Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar „Qatar Airways“ avialinijos skraidys į Vilnių?

    Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33353032

    Comment


      VNO tvarkaraštis Žiemai. Gal kas trumpai apibendrins pagrindinius pasikeitimus?

      Comment


        Nuo birželio 2 d. Germania Flug skraidys Ciurichas - Vilnius. Iš vienos pusės džiugu dėl šių dienų naujienų iš Lietuvos oro uostų, bet iš kitos, manau, šiame maršrute visi žymiai labiau norėtų išvyst Swiss su savo didele jungimų pasiūla.

        Comment


          Bankrutavusios Estijos oro linijų bendrovės Estonian Air skrydžius į Vilnių perima nauja valstybės remiamia oro linijų bendrovė Nordic Aviation Group.

          The fully state-owned Nordic Aviation Group, in cooperation with five European flight operators, starts serving passengers on eight different routes - Amsterdam, Brussels, Copenhagen, Stockholm, Oslo, Kiev, Trondheim and Vilnius - from November 8. The first flight operated by Nordic Aviation will depart to Amsterdam at 06:50 on Sunday morning.
          Plačiau: Nordic Aviation Group takes over Estonian Air routes
          Paskutinis taisė Silber418; 2015.11.08, 06:29.

          Comment


            Talino avialinijos galėjo pavadinti

            Jie nori, kad Nordic jiems padėtų gauti Šiaurės šalis vardą.

            Comment


              Nuo kitų metų vasaros pradžios – skrydžiai tarp Vilniaus ir Ciuricho

              Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33353238

              Comment


                Estijos feniksas net reiso numerius panašius pasirinko

                http://www.vno.lt/s/docs/sezoninis_s...ziema_2015.pdf

                Comment


                  Kada iš Vilniaus galėsime tiesiogiai skristi į Niujorką?
                  http://www.15min.lt/verslas/naujiena...rka-667-542945

                  Comment


                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                    Kada iš Vilniaus galėsime tiesiogiai skristi į Niujorką?
                    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...rka-667-542945
                    Privatizuos oro uostus ir turėsim dar vieną Klaipėdos uostą be keleivinių reisų.

                    "Pasak jo, koncesija yra vienas iš būdų, kaip tai būtų galima pasiekti. Operatorius ateitų su tarptautine patirtimi ir leistų oro uostui paslaugų įmone virsti greitai. Tam reikia įstatymų pakeitimų."
                    Be to, be nacionalinių avialinijų neįsivaizduoju kaip galima turėti reisą į JAV ar pan. (Kanada, Japonija). Nesvarbu kas vykdo transatlantinį reisą, bet keleivius jam "suveža" būtent nacionalinis oro vežėjas.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Be to, be nacionalinių avialinijų neįsivaizduoju kaip galima turėti reisą į JAV ar pan. (Kanada, Japonija). Nesvarbu kas vykdo transatlantinį reisą, bet keleivius jam "suveža" būtent nacionalinis oro vežėjas.
                      Nebūtinai. Iš Rygos į NYC skraido Uzbekistano avialinijos.
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        Tolimiems skrydžiams tikrai nereikia nacionalinio vežėjo. Bet visa šitos diskusijos esmė yra konkurencingumas, o ne skrydžiai į NY.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Bus didinamas Lietuvos oro transporto sistemos konkurencingumas

                          http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33353737

                          Comment


                            Parašė spirit Rodyti pranešimą
                            Nebūtinai. Iš Rygos į NYC skraido Uzbekistano avialinijos.
                            Įsiskaitykite į mano žinutę. Nacionalinės reikalingos "privežimui" regiono maršrutais.

                            O transatlantinį tegu vykdo tie, kas iš to pinigus uždirba (kitoks lėktuvų parkas ir verslo specifika, reguliavimai ir pan.).

                            Comment


                              Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                              Bus didinamas Lietuvos oro transporto sistemos konkurencingumas

                              http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33353737
                              Prarasim visus oro uostus ir tiek liks kaip ir mūsų, bet nieko negalėsime daryti. Jeigu įsigys tas teises, kas turi suinteresuotumą Rygoje, tai ir toliau ekspresais į Rygą važinėsime. Nes bus palikta ant merdėjimo kaip keleiviai ir Klaipėdos jūrų uostas (mūsų tautiečiai žino 5 jūrų uostus- Gdanskas, Ryga, Venstspilis, Talinas ir Paldiskis)

                              Comment


                                Politikai mėgsta skambius lozungus. Ar konkurencingumas didės, priklausys nuo būsimojo valdytojo.
                                Savaime toks valdymas nėra blogai, efektyvumą tikrai turėtų pakelti, žinant mūsų sustabarėjusiais struktūras.
                                Įdomiausia, kaip bus suderinamos gana skirtingų trijų oro uostų vystymo kryptys.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Politikai mėgsta skambius lozungus. Ar konkurencingumas didės, priklausys nuo būsimojo valdytojo.
                                  Savaime toks valdymas nėra blogai, efektyvumą tikrai turėtų pakelti, žinant mūsų sustabarėjusiais struktūras.
                                  Įdomiausia, kaip bus suderinamos gana skirtingų trijų oro uostų vystymo kryptys.
                                  Tai ir prasidės finansiniai žaidimai. Eksploatuotojui rūpės kuo didesnis pelnas. Ne apyvarta, ne keleiviai, ne krypčių kiekis, ne laikai. Valstybė gali užsiimti šiais žaidimais, nes yra suinteresuota.

                                  Vilniuje nuleis kainas - subėgs visi, tuomet po truputį didins. Gyvens iš keleivių apyvartos ir greta sukurtų verslų (kuriems reikės brangių patalpų). Kaune užkels kainas, atsilaisvins oro uostas, sukurs remonto infrastruktūrą - gyvens iš nuomos. Dar pasiims kokią paramą "Infrastruktūros kūrimas darbo vietoms steigti". Palanga sukels kainas, dings skrydžiai. Tuomet privers susimokėti Klaipėdos, Klaipėdos r., Neringos, Kretingos ir Palangos savivaldybes už skrydžius per "viešinimus". Atsiras keli skrydžiai. Bet Palanga balansuos šalia Vilniaus ir Kauno kaip koks balastas. Bet gal toks ir tikslas

                                  Comment


                                    Valstybė gali numatyti tam tikras sąlygas, kurių būtų privaloma laikytis perimus valdymą. Ne tik gali, bet ir privalo.
                                    O kaip bus paruoštas projektas ir kokiomis sąlygomis perduoti oro uostai, nuo to priklausys ir visa veikla.

                                    Bet čia jau valdininkų kompetencija, vienintelis dalykas- tikiuosi, kad su tuo dalyku dirbs kompetetingi asmenys ir numatys ne tik variantą a ir b, bet ir c.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Valstybė gali numatyti tam tikras sąlygas, kurių būtų privaloma laikytis perimus valdymą. Ne tik gali, bet ir privalo.
                                      O kaip bus paruoštas projektas ir kokiomis sąlygomis perduoti oro uostai, nuo to priklausys ir visa veikla.

                                      Bet čia jau valdininkų kompetencija, vienintelis dalykas- tikiuosi, kad su tuo dalyku dirbs kompetetingi asmenys ir numatys ne tik variantą a ir b, bet ir c.
                                      Jau turime "sėkmingų " pavyzdžių kaip buvo privatizuotos LAL.
                                      Koncesijų patirties Lietuvoje mažka. Energetikoje nesigavo labai gerai. "Vilniaus energija" veikė panašiai kaip kolega nupiešė - modernizuotas valdymas, bet maksimalus pelnas vartotojų sąskaita.

                                      Comment


                                        Kaip Vilniaus oro uostui tapti tarptautinių krovinių gabenimo centru?

                                        http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33363231

                                        Comment


                                          Na nesenai skaičiau straipsnį delfyje, kad Lietuvos aerouostų vadovas pasisakė kad Lietuvai paktų ir vieno oro uosto. Na atsižvelgiant į žmonių srautus. Bet aš kai peržiūrėjau apie pagrindinius oro uostus Lietuvos informaciją tai sustojau su mintimi: O kuris gi jau tas geriausias? Tipo Vilnius? Na taip Vilnius sostinė. Bet prašosi rekonstrukcijos. Vien kilimo/tūpimo takas prašosi rekonstrukcijos t.y. paiilginti jį reikia. Kauno Karmėlavos oro uoste takas 3250m. Na būtų kaip ir pakankamas. Be to Kaunas vidurį Lietuvos. Bet Vilnius sostinė. Taigi, jei mažintų oro uostų skaičių (Šiaulių oro uosto neskaitau, bet Šiauliuose Zokniu oro uosto takas pats ilgiausias Lietuvoje, tačiau jau naudojamas ne civiliniams tikslams), tai reikėtų manau rinktis tarp Vilniaus ir Kauno. Arba Vilniuje padaryti tako rekonstrukciją jį prailginus iki normalių 4000 m. Kad galėtų tūpti ir kilti bet kokio tipo laineriai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X