Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Tarp Kauno ir Vilniaus jų kažkiek yra ir gali dar daugiau atsirasti. Dabar visi įpratę važiuoti autobusais ir vengia traukinių. Įdomu, kiek yra viso keleivių tarp Kauno ir Vilniaus sudėjus autobusų ir traukinių keleivius. Spėju, dar kažkiek iš automobilių persėstų į greitą, modernų traukinį.
    Dabartiniai traukiniai yra pakankamai šiuolaikiški.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Dabartiniai traukiniai yra pakankamai šiuolaikiški.
      Atsilieka dėl wi-fi nebuvimo.
      Greitis irgi sąlyginis. Pažymėjus varnele "rodyti tik greituosius traukinius" rodo du per dieną Vilnius Kaunas keistais laikais (1557, 1630). Įdomu čia į darbą važiuoti tokiu laiku, į susitikimą ar iš darbo? ir kur dirbti reikia? LG?

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Chi chi, prieš kiek laiko šiame forume rėkavau, ar mes ne per brangiai gyvename, turėdami 3 oro uostus, gal prieš metus ar 2? O oro uostų valdžia atsibudo tik dabar. Gražu
        Na Klaipėda, uždarius Palangą, būtų užkampis. Nes iš VNO pervažiavimas trunka 4 val.
        Skandinavijoje yra daug mažų oro uostų. Pas juos, pas mus luginat su vakarų Europa gyventojų tankis yra kitas, bet atstumų laiko ar kilometrų prasme tai nesumažina iki Viena-Bratislava su vienu tarptautiniu oro uostu.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Na Klaipėda, uždarius Palangą, būtų užkampis. Nes iš VNO pervažiavimas trunka 4 val.
          Skandinavijoje yra daug mažų oro uostų. Pas juos, pas mus luginat su vakarų Europa gyventojų tankis yra kitas, bet atstumų laiko ar kilometrų prasme tai nesumažina iki Viena-Bratislava su vienu tarptautiniu oro uostu.
          Dauguma ir dabar iš Klaipėdos važiuoja į KUN arba VNO, nes iš PLQ tėra kelios nišinės kryptys, vieno oro uosto didelis privalumas žymiai mažesnės veiklos sąnaudos, dėl ko pvz. palikus vieną KUN būtų galima sumažinti mokesčius ir padidėtų skrydžių ir naujų bendrovių. Iš Vilniaus apskritai maža problema iki KUN atvažiuoti, ypač, dar kai ir geležinkelį baigs modernizuoti. Nelabai čia galima lyginti su Švedija, Norvegija ar Suomija, kur atstumai tarp miestų milžiniški, o keliais ar geležinkeliais jie dar didesni, todėl tie maži oro uostai skirti tik vidaus susisiekimui, kam Lietuvoje visiškai nėra poreikio. Dabar nelabai logiška situacija, kai Lietuva, turinti 1,5 karto daugiau gyventojų nei Latvija, plius dar šalia Minską, perveža keleivių mažiau. Akivaizdu, kad problemos konkurencingume.
          Paskutinis taisė Lettered; 2015.12.13, 01:16.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Dauguma ir dabar iš Klaipėdos važiuoja į KUN arba VNO, nes iš PLQ tėra kelios nišinės kryptys,
            Žvelgiant iš Lietuvos - mes pratę kažkur kelionėje iš/į oro uostą sugaišti visą dieną. Sutaupom. Žvelgiant iš švedų perspektyvos. Jei reikia skristi, tada autobusu važiuoti 5 val. gaunasi, kad ta papildoma diena TIK kelionei kainuoja dvejus dienpinigius ir vieną papildomą nakvynę. Tai yra daug.

            Kai Lietuvoje žmonės pasakys, kad "pala pala, aš 5 keliuosi, 6 išvykstu 930 būnu Klaipėdoje, 17 išvykstu, 2030 būtų namie. Tai aš atidirbu dvi dienas už vienos algą." Tuomet atsiras ir vidinio skrydžio poreikis.

            Iš Vilniaus apskritai maža problema iki KUN atvažiuoti, ypač, dar kai ir geležinkelį baigs modernizuoti. Nelabai čia galima lyginti su Švedija, Norvegija ar Suomija, kur atstumai tarp miestų milžiniški, o keliais ar geležinkeliais jie dar didesni,
            Kauno stotyje persėsti į Uber nekokia perspektyva. KUN neturi geležinkelio linijos, ir kaip mane įtikinėja miestai.net geležinkelių forume, nėra šansų, kad atsiras.
            Beje, Vilnius Klaipėda didesne modernizacija aš netikiu, nes nebėra ką pagerinti (arba yra, bet vieno euro investicija turės 10 centų grąžą, nes keleivių skaičius gana ribotas). O skrydžiui Vilnius Palanga jokių investicijų į infrastruktūrą nereikia.

            Comment


              O kam papildoma oro tarša dėl kelių dešimčių potencialių keleivių, kurie galbūt skraidytų tarp Vilniaus ir Palangos? Geriau būtų sutvarkyti keli svarbūs geležinkelio ruožai, jungtiantys svarbiausius šalies miestus. Žinoma, itin greito geležinkelio ar maglev trasos būtų idealu, bet ir smulkesnės investicijos atsipirktų.

              Comment


                [QUOTE=pauliaK;923033]Prieš bet ką darant visada reikia paskaičiuoti investicijų atsiperkamumą. Investuoti dešimtis milijonų ir ilginti taką vien tam, kad pas tave porą kartų per metus kažkas emergency landing padarytų yra absoliuti beprotybė. Niekas, pabrėžiu žodį NIEKAS, nepradės vykdytį transatlantinių skrydžių iš Vilniaus, jei oro uostas nuspręstų pailginti taką.

                Galiausiai, net ne tako ilgis dažniausiai yra problema su kuria susiduria oro uostai norėdami priimti minėtą A380. Tam turi būti pritaikyta visa likusi infrastruktūra. Riedėjimo takai, peronai, terminalai ir t.t.

                Na gerai pasipildau: Ne vien tik takų ilgis juk parašiau "ir kiti kriterijai lemia" o tai ir būtų: terminalų plėtra, riedėjimo takai ir visa kita turėjau galvoje APLAMAI rekonstruoti visa oro uosta, jį IŠPLĖČIANT maksimaliai kiek įmanoma. Jei nieko nekeisi, nenaujinsi, nepritrauksi naujų oro bendrovių, kad naudotūsi oro uosto paslaugomis. Tą aš noriu pasakyt. O apie A380 lainerį pasidomėki, kokie jo gabaritai ir kokio jam tako reikia kada jis bent nusileist ir pakilt galėtų. Boeing 747 irgi nemažas laineris. Taip kad jei neplėsi aplamai viso oro uosto nebus Vilniui iš to naudos kad ir taką rekonstruos. Vilniaus terminalas gali ir didesnius srautus dabar aptarnauti, bet yra ir kitų minusų.

                Comment


                  KUN su visais savo privalumais sugeba pritraukt lygiai vieną aviakompaniją. Net PLQ šitoj vietoj stipriau atrodo - skrydžių kol kas ten mažiau, bet perspektyvos turbūt geresnės, nes alternatyvų iš kur skraidyt Vakarų Lietuvoj nelabai yra, o žmonėms skraidyti norėsis, o tradicinių aviakompanijų bilietai irgi kuo toliau, tuo mažiau gąsdins.

                  Ir nepasakokit, kad valanda ir daugiau kelio iki oro uosto yra mažai. Tai yra labai daug, ir skraidantiems bei savo laiką taupantiems žmonėms tai yra labai daug blogiau palyginus su penkiolika minučių, kurios dabar skiria oro uostą nuo Vilniaus centro.
                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    KUN reikia geležinkelio tik atšakos, jei planuojama vystyti krovinių pervežimų sektorių. KUN ateitis nėra labai šviesi kalbant apie keleivių pervežimus.

                    Oro uostas laikosi tik dėl RYR, kompanija po truputį perkelia reisus į VNO arba juos naikina. Laiko klausimas, kada VNO bus atidaryta bazė, o Kaune greičiausiai uždaryta, bus palikti keli reisai į DUB ir STD.

                    Kitas dalykas Lietuvije nėra poreikio tolimųjų skrydžių marsrutams,šiai dienai.. Maža to Vilnius puikiai aptarnautų b787 ir a330 ir to pilnai užtektų 15m. į ateitį patenkinti teorinius poreikius skraidyti tiesiogiai toli iš Lietuvos.

                    Ir galiausiai yra teorinių techninių galimybių plėsti VNO taką, bet apie tai nenoriu spekuliuoti kol nėra jokio poreikio.
                    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.12.13, 15:19.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Na Klaipėda, uždarius Palangą, būtų užkampis. Nes iš VNO pervažiavimas trunka 4 val.
                      Skandinavijoje yra daug mažų oro uostų. Pas juos, pas mus luginat su vakarų Europa gyventojų tankis yra kitas, bet atstumų laiko ar kilometrų prasme tai nesumažina iki Viena-Bratislava su vienu tarptautiniu oro uostu.
                      Matai , toks oro uostas , kuris tarnautų visai Lietuvai yra Kaunas. Lietuvos centras, visiems lengvai pasiekiamas. Bet kažkodėl vilniečiai galvoja, kad Lietuva pasibaigia už Vilniaus ribų ir niekas, apart vilniečių neskraido. Toliau tyliu, vėl būsiu apmėtytas akmenimis.

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        ...
                        Kitas dalykas Lietuvije nėra poreikio tolimųjų skrydžių marsrutams,šiai dienai.. Maža to Vilnius puikiai aptarnautų b787 ir a330 ir to pilnai užtektų 15m. į ateitį patenkinti teorinius poreikius skraidyti tiesiogiai toli iš Lietuvos.

                        Ir galiausiai yra teorinių techninių galimybių plėsti VNO taką, bet apie tai nenoriu spekuliuoti kol nėra jokio poreikio.
                        Su daug kuo galima sutikti...
                        Gerbiu Jūsų visada profesonalius komentarus.
                        Bet kai kada tai tik savęs raminimas...
                        Tokiu atveju Lietuva, konkrečiai Vilnius, panaši į ta situaciją, kuri yra futbole...
                        Futbolo nėra, lengvosios atletikos nelabai kas žiūri, nereikia ir nacionalinio stadiono...Na ir nestatom...

                        Valstybės sostinė neturinti oro uoste bent 3200 m ilgio leidimosi tako, galinčio priimti didesnius lainerius ir juos aptarnauti, neatrodo solidžiai.
                        Bet kokiu atveju apribojimai Vilniuje yra...ir tas 2500m takas daug ko netenkina...
                        Mes net užsienio valstybių delegacijų su jų vadovais priimti normaliai negalim...Atskrenda jie kaip kokie ekstremalai su pustuščiais B747 ir pakila tuščiais kūro bakais...iki artimiausio kito oro uosto...kad mušiskis takas nuo svorio nesulužtų...

                        Dar vienas argumentas...
                        Ką Latvijoje tokie visi durniai...
                        Ten kažkokie transatlantiniai skrydžiai vykdomi (su B747 ar A380) ???
                        Bet ramiai sau pasiilgino Rygos oro uosto taką iki 3200 m ilgio iš to paties kaip Vilniuje 2500 m ir dabar tikrai neturi problemų...

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Matai , toks oro uostas , kuris tarnautų visai Lietuvai yra Kaunas. Lietuvos centras, visiems lengvai pasiekiamas. Bet kažkodėl vilniečiai galvoja, kad Lietuva pasibaigia už Vilniaus ribų ir niekas, apart vilniečių neskraido. Toliau tyliu, vėl būsiu apmėtytas akmenimis.
                          Kaip rodo faktai, iš Vilniaus skraido keturis kartus daugiau keleivių nei iš Kauno. Nepaisant visų Kauno teorinių geografinių pranašumų. Tie irgi nėra labai dideli tarp kitko - jei žiūrėt grynai pagal atstumus, tai iš Lietuvos gyventojų KUN artimiausias oro uostas maždaug 1200 000, VNO - 950 000 žmonių.

                          Parašė daumrimas Rodyti pranešimą
                          Tokiu atveju Lietuva, konkrečiai Vilnius, panaši į ta situaciją, kuri yra futbole...
                          Futbolo nėra, lengvosios atletikos nelabai kas žiūri, nereikia ir nacionalinio stadiono...Na ir nestatom...
                          <..>
                          Tik skirtingai nuo futbolo, VNO labai sėkmingai (ir nuosekliai, su išimtim 2009 m.) augina keleivių srautus, nepaisant trumpo tako ir to, kad negali priimti A380.

                          Bet kai rimčiausias argumentas visoj šitoj situacijoj yra "neatrodo solidžiai", tai vargu ar beverta diskusiją plėtot.
                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Bet kažkodėl vilniečiai galvoja, kad Lietuva pasibaigia už Vilniaus ribų ir niekas, apart vilniečių neskraido.
                            Iš kur tokia klaidinga nuomonė??

                            Parašė daumrimas Rodyti pranešimą
                            Ten kažkokie transatlantiniai skrydžiai vykdomi (su B747 ar A380) ???
                            Bet ramiai sau pasiilgino Rygos oro uosto taką iki 3200 m ilgio iš to paties kaip Vilniuje 2500 m ir dabar tikrai neturi problemų...
                            Tik B767. A380 nežinau ar RIX tikrai tinka. Bet, sutinku, pagrindinis oro uostas privalo priimti didžiausius (pakrautus) galimus orlaivius.
                            Paskutinis taisė Sula; 2015.12.13, 20:24.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Dabar nelabai logiška situacija, kai Lietuva, turinti 1,5 karto daugiau gyventojų nei Latvija, plius dar šalia Minską, perveža keleivių mažiau. Akivaizdu, kad problemos konkurencingume.
                              Jeigu skaiciuosi keleivius kurie savo kelione pradeda Rygoje ar viename is Lietuvos oro uostu, tuomet buvo skelbta statostika kad is Lietuvos daugiau zmoniu skrenda nei is Rygos. Ryga savo keleivius susirenka is tranzito. Kadangi mes neturim nacionalinio vezejo tai ir tranzitiniu keleiviu cia nebus.

                              Comment


                                Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
                                Tam, kad nereikia 10 milijonų keleivių, kad svarstyti plėtros galimybes.
                                Nelabai mane supratai. Norejau pasakyti kad Vilnius turi tiek galimybiu plestis kad mes ju neisnaudosim per simtmeti, o tai reiskia kad postringavimai apie kazkoki VNO uzdaryma yra absurdas Visi akivaizdziai matom is kur keleiviai ir oro linijos nori skraidyti. Panasu kad KUN uzdarymo irgi nebus, na nebent visu oro uostu valdymas bus atiduotas koncesinimui ir tas sugalvos uzdaryt del nuostolingos veiklos.

                                Comment


                                  Ką realiai duoda RIX ilgo tako turėjimas? Ir kame ištyškeja to pranašumas?

                                  Be to, kad priima Atlas Air- kartą ar kelis kartus per savaitę?
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Lisabonos oro uostas su vienu taku aptarnaujintis beveik 20 mlj. keleiviu yra praktiskai mieste.
                                    https://www.google.co.uk/maps/place/...46!4b1!6m1!1e1

                                    Comment


                                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                      Lisabonos oro uostas su vienu taku aptarnaujintis beveik 20 mlj. keleiviu yra praktiskai mieste.
                                      https://www.google.co.uk/maps/place/...46!4b1!6m1!1e1
                                      Plane lygtais du takai matomi? Ar kitas naudojamas tik vairavimui?

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Plane lygtais du takai matomi? Ar kitas naudojamas tik vairavimui?
                                        Busiu suklydes, taip du takai ten. Teko skristi pries keleta menesiu, tai nustebino labai arti esantys daugiabuciai.

                                        Comment


                                          Du takai

                                          3,805 m.
                                          2,304 m.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X