūt stipriai įtakojo, galbūt menkai, bet vis vien per pilotų apsileidimą nulėmė avariją

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet pilotai neturėjo fiziškai matyti, kad per žemai leidžiasi ar per tas pačias oro uosto tako lempas?
    Tai tikriausiai pamatė. Tik liko 3-5 s kažkokiems veiksmams.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Taip, čia kažkoks naujienų tabloidas, o ne aviacijos ekspertai.

    O ten kur visi kalbėjo, kad neteisingai atkartojo 2700, man atrodo kad teisingai. Ir tas video kur aukščiau papostintas (tikrų oro ekspertų) irgi sako kad teisingai atkartojo, o ne 2500 ar 2300
    Bet pilotai neturėjo fiziškai matyti, kad per žemai leidžiasi ar per tas pačias oro uosto tako lempas?

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kad ten cituojamas Spiegel - vokiečiai.

    Kitas dalykas, kiek apskritai reikšmingos tokios klaidos dėl tokių nekintamų parametrų, kaip pvz. radio dažnis? Juk tie dažniai sužymėti chart, kurį pilotai turbūt turi po ranka? Manau tokį dalyka dėl paprastumo ir net nesistengdami suprasti ką žodžiu pasako, iškart pasižiūrėtų kas schemoje parašyta.
    Taip, čia kažkoks naujienų tabloidas, o ne aviacijos ekspertai.

    Aš kiek žiūrėjęs ir matęs video apie oro avarijas ir air control įrašų, tai ten atrodo nuolat daromos tos visos mini klaidelės, kalbama naaiškiai ir atrodo ir susidaro vaizdas, kad didėlė dalis sakomų dalykų nėra preciziškai didėlės svarbos ir iš esmės yra normalu daryti tas klaideles, tačiau aišku avarijos atvėju prie jų negali neprikibti.
    Tikrai čia buvo arba sistemos-mechaninė klaida, arba pilotų.

    O ten kur visi kalbėjo, kad neteisingai atkartojo 2700, man atrodo kad teisingai. Ir tas video kur aukščiau papostintas (tikrų oro ekspertų) irgi sako kad teisingai atkartojo, o ne 2500 ar 2300

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė sauls Rodyti pranešimą
    Šveicarai teigia, ka būtent skrydžių centro prastas bendravimas buvo katastrofos priežastis

    https://www.20min.ch/story/litauen-d...takt-103228816
    Kad ten cituojamas Spiegel - vokiečiai.

    Kitas dalykas, kiek apskritai reikšmingos tokios klaidos dėl tokių nekintamų parametrų, kaip pvz. radio dažnis? Juk tie dažniai sužymėti chart, kurį pilotai turbūt turi po ranka? Manau tokį dalyka dėl paprastumo ir net nesistengdami suprasti ką žodžiu pasako, iškart pasižiūrėtų kas schemoje parašyta.

    Komentuoti:


  • sauls
    replied
    Šveicarai teigia, ka būtent skrydžių centro prastas bendravimas buvo katastrofos priežastis

    https://www.20min.ch/story/litauen-d...takt-103228816

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Koks skirtumas, kokia tautybė, geriau jau dirbti be klaidų...
    Aš sutinku pilnai, tik norėjos pakomentuot dėl tos paranojos visur rusus matyt. Po to bus kaip tam berniukui kur apie vilką šaukė.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Koks skirtumas, kokia tautybė, geriau jau dirbti be klaidų...
    Būtent. Akivaizdu, kad Vilniaus bokštas ir pilotai tokią valandą geriau būtų miegoję, o ne ėję dirbti.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Kad nei vieno iš jų akcentas nei kiek nepanašus į rusišką. Grynai lietuviškas thicc English.
    Koks skirtumas, kokia tautybė, geriau jau dirbti be klaidų...

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė mag Rodyti pranešimą
    Kad ten vyro akcentas labiau būtų panašesnis į ruso, bet ir tai ne "tagiškas"
    Kad nei vieno iš jų akcentas nei kiek nepanašus į rusišką. Grynai lietuviškas thicc English.

    Komentuoti:


  • mag
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Iš akcento man pasirodė, kad VNO dispečerė rusakalbė.
    Kad ten vyro akcentas labiau būtų panašesnis į ruso, bet ir tai ne "tagiškas"

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O tower neturėtų pataisyti piloto neteisingai atkartotą dažnį (ar bet kokį kitą parametrą)? Ar tai nėra labai svarbu?
    Žinoma, kad turėtų. Taip pat ir pilotai ir savo chartuose turėjo turėti šiuos skaičius, bet gal pasitikėjo bokštu. Hard to tell. Bet manau didžiausias faktorius klaidoms buvo nuovargis. Ji visą naktį budėjo, jie visą naktį skrido.

    Čia tas momentas:

    https://youtube.com/shorts/SWWBkWMPB...uj6i5Zr616jryJ
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.27, 21:11.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Iš akcento man pasirodė, kad VNO dispečerė rusakalbė.
    Kad šiaip tai kaip tik labai tautiškai lietuviškas "Velkam tiu Lifjuveinije" akcentas, girdimas iš Vilniaus towerio moteriškės. Būdingas dabartinei 30-40 amžiaus kartai, kai jau buvo praėjusi rusiško akcento banga, bet neprasidėjęs dabartinis jaunesnės kalbos akcentas, kuris išvis nenusakomas ir toks labai international.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Iš akcento man pasirodė, kad VNO dispečerė rusakalbė.

    Komentuoti:

Working...
X