Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Buvę vadovai padarė didelę klaidą, prikvietę Wizzair į Vilnių ir užvirę visą šią košę. Nebūtų jų Vilniuje, nebūtų ir Ryanair užsinorėję ar "užsinorėję" ten.
    Tipo pakvietė Wizzair, tai dėl to Kaunas nukentėjo? Manau Vilnius pirmiausia apie save galvoja, o ne apie kitus Lt miestus ar Lietuvą apskritai.
    ir baikime tas nesąmones su "užsinorėjo". Išdiskutuota jau.

    Comment


      Parašė D.P Rodyti pranešimą
      Tipo pakvietė Wizzair, tai dėl to Kaunas nukentėjo? Manau Vilnius pirmiausia apie save galvoja, o ne apie kitus Lt miestus ar Lietuvą apskritai.
      ir baikime tas nesąmones su "užsinorėjo". Išdiskutuota jau.
      Klaida buvo padaryta su VNO mokesčių sumažinimu. Nors savaime Wizzair Kaunui niekaip nepakenkė, tačiau sumažinti mokesčiai suviliojo ir Ryanair, nuo kurių kad ir dalinio persikėlimo Kaunas nukentėjo nemažai, pasikalbėk su viešbučių, restoranų savininkais. Beje, vien nuo žinios, kad gali nelikti LCC Vilniuje jau kai kurie Vilniaus verslininkai deda į kelnes. Kad Vilnius rūpinasi tik savimi, tai jau senai aišku. Apie "užsinorėjo" - SM įtaka šiuo klausimu jau seniai aiški.

      Comment


        Parašė Linas Rodyti pranešimą
        Klaida buvo padaryta su VNO mokesčių sumažinimu. Nors savaime Wizzair Kaunui niekaip nepakenkė, tačiau sumažinti mokesčiai suviliojo ir Ryanair, nuo kurių kad ir dalinio persikėlimo Kaunas nukentėjo nemažai, pasikalbėk su viešbučių, restoranų savininkais. Beje, vien nuo žinios, kad gali nelikti LCC Vilniuje jau kai kurie Vilniaus verslininkai deda į kelnes. Kad Vilnius rūpinasi tik savimi, tai jau senai aišku. Apie "užsinorėjo" - SM įtaka šiuo klausimu jau seniai aiški.
        Tai ne klaida. TVOU turėjo didžiausius mokesčius, o tam, kad būtume konkurencingi, reikia mokesčius mažinti. Tas ir įvyko. Paprasta. SD tieisog lenda į subinę. Eilinisyk daro neįvertinę situacijos. be jokios strategijos, mechaniškai.
        Kaunui irgi reikia pačiam rūpintis. Geriausias to pavyzdys - Vroclavas Lenkijoje, kuris be praktiškai centrinės valdžios palaikymo, sugebėjo tapti vienu turtingiausiu ir pažangiausiu PL miestu.

        Comment


          Parašė D.P Rodyti pranešimą
          Pritariu. Konkurencija vyksta tarp Rygos ir Talino, o dabar reikėtų rimtai vertinti ir Minsko ambicijas.
          Būčiau kritiškas dėl Minsko oro uosto ambicijų, kadangi net kelis kartus teko betarpiškai susitikti su vadovybe.

          Dėl Rygos. 90-aisiais Vilnius lenkė juos, ypač po Latavia bankroto, nors ir nestipriai. Būtų mažiau rietenų Lietuvoje, airBaltic nė neatsirastų arba būtų seniai bankrutavusi.

          Comment


            Parašė D.P Rodyti pranešimą
            Tai ne klaida. TVOU turėjo didžiausius mokesčius, o tam, kad būtume konkurencingi, reikia mokesčius mažinti. Tas ir įvyko. Paprasta. SD tieisog lenda į subinę. Eilinisyk daro neįvertinę situacijos. be jokios strategijos, mechaniškai.
            Kaunui irgi reikia pačiam rūpintis. Geriausias to pavyzdys - Vroclavas Lenkijoje, kuris be praktiškai centrinės valdžios palaikymo, sugebėjo tapti vienu turtingiausiu ir pažangiausiu PL miestu.
            Ačiū už patarimus. Jie skamba panašiai, kaip apvogtam žmogui patart įsigyt naujus daiktus vietoj pavogtų. Lenkija nevykdo agresyvios centralizacinės politikos, tad Vroclavas gal ir galėjo tokiu tapti, kai jam nebuvo kaišiojami pagaliai. Šviežas pavyzdys - padėjo Panevėžiui įsirengti nors vieną padorų viešbutį - ir į šaltąją už tai. Vilniuje turbūt to nebūtų niekas pastebėję.

            Comment


              Parašė Linas Rodyti pranešimą
              ...vien nuo žinios, kad gali nelikti LCC Vilniuje jau kai kurie Vilniaus verslininkai deda į kelnes.
              Žinia buvo, kad dėl tokių neracionalių veiksmų LCC gali apskritai nelikti Lietuvoje, nes Kaunas kaip kitas variantas jų netenkina. Man giliai nusišvilpt iš kokio oro uosto skrist - ar Kaunas ar Vilnius tas pats Š. Pigūs skrydžiai Vilniuje ar Kaune, netgi įskaičiavus traukinį ar autobusą, paprastam judėjimui po Europą vistiek geriau už kokį SASą su nesveikom kainom. Tiesiog susitvarkykit su savo nepilnavertiškumo kompleksais kauniečiai vieną sykį ir pažiūrėkit realiai į situaciją.

              Comment


                Dėl Wizzair man nei šilta, nei šalta, o Ryanair tikrai sugrįš į Kauną.

                Comment


                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                  Dėl Wizzair man nei šilta, nei šalta, o Ryanair tikrai sugrįš į Kauną.
                  Pasakei ir šventa. Man prašyčiau KUN-SXF sugrąžint

                  Comment


                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                    Dėl Wizzair man nei šilta, nei šalta, o Ryanair tikrai sugrįš į Kauną.
                    Tai ir šaunu. Bet nereikia to siekti nustatant VNO (ar bet kur kitur) dirbtinai per aukštus tarifus ir žlugdant tuos oro uostus, bloginant keleiviams salygas bei juos prarandant užsienio oro uostams. Gal ir Šiauliai sugalvos, kad jie turistų norėtų, todėl visi turi skraidyti per Zoknius, todėl tiek Vilnius, tiek Kaunas, tiek Palanga turi pakelti tarifus, kad su jais nekonkuruotų.

                    Atvirkščiai, jei Lietuvos oro uostai pešis gerindami salygas, bei mažindami tarifus efektyvumo didinimo sąskaita tai jie dar be to ir tapę patrauklesniais už aplinkinių valstybių oro uostus prisivilios keleivius iš jų tuo pagerindami visos Lietuvos padėtį.

                    Aišku lengviausia yra rėkti ir reikalauti, kad konkurentas nusileistų.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                      Ačiū už patarimus. Jie skamba panašiai, kaip apvogtam žmogui patart įsigyt naujus daiktus vietoj pavogtų. Lenkija nevykdo agresyvios centralizacinės politikos, tad Vroclavas gal ir galėjo tokiu tapti, kai jam nebuvo kaišiojami pagaliai. Šviežas pavyzdys - padėjo Panevėžiui įsirengti nors vieną padorų viešbutį - ir į šaltąją už tai. Vilniuje turbūt to nebūtų niekas pastebėję.
                      Pagalius kaišioja ir ten... Pvz. Varšuva jau daug metų 'kaišioja pagalius' į ratus Lodzei. Lodzė panašaus dydžio kaip Ryga, o oro uostas 2x mažesnis nei Kauno. Laimei Vroclavas pernelyg toli nuo Varšuvos, Varšuvos 'pagaliai' taip toli nesiekia.

                      Comment


                        Dėl tos konkurencijos su Ryga, ten reikia žiūrėti koks procentas keleivių srauto yra tranzitinis srautas. Tai jei žiurėsim tik į tiesioginį srautą, nemanau, kad tie skirtumai tarp VNO ir RIX yra labai dideli. Čia reikia turėti galvoje, kad RIX yra Airbaltic'o tranzitinis hub'as.

                        Comment


                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                          Utopija.
                          Užtektų Airbaltic bankroto kad tai taptų realybe. Beja Vilnius jau dabar lenkia Rygą keleivių skaičiumi pradedančių kelionę vietoje. Rygos dvigubi skaičiai sąlygoti tranzito. Pažiūrėsim kiek Latvijos mokesčių mokėtojai ištvers subsidijuodami naudos beveik neduodantį užsieniečių tranzitą per Rygą.

                          Comment


                            Na supraskit pagaliau, kad Lietuvai yra per daug trys oro uostai ir viskas, kas vyksta tėra paklodės tampymas nuo vieno ant kito.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Na supraskit pagaliau, kad Lietuvai yra per daug trys oro uostai ir viskas, kas vyksta tėra paklodės tampymas nuo vieno ant kito.
                              Tai sujungiam visus. Vilniuj bus terminalas A, Kaune - terminalas B, Palangoj - terminalas C. Paleisim šatlobusą keleiviams kurie su persėdimu skrenda ir ilgalaikį parkingą dar kur nors palei Šiaulius pastatysim kad iki visų terminalų nuo jo panašus atstumas būtų.
                              Got sun in my face, sleeping rough on the road

                              Comment


                                Ale tas abžoriškumas - esame pasaulio bamba, viską galime, viskam pajėgūs, skris čia milijonai užsieniečių... Mes patys skraidysime po visą pasaulį... Deja, būkime realistai - tokios prabangos kaip trys tarptautiniai oro uostai tokiam gyventojų skaičiui jokia Vakarų Europos šalis negali sau leisti. Anksčiau ar vėliau vieną reikės uždaryti.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Na supraskit pagaliau, kad Lietuvai yra per daug trys oro uostai ir viskas, kas vyksta tėra paklodės tampymas nuo vieno ant kito.
                                  Kodėl perdaug? Tik dėl to, kad nesusitupėję jaunuoliai ir valdininkai žaidžia (žodžių) karą Vilnius prieš Kauną?

                                  Pora oro uostų vienas šalia kito yra labai patogu dėl skrydžių nukreipimų. Taip pat tikrai gerai, kad šiokia tokia dalis keleivių tenka Kaunui.

                                  O infrastruktūros kaštai išlaikyti juos visus nėra tokie baisiai dideli. Ir netgi spėju visi sugebėtų dirbti į pliusą jei viskas liktų daugmaž kaip dabar (2012 m. kaip ir labai nedaug iki to trūksta).
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Patogu tai patogu, bet viskas kainuoja. Tai gryna ekonomika. Lietuvai yra per daug didelė prabanga turėti du oro uostus 100 km atstumu kai iš viso 100 km spinduliu aplink abu miestus gyvena apie 1,5 mln. Be to sienos atviros, galima skristi iš Rygos.

                                    Comment


                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                      Kauniečiai turėtų biškelį apraminti savo ambicijas ir pradėti vadovautis rinkos ekonomika, o ne planine ekonomika, kaip socdemai kad mėgsta. Jeigu rinka sako, kad skraidyti iš VNO labiau apsimoka - vadinasi taip ir yra. Bandyti dirbtinai varžyti, kelti kainas ir aiškinti aviakompanijoms iš kur jos turi skraidyti yra apgailėtina.
                                      Visada šiuo klausimu buvau ganėtinai nešališkas, bet šiuo atveju negaliu nepakomentuot. Taip, sutinku su Jumis, kad rinka diktuoja sąlygas ir negali būti jokios planinės ekonomikos. Sutinku, kad turėjo būti mažinami mokesčiai VNO. Jie buvo antri pagal didumą savo laiku Europoj(jei neklystu po Kopenhagos). Nesutinku ir su Linu, kad nereikėjo kviesti Wizzair. Nuo to LIETUVA tik išlosia. Bet va čia ir prasideda įdomybės. Kai kurie aktyviai besireiškiantys teigia, kad Kaunui reikia apraminti ambicijas ir nesivadovauti planine ekonomika. Bet juk SM pirma ir įvedė ją Vilniaus labui. Konkrencijos tarnyba pripažino, kad "Lietuvos" pasiekiamumo programa pažeidė tas deklaruojamas laisvos rinkos sąlygas. Tai nereiškia, kad priviliojo Ryanair. Čia tiko komentaras kai kuriems nariams atsargiau mėtytis pareiškimais. Bet koki atveju arba Kaunas arba Vilnius praras ir tiesos nerasit. Kol kas manau, kad ilgu laikotarpiu Kaunas taps užribiu. Šiuo atveju Vilnius turėtų laimėti kovą vien sostinės statusu. Kad ir kokie buv. KNO vadybiniai sugebėjimai, su šiuo statusu nepakovos. Bet čia mano subjektyvi nuomonė.
                                      Šiaip dar kartą siūlyčiau nesivadovauti Vilnius vs Kaunas pozicija, o pasižiūrėti į kai kuriuos faktus tiek iš vienos tiek iš kitos pusės.
                                      Beje bent jau kol kas nekreipkit dėmesio į Sinkevičiaus kalbas. Iš pasisakymų supratau, kad arba nesigaudo šioje srityje arba visiškai nesusipažinęs su SM.

                                      Comment


                                        O štai ką apie visą šitą istorija turi pasakyti didžiausias Lietuviškų internetų trolis AU

                                        Kaunas, kaip skrydžių kryptis, buvo ir liks pigių gastarbaiterių terminalu į “airius”, Piderboro** sumuštinių pakavimo fabrikus ir “norgę”, kur skutamos silkių pažastys ir už 7000 Lt per mėn. mazgojamos grindys. Dar iš ten skraidys močiutės ir diedukai lankyti savo anūkėlių, mažųjų lietuviukų Čarlzų ir Islamų, gimusių iš abipusės meilės ir supratimo tarp mėlynakių dzūkaičių ir saulėtojo Pakistano, Bangladešo ir Tanzanijos sūnų.
                                        Naudodamasis proga, labai aiškiai informuoju, kad nors tu jį medum aptepk, Kaunas niekada netaps pagrindiniu Lietuvos oro uostu, jokiom aplinkybėm, nebent pusę Vilnių išguldytų maras, kaip XVIII amžiuje, bet net ir maro atveju kosėdami, karščiuodami ir alpdami sostinės gyventojai turės daugiau pinigų bent jau paskutiniam skrydžiui į Veneciją (per Frankfurtą), kad galėtų ten pasilaidoti San Micheles kapinėse.
                                        Daugiau: http://protokolai.com/2013/01/11/nei...aus-oro-uoste/

                                        Comment


                                          Parašė audrius2012 Rodyti pranešimą
                                          Visada šiuo klausimu buvau ganėtinai nešališkas, bet šiuo atveju negaliu nepakomentuot. Taip, sutinku su Jumis, kad rinka diktuoja sąlygas ir negali būti jokios planinės ekonomikos. Sutinku, kad turėjo būti mažinami mokesčiai VNO. Jie buvo antri pagal didumą savo laiku Europoj(jei neklystu po Kopenhagos). Nesutinku ir su Linu, kad nereikėjo kviesti Wizzair. Nuo to LIETUVA tik išlosia. Bet va čia ir prasideda įdomybės. Kai kurie aktyviai besireiškiantys teigia, kad Kaunui reikia apraminti ambicijas ir nesivadovauti planine ekonomika. Bet juk SM pirma ir įvedė ją Vilniaus labui. Konkrencijos tarnyba pripažino, kad "Lietuvos" pasiekiamumo programa pažeidė tas deklaruojamas laisvos rinkos sąlygas. Tai nereiškia, kad priviliojo Ryanair. Čia tiko komentaras kai kuriems nariams atsargiau mėtytis pareiškimais. Bet koki atveju arba Kaunas arba Vilnius praras ir tiesos nerasit. Kol kas manau, kad ilgu laikotarpiu Kaunas taps užribiu. Šiuo atveju Vilnius turėtų laimėti kovą vien sostinės statusu. Kad ir kokie buv. KNO vadybiniai sugebėjimai, su šiuo statusu nepakovos. Bet čia mano subjektyvi nuomonė.
                                          Šiaip dar kartą siūlyčiau nesivadovauti Vilnius vs Kaunas pozicija, o pasižiūrėti į kai kuriuos faktus tiek iš vienos tiek iš kitos pusės.
                                          Beje bent jau kol kas nekreipkit dėmesio į Sinkevičiaus kalbas. Iš pasisakymų supratau, kad arba nesigaudo šioje srityje arba visiškai nesusipažinęs su SM.
                                          Nesu susipažinęs su ta Lietuvos pasiekiamumo programa, tačiau mano manymu, jinai yra per daug sureikšminama. Galbūt ištiesų nebuvo teisinga skirti ten kažkokias lėšas susisiekimui su Vilniumi skatinti, galbūt nebuvo tikslinga skirti lėšas ir visiškai naujo Kauno oro uosto terminalo statyboms, kai buvo galima už trigubai mažesnę sumą rekonstruoti esamą terminalą. Reikėtų žinoti daug informacijos, paskaičiavimų, analizių, kad tiksliai atsakyti į šituos klausimus. Tačiau tai visai nekeičia esmės, kad neva reikia į VNO skraidančioms avialinijoms dirbtinai užkrauti didelius mokesčius, jog nusmukdžius VNO būtų pakeltas KUN lygis. Nusmukdžius VNO, daugiausiai tikriausiai išloštų ne Kaunas, o Ryga ir Lietuva liktų su trimis provincijos lygio oro uostais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X