Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na tu velnias, kai su ta Estija yra, tiesioginių skrydžių smarkiai mažiau, bet turistų kelis kartus daugiau, o ir verslas stipresnis.... Visi argumentai apie tiesioginių skrydžių naudą byra į šipulius...
    Nepamirškite, kad į Taliną kasdien atplaukia ne vienas tiesioginis keltas iš Stokholmo ir Helsinkio.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Iš Rygos 2 kartus paskaičiuotas Heraklionas, taip pat kažkodėl paskaičiuoti čarteriniai Hurgada ir Šarm-el-šeichas.
      Ne tik šis. Iš rygos padubliuoti: Hamburgas, Heraklionas ir Hurgada.

      Comment


        Jo iš tiesų paskaičiuoti "charter'iai" tik iš Rygos, kaip Antalija, Burgas, Heraklionas, Hurgada, Palma, Sharm el Sheichas, kurie skrenda ir iš Vilniaus. Vilniuje pamirštas įrašyti Dubajus, Keflavikas, Varna. Tad Vilniuje realiai skaičius išauga iki 51

        Gal airbaltic užsakymu daryta lentelė?
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Nepamirškite, kad į Taliną kasdien atplaukia ne vienas tiesioginis keltas iš Stokholmo ir Helsinkio.
          į klaipėdą irgi kasdien tiesioginis keltas iš Vokietijos, bet nuo to nei turistų yra, nei verslas klesti.

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Jo iš tiesų paskaičiuoti "charter'iai" tik iš Rygos, kaip Antalija, Burgas, Heraklionas, Hurgada, Palma, Sharm el Sheichas, kurie skrenda ir iš Vilniaus. Vilniuje pamirštas įrašyti Dubajus, Keflavikas, Varna. Tad Vilniuje realiai skaičius išauga iki 51

            Gal airbaltic užsakymu daryta lentelė?

            Aga, tikrai air baltic užsakymu sudaryta lentelė Vien air baltico krypčių iš rygos suskaičiavau ~ 55 . Ž.r. čia

            https://www.airbaltic.com/about/trav...able_07.07.pdf

            kai kurių krypčių iš rygos nerandu estų lentelėje

            Comment


              Kitąmet Europos aviacijos maršrutų ir pasiekiamumo klausimai bus sprendžiami Vilniuje

              Gal ir Lietuva kąnors iš to išpeš?
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                Вильнюс обойдется без самолетов
                Главный аэропорт Литвы могут закрыть

                Столица Литвы Вильнюс может лишиться аэропорта — власти страны рассматривают вариант его закрытия, чтобы на этом месте возвести жилые районы. Чиновники не исключают, что Литве было бы достаточно одного аэропорта в Каунасе.

                Еще в конце апреля сообщалось, что в 2017 году в аэропорту Вильнюса будет проведена реконструкция взлетно-посадочной полосы (ВПП) стоимостью почти €12 млн. Предполагалось, что в течение месяца авиакомпании (в том числе Lufthansa, Wizz Air, Ryanair и SAS) перенесут рейсы в два других аэропорта. Но, по словам господина Шлюпаса, срок службы ВПП аэропорта продлить невозможно. «Литве было бы достаточно аэропорта в Каунасе, к которому можно было бы провести из Вильнюса скоростную железнодорожную магистраль длиной около 100 км»,— сказал вице-министр.
                Подробнее: http://kommersant.ru/doc/2777718

                p.s. čia pokštas ar rimtai tai sakė Šliūpas?
                nesuprantantiems kad atseit negalima pratęsti VNO gyvybingumo ir galimas variantas būtų sujungti Vilnių su Kauno oro uostu traukinių linija.
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  BT nutraukė pardavimus į WAW, kaip ir galima buvo spėt. Laukiam STO ir HEL užraukimo.

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    p.s. čia pokštas ar rimtai tai sakė Šliūpas?
                    nesuprantantiems kad atseit negalima pratęsti VNO gyvybingumo ir galimas variantas būtų sujungti Vilnių su Kauno oro uostu traukinių linija.
                    Greičiausiai, Šliupas kažką pasakė apie būsimą VNO rekonstrukciją, o toliau jau kūrybinė rusų žurnalistų interpretacija, parodant, kaip pribaltika žlunga.

                    Comment


                      Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
                      BT nutraukė pardavimus į WAW, kaip ir galima buvo spėt. Laukiam STO ir HEL užraukimo.
                      Helsinkis nežinau, bet Stoholmas eis kaip iš pypkės. Bromma yra pačiame centre, jokių "traukinių į oro uostą". Skrydis ryte į Bromma, skrydis vakare atgal. Greičiau nei iki Klaipėdos.

                      Comment


                        Lietuvos oro uostai: pradedame įgyvendinti šalies pasiekiamumo gerinimo programą

                        http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33303132

                        Comment


                          /\
                          Paaiškėjo nauji skrydžių maršrutai, kurių atsiradimą finansiškai nori paskatinti Lietuvos oro uostai kartu su Susisiekimo ministerija.

                          Į paramą gali pretenduoti bendrovės, kurios pradėtų skrydžius iš Vilniaus oro uosto į šiuos miestus: Atėnus, Berlyną, Budapeštą, Kelną/Boną, Dubajų, Diuseldorfą, Ženevą, Liublianą, Lisaboną, Miuncheną, Nicą, Prahą, Ciurichą.

                          Iš Kauno oro uosto bus skatinami maršrutai šiomis kryptymis: Tamperės, Tiurku, Krokuvos, Minsko, Varšuvos, Frankfurto, Milano, Maskvos. Iš Palangos oro uosto siekiama paskatinti skrydžius į Diuseldorfo, Hamburgo, Londono, Minsko bei Varšuvos oro uostus.



                          Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...liolika-miestu
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Keisti pasirinkimai, na bet ką darysi...

                            Comment


                              ES įstatymai draudžia subsidijuoti savo vežėjus, bet kitus užsienio pasirodo ne.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                ES įstatymai draudžia subsidijuoti savo vežėjus, bet kitus užsienio pasirodo ne.
                                Kažkaip keista, nes prieš keletą dienų nuskambėjo kad prancūzai gaus galvon nuo ES dėl Ryanair rėmimo jei gerai atsimenu.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  ES įstatymai draudžia subsidijuoti savo vežėjus, bet kitus užsienio pasirodo ne.
                                  Draudimas galioja visiems vežėjams. Kas tie užsienio?
                                  Bet čia yra ne subsidijavimas, o (tipo) susisiekimo skatinimas. Iki 200000EUR trims metams yra juokinga suma.

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    /\
                                    Paaiškėjo nauji skrydžių maršrutai, kurių atsiradimą finansiškai nori paskatinti Lietuvos oro uostai kartu su Susisiekimo ministerija.

                                    Į paramą gali pretenduoti bendrovės, kurios pradėtų skrydžius iš Vilniaus oro uosto į šiuos miestus: Atėnus, Berlyną, Budapeštą, Kelną/Boną, Dubajų, Diuseldorfą, Ženevą, Liublianą, Lisaboną, Miuncheną, Nicą, Prahą, Ciurichą.

                                    Iš Kauno oro uosto bus skatinami maršrutai šiomis kryptymis: Tamperės, Tiurku, Krokuvos, Minsko, Varšuvos, Frankfurto, Milano, Maskvos. Iš Palangos oro uosto siekiama paskatinti skrydžius į Diuseldorfo, Hamburgo, Londono, Minsko bei Varšuvos oro uostus.



                                    Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...liolika-miestu
                                    Šiek tiek paskaičiuosiu tiems kam netyčia gali pasirodyti, kad tokia suma gali kažką išties paskatinti priimti sprendimą skraidyti.

                                    200 000 eurų trims metams būtų po 66 667 Eur per metus. Sakykime reikėtų bent jau 4 savaitinių skrydžių, nes mažesniu dažniu tai tik turistams aktualus produktas bus. Reiškia gauname apie 210 skrydžių per metus, jei vykdomi 4 reisai per savaitę. Išdalinus sumą - 317 Eurų vienam reisiui į priekį ir atgal. Arba maždaug 160 eurų vienam skrydžiui į vieną pusę. Panašiai tiek vietų vidutiniškai turi dabar populiariausi ir dažniausiai naudojami orlaiviai, tokie kaip Airbus A320 ir Boeing 737.

                                    Atlikę šiuos kelis paprastus veiksmus matome, kad aviakompanijoms siūloma parama yra apie 1 eurą už vieną keleivį. Aviakompanijos matyt jau rikiuojasi į eilę su siūlymais pradėti visus paramos programoje išvardintus reisus .

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Kažkaip keista, nes prieš keletą dienų nuskambėjo kad prancūzai gaus galvon nuo ES dėl Ryanair rėmimo jei gerai atsimenu.
                                      O už Air France negaus?
                                      Flickr

                                      Comment


                                        5000 eur. mėnesiui yra juokinga suma.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Šiek tiek paskaičiuosiu tiems kam netyčia gali pasirodyti, kad tokia suma gali kažką išties paskatinti priimti sprendimą skraidyti.
                                          Tai čia gal daugiau simbolinis gestas, siekiant atkreipti bendrovių dėmesį į tas kryptis. O jei bendrovės svarsto, skaičiuoja ir abejoja, teigiamam sprendimui priimti gali užtekti ir nedidelio stimulo. Galbūt kai kurios kryptys būtų sėkmingos ir be jokių rėmimų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X