Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Čia galutinis destination skrendant iš VNO? Gal turi nuorodą į pilną sąrašą?
    Deja, bet Linkedin’e šito seno įrašo jau neberodo. Čia visos Lietuvos oro uostų keleivių bendra suma, pvz. kažkas skrenda į Čikagą iš Vilniaus per Frankfurtą, kažkas iš Palangos per Kopenhagą ir t.t.

    Parašė raar Rodyti pranešimą
    O tai nebūtina turėt daily skrydžių? Jei 63 per dieną 441 per savaitę
    Bet čia daily per visus tris Lietuvos oro uostus, jei bus tiesioginis VNO - Niujorkas, tai kas dabar skrenda iš Palangos per Kopenhagą, toliau skraidys, nes žymiai patogiau. Taip pat ir iš VNO dalis kas skrenda per Frankurtą iš ryto, vakarinis tiesioginis irgi netiks, jau nekalbant apie tai, kad netiks savaitės diena, jei bus tik kassavaitinis skrydis. Taip pat kam labai svarbu kaina, toliau skraidys su persėdimais kur nors Kijeve ar Maskvoje.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.11.21, 12:40.
    Flickr

    Comment


      Šį savaitgalį – naujas skrydžių startas lietuviams svarbia kryptimi
      https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...timi-12680023/
      Pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“ šį šeštadienį pradėjo skrydžius nauja kryptimi iš Vilniaus į Londono Sautendo oro uostą. Skrydžiai bus vykdomi tris kartus per savaitę – antradienį, ketvirtadienį ir šeštadienį – sostinę sujungiant su Londono Sautendo oro uostu Jungtinėje Karalystėje.
      p.s. realiai tai dievo užmirštas oro uostas su sumautu susisiekimu, esantis nuo Londono už 70km
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Lutonas ne kažkiek arčiau, važiuojant traukiniu trukmė panaši. Tik apie Lutono oro uostą atsiliepimai dažniausiai neigiami, o apie Sautendą teigiami: naujas terminalas, nedidelis patogus oro uostas.

        Comment


          Fly Dubai turi realių planų ateiti į VNO. Deja dėl orlaivių trūkumo to padaryti negali (737 Max).

          FlyDubai turi jungimus su Emirates, o tai reikštų, kad visos Emirates kryptys tampa, pasiekiamos vienu sustojimu.

          Gal tai paskatintų ir Qatar veiksmus, nes visur, kur yra Emirates, atsiranda ir Qatar. Be to jie jau seniai prie savo krypčių sąrašo turi Taliną.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Nagrinėju VNO tvarkaršti https://www.vilnius-airport.lt/uploa...arkarastis.pdf

            Ir matau SAS reisą VNO-OSL 2019.12.20 su B744 ???

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Nagrinėju VNO tvarkaršti https://www.vilnius-airport.lt/uploa...arkarastis.pdf

              Ir matau SAS reisą VNO-OSL 2019.12.20 su B744 ???
              Kas nustebino, kad SAS į Oslą ar kad su Boeing 747-400?

              SAS Kalėdų laikotarpiu visada skraido į Vilnių, deja b747 SAS neturi ir atskris su b738..

              Bet, kad SK9126 su A330, teoriškai galėtų būti


              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                SAS Kalėdų laikotarpiu visada skraido į Vilnių, deja b747 SAS neturi ir atskris su b738..
                Ar negali kas nors kitas su B747 skirsti už SAS? Pvz. kaip dabar nuleidus ant žemės maxus lietuvių GetJet skraido už LOT, bilietus perkant irgi rašo, kad skrydį vykdys LOT, o ne GetJet.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Ar negali kas nors kitas su B747 skirsti už SAS? Pvz. kaip dabar nuleidus ant žemės maxus lietuvių GetJet skraido už LOT, bilietus perkant irgi rašo, kad skrydį vykdys LOT, o ne GetJet.
                  Tai ir dabar CityJet vykdo SAS reisus. Lėktuvai airių registracijos.

                  Comment


                    jie vykde juos jau keli metai. Skirtumas tas, kad GetJet yra samdomas, nes nera lektuvu LOT (737Max) ir yra temp sprendimas, kai CityJet atveju - ne.

                    kas del
                    SK9126 - pernai skridau tiek su SAS sita kryptim, tik su Norwegian (laikai labai panasus), tai SAS lektuvas pilnas buvo, o Norwegian - pustustis

                    Comment


                      LOT irgi 788 nurodyta (suprask B788), nors šansai nuliniai jį pamatyt VNO.

                      Comment


                        Parašė rmss Rodyti pranešimą
                        LOT irgi 788 nurodyta (suprask B788), nors šansai nuliniai jį pamatyt VNO.
                        Ne nuliniai. Buvo kažkadaise vasarą.
                        Tik tiek, kad šventiniu laikotarpių beveik visos kryptys apkrautos. Tai nelabai aišku, iš kur galima gauti papildomų orlaivių.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Ne nuliniai. Buvo kažkadaise vasarą.
                          Tik tiek, kad šventiniu laikotarpių beveik visos kryptys apkrautos. Tai nelabai aišku, iš kur galima gauti papildomų orlaivių.
                          Verslo kryptys mažiau apkrautos.
                          Flickr

                          Comment


                            Įdomiausia, jog SK9126 nefigūruoja jokiose sistemose, kaip keleivinis skrydis. Visai tikėtina, kad tai bus kažkas "specifinio". Juolab, kad data 02/27 ir išvykimo laikas 23.00.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Kaimynų oro linijos, panašu, nusiteikusios sustiprinti savo pozicijas Lietuvoje - paskelbė apie 5 naujas tiesiogines kryptis (bazuos VNO papildomą lėktuvą)

                              https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...us-637-1244554

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                Kaimynų oro linijos, panašu, nusiteikusios sustiprinti savo pozicijas Lietuvoje - paskelbė apie 5 naujas tiesiogines kryptis (bazuos VNO papildomą lėktuvą)

                                https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...us-637-1244554

                                Skrydžiai iš Vilniaus
                                į Hamburgą prasidės kitų metų kovo 30 d. ir kainuos nuo 49 EUR,
                                į Ciurichą – kovo 31 d. ir kainuos nuo 55 EUR,
                                į Geteborgą – kovo 29 d. ir kainuos nuo 25 EUR,
                                į Dubrovniką – gegužės 2 d. ir kainuos nuo 55 EUR,
                                į Rijeką – gegužės 7 d. ir kainuos 49 EUR.

                                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1244554?copied
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  „Wizz Air“ nuo pavasario skraidins į Armėniją
                                  „Wizz Air“ kovo mėnesį pradės vykdyti skrydžius iš Vilniaus į Armėnijos sostinę – Jerevaną.
                                  Paskutinis taisė digital; 2019.12.17, 10:13.

                                  Comment


                                    Vilniaus oro uoste – pokyčiai: ruošiamasi naujam terminalui ir privažiavimo tvarkai

                                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/nekilno....d?id=83113223

                                    Kiek suprantu, žymusis pandusas link dabartinės išvykimo salės bus panaikintas.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Vilniaus oro uoste – pokyčiai: ruošiamasi naujam terminalui ir privažiavimo tvarkai

                                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/nekilno....d?id=83113223

                                      Kiek suprantu, žymusis pandusas link dabartinės išvykimo salės bus panaikintas.
                                      Jei niekas nesikeis, turėtų būti integruotas į atvykimo terminalą.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        O dar kažkas verkė, jog nebėra vietos VNO plėtrai. Realiai aplink vietos tiek, kad kokį 30 mln. keleivių galėtų aptarnauti.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          O dar kažkas verkė, jog nebėra vietos VNO plėtrai. Realiai aplink vietos tiek, kad kokį 30 mln. keleivių galėtų aptarnauti.
                                          Tai labiau dėl aerodromo plėtros virkaujama. Terminalams vietos daugiau negu reikia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X