Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas įdomiausia, kad ten niekad nedirba daugiau negu 3-4 pasieniečių moteriškės vienu metu, nors postų praėjimui ten yra ar vos ne 10 ... Penktadienio vakaras šiuo metu yra itin tragiškas, kai vienu metu atskrenda Kijevas, Maskva, Londonas ir dar keli nešengenai ...
    There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Prieš mėnesį skridau iš nešengeno - jokių eilių, viskas vyko labai greitai.
      Prieš mėnesį viskas buvo ok. Čia nuo gruodžio tie cirkai prasidėjo.
      There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

      Comment


        Toks jubiliejus, o jūs kažkokias buitines problemas sprendžiat
        100 metų – lygiai tiek gruodį sukako tarptautiniam Vilniaus oro uostui. Per šimtmetį jis priklausė net keturioms valstybėms: Vokietijai, Lenkijai, Sovietų Sąjungai ir Lietuvai. Oro uosto pradžia 1915-ieji, kai kaizerinė Vokietija dabartinėje teritorijoje įkūrė karinį aerodromą bombonešiui.
        Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69905046

        Comment


          „AirBaltic“ skraidins iš Vilniaus į Taliną

          http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33373233

          Comment


            Parašė donatasa Rodyti pranešimą
            „AirBaltic“ skraidins iš Vilniaus į Taliną

            http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33373233
            Iš šitos naujienos man įdomiau pasirodė:
            „AirBaltic“ taip pat didins skrydžių skaičius iš Vilniaus į Amsterdamą, Stokholmą, Berlyną ir Rygą.
            Į pasaulį per Rygą

            Comment


              AirBaltic'o nebereikėtų bijoti. Vilniaus oro uostas jau yra pakankamai sustiprėjęs, kad galėtų su ta pačia Ryga konkuruoti. Per pastaruosius keletą metų VNO keleivių skaičių padidino daugiau nei dvigubai, tuo tarpu Rygoje keleivių skaičius liko daugiau mažiau tas pats.

              2011 m.:
              VNO 1,7 mln.
              RIX 5,1 mln.

              2015 m:
              VNO 3,4 mln.
              RIX 5,2 mln.

              Ankščiau žaidimas vyko į vienus vartus, o AirBaltic'as sugalvojo, kad jam išvis reikia išeiti iš VNO ir pagrindiniu Baltijos šalių oro uostų padaryti Rygą, per kurią visi skraidytų. Išėjo ir po kelių metų suprato, kad siūlant jungiamuosius skrydžius Vilniaus nebeapžaisi. VNO užaugo pakankamai didelis, kad jam jungiamasis skrydis per Rygą tebūtų viena iš daugybės galimybių, o ne kažkoks masinis reiškinys. Manau dėl to AirBaltic'as grįžo į Vilnių, skirtumas tik tas, kad šį kartą jisai nebėra reikšmingas, toks, kaip kad buvo AirLituanica. Jeigu vieną dieną AirBaltic dingtų iš VNO, realiai to net nelabai pasijaustų, netgi metinio keleivių skaičiaus augimo į minusą neperverstų. Jaudintis, kad lietuviai pradės masiškai skraidyti per Rygą, manau jau yra per vėlu. Dabar Ryga turėtų jaudintis, kad jos neaplenktų VNO pagal keleivių skaičių, nes jeigu tpanašios tendencijos, kurios buvo pastuosius 5 metus, išsilaikytų dar kelis metus, tai Ryga būtų pralenkta. Keleivių skaičių auginant po 15%, VNO tereikėtų trijų metų pasiekti 5 mln keleivių. Tik žinant, kad Lietuvos valdžia aviacijoje yra visiška nevykėlė - tai tikėtina, kad Ryga ir toliau smarkiai pirmaus. 1. kažkodėl niekas vis dar rimtai negalvoja apie VNO rekonstrukcija, kuris jau šiandieną sukasi maksimaliomis apkrovomis. 2. Mūsų valdžia yra neįgali, nesugebanti sukurti ar padėti įkurti konkurencingo!!! nacionalinio oro vežėjo. 3. Pasitaiko visokių Zuokų, kurie savo piarinę rinkiminę kampaniją vykdo kurdami perspektyvos neturinčias avialinijas, taip smarkiai suteršiant Lietuvos aviacijos vardą ir visiems kitiems atmušant norą kurti normalias avialinijas.
              Kaip ten bebūtų - aš optimistas. Manau ankščiau ar vėliau turėtų išsispręsti ir nevykėlės valdžios klausimas, ar galbūt atsirasti privatus ir normalus nacionalinis vežėjas, paprasčiausiai dėl to, kad Vilniaus oro uostas yra labai perspektyvus, perspektyvesnis už Rygą ir tai puikiai matosi, kai be jokių nacionalinių avialinijų jisai sugeba augti daug sparčiau už pastarąją.

              Comment


                /\ Iš Minsko skraido pigios avialinijos? Teko matyti tokių atvejų, kai iš Minsko atvykę į Vilnių, skrenda į Europą.
                Paskutinis taisė andyour; 2015.12.22, 17:18.

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                  /\ Iš Minsko skraido pigios avialinijos? Teko matyti tokių atvejų, kai iš Minsko atvykę į Vilnių, skrenda į Europą.
                  Neskraido, iškrenta iš LCC koncepcijos.

                  Comment


                    Graikų avialinijos norėtų skraidyti iš Atėnų į Vilnių

                    http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...atenu-i-vilniu

                    Comment


                      Kada lietuviai tiesiogiai skris į Atėnus?
                      http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...s-i-atenus.htm

                      Comment


                        Ryanair gavo leidimą pradėti skrydžius į pagrindinį Oslo Gardermoen oro uostą. Pirmosios dvi kryptys pagal gandus bus London ir Vilnius. Panašu, kad bandys tesiogiai konkuruoti su Norwegian ir SAS, kurie pradėjo skraidyti tiesiogiai nuo lapkričio mėn. Greičiausiai perkels dabar vykdomus skrydžius iš Oslo Rygge (iš ten dar yra ir skrydžiai į Kauną). O iš tolimo Oslo Torp dar skraido ir WizzAir.
                        http://www.aftenposten.no/okonomi/Ry...a-8306343.html

                        Turbūt dabar Oslas gavosi geriausiai pasiekiama tiesioginė kryptis iš VNO? Dabar tenka pačiam dažnai skraidyti, tai bent savaitgalio grįžimui į LT lėktuvai būna pilni.
                        Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          AirBaltic'o nebereikėtų bijoti. Vilniaus oro uostas jau yra pakankamai sustiprėjęs, kad galėtų su ta pačia Ryga konkuruoti. Per pastaruosius keletą metų VNO keleivių skaičių padidino daugiau nei dvigubai, tuo tarpu Rygoje keleivių skaičius liko daugiau mažiau tas pats.

                          2011 m.:
                          VNO 1,7 mln.
                          RIX 5,1 mln.

                          2015 m:
                          VNO 3,4 mln.
                          RIX 5,2 mln.
                          RIX tik dabar baigia rekonstruotis. Skrydžių skaičius į RIX iš viso pasaulio labai tikėtina jau artimiausiu metu padidės, ir gerokai.
                          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                          Comment


                            Na Airbaltic vis uždarinėja savo maršrutus ir traukiasi.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                              Na Airbaltic vis uždarinėja savo maršrutus ir traukiasi.
                              Iš RIX ne tik airBaltic skraidina, skrenda ir dauguma tų pačių oro bendrovių kaip ir iš VNO, plius dar yra nemažai tokių, kurios iš VNO neskraidina, pvz. Vueling, Uzbekistan, Swiss, Ellinair, Aegean.
                              Flickr

                              Comment


                                Vueling ir Aegean greit pradės savo veiklą ir VNO. Bet ne bendrovių skaičiuje, esmė, kad abejoju labai dideliu oro uosto augimi.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Argi oro uosto infrastruktūros gerėjimas nėra visas bendroves traukiantis faktorius? Kodėl RyanAir ar Wizzair nedidina apsukų per Rygą? Negi tik AirBaltic buvimo ten pagrindu?
                                  There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                  Comment


                                    Šiaip tai ne aerouostas lemia, bet keleivių skaičius. Kiek Ispanijoje pristatyta naujų oro uostų, ledinė infrastruktūra ir nei vieno skrydžio.

                                    Comment


                                      Tas pats ir Šiauliuose, oro uostas yra, o keleiviu nera...

                                      Comment


                                        Lietuvos oro uostų rekordai: 4,2 milijono keleivių ir 50 tūkst. skrydžių per metus
                                        http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33373931

                                        Comment


                                          Iš Vilniaus „airBaltic“ oro linijomis skrenda 45 proc. daugiau keleivių

                                          http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33383036

                                          Comment

                                          Working...
                                          X