Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John
    LGW yra du takai (vienas "atsarginis"), bet abu jie negali būti naudojami vienu metu, nes nėra pakankamai toli vienas nuo kito. Kitaip tariant, tai visvien vieno tako oro uostas.
    Antrame take lektuvas gali laukti starto visiskai pasiruoses, kai tik kitame take nusileidzia lektuvas, arba manau nera jokiu kliuciu kilti i priesinga puse, jei kitam take is kitos puses, is uz nugaros leidziasi lektuvas, visa tai labai taupo laika.
    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

    Comment


      Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
      Antrame take lektuvas gali laukti starto visiskai pasiruoses, kai tik kitame take nusileidzia lektuvas, arba manau nera jokiu kliuciu kilti i priesinga puse, jei kitam take is kitos puses, is uz nugaros leidziasi lektuvas, visa tai labai taupo laika.
      Nera ten ka ilginti,dabartinis takas neatitinka ICAO reikalavimu (visas kreivas sleivas),o jus dar apie ilginima kalbate

      Comment


        Ką reiškia kreivas? Tiesus. Pažiūrėk į maps.lt ortofotonuotrauką. Ten netgi labai aiškiai matyti, kad taką galima ilginti į abi puses. Jei pietuose riboja gyvenamos teritorijos, tai šiaurėje galima taką ilginti apie 800 m. iki pat Žirnių gatvės, išgriaunant pramoninę teritoriją, kuri nėra intensyviai naudojama. Taip pat ir retai apgyvendinta, o namai - daugiausia senos lūšnos, vienas kitas poros aukštų daugiabutis.

        Comment


          Gal turejo omeny tai?

          nuotrauka nuvogta is lt-vacc.org
          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

          Comment


            Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
            Gal turejo omeny tai?
            Atvaizdas

            nuotrauka nuvogta is lt-vacc.org
            Takas tinka atrakcionu parkui....bet ne aerodromui.

            Comment


              Parašė John
              Gal gali plačiau? Jei įmanoma, su šaltiniais.
              Kam Jums?Tos informacijos paviesinimas gali sutrukdyti aplenkti Amsterdama,Kopenhaga.....ir Kauna.

              Comment


                Horizontalius nelygumus taip pat galima sulyginti. Tai netgi paprasčiau nei žemes išpirkinėti tako ilginimui.

                Comment


                  O kam jį ilginti? Ilgas takas reikalingas dideliems orlaiviams, o tokie į VNO vistiek neskraidys, nes nėra nei kam, nei ką vežti.

                  Comment


                    Pasak NAVY, reikia suprasti, kad lėktuvai VNO išvis negali nei kilti, nei leistis ir jis turi itin slaptos informacijos kodėl, o pasak kitų, tuoj tarp VNO ir New York bus atidarytas tiesioginis reisas, arba Lietuva jau tuoj tuoj aptarnaus kokius 10+mln keleivių ir tokio tako ilgio neužteks. Vaikų darželis.

                    Comment


                      Parašė John
                      Gal gali plačiau? Jei įmanoma, su šaltiniais.
                      Vilniaus pakilimo takas iš tikrųjų yra su aukštėjimu šiaurinėje pusėje. Bendras nuolydis yra 0,64%. ICAO leidžiamas berods 2,5% ar 1,5%.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Vilniaus pakilimo takas iš tikrųjų yra su aukštėjimu šiaurinėje pusėje. Bendras nuolydis yra 0,64%. ICAO leidžiamas berods 2,5% ar 1,5%.
                        Ne kiek paaukstejimas ar pazemejimas, bet pats takas yra kaip lovelis "U" formos... Jeigu lygintumei pazemejima su siaurine dalimi ir tako viduriu jis tikrai bus uz normu, beje pietine dalis su viduriu irgi ant ribos, o gal net ir virsija, bet kai lygini tik tako galus tai viskas ok
                        Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                        Comment


                          Bet lėktuvai kyla ir problemų nėra. Jei reikės, taką išlygins labiau.

                          Comment


                            Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                            Ne kiek paaukstejimas ar pazemejimas, bet pats takas yra kaip lovelis "U" formos... Jeigu lygintumei pazemejima su siaurine dalimi ir tako viduriu jis tikrai bus uz normu, beje pietine dalis su viduriu irgi ant ribos, o gal net ir virsija, bet kai lygini tik tako galus tai viskas ok
                            Neviršyja, apie 0,9% yra skirtumas tarp nuolydžių. Realios duobės ten nebėra, tik iliuzinė.
                            Kažkada Ivanauskas pataupė, o galima buvo nulyginti tą trampliną, dar iki tako rekonstrukcijos.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Bet lėktuvai kyla ir problemų nėra. Jei reikės, taką išlygins labiau.
                              Kilt kyla, bet labai susiaureja tako eksplotavimo galimybes, neatkreipet demesio kiek reisu nukreipiama i kitus oro uostus del menkiausiu gamtos isdaigu, kai tuo tarpu KUN buvo uzsidsares tik tada kai chebra nespejo valyti sniego per puga...
                              Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Vilniaus pakilimo takas iš tikrųjų yra su aukštėjimu šiaurinėje pusėje. Bendras nuolydis yra 0,64%. ICAO leidžiamas berods 2,5% ar 1,5%.
                                ICAO normatyvas isilginiam nuolydziui 4 klases aerodromui(kos yra Vilnius):
                                1.25%-per visa ilgi
                                0.8% -pirmam ir paskutiniam ketvirciui.

                                Comment


                                  Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                                  ICAO normatyvas isilginiam nuolydziui 4 klases aerodromui(kos yra Vilnius):
                                  1.25%-per visa ilgi
                                  0.8% -pirmam ir paskutiniam ketvirciui.
                                  EYVI aerodrome chart pakomentuokit kas geriau gaudotes, aisku jei cia teisingi duomenys
                                  Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                  Comment


                                    Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                    Kilt kyla, bet labai susiaureja tako eksplotavimo galimybes, neatkreipet demesio kiek reisu nukreipiama i kitus oro uostus del menkiausiu gamtos isdaigu, kai tuo tarpu KUN buvo uzsidsares tik tada kai chebra nespejo valyti sniego per puga...
                                    Mokytas tai mokytas, bet koks priežastinis ryšys tarp šio tako įlinkimo (kuris atitinka keliamus viešus reikalavimus) ir lėktuvų nukreipimo į kitus oro uostus dėl neva menkiausių gamtos išdaigų?
                                    Nepamirškim, kad TVOU sertifikuojas (ar jau apsisertifikavo?) antrai nusileidimo asistavimo kategorijai.
                                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                    Comment


                                      Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                      Mokytas tai mokytas, bet koks priežastinis ryšys tarp šio tako įlinkimo (kuris atitinka keliamus viešus reikalavimus) ir lėktuvų nukreipimo į kitus oro uostus dėl neva menkiausių gamtos išdaigų?
                                      Nepamirškim, kad TVOU sertifikuojas (ar jau apsisertifikavo?) antrai nusileidimo asistavimo kategorijai.
                                      "Aerodromo charte" pilotam "WARNING'as": 80m from threshold 20 towards ARP there are slopes 0.45-0.95%. Ir sis perspejimas siaip ant prikolo parasytas, jis yra niekinis ir nieko nenulemia ir tako eksplotaciniu galimybiu neapriboja?
                                      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                      Comment


                                        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                        "Aerodromo charte" pilotam "WARNING'as": 80m from threshold 20 towards ARP there are slopes 0.45-0.95%. Ir sis perspejimas siaip ant prikolo parasytas, jis yra niekinis ir nieko nenulemia ir tako eksplotaciniu galimybiu neapriboja?
                                        Tu nors kartą esi girdėjęs iš lakūno/oro bendrovės/biurokratų, kad TVOU galimybės priimti orlaivius ribojamos tako išilginio nuolydžio? Aš tai apie rūkus esu girdėjęs tik.
                                        Ir išvis, jei jis keltų pavojų, nieks jo neleistų eksploatuot.
                                        P. Mørtã galėtų pakomentuot daug tiksliau šiuo klausimu, spėju.
                                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                        Comment


                                          Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                          Tu nors kartą esi girdėjęs iš lakūno/oro bendrovės/biurokratų, kad TVOU galimybės priimti orlaivius ribojamos tako išilginio nuolydžio? Aš tai apie rūkus esu girdėjęs tik.
                                          Ir išvis, jei jis keltų pavojų, nieks jo neleistų eksploatuot.
                                          P. Mørtã galėtų pakomentuot daug tiksliau šiuo klausimu, spėju.
                                          Kilimo tupimo takas turi du galus, visada gali panaudoti antraji. Nesakau, kad takas netinkamas eksplotuoti, bet pilnai tikiu, kad siaurine dalis su savo nuolydziu + koks kitas gamtos veiksnys ir si kombinacija eksplotacines galimybes riboja, kai tuo tarpu tvaringesnis takas, ar kad ir ta pati pietine tako puse, nors ji irgi nestebuklinga + tas pats gamtos veiksnys eksplotacijai jokios itakos nepadarytu. Be to manau neveltui ILS veikia tik is pietu puses pagal tuos pacius "chart'us". O siaip jo, jei yra sios stichijos atstovu tai pirmyn, as tik internetu ir logika remiuosi...
                                          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                          Comment

                                          Working...
                                          X