Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš nedarau tragedijos dėl Helsinkio, o matau, kad tendencija, tokia, kad liksim vėl su Ryga.

    Comment


      Tendencija tokia, kad bankrutavus AirLituanicai VNO mušami keleivių pervežimo rekordai ir jeigu kur reikėtų investuoti pinigus, tai į Vilniaus oro uosto plėtrą, kuris greitu metu pasieks savo galimybių ribą.

      Comment


        Ryga kokius keturis metus varė virš capacity, ir tik dabar stato, tai pas mus koks Šilupas užprotestuos ir greičiau VNO užlenks negu pastatys ką nors. O dabar vėl galima bus skraidyt į trečiarūšes daržines Europoj.

        Comment


          Neberanda AB puslapyje nuo spalio galo į Stokholmą skrydžių. Deja.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Neberanda AB puslapyje nuo spalio galo į Stokholmą skrydžių. Deja.
            Skraidys ir toliau į Stokholmą, tik į Arlandą, Broma panašu nepasiteisino. Ir bilietai parduodami.
            kaip?

            Comment


              Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
              AirBaltic nutraukia skrydžius į Helsinkį nuo spalio 23 dienos, kaip buvo spėta iš pradžių. Toliau seks Stokholmas, ko gero. Ir galų gale liks Ryga ir AMS, galima bus padėkoti gerbiamajam merui už susisiekimo gerinimą.
              Aš dėkoju, nes nematau prasmės primokėti iš Vilniaus miesto biudžeto po 100 Eurų už kiekvieno keleivio skrydį. Yra naudingesnių vietų, kur išleisti pinigus. Pvz.: Šiaurinė gatvė.
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Reikia pripažinti, kad kaimynų sostinių oro uostai yra patogesni ir geresnio išplanavimo.
                Idealiausia, kad 2017 m. uždarant oro uostą tako remontui, būtų rekonstruotos ir pačio keleivinio terminalo pastatų probleminės vietos ir kai kurios prieigos.
                Gaila, kad negalima ir brangu viską griauti ir statyti iš naujo. Ko gero liksime vienintele sostine Europoje, operuojančia iš 50-ųjų terminalo.
                Visų pirma Vilniaus aeoruostas yra visiškai netinkamoje vietoje pastatytas ir neturi jokių perspektyvų dėl vietos plėtrai trūkumo. Valstybės sostinės aerouostas su vienu vieninteliu kilimo taku - juokas pro ašaras. Sakykim juostoje nusileido avariniu būdu lėktuvas ir neduok Dieve stovi apgadintas. Ką kitiems daryt norintiems leistis? Antra, padorus aerouostas turi turėti kryžiaus formos susikertančių takų, kad būtų galima saugiau leistis stipraus šoninio vėjo atveju. Vilniuje to padaryti dėl vietos trūmumo neįmanoma. O jau kelias į miestą tai vos ne pro taborą veda. Gėda ir tiek. Toks aerouostas kaip yra dabar tinkamas tik privatiems lėktuvėliams, visokioms Cesnoms. Faktiškai tokiam mažam kraštui kaip Lietuva pakanka vieno didelio gerai įrengto aerouosto Kaune, Karmėlavoje kur yra ir vietos plėtrai ir aplinkiniams miestams būtų patogiau. Valanda kelio iki Vilniaus iš tikro nieko nereiškia.

                Comment


                  Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                  Visų pirma Vilniaus aeoruostas yra visiškai netinkamoje vietoje pastatytas ir neturi jokių perspektyvų dėl vietos plėtrai trūkumo. Valstybės sostinės aerouostas su vienu vieninteliu kilimo taku - juokas pro ašaras. Sakykim juostoje nusileido avariniu būdu lėktuvas ir neduok Dieve stovi apgadintas. Ką kitiems daryt norintiems leistis? Antra, padorus aerouostas turi turėti kryžiaus formos susikertančių takų, kad būtų galima saugiau leistis stipraus šoninio vėjo atveju. Vilniuje to padaryti dėl vietos trūmumo neįmanoma. O jau kelias į miestą tai vos ne pro taborą veda. Gėda ir tiek. Toks aerouostas kaip yra dabar tinkamas tik privatiems lėktuvėliams, visokioms Cesnoms. Faktiškai tokiam mažam kraštui kaip Lietuva pakanka vieno didelio gerai įrengto aerouosto Kaune, Karmėlavoje kur yra ir vietos plėtrai ir aplinkiniams miestams būtų patogiau. Valanda kelio iki Vilniaus iš tikro nieko nereiškia.
                  Getviko oro uostas aptarnauja 38 mln. keleivių per metus su vienu taku (palyginimui VNO 3 mln.), tad plėsti dar ilgai nereiks. Net uždarius oro uostą skrydžiai gali būti nukreipti į KUN, kai kurių sostinių pagrindiniai oro uostai yra tokiu atstumu nuo miesto.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Getviko oro uostas aptarnauja 38 mln. keleivių per metus su vienu taku (palyginimui VNO 3 mln.), kad VNO plėsti dar ilgai nereiks. Net uždarius oro uostą skrydžiai gali būti nukreipti į KUN, kai kurių sostinių pagrindiniai oro uostai yra tokiu atstumu nuo miesto.
                    Vienas takas reiškia mažesnį keleivių saugumą.

                    Comment


                      Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                      Faktiškai tokiam mažam kraštui kaip Lietuva pakanka vieno didelio gerai įrengto aerouosto Kaune, Karmėlavoje kur yra ir vietos plėtrai ir aplinkiniams miestams būtų patogiau. Valanda kelio iki Vilniaus iš tikro nieko nereiškia.
                      Iki VNO galima greitai nuvažiuoti tankiai kursuojančiu miesto autobusu, o į Kauną teks važiuoti ilgai ir dar derintis prie autobuso.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                        Faktiškai tokiam mažam kraštui kaip Lietuva pakanka vieno didelio gerai įrengto aerouosto Kaune, Karmėlavoje kur yra ir vietos plėtrai ir aplinkiniams miestams būtų patogiau. Valanda kelio iki Vilniaus iš tikro nieko nereiškia.
                        Nesąmonė - dažnai skraidantiems kelios minutės kelionės iki oro uosto yra vertingas laiko skirtumas. Čia tik kas skraido kartą į metus gali galvot, kad papildoma valanda nieko nereiškia - kitam čia laisvai savaitė darbo laiko per metus susidarytų.
                        kaip?

                        Comment


                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                          Nesąmonė - dažnai skraidantiems kelios minutės kelionės iki oro uosto yra vertingas laiko skirtumas. Čia tik kas skraido kartą į metus gali galvot, kad papildoma valanda nieko nereiškia - kitam čia laisvai savaitė darbo laiko per metus susidarytų.
                          tai kaunieciams ir aplinkiniams miestams labai susitaupytu laiko, jei skraidytu is Kauno

                          Comment


                            Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                            O jau kelias į miestą tai vos ne pro taborą veda. Gėda ir tiek.
                            Prieš kiek laiko ponas paskutinį kartą skridote, kad nežinote apie naują viaduką ir kelią pro IKEA? Neturiu priekaištų.
                            Iššoki ant 1000 gatvės ir atsiveria GV, Vakarinis, Pietinis ir t.t.
                            Paskutinis taisė Arunasx; 2015.09.28, 12:15.
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Prieš kiek laiko ponas paskutinį kartą skridote, kad nežinote apie naują viaduką ir kelią pro IKEA? Neturiu priekaištų.
                              Iššoki ant 1000 gatvės ir atsiveria GV, Vakarinis, Pietinis ir t.t.
                              Ai, skridau seniai, tą naują kelią kažkaip pamiršau. Bet pripažinkim, kad jei ne švedai su savo IKEA, tai dar dabar būtų važinėjama pro taboro pašonę ir baisius Naujininkus. Tai terodo Vilniaus valdžios nerangumą jei privatininkai nespardo šiknos su savo projektais. Geras pavysdys - į IKEA viadukas atsirado žaibu, o pagrindinio visos ES kelio į Baltarusiją sankryžoje su Liepkalnio gatve viadukas niekaip neatsiranda ir ten kasdien didžiausi kamščiai.

                              Comment


                                Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                Ai, skridau seniai, tą naują kelią kažkaip pamiršau. Bet pripažinkim, kad jei ne švedai su savo IKEA, tai dar dabar būtų važinėjama pro taboro pašonę ir baisius Naujininkus. Tai terodo Vilniaus valdžios nerangumą jei privatininkai nespardo šiknos su savo projektais. Geras pavysdys - į IKEA viadukas atsirado žaibu, o pagrindinio visos ES kelio į Baltarusiją sankryžoje su Liepkalnio gatve viadukas niekaip neatsiranda ir ten kasdien didžiausi kamščiai.
                                Tai tik įrodo, kad NĖRA pinigų visiems projektams. Ir labai protingai pasielgta, kad sugebėjo įrengti viaduką tada, kai buvo aiškus ekonominis interesas.
                                O kelias į Baltarusiją nėra pagrindinis Vilniaus prioritetas. Pačiam Vilniui jis mažiausiai reikalingas.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Tai tik įrodo, kad NĖRA pinigų visiems projektams. Ir labai protingai pasielgta, kad sugebėjo įrengti viaduką tada, kai buvo aiškus ekonominis interesas.
                                  O kelias į Baltarusiją nėra pagrindinis Vilniaus prioritetas. Pačiam Vilniui jis mažiausiai reikalingas.
                                  Viena pagrindinių Vilniaus sankryžų nėra prioritetas? Krautuvė kaip tik pati galėjo sau viaduką pasistatyti, kaip pvz. Akropolis pasistatė.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Tai tik įrodo, kad NĖRA pinigų visiems projektams. Ir labai protingai pasielgta, kad sugebėjo įrengti viaduką tada, kai buvo aiškus ekonominis interesas.
                                    O kelias į Baltarusiją nėra pagrindinis Vilniaus prioritetas. Pačiam Vilniui jis mažiausiai reikalingas.
                                    Kurgi ne. Vilniui mažiausiai reikalingas? Ne vilniečiai ten stovi kamščiuose? Zuokulai žymiai svarbiau buvo padaryti niekam nereikalingą nuovažą palei Taurakalnį. Tris viadukus galima buvo pastatyti.

                                    Comment


                                      "Kelias į Baltarusiją" kaip nėra visiškai nesvarbus turint omeny kiek pinigų čia palieka kaimynai. Bet čia diskusija apie VNO.

                                      Comment


                                        Šiaip tai aš mąstau ... na geria, takas bus uždarytas kitiems metams... O bus tobulinamas terminalas ta proga ? Keleivių tai nebus?

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Šiaip tai aš mąstau ... na geria, takas bus uždarytas kitiems metams... O bus tobulinamas terminalas ta proga ? Keleivių tai nebus?
                                          Del to ir lipa per spauda VNO atstovai, kad problema iskelti i virsu, nes terminalas, greiciausiai per 3-4m. pasieks savo absoliutu maksimuma. Esamu krypciu augimas, kelios naujos kryptis, gal Ryanair bazes ikurimas? Ir bus priarteta prie 3,5-4 mln?
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X