Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė D.P Rodyti pranešimą
    Ok, nepralenkisme. Tiek jau to. Šią kovą pralaimėjome prieš dešmt metų. Kaip visada - vėluojame. Bet tai reiškia, kad turime būti bent jau antri regione. Jei TVOU auga, reikia ir toliau jo "pajėgumus" didinti, nes konkurentai nesnaudžia.
    Dirbtinai sukelti mokesčius, kad atsirastų status qua ar kad grįžtų oro linijos į Kauną, atrodo ne tik, kad absurdiška. Tai prieštarauja verlso logikai, kur jau tau logikai, tai prieštarauja Lietuvos, kaip patikimos valstybės, jos patikimos teisinės, ekonominės investicinės aplinkos deklaruojamai siekiamybei.
    naujasis SM turėtų dėti pastangas pritraukti alternatyvas į Kauną, o ne eilinisyk perstumdyti pozicijas.
    Pateikite, prašom, alternatyvų pavyzdžių. Gal Jūs žinote daug daugiau nei kiti.

    Comment


      Parašė Linas Rodyti pranešimą
      Pateikite, prašom, alternatyvų pavyzdžių. Gal Jūs žinote daug daugiau nei kiti.
      Pavyzdžiui, pradėti derybas su kitomis oro linijų bendrovėmis, kaip EasyJet, pasiūlyti geras sąlygas Kaune ir t.t. viskas įmanoma, jei dirbi ir galvoji. Apie tokias alternatyvas kalbėjau. Kauno oro uostas prašovė, nes tapo vienų oro linijų uostu (be kita ko, nepatikimu oro linijų). Tam, kad istorija nepasikartotų, reikia plano B ar plano C.
      Airių bazė liko Kaune, skrydžiai ir toliau vykdomi iš Kauno, tik jų sumažėjo.

      Dabar atleido gerą vadovą, pasodins savo klapčiuką, kels mokesčius, o oro linijos išeis ne į Kauną, o apskritai iš Lietuvos, nes matyt nėra kitos valstybės Europoje, kuri taip protingai elgtųsi - super strategija.

      Comment


        Parašė tajus Rodyti pranešimą
        Iš dalies, matyt, ir šitas lemia.

        Bet nesu visai tikras tada kaip paaiškinti, kad Rygoj 2012 metais yra 160% krovinių augimas. Juk Air Baltic reisų nepadaugėjo? Ar tiesiog lėktuvų užpildymas kroviniais tapo daug efektyvesnis?
        Priežastis - NATO tranzitas.

        Comment


          Parašė D.P Rodyti pranešimą
          Pavyzdžiui, pradėti derybas su kitomis oro linijų bendrovėmis, kaip EasyJet, pasiūlyti geras sąlygas Kaune ir t.t. viskas įmanoma, jei dirbi ir galvoji. Apie tokias alternatyvas kalbėjau. Kauno oro uostas prašovė, nes tapo vienų oro linijų uostu (be kita ko, nepatikimu oro linijų). Tam, kad istorija nepasikartotų, reikia plano B ar plano C.
          Airių bazė liko Kaune, skrydžiai ir toliau vykdomi iš Kauno, tik jų sumažėjo.

          Dabar atleido gerą vadovą, pasodins savo klapčiuką, kels mokesčius, o oro linijos išeis ne į Kauną, o apskritai iš Lietuvos, nes matyt nėra kitos valstybės Europoje, kuri taip protingai elgtųsi - super strategija.
          Aš, kaip pats dirbdamas oro bendrovėje, manau, kad čia viskas gana paprasta: Kaunas niekada neprilygs Vilniui savo srautais ir populiarumu. Panašiai kaip Belgijoje Antverpenas nebus Briuseliu, o Olandijoje Eindhovenas nebus Amsterdamu. Todėl varinėti oro linijas į Kauną ir aiškinti, kad Vilnius yra skirtas kažkokioms prestižinėms bendrovėms yra absurdas! Kompanijos žino ką daro, ir priima ekonomiškai pagrįstus sprendimus. Vienintelis kelias 'priversti' kažką skristi iš Kauno - skirti subsidijų. Manau, kad sugrąžinti visus prarastus skrydžius galėtų kainuoti nuo 10M EUR/metus ir daugiau. Klausimas - ar tą verta daryti? Ar negeriau sutvarkyti oro uostus taip, kad jie siūlytų kompanijoms konkurencingą produktą, ir toliau palikti viską laisvai rinkai? Juk per paskutinius ketverius metus pamatėme, kad Lietuvos pasiekiamumas tikrai pagerėjo, nepaisant to, kad Lietuva - maža rinka, o nacionalinio vežėjo nėra. Žinoma, visada bus nišinių dalykų, kur reikia kažkokio valstybės įsikišimo, bet tai turėtų būti išimtys.
          BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

          Comment


            Parašė D.P Rodyti pranešimą
            <..> Dirbtinai sukelti mokesčius, kad atsirastų status qua ar kad grįžtų oro linijos į Kauną, atrodo ne tik, kad absurdiška. Tai prieštarauja verlso logikai, kur jau tau logikai, tai prieštarauja Lietuvos, kaip patikimos valstybės, jos patikimos teisinės, ekonominės investicinės aplinkos deklaruojamai siekiamybei.
            naujasis SM turėtų dėti pastangas pritraukti alternatyvas į Kauną, o ne eilinisyk perstumdyti pozicijas.
            Paradoksas, bet liberalai darė tą patį procesą tik į kitą pusę. Sumažinę mokesčius privertė Ryanair'ą pereiti į Vilnių. Čia irgi tiktų tavo paskutinis sakinys, tik šiek tiek paredaguotas:
            senasis SM turėjo dėti pastangas pritraukti naujas kompanijas į Vilnių, o ne eilinisyk perstumdyti pozicijas.

            Comment


              Parašė Berliner Rodyti pranešimą
              Aš, kaip pats dirbdamas oro bendrovėje, manau, kad čia viskas gana paprasta: Kaunas niekada neprilygs Vilniui savo srautais ir populiarumu. Panašiai kaip Belgijoje Antverpenas nebus Briuseliu, o Olandijoje Eindhovenas nebus Amsterdamu. Todėl varinėti oro linijas į Kauną ir aiškinti, kad Vilnius yra skirtas kažkokioms prestižinėms bendrovėms yra absurdas! Kompanijos žino ką daro, ir priima ekonomiškai pagrįstus sprendimus. Vienintelis kelias 'priversti' kažką skristi iš Kauno - skirti subsidijų. Manau, kad sugrąžinti visus prarastus skrydžius galėtų kainuoti nuo 10M EUR/metus ir daugiau. Klausimas - ar tą verta daryti? Ar negeriau sutvarkyti oro uostus taip, kad jie siūlytų kompanijoms konkurencingą produktą, ir toliau palikti viską laisvai rinkai? Juk per paskutinius ketverius metus pamatėme, kad Lietuvos pasiekiamumas tikrai pagerėjo, nepaisant to, kad Lietuva - maža rinka, o nacionalinio vežėjo nėra. Žinoma, visada bus nišinių dalykų, kur reikia kažkokio valstybės įsikišimo, bet tai turėtų būti išimtys.
              Žiūriu, pigiai parsidavei.

              Comment


                „Aerosvit“ nutraukė skrydžius maršrutu Vilnius–Kijevas

                http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...vas-667-295914

                Comment


                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                  Žiūriu, pigiai parsidavei.
                  O tai negi Berliner neteisus?

                  Šiaip, kartais susidaro įspūdis, kad kai kurie labiau trokšta ne kad Kaune būtų daugiau skrydžių ir keleivių, bet kad jų būtų mažiau Vilniuje. Tai labai sumautas požiūris, imho.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    O tai negi Berliner neteisus?

                    Šiaip, kartais susidaro įspūdis, kad kai kurie labiau trokšta ne kad Kaune būtų daugiau skrydžių ir keleivių, bet kad jų būtų mažiau Vilniuje. Tai labai sumautas požiūris, imho.
                    Kiekvienas nori, kad jam būtų geriau. Kauniečiai nori, kad visi skrydžiai būtų iš Kauno, nes gi užknisa važinėti iki Vilniaus. Aš gyvenu Vilniuje ir nenoriu skraidyti iš Kauno, nes: 6am skrydžiai tampa grynais red-eye, viešuoju transportu žiauriai nepatogu ir lėtai, su mašina variantas, bet ką daryti, skrendant mėnesiui? Žodžiu, kaip bežiūrėsi, nepatogu. Jau nekalbu apie tai, jog nuo lėktuvo nusileidimo VNO iki tol, kol atsirandu namie, praeina 20 min. max, kiek užtruktų leidžiantis KUN? Turbūt 1h30. Iš VNO sugebu vasarą suskraidyt ryte VNO-LTN ir vakare LTN-VNO. Jei dar reikėtų po 1h20 prasėdėt prie barankos, arba tektų du kartus nakvoti Kaune (kas yra laikas ir pinigai), arba su dievais kalbėtis ne vakare (po tokios dienos vistiek kalbiesi), o dar dieną Londone. Su kitais maršrutais tas pats - commutinimas, as such, nebebūtų įmanomas.

                    Aš lygiai taip pat suprantu kaune gyvenančius, kurie nori, jog skristų lėktuvai iš KUN. Aš irgi jų vietoje sakyčiau taip, dar irgi pasidrabstyčiau šūdais kokie visi debilai, parsidavę, ir panašiai. Žodžių apibūdinti oponentą pasisemčiau iš Užkalnio ir Lėtai, tfu, Greitai. Todėl čia aš jus suprantu, ir tikiuosi suprantate mane.

                    Lygiai dėl to nepasakokite apie skraidančius iš visos Lietuvos, nes aš pastebėjau, jog šiaip Lietuvoje gyventojų per 22 metus sumažėjo grubiai 700k - čia net Londone toks kiekis yra pastebimas, o štai Vilniuje per tą patį laiką gyventojų nesumažėjo (bėkit ir traukit tas lenteles, kur sumažėjo nuo 600 iki 550k, nes tikrai nežinote, jog dar daugiau padidėjo Riešėje, Avižieniuose, Sudervėj ir pan.). Efektyviai gyventojų Vilniaus apskrityje gyvena 29% Lietuvos populiacijos, kas šiaip daugiau nei bet kurioj kitoj apskrity mažiausiai dvigubai. Tada dar paimkit ir paskaičiuokit, kiek yra kambarių viešbučiuose Vilniuje ir kiek likusioje Lietuvoje. Na gerai, suradau jums:



                    Čia net nėra ką komentuoti. Beje, užsieniečiams iki Vilniaus iš KUN davažiuot 10 kartų sudėtingiau, nei Lietuviams.

                    Tai va, apie ką aš. Tuos argumentus apie tai, kaip čia Lietuvos centre reikia oro uosto, galite susikrauti į čimodaną ir nuvežti į Australiją ir liepti vidury šalies oro uostą statyti. Nes gi centre ir visiems bus patogu privažiuoti. Ir dar liepkit švedams ne iš Arlandos, o iš Skvastos skraidyt, nes gi ta valanda baladotis yra visai dzin.

                    O kai nelieka argumentų, lieka tik emocijos. Aš Jus suprantu, ir dėl to linkiu jums daugiau kalbėti apie raillinko į Vilnių greitinimą, dėl ko galėsite iki VNO nulėkti per 40 min, o ne per valandą trim.

                    Comment


                      Parašė Meier Rodyti pranešimą
                      Kiekvienas nori, kad jam būtų geriau. Kauniečiai nori, kad visi skrydžiai būtų iš Kauno, nes gi užknisa važinėti iki Vilniaus. Aš gyvenu Vilniuje ir nenoriu skraidyti iš Kauno, nes: 6am skrydžiai tampa grynais red-eye, viešuoju transportu žiauriai nepatogu ir lėtai, su mašina variantas, bet ką daryti, skrendant mėnesiui? Žodžiu, kaip bežiūrėsi, nepatogu. Jau nekalbu apie tai, jog nuo lėktuvo nusileidimo VNO iki tol, kol atsirandu namie, praeina 20 min. max, kiek užtruktų leidžiantis KUN? Turbūt 1h30. Iš VNO sugebu vasarą suskraidyt ryte VNO-LTN ir vakare LTN-VNO. Jei dar reikėtų po 1h20 prasėdėt prie barankos, arba tektų du kartus nakvoti Kaune (kas yra laikas ir pinigai), arba su dievais kalbėtis ne vakare (po tokios dienos vistiek kalbiesi), o dar dieną Londone. Su kitais maršrutais tas pats - commutinimas, as such, nebebūtų įmanomas.
                      Suprantama. Tik dar reikia žiūrėti iš kiek platesnės perspektyvos. Dar svarbiau, negu artumas iki MANO kaimo, yra apskritai bendras krypčių skaičius ir pasiekiamumas iš Lietuvos ir kokie veiksmai padėtų tai pasiekti. Aišku tik tai, kad dirbtiniais ribojimais ir nurodinėjimais, kam iš kur skraidyti, nieko pozityvaus nebus pasiekta. Low-cost'ai tiesiog išvis sumažins skrydžių skaičių ar netgi pasitrauks iš Lietuvos.

                      Realiausia ir naudingiausia situacija, ko gero, ir būtų tokia, kokia buvo paskutiniu metu t.y. low-cost'ai veikė tiek Kaune, tiek Vilniuje, ir patys sprendė, kur jiems geriau be jokių valdžios nurodinėjimų. Ryanair ir Wizzair nusprendė, kad jiems geriau daryti daugiau skrydžių iš Vilniaus ir tiek žinių. Kaune gi liko kai kurios kryptys, kurioms pakanka paklausos ir tuo reiktų džiaugtis. O bendras rezultatas toks, kad keleivių skaičius Lietuvoje auga, kaip niekad anksčiau ir šalis yra pasiekiama taip gerai ir pigiai, kaip niekad anksčiau.

                      O utopinės idėjos, kad Kaune būtų low-costinės kryptys, o VNO jų neliktų ir liktų tik tradiciniai vežėjai, yra idiotizmas, nes tokia "strategija" reikš tik vieną: Lietuva vėl taps civilinės aviacijos užkampiu ir turistai (tiek leisure, tiek verslo) skris į Rygą ir Taliną, o mes ir toliau bambėsim, kaip viskas blogai.

                      Esmė čia ne tai, ar Kauniečiai ar Vilniečiai nori, kad jiems būtų arčiau (aš noriu, kad naujas oro uostas būtų Fabuose, nes aš ten gyvenu, kai būnu Vilniuje), bet kas geriau ir patogiau aviacijos vystymui Lietuvoje apskritai. Yra tokių, kurie bando aiškinti, kad susisiekimas su Lietuva yra patogesnis iš Kauno. Tai yra kenksminga ir kvaila demagogija. Ir ne todėl, kad MAN reikia skristi į Vilnių, bet tiesiog todėl, kad tai yra niekuo nepagrįsta durnystė. Dar blogiau, kad populiarumo beisvaikantys politikai gali imtis pataikauti tokiai liguistai ir niekuo nepagrįstai pozicijai ir eiti "gelbėti" eilinį kartą "skriaudžiamo" ir "niekinamo" Kauno oro uosto.
                      Paskutinis taisė John; 2013.01.14, 03:55.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        „Aerosvit“ nutraukė skrydžius maršrutu Vilnius–Kijevas

                        http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...vas-667-295914
                        Panašu, kad Aerosvitui paskutinioji ateina.
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Suprantama. Tik dar reikia žiūrėti iš kiek platesnės perspektyvos. Dar svarbiau, negu artumas iki MANO kaimo, yra apskritai bendras krypčių skaičius ir pasiekiamumas iš Lietuvos ir kokie veiksmai padėtų tai pasiekti. Aišku tik tai, kad dirbtiniais ribojimais ir nurodinėjimais, kam iš kur skraidyti, nieko pozityvaus nebus pasiekta. Low-cost'ai tiesiog išvis sumažins skrydžių skaičių ar netgi pasitrauks iš Lietuvos.

                          Realiausia ir naudingiausia situacija, ko gero, ir būtų tokia, kokia buvo paskutiniu metu t.y. low-cost'ai veikė tiek Kaune, tiek Vilniuje, ir patys sprendė, kur jiems geriau be jokių valdžios nurodinėjimų. Ryanair ir Wizzair nusprendė, kad jiems geriau daryti daugiau skrydžių iš Vilniaus ir tiek žinių. Kaune gi liko kai kurios kryptys, kurioms pakanka paklausos ir tuo reiktų džiaugtis. O bendras rezultatas toks, kad keleivių skaičius Lietuvoje auga, kaip niekad anksčiau ir šalis yra pasiekiama taip gerai ir pigiai, kaip niekad anksčiau.

                          O utopinės idėjos, kad Kaune būtų low-costinės kryptys, o VNO jų neliktų ir liktų tik tradiciniai vežėjai, yra idiotizmas, nes tokia "strategija" reikš tik vieną: Lietuva vėl taps civilinės aviacijos užkampiu ir turistai (tiek leisure, tiek verslo) skris į Rygą ir Taliną, o mes ir toliau bambėsim, kaip viskas blogai.

                          Esmė čia ne tai, ar Kauniečiai ar Vilniečiai nori, kad jiems būtų arčiau (aš noriu, kad naujas oro uostas būtų Fabuose, nes aš ten gyvenu, kai būnu Vilniuje), bet kas geriau ir patogiau aviacijos vystymui Lietuvoje apskritai. Yra tokių, kurie bando aiškinti, kad susisiekimas su Lietuva yra patogesnis iš Kauno. Tai yra kenksminga ir kvaila demagogija. Ir ne todėl, kad MAN reikia skristi į Vilnių, bet tiesiog todėl, kad tai yra niekuo nepagrįsta durnystė. Dar blogiau, kad populiarumo beisvaikantys politikai gali imtis pataikauti tokiai liguistai ir niekuo nepagrįstai pozicijai ir eiti "gelbėti" eilinį kartą "skriaudžiamo" ir "niekinamo" Kauno oro uosto.
                          Gal vis dar manai, kad tebeegzistuoja LDK? O gal Lietuvos Respublikos žemėlapį seniai matęs?

                          Comment


                            Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                            Paradoksas, bet liberalai darė tą patį procesą tik į kitą pusę. Sumažinę mokesčius privertė Ryanair'ą pereiti į Vilnių. Čia irgi tiktų tavo paskutinis sakinys, tik šiek tiek paredaguotas:
                            Bet sutik, kad turėti tuščia oro uostą su didžiausiais mokesčiais ne tik Baltijos šalyse, bet ir didesniame regione nėra racionalu. Tad mokesčius mažinti, kad pritraukti oro bendroves reikėjo.
                            P.

                            Comment


                              Pastums Wizz'us su Ryanair'u iš VNO ir tada atsiras pakankamai vietos "Zuok Lithuanica" aviakompanijai - paprasta , kaip du kart du. Kuom bloga tokia sąmokslo teorija?
                              P.S. Man patogiau skrist iš Kauno, aš už

                              Comment


                                Tai pirma reikia palaukt, kol tas Zuokas paleis pirmą savo reisą, o tada jau bus matyt su tais stumdymais.
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Parašė Linas Rodyti pranešimą

                                  Gal vis dar manai, kad tebeegzistuoja LDK? O gal Lietuvos Respublikos žemėlapį seniai matęs?
                                  Koks skirtumas, ką aš manau? Svarbiau, ką mano Ryanair ir Wizzair.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    <...>
                                    O utopinės idėjos, kad Kaune būtų low-costinės kryptys, o VNO jų neliktų ir liktų tik tradiciniai vežėjai, yra idiotizmas, nes tokia "strategija" reikš tik vieną: Lietuva vėl taps civilinės aviacijos užkampiu ir turistai (tiek leisure, tiek verslo) skris į Rygą ir Taliną, o mes ir toliau bambėsim, kaip viskas blogai.

                                    Esmė čia ne tai, ar Kauniečiai ar Vilniečiai nori, kad jiems būtų arčiau (aš noriu, kad naujas oro uostas būtų Fabuose, nes aš ten gyvenu, kai būnu Vilniuje), bet kas geriau ir patogiau aviacijos vystymui Lietuvoje apskritai. Yra tokių, kurie bando aiškinti, kad susisiekimas su Lietuva yra patogesnis iš Kauno. Tai yra kenksminga ir kvaila demagogija. Ir ne todėl, kad MAN reikia skristi į Vilnių, bet tiesiog todėl, kad tai yra niekuo nepagrįsta durnystė. Dar blogiau, kad populiarumo beisvaikantys politikai gali imtis pataikauti tokiai liguistai ir niekuo nepagrįstai pozicijai ir eiti "gelbėti" eilinį kartą "skriaudžiamo" ir "niekinamo" Kauno oro uosto.
                                    Nu tai daug debilų aplink. Vienintelis būdas laimėti diskusiją yra joje net nedalyvauti - su durniais nepadiskutuosi. Aš galėčiau valandą pasakoti, kodėl tas screenshotas, kurį įkėliau ankstesniame komentare, yra pagrindinis argumentas, kodėl low costai turėtų būti VNO. Nes skraido ne vien tas milijoninis srautas iš Kauno, Garliavos ir Ariogalos, bet dar ir yra užsieniečių, atskrendančių į Vilnių (čia jie gyvena viešbučiuose).

                                    Comment


                                      Parašė Meier Rodyti pranešimą

                                      Nu tai daug debilų aplink. Vienintelis būdas laimėti diskusiją yra joje net nedalyvauti - su durniais nepadiskutuosi. Aš galėčiau valandą pasakoti, kodėl tas screenshotas, kurį įkėliau ankstesniame komentare, yra pagrindinis argumentas, kodėl low costai turėtų būti VNO. Nes skraido ne vien tas milijoninis srautas iš Kauno, Garliavos ir Ariogalos, bet dar ir yra užsieniečių, atskrendančių į Vilnių (čia jie gyvena viešbučiuose).
                                      Eik tu, nieko tu nežinai. Pasikėlęs pižonas. Kaškokes nesąmones če šneki krč.

                                      Comment


                                        Kokios yra VNO plėtros galimybės: takų ilgiai ir galimybės juos ilginti, galimybės tiesti naujus takus, meteorologinės sąlygos (kiek skrydžių iš VNO nukreipiama į kitur (netgi KUN) dėl oro salygų)?

                                        Comment


                                          Tai ne tik tai - dar ir per arti Baltarusija, todėl kylant ir/arba leidžiantis yra galimybė įskristi į Baltarusijos teritoriją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X