Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Robitt Rodyti pranešimą
    Arba Vilniuje padaryti tako rekonstrukciją jį prailginus iki normalių 4000 m. Kad galėtų tūpti ir kilti bet kokio tipo laineriai.
    Manau nereikia svaigti tautinio kosmodromo statybų vizija. Tą beveik atitinka noras turėti galimybę leistis A380 ir pan.
    New Vasiuki vizija
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Manau nereikia svaigti tautinio kosmodromo statybų vizija. Tą beveik atitinka noras turėti galimybę leistis A380 ir pan.
      New Vasiuki vizija
      Kauno oro uoste laisvai jau leidžiasi Boeing 747. Ko neįmanoma padaryti kol kas Vilniaus oro uoste. Aš sakau, Vilniaus oro uostui reikia ilginti takus. Ir šiaip būtų galima daryt (plėsti) oro uosto darbą dar labiau priimant ir didesnius lainerius. Juk tai pelnas. Aptarnavimo mokesčiai ir kita. Pvz sakyčiau tokį: taip, aš iš žemaitijos, man artimiausias oro uostas - Palanga. bet palangos oro uostas nedidelis jis, ir neturi daug skrydžių. O tada jau mums Žemaičiams tenka rinktis arba Kaunas, arba Ryga.

      Comment


        Aš beveik pritarčiau, jog jeigu jau palikti vieną oro uostą, tai turbūt kad Kauno. Vilniuje oro uostas yra probleminėje vietoje, nėra daug vietos plėtimuisi. Kaune, kaip suprantu, situacija visiškai priešinga.

        Bet yra vienas bet. Turi būti nutiestas greitasis susisiekimo būdas tarp Vilniaus ir Kauno (oro uosto). Taip, valanda kelio nėra daug, bet kur kas didesniuose miestuose. Pavyzdžiui užtikrinus 30 min. trukmę nuo Vilniaus stoties iki Kauno oro uosto - tai jau būtų užtektina.

        Comment


          Parašė Robitt Rodyti pranešimą
          Na nesenai skaičiau straipsnį delfyje, kad Lietuvos aerouostų vadovas pasisakė kad Lietuvai paktų ir vieno oro uosto. Na atsižvelgiant į žmonių srautus. Bet aš kai peržiūrėjau apie pagrindinius oro uostus Lietuvos informaciją tai sustojau su mintimi: O kuris gi jau tas geriausias? Tipo Vilnius? Na taip Vilnius sostinė. Bet prašosi rekonstrukcijos. Vien kilimo/tūpimo takas prašosi rekonstrukcijos t.y. paiilginti jį reikia. Kauno Karmėlavos oro uoste takas 3250m. Na būtų kaip ir pakankamas. Be to Kaunas vidurį Lietuvos. Bet Vilnius sostinė. Taigi, jei mažintų oro uostų skaičių (Šiaulių oro uosto neskaitau, bet Šiauliuose Zokniu oro uosto takas pats ilgiausias Lietuvoje, tačiau jau naudojamas ne civiliniams tikslams), tai reikėtų manau rinktis tarp Vilniaus ir Kauno. Arba Vilniuje padaryti tako rekonstrukciją jį prailginus iki normalių 4000 m. Kad galėtų tūpti ir kilti bet kokio tipo laineriai.
          Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo takas bus rekonstruojamas 2017 m. vasarą dėl ko bus uždaromas oro uostas visam mėnesiui. Ilginti tako niekas neplanuoja nes tam nėra ir netolimoje ateityje nebus visiškai jokio reikalo.

          Comment


            Verslo planas pirmiausia turi būti, o tako ne kilometrų skaičiavimas. Ar įmanoma sukurti didelius keleivių srautus, kad tokie lėktuvai būtų reikalingi???
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
              Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo takas bus rekonstruojamas 2017 m. vasarą dėl ko bus uždaromas oro uostas visam mėnesiui. Ilginti tako niekas neplanuoja nes tam nėra ir netolimoje ateityje nebus visiškai jokio reikalo.
              O tu čia klysti. jei tako neilginsi didesni laineriai negalės net tarpiniam nusileidimui nusileisti. Ir skris jie pvz į Kauną, arba į Rygą. Va tau ir verslas VTOU nueina velniop. Taigi nereikia sakyti kad oro uosto tako ilgis, jo dangos kietumas, ir kiti kriterijai įtakos neturi. Vilniuje problema tame kad pasižiūrėjus į žemėlapį ir palyginus Karmėlavos apylinkes, bei laisvą plotą su Vilniaus oro uostu, karmėlavoje daugiau laisvos žemės oro uostui plėsti nei kad Vilniuje. Tačiau neatmetu aš irgi galimybės, kad ir Vilniaus oro uostą galima praplėsti. ir dar, pvz pasakysiu tau: Jei uždarys sakykim Kauno ir Palangos oro uostus, visi skrydžiai kurie vykdomi eis per Vilnių. Taigi pagalvok koks lėktuvų srautas bus... O tu sakai tako ilgis neįtakoja to... iš dalies įtakoja.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Aš beveik pritarčiau, jog jeigu jau palikti vieną oro uostą, tai turbūt kad Kauno. Vilniuje oro uostas yra probleminėje vietoje, nėra daug vietos plėtimuisi. Kaune, kaip suprantu, situacija visiškai priešinga.

                Bet yra vienas bet. Turi būti nutiestas greitasis susisiekimo būdas tarp Vilniaus ir Kauno (oro uosto). Taip, valanda kelio nėra daug, bet kur kas didesniuose miestuose. Pavyzdžiui užtikrinus 30 min. trukmę nuo Vilniaus stoties iki Kauno oro uosto - tai jau būtų užtektina.
                Pritariu tau. Greitesni susisiekimą tikrai reiktų padaryt jei taip nutiktų kad Kaunas paliktų centrinis Lietuvos oro uostas.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Bet yra vienas bet. Turi būti nutiestas greitasis susisiekimo būdas tarp Vilniaus ir Kauno (oro uosto). Taip, valanda kelio nėra daug, bet kur kas didesniuose miestuose. Pavyzdžiui užtikrinus 30 min. trukmę nuo Vilniaus stoties iki Kauno oro uosto - tai jau būtų užtektina.
                  Nuo Vilniaus stoties iki Karmėlavos tiesia linija yra 85km, reiškia Vvid. turi būti 170km/h (t.y. maksimalus ~200km/h). Kiek tai kainuotų, kiek laiko statytų? Kiek kainuotų bilietas?
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Nuo Vilniaus stoties iki Karmėlavos tiesia linija yra 85km, reiškia Vvid. turi būti 170km/h (t.y. maksimalus ~200km/h). Kiek tai kainuotų, kiek laiko statytų? Kiek kainuotų bilietas?
                    Ko gero pigiau negu toliau išlaikyti ir lygiagrečiai plėsti 3 oro uostus Lietuvoje

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Ko gero pigiau negu toliau išlaikyti ir lygiagrečiai plėsti 3 oro uostus Lietuvoje
                      Tai kitos išeities ir neturime. Na šiaip 3 oro uostai kaip mums prabanga, lyginant su Latvijos Rygos oro uostu, kai jie vieną teturi bet labai gerai išvystytą. O mes turim tris ir visi su menkais trūkumais.

                      Comment


                        Vilniaus oro uoste pirma karta istorijoje per vienus metus aptarnautas 3-milijoninis keleivis. Su kuo visus ir sveikinu.
                        Kai bus aptarnautas 10 milijoninis tada galesim pakalbeti apie pletros galimybes, bet cia bus dar labai labai negreit. Tad siulyciau cia bergzdziai klaviatura maikancius nusileisti ant zemes is aukstu padebesiu ir geriau padiskutuoti apie galima oro uostu koncesijos sutarti ir jos reikalinguma bei reiksme oro uostu pletrai.

                        Comment


                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                          Vilniaus oro uoste pirma karta istorijoje per vienus metus aptarnautas 3-milijoninis keleivis. Su kuo visus ir sveikinu.
                          Kai bus aptarnautas 10 milijoninis tada galesim pakalbeti apie pletros galimybes, bet cia bus dar labai labai negreit. Tad siulyciau cia bergzdziai klaviatura maikancius nusileisti ant zemes is aukstu padebesiu ir geriau padiskutuoti apie galima oro uostu koncesijos sutarti ir jos reikalinguma bei reiksme oro uostu pletrai.
                          O vat čia aš jau paprieštarausiu. Neesu koksai aviacijos specas, bet tendencijos tokios, kad VNO yra sparčiausiai augantis oro uostas Baltijos regione, kai Rygos oro uoste keleivių skaičius visdar dreifuoja ties penkiai milijonais nuo pat 2011, Vilniaus uoste nuo 2011 metų keleivių skaičius išaugo arti pusantro milijono, kas yra labai rimta paraiška Rygos uostui. Plėtra yra geriausias repectas kaip tuos skaičius įtvirtinti ir juos didinti ir jeigu mes veltui eilinį kartą maigysim klavišus pasakodami kokie mes "nevykeliai" ir kam iš vis čia ką daryti, tai ir liksim durniaus vietoje, kai tiek Ryga tiek Talinas susitvarkys ir bus patrauklesni oro susisiekimo bendrovėms.
                          Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                          Comment


                            Parašė Robitt Rodyti pranešimą
                            Tai kitos išeities ir neturime. Na šiaip 3 oro uostai kaip mums prabanga, lyginant su Latvijos Rygos oro uostu, kai jie vieną teturi bet labai gerai išvystytą. O mes turim tris ir visi su menkais trūkumais.
                            Lietuvoje gyventojų yra daugiau ir šalis yra nors ir truputi, bet didesnė.
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
                              O vat čia aš jau paprieštarausiu. Neesu koksai aviacijos specas, bet tendencijos tokios, kad VNO yra sparčiausiai augantis oro uostas Baltijos regione, kai Rygos oro uoste keleivių skaičius visdar dreifuoja ties penkiai milijonais nuo pat 2011, Vilniaus uoste nuo 2011 metų keleivių skaičius išaugo arti pusantro milijono, kas yra labai rimta paraiška Rygos uostui. Plėtra yra geriausias repectas kaip tuos skaičius įtvirtinti ir juos didinti ir jeigu mes veltui eilinį kartą maigysim klavišus pasakodami kokie mes "nevykeliai" ir kam iš vis čia ką daryti, tai ir liksim durniaus vietoje, kai tiek Ryga tiek Talinas susitvarkys ir bus patrauklesni oro susisiekimo bendrovėms.
                              Kam konkreciai tamsta priestarauji?

                              Comment


                                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                Kam konkreciai tamsta priestarauji?
                                Kai bus aptarnautas 10 milijoninis tada galesim pakalbeti apie pletros galimybes, bet cia bus dar labai labai negreit.
                                Tam, kad nereikia 10 milijonų keleivių, kad svarstyti plėtros galimybes.
                                Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                                Comment


                                  Chi chi, prieš kiek laiko šiame forume rėkavau, ar mes ne per brangiai gyvename, turėdami 3 oro uostus, gal prieš metus ar 2? O oro uostų valdžia atsibudo tik dabar. Gražu

                                  Comment


                                    Parašė Robitt Rodyti pranešimą
                                    O tu čia klysti. jei tako neilginsi didesni laineriai negalės net tarpiniam nusileidimui nusileisti. Ir skris jie pvz į Kauną, arba į Rygą. Va tau ir verslas VTOU nueina velniop. Taigi nereikia sakyti kad oro uosto tako ilgis, jo dangos kietumas, ir kiti kriterijai įtakos neturi.
                                    Prieš bet ką darant visada reikia paskaičiuoti investicijų atsiperkamumą. Investuoti dešimtis milijonų ir ilginti taką vien tam, kad pas tave porą kartų per metus kažkas emergency landing padarytų yra absoliuti beprotybė. Niekas, pabrėžiu žodį NIEKAS, nepradės vykdytį transatlantinių skrydžių iš Vilniaus, jei oro uostas nuspręstų pailginti taką.

                                    Galiausiai, net ne tako ilgis dažniausiai yra problema su kuria susiduria oro uostai norėdami priimti minėtą A380. Tam turi būti pritaikyta visa likusi infrastruktūra. Riedėjimo takai, peronai, terminalai ir t.t.

                                    Parašė Robitt Rodyti pranešimą
                                    ir dar, pvz pasakysiu tau: Jei uždarys sakykim Kauno ir Palangos oro uostus, visi skrydžiai kurie vykdomi eis per Vilnių. Taigi pagalvok koks lėktuvų srautas bus... O tu sakai tako ilgis neįtakoja to... iš dalies įtakoja.
                                    Vienas juokas VNO takui būtų visus tuos skrydžius aptarnauti, ne čia oro uosto pralaidumo riba yra, terminalas ir jo pralaidumas yra ribojantis faktorius.

                                    Tarkim Londono Gatwick aptarnauja 7-is kartus daugiau skrydžių ir 12 kartų daugiau keleivių nei Vilnius, turėdamas vos vieną kilimo-tūpimo taką.

                                    Nepaisant visko, Vilniaus oro uostas, būdamas toks koks yra dabar, nesunkiai galėtų perimti visus Kauno ir Palangos skrydžius jau dabar, be jokių didelių investicijų ir terminalo plėtros. Reikėtų tik šiek tiek reorganizuoti darbą terminale ir oro uostas nesunkiai galėtų pats sau vienas aptarnauti visus į Lietuvą oru atvykstančius ir iš jos išvykstančius keleivius.

                                    Jei įdomu, Vilniaus oro uostas dabar aptarnauja apie 79% visų į Lietuvą atvykstančių ir iš jos išvykstančių keleivių. Kaunas apie 17,5% ir Palanga apie 3,5%.

                                    P.S. Nesakau, kad nereikia galvoti apie plėtrą. Reikia iš anksto ruoštis ir planuoti, o ne laukti kol bus susidurimama su problemomis ir tik tada imti kažką daryti, kaip bebūtų, galvoti reikia apie terminalo pėtrą, o ne tako ilginimą.
                                    Paskutinis taisė pauliaK; 2015.12.12, 19:07.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Nuo Vilniaus stoties iki Karmėlavos tiesia linija yra 85km, reiškia Vvid. turi būti 170km/h (t.y. maksimalus ~200km/h). Kiek tai kainuotų, kiek laiko statytų? Kiek kainuotų bilietas?
                                      Tai galėtų būti pirmas etapas greitojo traukinio iki pat Klaipėdos. Reikia naujų traukinių ir naujų bėgių ir atsiras daugiau keleivių. Dabar tik klausimas, kiek kainuos bilietas? Statys tikriausiai labai ilgai, o Lietuvos ekonomika kaip ir auganti, gal spėsime atlyginimais pasivyti tas kainas.
                                      Paskutinis taisė andyour; 2015.12.12, 19:30.

                                      Comment


                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                        Tai galėtų būti pirmas etapas greitojo traukinio iki pat Klaipėdos. Reikia naujų traukinių ir naujų bėgių ir atsiras daugiau keleivių. Dabar tik klausimas, kiek kainuos bilietas? Statys tikriausiai labai ilgai, o Lietuvos ekonomika kaip ir auganti, gal spėsime atlyginimais pasivyti tas kainas.
                                        Kol statys, kainos išaugs dar labiau. Taip kad nereikia svaigti apie greitaeigį geležinkelį Lietuvoje. Nėra čia tiek potencialių keleivių.
                                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                        Comment


                                          /\ Tarp Kauno ir Vilniaus jų kažkiek yra ir gali dar daugiau atsirasti. Dabar visi įpratę važiuoti autobusais ir vengia traukinių. Įdomu, kiek yra viso keleivių tarp Kauno ir Vilniaus sudėjus autobusų ir traukinių keleivius. Spėju, dar kažkiek iš automobilių persėstų į greitą, modernų traukinį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X