Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Gyvenime nieko blogo nenutiktų, jei kurį laiką pabūtum be kompiuterio, be TV, be muzikos, o tiesiog pailsėtum
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Jeigu žiūrėti iš tos pusės, kad skrydis yra pramoga.
    Tu žiūri iš kartą per metus keliaujančio pusės. Pabandyk pažiūrėti iš dažniau skraidančio, ypač verslo keliautojo, ir suprasi, kam reikalingas kompiuteris, patogumai ir pan.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Parašė Darius_ Rodyti pranešimą
    Skrendu economy klase, bet man įdomu bendras lygis: aptarnavimas, (ne)vėlavimas, bagažo (ne)pametimai, kiti įspūdžiai. Išties pasirinkau gana eksperimentinį skrydį, nes kaina buvo itin maža. Skrendu Minskas-Pekinas-Bangkokas.
    O kas skraido Minskas - Pekinas? Neortodoksinis pasirinkimas skrist per Minska
    Visumoj, tai senieji Europos mochikanai, kaip KLM, Lufthanza, AirFrance ir Alitalia yra velniskai nepatikimi, veluojantys, ypac daznai streikuojantys ir pametantys bagaza (Lufthanza bagazas negalioja). O visi low costai (Ryan, Wizz, Blue ir t.t.) bei artimuju rytu (Turkish, Etihad, Emirates ir t.t.) siuo atveju yra n kartu geresnis pasirinkimas jei nori turetu "worry-free" kelione

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aš tai vien dėl galimybės pamatyti PEK T3 skrisčiau, kuris yra vienas didesnių ir turbūt vienas geresnių oro uostų. Ir ar PEK-BKK naudojamas ne wide-body lėktuvas? 777 ar 747? Jei taip, tai gausi normaliai ėsti ir šiaip dvigubas long-haul experience. Skytrax reitina Air China 3 žvaigždutėm, kaip ir krūvą kitų vidutinių avialinijų.
    Ir tai akcentuojate kiekvienoje žinutėje.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Prisiminiau savo patirtį su SAS. Ir daugiau su tokia avialinija niekada neskrisiu, net jei būtų keliais ar keliolika Eurų pigiau. Nes tai tiesiog sugadina nuotaiką, kas daugeliui keleivių kainuoja daugiau, nei keli sutaupyti Eurai.
    Man rodos, SAS mąsto panašiai kaip aš

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Veikia ir psichologinis faktorius. Daugelis keleuvių nori all-in experience, ką ir pasiūlo Qatar, Emirates ir keletas kitų avialinijų.
    Jeigu žiūrėti iš tos pusės, kad skrydis yra pramoga.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    MSQ-PEK dažniausiai operuojama yra A330 lėktuvu, PEK-BKK B738. Beto kiek žinau, berods kas antras reisas iš Minsko turi nutupimą Budapešte. Beja norint išbandyti Air China, nereikia skristi į Kiniją, galima įsigyti biletus pvz. Barselona- Viena.

    Ekranai nėra patys mažiausi, bet tikrai ir ne patys didžiausi. Kaip prieš visus ilgus skrydžius išdalinami pledai, ausinės, pagalvėlės. Maistas, kaip andyour minėjo- pašildytas iš plastikinių indų

    Aptarnavimas- ok, tikrai nėra labiausiai vėluojanti kompanija, toli gražu, o bagažas dažniausiai pametamas ant žemės, stebuklų tikėtis nereikia. Turbūt daug ką pasako Skytrax 3 žvaigždutės.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Darius_ Rodyti pranešimą
    Skrendu economy klase, bet man įdomu bendras lygis: aptarnavimas, (ne)vėlavimas, bagažo (ne)pametimai, kiti įspūdžiai. Išties pasirinkau gana eksperimentinį skrydį, nes kaina buvo itin maža. Skrendu Minskas-Pekinas-Bangkokas.
    Aš tai vien dėl galimybės pamatyti PEK T3 skrisčiau, kuris yra vienas didesnių ir turbūt vienas geresnių oro uostų. Ir ar PEK-BKK naudojamas ne wide-body lėktuvas? 777 ar 747? Jei taip, tai gausi normaliai ėsti ir šiaip dvigubas long-haul experience. Skytrax reitina Air China 3 žvaigždutėm, kaip ir krūvą kitų vidutinių avialinijų.
    Paskutinis taisė John; 2015.11.09, 13:14.

    Komentuoti:


  • Darius_
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Papasakok plačiau, iš kur ir į kur skrisi? Australija, Europa, JAV? Kokia klasė, tada bus galima suteikti tau daugiau info.
    Skrendu economy klase, bet man įdomu bendras lygis: aptarnavimas, (ne)vėlavimas, bagažo (ne)pametimai, kiti įspūdžiai. Išties pasirinkau gana eksperimentinį skrydį, nes kaina buvo itin maža. Skrendu Minskas-Pekinas-Bangkokas.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Ir taip. Bet labiausiai norėjau pabrėžti, kad tas nemokamas pašildytas maistas ir alaus skarbonkė yra ne rodiklis vertinant avialinijas, ypač jei tai subsidijos-denpingas ar kažkoks marketinginis triukas.
    Nemokamo maisto lėktuvuose nėra. Viskas yra įskaičiuota į kainą ir subsidijas. Be to, nereikia tikėtis kad viskas bus pateikta kaip restorane

    Komentuoti:


  • Vaidas
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Turkish imituoja "tikra" restorana ir apsimeta gamindami masita Vertinant skrydzio kokybe, tai sakyciau, kad Turkish ir Emirates yra patys patys auksciausi
    Prieš porą savaičių teko skristi PSA-IST, tai tikrai buvau nustebęs, nes pirmą kartą maistas lėktuve buvo tikrai skanus.
    Kadangi kol kas long-haul esu skridęs tik vieną kartą, tai patirties su avialinijų karštu maistu turiu nedaug, bet iki tol buvo arba tik valgomas, bet ne ypač skanus (Air Canada, Air Malta, Lufthansa business), arba išvis nevalgomas (išalkau skrendant PSA-FUE su RYR - never again)...

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Turkish imituoja "tikra" restorana ir apsimeta gamindami masita Vertinant skrydzio kokybe, tai sakyciau, kad Turkish ir Emirates yra patys patys auksciausi

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Na, lėktuvas- tai ne antžeminis restoranas, jame nelabai patogu būtų maistą tiekti ant stiklinių lėkščių.
    Esmė tame, kad ne vien tik už maistą keleiviai giria arabų avialinijas (jei būtų tik geras maistas, bet surūdijęs senas lėktuvas, nepatogios sėdynės, nemandagios stiuardesės ir tt., manau patenkintų būtų žymiai mažiau, nes tikrai ne nuo maisto viskas priklauso).

    Jeigu jau tiek daug gerų atsiliepimų, vadinasi, Qatar gali pasiūlyti kur kas daugiau nei vien tik skanų maistą. Ir lėktuvas naujas, ir stiuardesės malonios, ir interjeras nerealus, ir sėdynės, ir entertainment aukštame lygyje, manau, nuotraukos aukščiau kalba pačios už save, puikiai parodo visus privalumus.

    P.S. o kas liečia maistą, tai kaip tik reikia džiaugtis, kad normaliai maitina, o ne kažkokiais sumuštinukais.
    Veikia ir psichologinis faktorius. Daugelis keleuvių nori all-in experience, ką ir pasiūlo Qatar, Emirates ir keletas kitų avialinijų. Aišku, buhalteriškai būtų galima nustatyti, kad low-cost modelis turėtų imti viršų ir visos avialinijos chargintų už maistą, gėrimus ir visa kita. Bet psichologinis faktorius svarbus. Prisiminiau savo patirtį su SAS. Ir daugiau su tokia avialinija niekada neskrisiu, net jei būtų keliais ar keliolika Eurų pigiau. Nes tai tiesiog sugadina nuotaiką, kas daugeliui keleivių kainuoja daugiau, nei keli sutaupyti Eurai.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Na, lėktuvas- tai ne antžeminis restoranas, jame nelabai patogu būtų maistą tiekti ant stiklinių lėkščių.
    Esmė tame, kad ne vien tik už maistą keleiviai giria arabų avialinijas (jei būtų tik geras maistas, bet surūdijęs senas lėktuvas, nepatogios sėdynės, nemandagios stiuardesės ir tt., manau patenkintų būtų žymiai mažiau, nes tikrai ne nuo maisto viskas priklauso).

    Jeigu jau tiek daug gerų atsiliepimų, vadinasi, Qatar gali pasiūlyti kur kas daugiau nei vien tik skanų maistą. Ir lėktuvas naujas, ir stiuardesės malonios, ir interjeras nerealus, ir sėdynės, ir entertainment aukštame lygyje, manau, nuotraukos aukščiau kalba pačios už save, puikiai parodo visus privalumus.

    P.S. o kas liečia maistą, tai kaip tik reikia džiaugtis, kad normaliai maitina, o ne kažkokiais sumuštinukais.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Ir taip. Bet labiausiai norėjau pabrėžti, kad tas nemokamas pašildytas maistas ir alaus skarbonkė yra ne rodiklis vertinant avialinijas, ypač jei tai subsidijos-denpingas ar kažkoks marketinginis triukas.
    Faktai rodo kitaip

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Na aš ne visai taip supratau jo mintį.
    Ir taip. Bet labiausiai norėjau pabrėžti, kad tas nemokamas pašildytas maistas ir alaus skarbonkė yra ne rodiklis vertinant avialinijas, ypač jei tai subsidijos-denpingas ar kažkoks marketinginis triukas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Tame truputis tiesos yra, ką sako andyour apie kainodarą, pauimsiu patį vulgariausią pavyzdį, bet visiem suprantamą: ką rinksis žmogus- Švyturio Ekstrą 0,5 l. už 1,25 eur. ar to paties alaus pintą už 0,99 eur. ?

    Avialinijos, kuriuose gali atsisakyti privalumų yra LCC, bet europiečiai juolabiau amerikiečiai yra linkę išlaidauti skrisdami LCC. Gerai tarkim aš sumokėjau 9 eur. už bilietą, bagažas kainavo 22 eur. jei išleisiu 12 eur. už dvi skardines alaus, tai vistiek bus pigiau, nei bilietas už 49 eur. su AirFrance, o dar bilietas iki Hahn, Skvasta, Rygge ar Stansted.

    Ir nesvarbu, kad aš permokėsiu už kelionę iš Beauvais, kad prarasiu visą dieną, bet aš sutaupiau 6 eurus.

    Taip teisingai pastebėta, kad tai nėra lietuviškas modelis, dėl ko jūsų nuomone Ryanair dabar išgyvena metamorfozes, kodėl atsirado biznio klasė, pasikeitė tinklalapis, pradėta skraidyti į pagrindinius oro uostus. Kodėl keisis lėktuvų ir interjero dizainas? Mažos kainos- gera reklama naujom kryptims ir čia viskas baigiasi, juk tai verslas.

    Tad šita situacija turi dvi puses.
    Na aš ne visai taip supratau jo mintį. Lygintinas būtų tas pats lėktuvas ir skrydis į tą patį oro uostą, bet be visų alkoholių, prabangių media programų ir tt. už pigiau. Ir suteikta galimybė rinktis visus tuos dalykėlius sumokant papildomai. Aišku tai tik teorinis palyginimas, nes realiai nelabai būtų racionalu avialinijoms.

    Arba tavo registruoto bagažo paminėjimas. Sumoki papildomai jei jį turi, bet jei neturi tai ir nemoki. Tuo tarpu kitose linijose sumoki už jį net jei tu jo neturi. Tai klausimas kas geriau, ar mokėti tik už tai ko reikia ar mokėti už viską nors tau dalies iš to visko nereikia
    Paskutinis taisė Gator; 2015.11.09, 03:11.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Darius_ Rodyti pranešimą
    Sveiki, gal kas turite patirties skrendant su Air China? Skrisiu pirmąsyk, tai smalsu, ko galiu tikėtis...
    Papasakok plačiau, iš kur ir į kur skrisi? Australija, Europa, JAV? Kokia klasė, tada bus galima suteikti tau daugiau info.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    /\ man keista, dėl ko reikia prieš avialinijas žemai lenktis, jei tau suteikia progos nemokamai ant atlenkiamo plastmasinio elemento pavalgyti pašildyto maisto iš plastikinės pakuotės.
    Toli gražu ne dėl to, jei taip būtų žmonės dažniau rinktųsi nugarmėjusį Transaero ar Ukraine Int. bet taip nėra. Kodėl tada žmonės tuomet renkasi KLM, Finnair, Lufthansa, Qatar, Emirates?

    Šitoje temoje mes nagrinėjame tik paviršių ir tai kokį įspūdį susidarai skrisdamas, mes nelyginam avialinijų pagal: kuro kainas, pelną, lėktuvų užpildymą ir t.t. juk į tai ką žiūri aviacijos profesionalai būtų galima vardint ir vardint.

    Tiesiog pacituosiu labai seną apžvalgą, apie "Pan Am": "offer glimpses of a more civilized time, when flight attendants took care of your every whim, and you didn't have to worry about baggage fees, booking charges or competing with other passengers for limited bin space."

    Komentuoti:


  • Darius_
    replied
    Sveiki, gal kas turite patirties skrendant su Air China? Skrisiu pirmąsyk, tai smalsu, ko galiu tikėtis...

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Bet viena mintis verta dėmesio:
    Tame truputis tiesos yra, ką sako andyour apie kainodarą, pauimsiu patį vulgariausią pavyzdį, bet visiem suprantamą: ką rinksis žmogus- Švyturio Ekstrą 0,5 l. už 1,25 eur. ar to paties alaus pintą už 0,99 eur. ?

    Avialinijos, kuriuose gali atsisakyti privalumų yra LCC, bet europiečiai juolabiau amerikiečiai yra linkę išlaidauti skrisdami LCC. Gerai tarkim aš sumokėjau 9 eur. už bilietą, bagažas kainavo 22 eur. jei išleisiu 12 eur. už dvi skardines alaus, tai vistiek bus pigiau, nei bilietas už 49 eur. su AirFrance, o dar bilietas iki Hahn, Skvasta, Rygge ar Stansted.

    Ir nesvarbu, kad aš permokėsiu už kelionę iš Beauvais, kad prarasiu visą dieną, bet aš sutaupiau 6 eurus.

    Taip teisingai pastebėta, kad tai nėra lietuviškas modelis, dėl ko jūsų nuomone Ryanair dabar išgyvena metamorfozes, kodėl atsirado biznio klasė, pasikeitė tinklalapis, pradėta skraidyti į pagrindinius oro uostus. Kodėl keisis lėktuvų ir interjero dizainas? Mažos kainos- gera reklama naujom kryptims ir čia viskas baigiasi, juk tai verslas.

    Tad šita situacija turi dvi puses.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.11.09, 01:47.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    /\ man keista, dėl ko reikia prieš avialinijas žemai lenktis, jei tau suteikia progos nemokamai ant atlenkiamo plastmasinio elemento pavalgyti pašildyto maisto iš plastikinės pakuotės.

    Komentuoti:

Working...
X