Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ACC Rodyti pranešimą
    Niekas ten jokių 'skaičių' nekelia... Esmė yra piniguose kuriuos Ryanair'as uždirba. Jei matys, kad VNO galima uždirbti daugiau nei KUN, tai ir skraidys iš VNO. VNO pakels mokesčius, Ryanair uždirbs mažiau, tada nueis ten kur galima uždirbti daugiau. Jiems dviejų nykštukinių oro uostų grybų karas mažiausiai rūpi, čia ne kokios nac. avialinijos sukurtos tenkinti valstybės poreikius, o privatus verslas skirtas uždirbti pinigus akcininkams.
    Nenoriu plestis, nes labai nukrypti i saliskumus galima, bet pabreziu, kad Ryanair yra nestandartine aviakompanija, kuri belenkur sugebes susikurti srauta ir susigeneruoti ekonomine graza.
    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

    Comment


      Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
      Nenoriu plestis, nes labai nukrypti i saliskumus galima, bet pabreziu, kad Ryanair yra nestandartine aviakompanija, kuri belenkur sugebes susikurti srauta ir susigeneruoti ekonomine graza.
      Jeigu taip būtų tai jie skraidytų visomis įmanomis kryptimis, dabar gi kažkodėl vis uždaro tai vieną ar kitą nepasiteisinusią kryptį, arba iš viso nuima skrydžius žiemos sezonui.

      O dėl KUN uždarymo (kas yra visiška utopija mano manymu), nėra jokios prasmės uždarinėti, juo labiau kai tiek pinigų investuotą į infrastruktūrą. Turėtume valstybines avialinijas, galėtų paleisti kelias kryptis iš KUN į pagrindinius Europos hub'us, tegul ir nuostolingai. Bet kadangi neturim ir matyt neturėsim, tai variantai 2: arba palikti taip kaip yra (o iš esmės dabar yra taip kaip ir turi būti), arba kelti mokesčius VNO ir bandyti išstumti LCC į KUN, bet čia daugiau laikinas sprendimas keliems metams.

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Šiaip mes Lietuviai lyginant su europiečiais oru keliaujam labai mažai.
        Mums reikės 3 oro uostų kada Lietuvoje gyvens 9mln žmonių, arba kai skraidančiųjų padidės 90proc.
        Turbut visiems akivaizdu, kad mūsų šalis yra per maža trims oro uostams.
        Gelezine logika pas pona. Man tai rodos Latvija isvis maza, bet kiek ten juru uostu. Reikia viena palikt Ventspili, kitus uzdaryt. Va tada atsiras pelnai
        Show must go von!

        Comment


          Parašė ACC Rodyti pranešimą
          Jeigu taip būtų tai jie skraidytų visomis įmanomis kryptimis, dabar gi kažkodėl vis uždaro tai vieną ar kitą nepasiteisinusią kryptį, arba iš viso nuima skrydžius žiemos sezonui.

          O dėl KUN uždarymo (kas yra visiška utopija mano manymu), nėra jokios prasmės uždarinėti, juo labiau kai tiek pinigų investuotą į infrastruktūrą. Turėtume valstybines avialinijas, galėtų paleisti kelias kryptis iš KUN į pagrindinius Europos hub'us, tegul ir nuostolingai. Bet kadangi neturim ir matyt neturėsim, tai variantai 2: arba palikti taip kaip yra (o iš esmės dabar yra taip kaip ir turi būti), arba kelti mokesčius VNO ir bandyti išstumti LCC į KUN, bet čia daugiau laikinas sprendimas keliems metams.
          Suabsoliutinti nereikia, as turejau omenyje kad ir konkretu pavyzdi Kaunas - Tampere. Marsrutas is niekur i niekur...

          Nu vat sutinku gerbiamasai pilnai su tavim. Ryanair CEO buvo padares komentara ta tema, apie LCC isstumima i KUN, tai paminejo, kad tokiu atveju apskritai nieks neskraidys i VNO
          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

          Comment


            CEO kartais ne V. Romanovas, ar jau Chrusciovo laikais Ryanair skraide i VNO?
            Show must go von!

            Comment


              Parašė VNS Rodyti pranešimą
              Gelezine logika pas pona. Man tai rodos Latvija isvis maza, bet kiek ten juru uostu. Reikia viena palikt Ventspili, kitus uzdaryt. Va tada atsiras pelnai

              tamsta deja negalima lyginti oro uostu su laivybos. Juolab, kad kroviniu pervezimo oru procentas labai mazas.
              beto is kur istrauket kad siulau oro uostus uzdaryt? as tik sakau kad mes per maza valstybe ir mums reikia jos restrukturizuoti, kad veiktu maksimaliai pelningai.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Maksimalus pelnas nebūtinai reiškia maksimalų visuomenės intereso patenkinimą ir aš nemanau, kad oro uostui turėtų būti keliamas tikslas dirbti maksimaliai pelningai. Maksimaliai efektyviai ir naudingai - taip, maksimalia pelningai - gal tiek to. Manau užtenka, kad dirbtų nenuostolingai ir patenkintų pirmus du kriterijus, taip visiems kur kas daugiau naudos bus.

                Kalbant apie oro uostų skaičių, nereikia užmiršti vieno kritinio ir mano nuomone svarbiausio aspekto - jų išsidėstymo bei nuotolio vienas nuo kito. KUN didžiausia bėda yra jo mažas nuotolis nuo VNO, kas normaliomis sąlygomis niekada jam neleis konkuruoti su VNO, kai tuo tarpu PLQ būdamas mažesnio miesto ir regiono dalimi turi nepalyginamai didesnį potencialą, vien dėl gerokai palankesnės lokacijos, kuris bent jau šiuonmetu tikrai nėra išnaudojamas taip, kaip galėtų būti.

                Comment


                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                  Visi oro uostai priklauso valstybei...
                  Apart Šiaulių... bet jis į tą trejetuką neįeina...
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                    Maksimalus pelnas nebūtinai reiškia maksimalų visuomenės intereso patenkinimą ir aš nemanau, kad oro uostui turėtų būti keliamas tikslas dirbti maksimaliai pelningai. Maksimaliai efektyviai ir naudingai - taip, maksimalia pelningai - gal tiek to. Manau užtenka, kad dirbtų nenuostolingai ir patenkintų pirmus du kriterijus, taip visiems kur kas daugiau naudos bus.

                    Kalbant apie oro uostų skaičių, nereikia užmiršti vieno kritinio ir mano nuomone svarbiausio aspekto - jų išsidėstymo bei nuotolio vienas nuo kito. KUN didžiausia bėda yra jo mažas nuotolis nuo VNO, kas normaliomis sąlygomis niekada jam neleis konkuruoti su VNO, kai tuo tarpu PLQ būdamas mažesnio miesto ir regiono dalimi turi nepalyginamai didesnį potencialą, vien dėl gerokai palankesnės lokacijos, kuris bent jau šiuonmetu tikrai nėra išnaudojamas taip, kaip galėtų būti.
                    Atstumuose esme O Gyventoju skaicius, susisiekimas tai cia nieko nereiskia? Ar tu tikrai manai, kad oro uostas esantis Regioniname parke, tik 300 k gyventoju turinciame regione, kurio vienoje puseje Latvijos skystai gyvenamos dykros, o kitoje nelabai draugiska valstybe, kuri vargu ar suinteresuota Lietuvos oro uostu pletra, YRA GEROKAI perspektyvenis nei KUN?
                    Show must go von!

                    Comment


                      Man regis paminėjau, jog turiu galvoje išsidėstymą, BEI nuotolį vienas nuo kito. Tavo išvardinti kriterijai žinoma, kad svarbūs, tačiau jie tik patvirtina tai, kad KUN deja neturi didelių perspektyvų. Susisiekimas su Vilniumi yra puikus ir tam tikrais atvejais iš Kauno atvykti į VNO gali užtrukti panašiai tiek pat kaip iš atokesnio, priešingoje nuo oro uosto pusėje, esančio Vilniaus mikrorajono.

                      Tuo tarpu Klaipėda ir jos regionas jau yra tokiu astumu nuo VNO, kad keliauti iki oro uosto iš principo yra brangu ir nepatogu.

                      Taip aš tikrai manau, kad PLQ turi didesnes perspektyvas, nei KUN. Aš nelyginų regionų, miestų ar pan. aš konkrečiai šneku apie oro uostus ir KUN su VNO iš principo dalinantis tą patį klientą nesunku suprasti, kad KUN tiesiog neturi ką priešpastatyti. Jei viskas būtų taip pat, tačiau Kaunas būtų 300 km atstumu nuo VNO ir tik 100km nutolęs nuo PLQ, tą patį būtų galima sakyti jog PLQ tiesiog neturi ką priešpastatyti KUN.

                      KUN iš principo turi geras pozicijas būti krovinių gabenimo oru centru Lietuvoje, bet norint tai išnaudoti taip pat reikia daug darbo, investicijų, pastangų ir matyt šiek tiek sėkmės. Galbant apie keleivių gabenimą, na tiesiog niekaip nematau realių galimybių kažkam gerokai daugiau nei kad yra dabar. Norai yra viena, realios galimybės - visai kas kita.

                      Comment


                        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                        Man regis paminėjau, jog turiu galvoje išsidėstymą, BEI nuotolį vienas nuo kito. Tavo išvardinti kriterijai žinoma, kad svarbūs, tačiau jie tik patvirtina tai, kad KUN deja neturi didelių perspektyvų. Susisiekimas su Vilniumi yra puikus ir tam tikrais atvejais iš Kauno atvykti į VNO gali užtrukti panašiai tiek pat kaip iš atokesnio, priešingoje nuo oro uosto pusėje, esančio Vilniaus mikrorajono.

                        Tuo tarpu Klaipėda ir jos regionas jau yra tokiu astumu nuo VNO, kad keliauti iki oro uosto iš principo yra brangu ir nepatogu.

                        Taip aš tikrai manau, kad PLQ turi didesnes perspektyvas, nei KUN. Aš nelyginų regionų, miestų ar pan. aš konkrečiai šneku apie oro uostus ir KUN su VNO iš principo dalinantis tą patį klientą nesunku suprasti, kad KUN tiesiog neturi ką priešpastatyti. Jei viskas būtų taip pat, tačiau Kaunas būtų 300 km atstumu nuo VNO ir tik 100km nutolęs nuo PLQ, tą patį būtų galima sakyti jog PLQ tiesiog neturi ką priešpastatyti KUN.

                        KUN iš principo turi geras pozicijas būti krovinių gabenimo oru centru Lietuvoje, bet norint tai išnaudoti taip pat reikia daug darbo, investicijų, pastangų ir matyt šiek tiek sėkmės. Galbant apie keleivių gabenimą, na tiesiog niekaip nematau realių galimybių kažkam gerokai daugiau nei kad yra dabar. Norai yra viena, realios galimybės - visai kas kita.
                        Jokiu argumentu, visiskai, apart to pacio atstumo
                        Show must go von!

                        Comment


                          Esu arba šitoj pat arba Kauno oro uosto temoje anksčiau su skaičiais ir konkrečiais pavyzdžiais Europoje apie oro uostų artumą vienas kitam rašęs. Tiesiog tai yra esminis barjeras, dėl to ir akcentas į tai. Galima dar daug kriterijų vertinti, kurie taip pat nėra nesvarbūs ir taip pat apie kiekvieną atskirai diskutuoti galima ilgai ir išsamiai, tačiau nesileisdamas į plonybes paminėjau mano nuomone svarbiausią ir esminį.

                          Comment


                            Visiskai pritariu pauliaK'ui.

                            Comment


                              Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                              Esu arba šitoj pat arba Kauno oro uosto temoje anksčiau su skaičiais ir konkrečiais pavyzdžiais Europoje apie oro uostų artumą vienas kitam rašęs. Tiesiog tai yra esminis barjeras, dėl to ir akcentas į tai. Galima dar daug kriterijų vertinti, kurie taip pat nėra nesvarbūs ir taip pat apie kiekvieną atskirai diskutuoti galima ilgai ir išsamiai, tačiau nesileisdamas į plonybes paminėjau mano nuomone svarbiausią ir esminį.
                              Pacio airporto pletra? vienas auksinej zemej, aplink kuri ,akivaizdziai pazeidziant Vilniaus m. sav. teritorijos BP, vykdoma intensyvi pletra, niekaip nesusijusi su oro uostu. Antra (kuri cia daug kas siulo uzdaryt ) supa valstybines zemes ir valstybiniu misku plotai. Statyk chod ir kosmodroma.
                              Show must go von!

                              Comment


                                Kažkada kalbėjome apie baltarusų įtaką TVOU.

                                taigi..

                                altarusiai dažnai Vilniaus oro uostą vadina „Minsk-3“. Anot Tarptautinio Vilniaus oro uosto komercijos departamento atstovo, 240-250 baltarusių kasdien naudojasi Vilniaus oro uosto paslaugomis. Iš viso baltarusiai sudaro apie 10 procentų visų šio oro uosto keleivių.

                                Šis didžiulis baltarusių srautas Vilniaus oro uoste yra Baltarusijos valdžios protekcionizmo rezultatas. Baltarusijos valdžia proteguoja savo šalies oro skrydžių kompaniją „Belavia“ ir laiko pigias oro linijas toli nuo Baltarusijos rinkos.

                                Be to, Baltarusija nepriklauso ES ir JAV Atviro dangaus sutartį pasirašiusioms šalims, dėl ko sudėtinga pradėti naujus skrydžių maršrutus ir sumažinti bilietų kainas.
                                http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...veciai.htm?p=2

                                Nepanašų, kad BY artimiausiu laiku pasikeis, tad TVOU reikėt išnaudoti potencialą.

                                Comment


                                  Parašė D.P Rodyti pranešimą
                                  Kažkada kalbėjome apie baltarusų įtaką TVOU.
                                  taigi..
                                  http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...veciai.htm?p=2

                                  Nepanašų, kad BY artimiausiu laiku pasikeis, tad TVOU reikėt išnaudoti potencialą.
                                  Dar reikia atkreipti dėmesį, kad baltarusiai su Lufthansa ir kitais panašiais neskrenda - tie keleiviai gali skristi ir iš Minsko. Kadangi Ryanair su Wizz Air sudaro apie 50% Vilniaus keleivių, gaunasi, kad pas juos baltarusių dalis turėtų būti jau apie 20%.
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Nesueina skaičiai su tais baltarusais... 250 keleivių per dieną, tai 7500 keleivių per mėnesį. Tai nuo bendro srauto geriausiu atveju gaunasi apie 5%. Nebent jie čia skaičiuoja tik išvykstančius.

                                    Šiaip geras indikatorius yra automobiliai su baltarusiškais numeriais ilgalaikiame parkinge. Tai jų yra, bet labiau pavieniai. Kai prie Akropolio būna dienų kai geri 20% automobilių stovėjimo aikštelėse su baltarusiškom registracijom.

                                    Comment


                                      Parašė ACC Rodyti pranešimą
                                      Šiaip geras indikatorius yra automobiliai su baltarusiškais numeriais ilgalaikiame parkinge. Tai jų yra, bet labiau pavieniai. Kai prie Akropolio būna dienų kai geri 20% automobilių stovėjimo aikštelėse su baltarusiškom registracijom.
                                      Atvažiavus į "Akropolį" valanda vėliau, nieko blogo neatsitiks, bet jeigu į oro uostą atvažiuosi valanda vėliau, gali būti problemų.
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Atvažiavus į "Akropolį" valanda vėliau, nieko blogo neatsitiks, bet jeigu į oro uostą atvažiuosi valanda vėliau, gali būti problemų.
                                        Nesupratau ką tu čia nori pasakyti...

                                        Baltarusai skrendantys iš VNO automobilius palieką oro uosto ilgalaikiame parkinge. Aišku jei jie iš viso su automobiliais atvažiuoja. Tai tuose parkinguose automobilių su baltarusiškais numeriais yra, bet nedaug. Ne taip kaip prie Akropolio.

                                        Comment


                                          Baltarusiams pigiau skraidyti iš Minsko nei atvažiuoti su automobiliu ir jį palikti parkinge.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X