Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2017 m. vasarą Vilniuje lėktuvai neskraidys – keleiviai bus nukreipiami į Kauno oro uostą
    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...sta-667-530744

    Po kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos Vilniaus oro uosto pralaidumas padidės nuo dabartinių 3,5 iki 5 mln. keleivių per metus.


    http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...-uzdarymui.htm

    Vadina gedulo mėnesiu
    Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos vadovė Evalda Šiškauskienė teigė, kad turizmo sektoriaus atstovai tikėjosi, kad Vilniaus oro uosto pakilimo ir tūpimo takas bus rekonstruojamas pavasarį arba rudenį, kai nėra tokio didelio turistų srauto.
    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69132270
    Paskutinis taisė Arunasx; 2015.09.29, 13:02.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Tiesa , dar klausimas, o kiek to srauto yra BY keliautojų? Gal vilnius dirba BY ir jei kartais ta rinka užsidaro - mums chana ?

      Comment


        Turistai atvyksta, bet visokių verslo kelionių sumažėja kartais vasarą.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Tiesa , dar klausimas, o kiek to srauto yra BY keliautojų? Gal vilnius dirba BY ir jei kartais ta rinka užsidaro - mums chana ?
          Prieš trejetą metų skaičiavo, kad ta dalis nesiekia 2% (šiuo metu ko gero pamažėjo) , taip, kad katastrofos nebus.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Turistai atvyksta, bet visokių verslo kelionių sumažėja kartais vasarą.
            Bet viešbučių užimtumas būna liepos mėn. pas didžiausias.
            Flickr

            Comment


              Padarytų geležinkelio liniją Karmėlava - Vilniaus gel.st. ir nepajustų tie turistai.

              Jei jie nebuvę Vilniuje, jie net nesuprastų, kad VNO nedirba. Kas čia yra valandą pavažiuoti

              Comment


                Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos vadovė Evalda Šiškauskienė teigė, kad turizmo sektoriaus atstovai tikėjosi, kad Vilniaus oro uosto pakilimo ir tūpimo takas bus rekonstruojamas pavasarį arba rudenį, kai nėra tokio didelio turistų srauto.
                Jei būtų rekonstruojamas pavasarį ar rudenį, tada sakytų, kad tuo metu turistų ir taip mažiau, viešbučių užimtumas mažesnis, todėl verslui tai bus juntama. Argumentų visada galima sugalvoti. Iš tikrųjų tai, kad sezono įkarštyje (kai klientų ir taip netrūksta) vienas turistų atvykimo kanalas bus privertas, neturėtų būti kažkokia tragedija. Dalis atvyks per Kauną, dalis planuos kelionę prieš ar po, dalis - sausuma. Nereikėtų to vieno mėnesio labai sureikšminti. Sukti galvą dėl to turėtų nebent pačiame oro uoste dirbantis verslas. Tačiau turint galvoje, kad viskas daroma siekiant, jog ateityje keleivių būtų daugiau, tai tie laikini nepatogumai greitai atsipirks.

                Comment


                  Svarbu, kad po terminalo ir tako rekonstrukcijos pralaidumas padidės iki 5 mln. keleivių, reiškia perspektyvoje VNO galės bent teoriškai aptarnauti tiek keleivių, kiek pats RIX aptarnauja. Manau kaip tik gerai, kad darbai bus daromi lygiagrečiai.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Padarytų geležinkelio liniją Karmėlava - Vilniaus gel.st. ir nepajustų tie turistai.

                    Jei jie nebuvę Vilniuje, jie net nesuprastų, kad VNO nedirba. Kas čia yra valandą pavažiuoti
                    Iš VNO iki bet kokio Vilniaus taško važiuoti max 20 min.
                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                    Comment


                      Buvo minėta apie pralaidumo didinimą iki 5 mln, bet kaip tai bus daroma neaišku, nebuvo paminėta jokia terminalo rekonstrukcija. Tad tai yra dižiausias klausimas.

                      Comment


                        Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
                        Buvo minėta apie pralaidumo didinimą iki 5 mln, bet kaip tai bus daroma neaišku, nebuvo paminėta jokia terminalo rekonstrukcija. Tad tai yra dižiausias klausimas.
                        Tai negu terminalo pralaidumas jau dabar yra iki 5 mln., tik tako iki 3,5 mln.?

                        Panoramą pažiūrėkite nuo 30:44, teigiama, kad bus petvarkomas terminalas. http://www.lrt.lt/mediateka/irasai#
                        Paskutinis taisė Lettered; 2015.09.29, 20:45.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Padarytų geležinkelio liniją Karmėlava - Vilniaus gel.st. ir nepajustų tie turistai.

                          Jei jie nebuvę Vilniuje, jie net nesuprastų, kad VNO nedirba. Kas čia yra valandą pavažiuoti
                          Kinai, dar prieš porą dešimtmečių buvusi atsilikusi agrarinė valstybė jau turi greičiausią pasaulyje traukinį. Lietuvoje tuo tarpu niekingus 100 km iš sostinės į antrą pagal dydį miestą reikia važiuoti valandą! Juokinga ir gėda, ponai. 100 km bėgių negalim rekonstruot.

                          Comment


                            Kinija yra išsivysčiusi pramoninė valstybė Nr. 1 pasaulyje, o Lietuva iš pramoninės tapo agro... net nežinau kokia. Apie kokius bėgius kalbi, jei oro uostus išparceliuoja - skelbia konceciją?

                            Comment


                              Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                              Kinai, dar prieš porą dešimtmečių buvusi atsilikusi agrarinė valstybė jau turi greičiausią pasaulyje traukinį. Lietuvoje tuo tarpu niekingus 100 km iš sostinės į antrą pagal dydį miestą reikia važiuoti valandą! Juokinga ir gėda, ponai. 100 km bėgių negalim rekonstruot.
                              Kiek žmonių gyvena Lietuvoje ir kiek - Kininjoje?
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Kiek žmonių gyvena Lietuvoje ir kiek - Kininjoje?
                                Nesvarbu kiek gyvena Kinijoje. Poreikis Vln-Kns tikrai yra vien dėl miestų dydžio, dėl dirbančiųjų, dėl universitetų ir t.t. 600 km/h gal nerealu bet 200 km/h galėtų būti. Ne kosmosas.

                                Comment


                                  Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                  Valanda kelio iki Vilniaus iš tikro nieko nereiškia.
                                  Tiems kas skraido kelis kartus į savaitę - reiškia ... VNO yra idealioje vietoje, mano nuomone.
                                  There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                  Comment


                                    VNO yra idealioje vietoje, artimiausiu metu nesulauksime tiesioginių skrydžių į Pekiną ir Čikagą, tad ir dideli lėktuvai virš Vilniaus nesileis, o ir tako nereikia ilginti (nebent sąlyginai didinant saugumą).

                                    Terminalo naujo reikia ir verkiant, tik naujas terminalas, mano nuomone turėtų būti vystomas priešingoje tako pusėje nei dabar.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Priešinga tako pusė yra nesąmonė. Reiškiasi, kad terminalai neturės tarpusavio susisiekimo (negi požeminį tunelį su pirmuoju metro Lietuvoje kas statys?), daug nepatogumų keleiviams. Aplamai, tai nėra tas Vilniaus oro uostas perkrautas keleiviais, kad esamų pajėgumų neužtektų. Yra tik kažkieno noras pasipelnyti, nepagrįstai išpūsti oro uosto infrastrurktūrą ir paskui bliauti, kad nuostolingai veikia.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Priešinga tako pusė yra nesąmonė. Reiškiasi, kad terminalai neturės tarpusavio susisiekimo (negi požeminį tunelį su pirmuoju metro Lietuvoje kas statys?), daug nepatogumų keleiviams. Aplamai, tai nėra tas Vilniaus oro uostas perkrautas keleiviais, kad esamų pajėgumų neužtektų. Yra tik kažkieno noras pasipelnyti, nepagrįstai išpūsti oro uosto infrastrurktūrą ir paskui bliauti, kad nuostolingai veikia.
                                        Variantas a- dabartini terminalą palikti Wizz/ Ryanair/ Norwegian/ Vueling.
                                        Naujajį terminalą naudoti tradicinėms kompanijoms.

                                        Variantas b- dabartini palikti administraciniai veiklai ir statyti visiškai naują.

                                        Bet visu pirma reikia teritorija išvalyti ir sutvarkyti, nemaža dalis pastatų atrodo avarinės būklės, reikia nugriauti senąją gaisrinę ir išgrūsti įmones, kurių ten neturėtų būti.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Neverta. Paprasčiau perskirstyti žemę, pastatus Vakarų pusėje. Mažame oro uoste apvažinėti kilimo takus po 5 km į vieną pusę - būsim "be analogų pasaulyje".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X