Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ACC Rodyti pranešimą
    Estonian Air nuo spalio 31 d. pradės skrydžius iš VNO į Stokholmą (ARN). Kasdien, išskyrus šeštadieniais.
    Straipsnis: http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=36299815

    Na, tikrai nebloga žinia.

    Comment


      Estonian Air nuo gruodžio 18 d. šeštadieniais skraidys į Milaną (Malpensą) ir 2 kartus (?) per dieną (kasdien, išskyrus šeštadienius) į Amsterdamą.
      http://simonas.bartkus.lt/blog/2010/...-i-amsterdama/

      Na ir Airbaltic šeštadieniais skraidys į Miuncheną, bet čia jau senos naujienos.
      Paskutinis taisė ACC; 2010.09.17, 02:17.

      Comment


        Parašė ACC Rodyti pranešimą
        Estonian Air nuo gruodžio 18 d. šeštadieniais skraidys į Milaną (Malpensą) ir 2 kartus (?) per dieną (kasdien, išskyrus šeštadienius) į Amsterdamą.
        http://simonas.bartkus.lt/blog/2010/...-i-amsterdama/

        Na ir Airbaltic šeštadieniais skraidys į Miuncheną, bet čia jau senos naujienos.
        Į Amsterdamą vieną kartą per dieną kaip ir dabar. Tik iš Talino į Amsterdamą bus atskiras skrydis kitu lėktuvu, ne per Vilnių, dėl to vietų padaugės, lėktuve nesėdės estai.
        kaip?

        Comment


          Gal jau sena tema, bet nejudanti iš vietos. Kodėl VNO iki šiol nepasirūpina tiesioginiu autobusų susisiekimu su kitais Lietuvos miestais? Ar laiko save tiek svarbiu, kad visiems palieka susisiekimu pasirūpinti patiems, kad koks šimtas kitas keleivių visai nesvarbūs, buvę nebuvę? Esą užtenka ir vilniečių ar jų svečių. O gal save laiko tik absoliučiai vietinės reikšmės, kuris kitiems neturi ko pasiūlyti?

          Comment


            matyt nebedrista poto kai nepasiteisino kelioniu paketai Radviliškis - Frankfurtas ( traukiniu + lektuvu)

            Comment


              Parašė Linas Rodyti pranešimą
              Gal jau sena tema, bet nejudanti iš vietos. Kodėl VNO iki šiol nepasirūpina tiesioginiu autobusų susisiekimu su kitais Lietuvos miestais? Ar laiko save tiek svarbiu, kad visiems palieka susisiekimu pasirūpinti patiems, kad koks šimtas kitas keleivių visai nesvarbūs, buvę nebuvę? Esą užtenka ir vilniečių ar jų svečių. O gal save laiko tik absoliučiai vietinės reikšmės, kuris kitiems neturi ko pasiūlyti?
              Ar tikrai yra pakankama paklausa?
              Beje yra tiesioginis autobusas iš Klaipėdos - Ollex Vilniaus oro uosto ekspresas.
              kaip?

              Comment


                Parašė alm Rodyti pranešimą
                Į Amsterdamą vieną kartą per dieną kaip ir dabar. Tik iš Talino į Amsterdamą bus atskiras skrydis kitu lėktuvu, ne per Vilnių, dėl to vietų padaugės, lėktuve nesėdės estai.
                Taip, nesupratau aš to 'vietų padvigubėjimo' iš pradžių. Vienas rytinis skrydis į Amsterdamą, tik jau be estų :-)

                Comment


                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                  Gal jau sena tema, bet nejudanti iš vietos. Kodėl VNO iki šiol nepasirūpina tiesioginiu autobusų susisiekimu su kitais Lietuvos miestais?...
                  Tai kad cia daugiau vezeju reikalas, o ne oro uosto...
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                    Gal jau sena tema, bet nejudanti iš vietos. Kodėl VNO iki šiol nepasirūpina tiesioginiu autobusų susisiekimu su kitais Lietuvos miestais? Ar laiko save tiek svarbiu, kad visiems palieka susisiekimu pasirūpinti patiems, kad koks šimtas kitas keleivių visai nesvarbūs, buvę nebuvę? Esą užtenka ir vilniečių ar jų svečių. O gal save laiko tik absoliučiai vietinės reikšmės, kuris kitiems neturi ko pasiūlyti?
                    Teisiog valdininkėliai antiek atitrūkę nuo realybės, kad mano, jog Lietuvoje visi automiobilius turi ir gali atvykti ar atvežti.
                    O iš tiesų tai ne oro uosto problema o visos Lietuvos keleivinio transporto politikos problema. Nėra intermodalumo, tik jo fragmentai.

                    Comment


                      Lietuvoje pradeda veikti nauja skrydžių bendrovė

                      Lietuvoje keleivius turėtų skraidinti nauja skrydžių bendrovė „Baltic aviation systems“ (BAS), kurios akcininkas yra bendrovės „airBaltic“ prezidentas ir akcininkas Bertoltas Flickas. Skrydžius ši bendrovė turėtų pradėti kitų metų balandį.

                      „Susisiekimo ministerija pritaria ir vertina iniciatyvą kurti naują kompaniją Lietuvoje, kuri ateityje skraidins keleivius. Lietuvos aviacinė rinka buvo ir yra atvira naujoms kompanijoms. Naujos kompanijos atsiradimas reiškia investicijas ir darbo vietas Lietuvos ekonomikoje, taip pat ji užtikrins platesnes galimybes piliečiams pasiekti Europos ir ne tik jos miestus“, – pirmadienio spaudos konferencijoje sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

                      Tvirtinama, kad šios bendrovės bazinis oro uostas bus Tarptautinis Vilniaus oro uostas.

                      Kaip spaudos konferencijoje sakė naujosios bendrovės vadovas Kristianas Kirchheineris, bendrovė rinkoje konkuruos žemomis kainomis, patraukliomis kryptimis. Jo teigimu, iš Vilniaus balandį turėtų prasidėti skrydžiai į Dubliną, Londoną, Paryžių, Maskvą, Varšuvą, Maljorką, Romą, Atėnus, Stambulą, Antaliją, Hurgadą, Larnaką.

                      BAS bus „airBaltic“ lojalumo programos „BalticMiles“ nare.

                      delfi
                      kodel niekas, bent vasaros laiku nesugalvoja skrydziu i pietu Ukraina

                      Comment


                        Kaip spaudos konferencijoje sakė naujosios bendrovės vadovas Kristianas Kirchheineris, bendrovė rinkoje konkuruos žemomis kainomis, patraukliomis kryptimis. Jo teigimu, iš Vilniaus balandį turėtų prasidėti skrydžiai į Dubliną, Londoną, Paryžių, Maskvą, Varšuvą, Maljorką, Romą, Atėnus, Stambulą, Antaliją, Hurgadą, Larnaką.
                        Ir kiek iš šių krypčių bus naujos, t.y. dabar šiomis kryptimis jokia esanti aviakompanija neskraido?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Lietuvoje pradeda veikti nauja skrydžių bendrovė
                          Kažkoks slaptas airBaltic "feniksizacijos" planas

                          Comment


                            Cia ciuju tam, kad bankrutavus, kur viska permesti butu. Panasiai kaip flyLAL ir flyLAL charters...
                            Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                            Comment


                              Matyt susipyko su Latvija rimtai...

                              Comment


                                Parašė John
                                Arba tai tikrai purvini AirBaltic'o žaidimėliai arba laaaaabai jau "vyarslynykyšku" postsovietiniu verslo stiliumi dvelkiantis bandymas užsiimti skrydžių verslu.
                                Tai kad latvių valdžia svaidosi griausmais, kad su Flicku bus 'rimtas pokalbis". Nes jie šitą naują įmonę mato kaip konkurentą airbaltic'ui.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Tai kad latvių valdžia svaidosi griausmais, kad su Flicku bus 'rimtas pokalbis". Nes jie šitą naują įmonę mato kaip konkurentą airbaltic'ui.
                                  Latviai jau deda į kelnes. Pirmas straipsnis apie tai jų delfyje.

                                  Comment


                                    Flikas nenusileidžia: "Lietuvai reikia aviakompanijos, ir ji bus!", - va kaip.

                                    Comment


                                      Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                      Latviai jau deda į kelnes. Pirmas straipsnis apie tai jų delfyje.
                                      Latviai ir lietuviai šias prasme vienodi, jie mėgsta požiūrį "visi jie vagys". Ir abu varo ant Flicko, tik iš priešingų pozicijų.

                                      Man dar patiko versija, kad visas šitas maskaradas susijęs su artėjančiais rinkimais Latvijoje - ir tuo siekiama parodyti, kad dabartinis Latvijos transporto ministras nesusidoroja su savo darbu (nesuvaldo valstybei priklausančio airbaltic).

                                      Comment


                                        Также президент airBaltic указал, что латвийская авиакомпания будет развиваться, как и прежде. Он также отметил, что, в том случае, если в Риге не будет нового терминала, центр балтийской авиации переместится в Вильнюс.

                                        Stai ka pasake dar Jei latviai nepastatys terminalo, rigos oro uosto laukia liudnas likimas
                                        http://vilnius-town.myminicity.com/ind

                                        Comment


                                          Tik kaip jie įsivaizduoja darbą Vilniaus terminale, kur net dabar eilės yra? Tiesa, daugiau dėl blogo darbo organizavimo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X