Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kas zinot kur galima pasiziureti visas siuo metu esamas kryptis is VNO?

    Comment


      Vno.lt
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Vilniaus oro uosto automobilių aikštelėse nebereikės laukti prie kasų

        http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33313136

        Comment


          Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
          Gal kas zinot kur galima pasiziureti visas siuo metu esamas kryptis is VNO?
          http://vno.lt/s/docs/sezoninis_skryd...asara_2015.pdf
          Atnaujinta rgp. 6

          Comment


            Kiek žinau, didesnė parama maršrutams net ir negalima pagal ES nuostatus, kad ir kaip norėtume.

            Ko nežinojo Šimašius, sakydamas, kad skrydžių paramos fondas gali kompensuoti Air Lituanica nutrauktus skrydžius.

            Comment


              AirLituanicos skrydžiai kompensuoti buvo vos ne iš kart, kai tik AirLituanica užsidarė. Vilniaus oro uostas šiemet fiksuos pakankamai solidų keleivių skaičiaus augimą. O kas dėl skrydžių paramos fondo, tai ar tikrai jis prieštarauja kažkokiai ES teisei? Kiek suprantu ES teisei prieštarauja konkurencijos iškraipymas, kai yra remiama kažkokia viena ar kita aviakompanija. O skrydžių paramos fondas iš idėjos turėtų suteikti vienodas galimybes visoms aviakompanijoms. Mano supratimu jis išvis turėtų veikti taip, kad bet kokiai aviakampanijai atidarius naują maršrutą į Vilnių, Vilnius užperka reklaminę kampaniją toje šalyje kviesdamas turistus atvyktį į mūsų šalį. Taip būtų piarinamas Vilnius, būtų remiamas naujų krypčių atsiradimas, na ir žinoma kainuotų net nelyginamai pigiau nei visokios AirLituanicos.

              Comment


                Piarinimas reikalingas turistams, bernvakariams. Todėl jis toks svarbus low cost avialinijoms. Kur žmogus už 50 e su kuprine skrenda ilgajam savaitgaliui.

                Verslo kelionėms reikia tiesioginių skrydžių iš gerų vietų normaliais laikais.

                Jei dotuoja valstybė VT (autobusus, traukinius, taksi), tai kodėl ir skrydžių negali dotuoti?

                Patogūs skrydžiai -> užsienio kompanijos -> darbo vietos -> paslaugų eksportas -> surenkami mokesčiai. Juk Barclays, Western Union, AIG, Scandia, Swedbank ir dar krūvos kontorų GPM eina į Vilniaus biudžetą. Jei nebūtų tų kompanijų, tas personalas, ko gero, būtų emigracijoje.

                Dabar neturime prieš Rygą jokio pranašumo. Nes ten tiesioginių krypčių daugiau, algos panašios, na nuoma Rygoje gal kiek didesnė, interneto greičiai spėju panašūs. Ryga multikultūriškesnė, oras "vakarietiškesnis" (šilčiau), daugiau pramogų.

                Apie konferencinį turizmą, dar vieną verslo skrydžių dalį, net nešneku Vilniuje. Nei salių, nei skrydžių. Tik viešbučių turime.

                Comment


                  /\

                  Visokie Barclays, Western Union ir t.t. ateina pagrinde į Lietuvą, o ne į Latviją, nors Latvijoje susisiekimas ir daug geresnis. Matyt ne skrydžiuose esmė. Daugiausiai prie jų atėjimo prisidėjo 'Investuok Lietuvoje' įsteigimas, kuris valstybei per metus kainuoja berods milijoną eurų. AirLituanicai, kuri turėjo vos kelias nesidubliuojančias kryptis ir aptarnavo vos kelis procentus VNO keleivių, būtų reikėję skirti 10 mln. eur. per metus, arba tiek, kiek kainuoja pastatyti pora vidutinio dydžio gamyklų. Jokios ekonominės naudos čia nebuvo, buvo tik nežmoniškai didžiulis minusas, dėl ko nuskurdo Vilniaus miestas ir apšiuro miesto infrastruktūra (naujos gatvės ir parkai taip pat prisideda prie turistų pritraukimo).

                  Kaip ten bebūtų, šitos anomalijos jau nebeliko, liko tik suterštas Lietuvos aviacijos vardas. Dotacijos negalimos ne tik dėl to, kad dažnai jos neturi jokio ekonominio pagrindimo, bet dar ir dėl to, kad tai draudžia įstatymai. Jeigu galvojama kurti avialinijas su mintimi, kad jas dotuosim, tokias mintis geriau iškart pamiršti. Avialinijas reikia kurti su mintim, kad jos bus konkurencingos, sugebės ne tik generuoti keleivius VNO, tačiau ir plėstis į naujas rinkas. Tai padaryti yra nežmoniškai sunku, tačiau įmanoma. Tam reikia pasišventusių ir sėkmingų verslininkų, arba adekvačių ir kūrybingų politikų. Kol kas Lietuvoje nesimato nei vieno, nei kito.

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    /\

                    AirLituanicai, kuri turėjo vos kelias nesidubliuojančias kryptis ir aptarnavo vos kelis procentus VNO keleivių,
                    Jei Ryanair skrenda į Stokholmą tiesiai, tai vistiek dubliavimosi nėra. Nes AL varė į centrą (Bromma) ryte ir vakare į abi puses po 2 kartus, o R į Skavsta, kas reiškia 2 val. iki centrinės stoties autobusu. Nuo centrinės vėl kažkiek laiko iki ten kur reikia. Įmonės buhalterijai gaunasi, kad skrydis nebrangus, bet kai sudedi papildomą nakvynę+dienpinigius gaunasi, kad "pigus skrydis dubliuojančiom avialinijom" išeina dar brangesnis ir nepatogus.
                    Ir jei ne AL, tai AB skrydžių tiesioginių nuo rugsėjo pirmos nematytume.

                    Jeigu galvojama kurti avialinijas su mintimi, kad jas dotuosim, tokias mintis geriau iškart pamiršti. Avialinijas reikia kurti su mintim, kad jos bus konkurencingos, sugebės ne tik generuoti keleivius VNO, tačiau ir plėstis į naujas rinkas.
                    Tai kodėl galima taksi, traukinius, autobusus dotuoti? Ir ne apie įstatymus kalba, o ekonominę logiką?
                    Estonian, AB, SAS - daug kas regione yra dotuojama (arba toleruojami nuostoliai). Jeigu netiko AL direktorius, valdyba, galėjo pakeisti, juk akcijų turėjo, o ne viską uždaryti ir atia.

                    PS
                    Investuoj Lietuvoje taip pat "dotacija". Nes pinigus kainuoja. Bet niekas nesiginčija dėl reikalingumo.

                    Comment


                      Į Stokholmą ne tik Ryanair skraido, tačiau ir SAS, o dabar ir AirBaltic skraidys. Bet svarbiausia, kad visą tai Vilniaus savivaldybei nieko nekainuos, kuri galės daryti tai, ką ir turi daryti - rūpintis miestu, kad tomis trimis avialinijomis atskraidinti turistai nesusilaužytų kojų už ištrupėjusių šaligatvių plytelių. Jeigu galvoji, kad tų trijų avialinijų neužtenka ir reikia didžiausių subsidijų AirLituanicai (po beveik 100 eur. keleiviui pirmyn atgal), vien dėl to, kad pasitaikys tokių keleivių, kurie į Vilnių norės atskristi kavos išgerti ir iškart skristi atgal (ir kažkodėl jiems tiks tiktai AirLitanicos skrydžiai), na tai čia jau yra sliekų ieškojimas. Tačiau ir tie sliekai turėtų slėptis įvertinus tą kainą, kurią dotuotų savivaldybė.

                      Tai kodėl galima taksi, traukinius, autobusus dotuoti? Ir ne apie įstatymus kalba, o ekonominę logiką?
                      Taksi dotavimas, tai čia buvo dar vienas Zuoko išradimas. To negalima daryti, to niekas nedaro, dėl to pasisakė ir konkurencijos taryba. Traukinius ir autobusus dotuoja daugiau mažiau tiek, kiek tai yra socialinė funkcija. Kompensuojama dalis studentų, pensininkų, invalidų bilietų kainos, koks Talinas išvis autobusus laiko socialine paslauga (ala turtingi važinėja mašinomis) ir apskritai juos nemokamai siūlo. Tačiau avialinijos nėra socialinė funkcija, jų niekas ne dotuoja, o jeigu siūlai tai daryti, tai reikia siūlyti skrydžius dotuoti pensininkams ir invalidams. Ir žinoma tos dotacijos turėtų būti skiriamos visoms avialinijoms, o ne kažkriai vienai, dėl to pensininkas, skrendantis su Ryanair gautų tokią pačią dotaciją, kaip kad skrendant su AirLituanica. Negalima dotuoti vienos aviakompanijos, tai prieštarauja konkurencijos įstatymams, visai ES teisei.

                      Comment


                        Manau vistiek liksime prie skirtingų nuomonių, tad nebeverta plėstis.

                        Comment


                          Skrydžių Vilniaus oro uoste pasirinkimas vilioja ir Lietuvos kaimynus

                          http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33313336

                          Comment


                            Naujuoju latvių įmonės „Dautrans" maršrutu tarp antro pagal dydį Latvijos miesto ir Vilniaus oro uosto kursuoja du nauji ir patogūs mikroautobusai, kuriuose telpa iki 20 žmonių. <...> Taip pat inicijuojame ir daugiau maršrutų, tikimės, kad greitu metu pradės kursuoti autobusas tarp Vilniaus oro uosto ir Baltarusijos sostinės - Minsko.
                            Labai teisingas požiūris. Daugpilis ir Minskas yra geri miestai mūsų VNO užpildymui. Net su mašina Daugpilis yra 30 min arčiau nei Ryga. Aišku, jei Rygos kaina bus geresnė ar laikas patogesnis - rinksis Rygą.

                            Comment


                              Manau labai gerai, kad Vilniuje konkuruoja Wizzair su Ryanair. Tiesą sakant tik dėl šios konkurencijos Vilniaus oro uostas pagal keleivių skaičių pagaliau pradėjo vytis Rygą.

                              Comment


                                Bet infrastruktura (as kalbu apie bendra isplanavima) tai toli grazu neoptimaliausia.

                                Comment


                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                  Manau labai gerai, kad Vilniuje konkuruoja Wizzair su Ryanair. Tiesą sakant tik dėl šios konkurencijos Vilniaus oro uostas pagal keleivių skaičių pagaliau pradėjo vytis Rygą.
                                  Greičiausiai todėl, kad
                                  1 VNO turi dabar daugiau tiesioginių reisų nei iki AL atsiradimo. T.y. anksčiau su AB skrisdavo su persedimu Rygoje, tai pliusuodavosi abiem, o dabar tik VNO.
                                  2.Aplink VNO daugiau žmonių gyvena. Didesnis tankis. Šiaurės Lenkija, Vakarų Baltarusija, visa Lt, Rytų Latvija Ir kuo daugiau krypčių, tuo daugiau šansų perviliot nuo Rygos ar Varšuvos.

                                  Comment


                                    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                                    Bet infrastruktura (as kalbu apie bendra isplanavima) tai toli grazu neoptimaliausia.
                                    Reikia pripažinti, kad kaimynų sostinių oro uostai yra patogesni ir geresnio išplanavimo.
                                    Idealiausia, kad 2017 m. uždarant oro uostą tako remontui, būtų rekonstruotos ir pačio keleivinio terminalo pastatų probleminės vietos ir kai kurios prieigos.
                                    Gaila, kad negalima ir brangu viską griauti ir statyti iš naujo. Ko gero liksime vienintele sostine Europoje, operuojančia iš 50-ųjų terminalo.

                                    Comment


                                      /\
                                      Berods yra kažkokie planai rekonstruciją atlikinėti, jei oro uostas bus uždaromas, kaip kad dabar kalbama.

                                      Comment


                                        Iš Vilniaus – daugiau skrydžių į Europos sostines
                                        Oro bendrovė „airBaltic“ rugsėjo 1 d. iš Vilniaus oro uosto pradeda skraidinti penkiomis naujomis kryptimis. Naujaisiais maršrutais bus galima pasiekti Belgijos, Švedijos, Suomijos, Prancūzijos ir Vokietijos sostines.
                                        http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...s-sostines.htm
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          „Plėtra Lietuvoje yra mūsų strategijos, kuria siekiame per artimiausius penkerius metus iš Vilniaus vykdyti 11 tiesioginių skrydžių, dalis. Tiek naujais, tiek ir egzistuojančiais maršrutais skraidinsime, jei ir toliau išliks didelė skrydžių paklausa ir lietuvių noras skraidyti“, – sako „airBaltic“ komercijos vadovas Kristoferis Viatte.
                                          Man ši vieta įdomesnė iš straipsnio. Turėjome Rygą, Amsterdamą, gavome ką tik - Briuselį, Helsinkį, Stoholmą, Paryžių, Berlyną. Kas likusios? Londonas? Oslas? Roma/Milanas? Miunchenas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X