Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Tavo frazė, kad Tamstai į ES nusispjaut. Čia taip meilė reiškiama?


    Apie 2000-2002 metus, kada chroniškai trūko lėšų VRM, policijos ekipažą sudarydavo pareigūnas ir rėmėjas — privačios saugos firmos žmogus. Taigi precedentas yra. Pagaliau ir pats Tamstos palyginimas nelogiškas — juk oro uosto apsauga saugo tik konkretų objektą, o ne visą mikrorajoną ar miestą. Kodėl PC, bankuose, net VU yra privati apsauga? Tikriausiai todėl, kad jiems taip pigiau. Apie patikimumą nediskutuoju, nes tai labai jautrus saugumui objektas, juk net ambasadas saugo valstybinė policija.

    Tai nereikia leisti tai monopolijai atsirasti. Pavyzdys (nors neidealus) — Lietuvos alaus rinka. Kai susijungė dvi kompanijos, valdančios 3 didžiausius alaus fabrikus, vieną iš jų teko parduoti (tai buvo Kalnapilis). Parduodi (arba išnuomoji konsesijos būdu) visus 4 oro uostus skirtingo kapitalo kompanijoms su sąlyga, kad jokiu būdu savo akcijų neperleis kompanijai, turinčiai akcijų kitame LTU oro uoste. Esant reikalui valstybė turėtų pirmumo teisę (iš)perkant akcijas. Tad nereikia čia baubų iš oro piešti.
    As ir neprivalau myleti ES. As myliu Lietuva! Jei nemyli, tai dar nereiskia, kad nekenti.
    Policija irgi saugo tik tam tikra teritorija, kuri yra pagal tam tikra tvarka priskirta kiekvienam komisariatui. Taip ,reikalui esant, kvieciamas pastiprinimas is kitur.
    Tas policijis ir privaciu saugos firmu patruliavimas - labai blogas precedentas. Geda valstybei, kad ji nepajegi islaikyti savo teisesaugos. Kaip ismalda priima privataus kapitalo isedas. Tokia valstybes niekas negerbia, o banditai nebijo. Be to tokio bendradarbiavimo metu galejo buti nutekinama operatyvine informacija ir balansuojama ant istatymu ir zmogaus teisiu pazeidimo ribos (jei koks apsauginis per daug isijautes ka nors primuse).


    Nuoma, privatizacija ir to nauda - tai tik LLRI ir panasiu pasakele, pasakojamos Lietuvoje jau antra desimtmeti. Jau kai kas is ju chebros soilo net "Sodra" naikinti.
    Sakai, neparduos. O kaipgi tada uzsienieciai nelegaliai perka zeme Lietuvoje? Istatymai tai draudzia.

    Comment


      Statutiniai oro uoste vien tik
      Viskas priklauso nuo funkcijų pasidalijimo. Policijai skirta saugoti viešąją tvarką bendrai, o ne sėdėt konkrečiam skirtingo asmens objekte.
      Yra dar muitinė bei valstybės sienos apsauga. Kiekvieni atlieka jiems būdingas funkcijas. Taip pat kaip ir policijos poste oro uoste esantys pareigūnai.
      O oro uosto saugumas bendrai, tarkim vartų atidarymas ir uždarymas įvažiuojančiam transportui bei keleivių privalomoji patikra yra oro uosto užsiėmimas.

      Noras visur sustatyt statutinius pareigūnus vienaip ar kitaip yra noras biurokratizuot ir plėst jėgą galinčių darbuotojų gretas ten kur to nereikia ir šitaip plėst "kietos chebros" apimtis.
      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Policija irgi saugo tik tam tikra teritorija, kuri yra pagal tam tikra tvarka priskirta kiekvienam komisariatui. Taip ,reikalui esant, kvieciamas pastiprinimas is kitur.
        Tas policijis ir privaciu saugos firmu patruliavimas - labai blogas precedentas. Geda valstybei, kad ji nepajegi islaikyti savo teisesaugos. Kaip ismalda priima privataus kapitalo isedas. Tokia valstybes niekas negerbia, o banditai nebijo. Be to tokio bendradarbiavimo metu galejo buti nutekinama operatyvine informacija ir balansuojama ant istatymu ir zmogaus teisiu pazeidimo ribos (jei koks apsauginis per daug isijautes ka nors primuse).
        Policija paprastai saugo viešąsias erdves, na o bet tačiau tarptautiniai oro uostai yra tik pusiau vieša erdvė (į dalį teritorijos patenki tik po patikrinimo, o ir šiaip "keistai" besielgdamas gali susilaukti papildomo dėmesio. A|1 — sakaisi esąs mokslų daktaras, bet... teigi, kad kone visa infrastruktūra bei infrastruktūros įmonės (pvz oro uostai, jūrų uostas, LG, autobusų stotys ir t.t.) dirbtų be pelno arba net į nuostolį, taip pat valstybė privalo turėti didžiausių šalies įmonių valdymą (pvz IAE, MN, tikriausiai ir alkoholio bei tabako gamintojai), kurios sekant ta pačia logika turėtų dirbti be pelno, dar valstybei reikėtų išlaikyti ne tik kariuomenę, policiją, valdymo aparatą, teisingumo sistemą, pasienio kontrolę, švietimą, sveikatos apsaugą, bet dar ir tiesti kelius bei geležinkelius, statyti tiltus ir viadukus, muziejus, sporto arenas (kaip Kaune ir Panevėžyje), ir remti patį didžiausią monstrą — socialinę sistemą (pensijos, pašalpos, stipendijos, kompensacijos, dotacijos ir t.t.). Pagaliau valstybė iš dalies išlaiko net tradicines bažnyčias. Bet A|1 — už ką? Iš kur valstybei paimti tiek pinigų? Kas jai tiek mokės mokesčių, jeigu valstybei priklausantis stambusis verslas ir infrastruktūra neduoda pelno ar net neša nuostolius, o išlaikytiniai vienas per kitą traukia paklodę į save? Kam persistengti, jeigu iš tavęs reikalauja tik "išeiti į 0" ir palaikyti esamą tvarką, o ne pelno ir konkretaus rezultato? Kaip manai, kodėl pasaulis nuo 1985m. palaipsniui (kai kada net drastiškai) atsisako socializmo/komunizmo?
        VTOU nėra labdaros organizacija, tai tokia pati įmonė kaip tarkim aviakompanija, tik negali savo veiklos perkelti kitur. Juk jam reikia dar konkuruoti su dar 4 LTU oro uostais + Latvijos ir Lenkijos oro uostais. Konkurencija neleidžia užmigti ant laurų. Sveika konkurencija neleidžia uždirbti ir viršpelnio, ko paniškai bijo kairieji.

        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nuoma, privatizacija ir to nauda - tai tik LLRI ir panasiu pasakele, pasakojamos Lietuvoje jau antra desimtmeti. Jau kai kas is ju chebros soilo net "Sodra" naikinti.
        Sakai, neparduos. O kaipgi tada uzsienieciai nelegaliai perka zeme Lietuvoje? Istatymai tai draudzia.
        Negaliu čia oponuoti, nes nepateikei JOKIO argumento
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė praetor Rodyti pranešimą
          O oro uosto saugumas bendrai, tarkim vartų atidarymas ir uždarymas įvažiuojančiam transportui bei keleivių privalomoji patikra yra oro uosto užsiėmimas.
          Vartu atidarimu ir sargavimu tegul rupinasi visokie dieduka ir bobutes ar kitokie apsaugos skyriaus darbuotojai. Su tuo as sutinku. Taciau asmeninio bagazo kratymo, dokumentu tikrinimo perleidimas samdomiems darbuotojas (ka jau sneketi apie saugos firmu darbuotojus) - tai zmogaus teisiu pazeidimas.


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Policija paprastai saugo viešąsias erdves, na o bet tačiau tarptautiniai oro uostai yra tik pusiau vieša erdvė (į dalį teritorijos patenki tik po patikrinimo, o ir šiaip "keistai" besielgdamas gali susilaukti papildomo dėmesio. A|1 — sakaisi esąs mokslų daktaras, bet... teigi, kad kone visa infrastruktūra bei infrastruktūros įmonės (pvz oro uostai, jūrų uostas, LG, autobusų stotys ir t.t.) dirbtų be pelno arba net į nuostolį, taip pat valstybė privalo turėti didžiausių šalies įmonių valdymą (pvz IAE, MN, tikriausiai ir alkoholio bei tabako gamintojai), kurios sekant ta pačia logika turėtų dirbti be pelno, dar valstybei reikėtų išlaikyti ne tik kariuomenę, policiją, valdymo aparatą, teisingumo sistemą, pasienio kontrolę, švietimą, sveikatos apsaugą, bet dar ir tiesti kelius bei geležinkelius, statyti tiltus ir viadukus, muziejus, sporto arenas (kaip Kaune ir Panevėžyje), ir remti patį didžiausią monstrą — socialinę sistemą (pensijos, pašalpos, stipendijos, kompensacijos, dotacijos ir t.t.). Pagaliau valstybė iš dalies išlaiko net tradicines bažnyčias. Bet A|1 — už ką? Iš kur valstybei paimti tiek pinigų? Kas jai tiek mokės mokesčių, jeigu valstybei priklausantis stambusis verslas ir infrastruktūra neduoda pelno ar net neša nuostolius, o išlaikytiniai vienas per kitą traukia paklodę į save? Kam persistengti, jeigu iš tavęs reikalauja tik "išeiti į 0" ir palaikyti esamą tvarką, o ne pelno ir konkretaus rezultato? Kaip manai, kodėl pasaulis nuo 1985m. palaipsniui (kai kada net drastiškai) atsisako socializmo/komunizmo?
          VTOU nėra labdaros organizacija, tai tokia pati įmonė kaip tarkim aviakompanija, tik negali savo veiklos perkelti kitur. Juk jam reikia dar konkuruoti su dar 4 LTU oro uostais + Latvijos ir Lenkijos oro uostais. Konkurencija neleidžia užmigti ant laurų. Sveika konkurencija neleidžia uždirbti ir viršpelnio, ko paniškai bijo kairieji.
          As neabsoliutinu. Visos imones negali dirbit nuosotlingai. Taciau kai kurios - priklausomai nuo aplinkybiu pelno gali ir nenesti. Asirgi sakau, ka ir pats sakei - nuosolinga veikla yra neukiskumas. Taciau net ir ukiskai tvarkantis pelnas ne visada buna ar jis padengia ne visas islaidas. Galbut galima butu kelti kainas, ar uzsiimti nepagrindine veikla, kuri duotu pelna ir padengtu patiriamas pagrindines veiklos islaidas. Bet ne visada tai imanoma. O kartais nesuderinama su imones veikla.
          Isvardintos imones ne visos yra infrastrukturos dalis.

          Sveika konkurencija - tik idealiuose modeliuose egzistuoja. Konkurencija yra nesveika, ziauri. Tikslas yra vienas - sunaikinti konkurenta.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Vartu atidarimu ir sargavimu tegul rupinasi visokie dieduka ir bobutes ar kitokie apsaugos skyriaus darbuotojai. Su tuo as sutinku. Taciau asmeninio bagazo kratymo, dokumentu tikrinimo perleidimas samdomiems darbuotojas (ka jau sneketi apie saugos firmu darbuotojus) - tai zmogaus teisiu pazeidimas.
            Na, bobutės ir diedukai prie saugumo dėl fizinių trūkumų jau nelabai gali. Prieštara čia kažkokia.
            O dėl žmogaus teisių, tai kas čia turima minty? Kuri čia teisė pažeidžiama? Juk negalima visais atvejais, kai tik reik asmenį paliest ar apieškot, įtraukt policiją.
            Kiek pastebėjau, užsienio oro uostuose dirba ir privačių saugos tarnybų darbuotojai privalomoje patikroje. Ir tie oro uostai kur kas (KUR KAS) didesni ir svarbesni, nei kad mūsiškis.
            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

            Comment


              Nesutikčiau, kad viena privati struktūra valdytų visus Lietuvos oro uostus. Turėtų būti jei ne valdiška, tai visai neutrali struktūra, tačiau tai vargu ar įmanoma. Tai puikiai įrodo tas faktas, kad valstybė, t.y. Lietuvos Respublika, pažadėjo 15 mln. toms avia kompanijoms, kurios atnaujins skrydžius iš Vilniaus oro uosto. Tačiau jei skrydžius reikėtų skatinti iš Kauno ar Palangos oro uostų, esu TIKRAS, kad niekas nė piršto iš valdžios nepajudintų, nekalbant apie milijonus. Kaip tik atsirastų šnekų, kad labai gerai esą koncentruoti visus skrydžius iš Vilniaus oro uosto. Privati struktūra, valdanti visus oro uostus, tikrai stengtųsi sumažinti sau darbo ir jo įkainius, stendamasi organizuoti skrydžius tik iš Vilniaus, nebent būtų nuomos sąlygose numatyta specialūs skatinimo mechanizmai, nors tuo tikrai netikiu. SM širdyje norėtų palikti tik VILniaus oro uostą, kitus sužlugdyti, tik pasakyti viešai to negali, bijo per didelio skandalo.

              Comment


                Bet kad Airbaltic taip greit gražins 5 kryptis į Vilniu tai labai netikėta, ar ne?
                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                Comment


                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                  Lietuvos Respublika, pažadėjo 15 mln. toms avia kompanijoms..
                  Kaip tai? Musu, mokesciu moketoju pinigus atiduoti i privacias rankas?
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Parašė praetor Rodyti pranešimą
                    Na, bobutės ir diedukai prie saugumo dėl fizinių trūkumų jau nelabai gali. Prieštara čia kažkokia.
                    O dėl žmogaus teisių, tai kas čia turima minty? Kuri čia teisė pažeidžiama? Juk negalima visais atvejais, kai tik reik asmenį paliest ar apieškot, įtraukt policiją.
                    Kiek pastebėjau, užsienio oro uostuose dirba ir privačių saugos tarnybų darbuotojai privalomoje patikroje. Ir tie oro uostai kur kas (KUR KAS) didesni ir svarbesni, nei kad mūsiškis.
                    Bobutes ir dideukai - cia as juokais .

                    Zmogaus teises tiesiogiai pazeidziamos, kai privacios kompanijos ima vykdyti asmeniniu daiktu patikra. Normaliose salyse netgi policija to padaryti negali, jei asmuo nera sulaikomas. Pirmiausiai sulaikomas,o tik po to iskratomas. O cia mat privati kompanija.
                    Jokios saugos firmos neturi teises daryti zmogaus daiktu (krepsiu) ar paties zmogaus apjieskojimo.
                    Zinokite, kad jokiame PC jokia privacios firmos apsauginis neturi teises prasyti parodyti rankines ar krepsio turinio. Jei jie taip daro, pazeidzia istatymus ir pirkejo zmogaus teises. Tik iskviesta policija turi teise patikrinti apsauginio sulaikyta asmeni.

                    Vakarai tik klykia apie zmogaus teisiu pazeidimus, o cia - stai ir pazeidimai. Ir numojama i tai ranka. Jiems mieliau yra ginti visokiu seksualiniu mazumu teises...
                    Paskutinis taisė Al1; 2009.11.12, 18:22.

                    Comment


                      Taigi niekas per prievartą pasigavęs netikrina. Tiesiog jeigu nori patekti į tam tikrą zoną oro uoste (ten, kur vartai į lėktuvus), malonėk praeiti patikrą. Nepatinka - važiuok traukiniu. Draudžiamų daiktų sąrašas ir visi kiti panašūs dalykai yra viešai paskelbti.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        O kiek jo nesurenkama, nes beveik ketvirtis dyzeliu varomu automobiliu vazineja naudodami kontrabandinius degalus. Kodel gelezinkeliai turi moketi akciza uz lokomotyvu kura, nors sie juk automobiliu keliais nevazineja?
                        Sodra nuo savo darbuotoju atlyginimu irgi Sodros mokescius nuskaiciuoja . LG yra valstybes imone, taigi gali pati sau moketis mokescius, is vienos kisenes i kita taip sakant

                        O kas del kontrabandos - tai ir apmokestinus kelius, kazkas gal "praleis" uz puse kainos i kisene, nematau skirtumo nuo to, kur muitininkai "praleidzia" pro muitine ka reikia.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Bobutes ir dideukai - cia as juokais .

                          Zmogaus teises tiesiogiai pazeidziamos, kai privacios kompanijos ima vykdyti asmeniniu daiktu patikra. Normaliose salyse netgi policija to padaryti negali, jei asmuo nera sulaikomas. Pirmiausiai sulaikomas,o tik po to iskratomas. O cia mat privati kompanija.
                          Jokios saugos firmos neturi teises daryti zmogaus daiktu (krepsiu) ar paties zmogaus apjieskojimo.
                          Zinokite, kad jokiame PC jokia privacios firmos apsauginis neturi teises prasyti parodyti rankines ar krepsio turinio. Jei jie taip daro, pazeidzia istatymus ir pirkejo zmogaus teises. Tik iskviesta policija turi teise patikrinti apsauginio sulaikyta asmeni.

                          Vakarai tik klykia apie zmogaus teisiu pazeidimus, o cia - stai ir pazeidimai. Ir numojama i tai ranka. Jiems mieliau yra ginti visokiu seksualiniu mazumu teises...
                          Kai koks teroristas tave nusprogdins letuve, galesi aiskintis del zmogaus teisiu ir privaciu tarnybu.
                          考纳斯, 立陶宛

                          Comment


                            Žodžiu, jau nuo šiandienos www.airbaltic.lt pardavinėja bilietus labai padoriom kainom Jau ir pats pirkau
                            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                            Comment


                              Parašė praetor Rodyti pranešimą
                              Jau ir pats pirkau
                              i Olandija?

                              Comment


                                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                i Olandija?
                                Iš Olandijos
                                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                Comment


                                  Yra tiesioginis Amsterdam - Ryga, sitas?

                                  Gerb. vartotojau, dėl mūsų specialios reklamos padaugėjus vartotojų, laikinai apribojome prieigą prie mūsų sistemos. Sistema veikia ir apdoroja kitus užklausimus. Prašome palaukti kelias minutes (maždaug 5 minutes) ir pamėginti pateikti savo užklausimą dar kartą. Ačiū už Jūsų supratingumą. Jūsų - „airBaltic".
                                  Paskutinis taisė x21; 2009.11.12, 21:20.

                                  Comment


                                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                    Yra tiesioginis Amsterdam - Ryga, sitas?
                                    Nežinau kas čia per daiktas. Bet kai užsakinėjau, tai buvo laikai nurodyti (ryte visas veiksmas). Viskas paimta, sąskaita tai pinigų sumai rezervuota.
                                    Jei ir siūlys vėliau per Rygą tai manęs per daug nejaudins
                                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                    Comment


                                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                      Yra tiesioginis Amsterdam - Ryga, sitas?
                                      Yra 5 nauji tiesioginiai AirBaltic reisai, Vilnius-Amsterdamas, Vilnius-Berlynas, Vilnius-Miunchenas, Vilnius-Paryžius ir Vilnius-Roma (prie dabartinių į Kopenhagą ir Rygą).
                                      kaip?

                                      Comment


                                        O nemazins skrydziu is Kauno ir Vilniaus i Ryga?
                                        考纳斯, 立陶宛

                                        Comment


                                          Parašė sauls Rodyti pranešimą
                                          Sodra nuo savo darbuotoju atlyginimu irgi Sodros mokescius nuskaiciuoja . LG yra valstybes imone, taigi gali pati sau moketis mokescius, is vienos kisenes i kita taip sakant

                                          O kas del kontrabandos - tai ir apmokestinus kelius, kazkas gal "praleis" uz puse kainos i kisene, nematau skirtumo nuo to, kur muitininkai "praleidzia" pro muitine ka reikia.
                                          Kuo cia deta "Sodra"? Kodel gelezinkeliuose sunaudojamo dyzelio akcizas turi buti mokamas i valstybes biudzeta, o tos lesos tiesiogiai skiriamos kelius prieziurai? Kodel nei lito is tu lesu nera skiriama gelezinkeliu infrastrukturos remontui? Kodel ukininkai, nes ju z.u. technika nevazineja keliais, perka dyzelina be akcizo?

                                          Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                          Taigi niekas per prievartą pasigavęs netikrina. Tiesiog jeigu nori patekti į tam tikrą zoną oro uoste (ten, kur vartai į lėktuvus), malonėk praeiti patikrą. Nepatinka - važiuok traukiniu. Draudžiamų daiktų sąrašas ir visi kiti panašūs dalykai yra viešai paskelbti.
                                          Kaip tai netikrina? O tu pabandyk atsisakyti. Tuoj prisistatys TIKRI pareigunai ir pakratys kaip reikiant. Privatus asmenys neturi jokios teises knistis po svetimus daiktus, net jei tai daroma neva tai saugumo sumetimais.

                                          Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
                                          Kai koks teroristas tave nusprogdins letuve, galesi aiskintis del zmogaus teisiu ir privaciu tarnybu.
                                          Teroristai gali susprogdinti ir prekybos centre. Tai gal ir ten pradeti visuotine asmenu isinesamu daiktu ir paciu asmenu kontrole bei patiketi tai privacioms firmoms?
                                          Teroristu isaiskinimas - butent valstybes spec. tarnybu ir kitu valstybes tarnybu bei pareigunu darbas.
                                          Kam tuomet is viso policija? Gal reikia privatizuoti, ar atiduoti jos funkcijas privacioms firmoms? Tegul privatininkai narso po kisenes, po kitus asmeninius daiktus, po bustus. Tegul jie sulaiko asmenis, i juos saudo, jei jie nepakluysta. Kam tuomet is viso valstybe? Gal ir valstybe reikia privatizuoti? Gal valdzia - tai korporacijos direktoriu taryba?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X