Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    kaip matau niekam neidomi mano ideja, gal pagaliau atrasysite i ja? (du paskutiniai postai mano.

    Comment


      Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
      kaip matau niekam neidomi mano ideja, gal pagaliau atrasysite i ja? (du paskutiniai postai mano.
      Manau ideja netinkama del to, kad visgi ten yra pasienio zona(?), tunelis negalimas del to, kad tektu oro uosta pusei metu uzdaryti, o po to dar ir jo saugumu rupintis, kad teroristai bombos nepadetu. Beto visa sita ideja butu per daug brangi, bei sumazintu lektuvu stovejimo vietas, kuriu kaip suprantu pastacius naujus terminalus gali trukti. O galu gale, tai nuo parkingu butu labai tolimas kelias iki oro uosto. Jau tabore tikriausiai labiau apsimoketu statyt ta parkinga, o siaip tai manau atsirastu vietos ir prie oro uosto ne pasienio zonoj.
      Paziurek plana:
      http://www.vilniusairport.lt/index.php?sector=6:26

      Comment


        Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
        kaip matau niekam neidomi mano ideja, gal pagaliau atrasysite i ja? (du paskutiniai postai mano.
        Nėra reikalo susireikšmint ir ieškot priekaištų kitiems forumo dalyviams. Dalyvavimas forume yra laisvas ir niekas neprivalo į nieką atsakinėti tik dėl to, kad kažkam tai gali būti svarbu.
        Mano galerija Flickr'yje

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Manau ideja netinkama del to, kad visgi ten yra pasienio zona(?), tunelis negalimas del to, kad tektu oro uosta pusei metu uzdaryti, o po to dar ir jo saugumu rupintis, kad teroristai bombos nepadetu. Beto visa sita ideja butu per daug brangi, bei sumazintu lektuvu stovejimo vietas, kuriu kaip suprantu pastacius naujus terminalus gali trukti. O galu gale, tai nuo parkingu butu labai tolimas kelias iki oro uosto. Jau tabore tikriausiai labiau apsimoketu statyt ta parkinga, o siaip tai manau atsirastu vietos ir prie oro uosto ne pasienio zonoj.
          Paziurek plana:
          http://www.vilniusairport.lt/index.php?sector=6:26
          Manyciau Kazimieras rase apie parkingo vietas lektuvams

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            Manau ideja netinkama del to, kad visgi ten yra pasienio zona(?), tunelis negalimas del to, kad tektu oro uosta pusei metu uzdaryti, o po to dar ir jo saugumu rupintis, kad teroristai bombos nepadetu.
            Jei ka, tai po Amsterdamo Schipol airfield'u pralenda vienas is greitkeliu. Ir nieko, kazkaip niekas labai nepergyvena.

            Comment


              Parašė a_p Rodyti pranešimą
              Jei ka, tai po Amsterdamo Schipol airfield'u pralenda vienas is greitkeliu. Ir nieko, kazkaip niekas labai nepergyvena.
              Radai su kuo lygint

              Comment


                Parašė John
                Aisku, tai daugmaz viska paaiskina... isskyrus eskalatoriu (ne)veikima.
                Ir tai galima paaiškinti. Eskalatorius tik vienas, tad jis skirtas sunkesniam darbui t.y. keleiviams kelti aukštyn, o žemyn deja tenka lipti savo kojomis. Matyt buvo pataupyta ir nuspręsta, kad eskalatorių judančių žemyn mes nenusipelnėm...

                Comment


                  Nuo liepos 6-os dienos lektuvai is Vilniaus ( VNO ) i Monastyri ( MIR ) pakils 4val 30min kiekviena sekmadieni. Kaip cia taip anktsti? Ar netrugdys jokiems darbams? Kiek zinau nuo 23.30 iki 5.30 VNO lektuvu neaptarnaja siuo metu... Ar as kazka supainiojau....

                  Comment


                    /\ Turbut "bann'as" uzdetas tik FlyLAL lektuvam

                    Comment


                      Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
                      /\ Turbut "bann'as" uzdetas tik FlyLAL lektuvam
                      Bet FlyLAL ir skraidys 4,30

                      Comment


                        Parašė a_p Rodyti pranešimą
                        Jei ka, tai po Amsterdamo Schipol airfield'u pralenda vienas is greitkeliu. Ir nieko, kazkaip niekas labai nepergyvena.
                        Lygtais ir Kopenhagos Kastrup turi panašią infrastruktūrą
                        Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                        Dordrechtas/Haarlemas
                        Nesebaras/Plovdivas
                        Kiolnas

                        Comment


                          Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
                          Nuo liepos 6-os dienos lektuvai is Vilniaus ( VNO ) i Monastyri ( MIR ) pakils 4val 30min kiekviena sekmadieni. Kaip cia taip anktsti? Ar netrugdys jokiems darbams? Kiek zinau nuo 23.30 iki 5.30 VNO lektuvu neaptarnaja siuo metu... Ar as kazka supainiojau....
                          Spėčiau, kad nepriima tik vėluojančių, t.y. skrendančių ne pagal tvarkaraštį. Matyt darbai sudėlioti tiksliai, kad tilptų į kažkokius langus tarp skrydžių ir jei atsiranda neplanuotas lėktuvas tai neįmanoma staigia nuo tako patraukti žmonių ir technikos...

                          Comment


                            Parašė a_p Rodyti pranešimą
                            Jei ka, tai po Amsterdamo Schipol airfield'u pralenda vienas is greitkeliu. Ir nieko, kazkaip niekas labai nepergyvena.
                            Siaip tai, naujasis Zuricho Kloten'o terminalas yra pastatytas kitoje orouosto puseje, panasiai taip, kaip pavaizdavo KAZIMIERAS. Sis terminalas yra sujungtas su tuneliu, kuriuo skrieja metro. Gana ispudingas, taciau saltas statinys. Jis buvo privatus Swissair terminalas, pakol kompanija gana neseniai nebankrutavo (Taip taip, ir sveicarijoje pastiaiko dideliu bankrotu). Dabar jis naudojamas daugiausia tolimiesiams skrydziams (Mano pastebejimas, is aviakompaniju bei lektuvu dydziu), beto ten 'svartavosi' Airbaltic'as su keliom kitom 'papigiaja' kompanijom.

                            P.S. Man regis, kad ir Paryziaus Charles de Gaulle orouosto pakilimo takas eina virs gretikelio.

                            Ir dar. Kas bombins musu lietuvoje?? Kam mes idomus? Uz ka? Ka mes blogo padarem? Mano nuomone, orouosto apsauga susireiksminusi taip, lyg dirbtu kokiose valstijose arba UK. Pas mus didziausa pavoju kelia tai tik ant 'drasos' padare 'drausus' vyrai

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Manyciau Kazimieras rase apie parkingo vietas lektuvams
                              Taip butent apie parkingus lektuvasms

                              Comment


                                Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
                                Taip butent apie parkingus lektuvasms
                                Aaa... mat kaip gudriai...

                                Tada tunelis čia nepadės - ant kilimo tako reikėtų pastatyt šviesoforą "atsargiai, važiuojam skersai prie terminalo pasiimt keleivių", "atsargiai, mūsų darbo diena baigėsi, važiuojam skersai ilsėtis"...

                                Gibraltare tas gal veikia, bet pas mus kiek daugiau lėktuvų skraido

                                Comment


                                  Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                                  Lygtais ir Kopenhagos Kastrup turi panašią infrastruktūrą
                                  Taip, Kastrup'e (EKCH) yra tunelis po vienu taku (RWY22R-RWY04L), pačiam teko ten pravažiuoti. Tik palyginus su Amsterdamu, ten visai ne autostrada o gan siauras kelias...

                                  Be to Amsterdame yra dar ir viadukas lektuvams redeti...

                                  Comment


                                    Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
                                    Taip butent apie parkingus lektuvasms
                                    Kuo daugiau lektuvas kabo ore tuo daugiau pelno, kuo daugiau stovi perone - tuo daugiau nuostoliu.
                                    Idealiai, lektuvu parkavimas butu reikalingas tik privatiems lektuvams... o reisiniai turi dirbti, o ne taip kaip flyLALe... iesko kur juos parkuoti...

                                    Comment


                                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                      Kuo daugiau lektuvas kabo ore tuo daugiau pelno, kuo daugiau stovi perone - tuo daugiau nuostoliu.
                                      Idealiai, lektuvu parkavimas butu reikalingas tik privatiems lektuvams... o reisiniai turi dirbti, o ne taip kaip flyLALe... iesko kur juos parkuoti...
                                      Tai kad panašius lėktuvus kaip flylalas skraido jau JAV dykumose parkuoja (kai dabar mažina reisus smarkiai dėl aukštų kuro kainų) - turėtų jų nuomos kaina smarkiai sumažėjus būti. Labai gali būti, kad pelningiau skraidyt patogiu keleiviams laiku su daugiau lėktuvų, o ne stengtis maksimaliai išnaudot mažesnį lėktuvų skaičių skraidant naktimis (o ir kaštai visokių ryanairų vis tiek daug mažesni bus ir vien kaina nepakonkuruosi). Jei lėktuvai nauji brangūs (ir ekonomiški) būtų - tada būtų kitas reikalas.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Šį birželį mūsų oro uoste pasiektas aptarnautų keleivių per vieną mėnesį rekordas...
                                        2008 07 03

                                        Šį birželį mūsų oro uoste pasiektas aptarnautų keleivių per vieną mėnesį rekordas. Per minėtą laikotarpį priimta ir išleista net 214 405 oro keleivius arba 23 proc. daugiau, nei per 2007 m. birželį (174 613). Ir pirmą kartą TVOU istorijoje peržengta 200 tūkst. keleivių riba per vieną mėnesį. Ne mažiau įspūdingas ir skrydžių augimas: per minėtą mėnesį TVOU aptarnavo 3 618 kylančių ar nusileidusių orlaivių arba 21 proc. daugiau, nei per analogišką 2007 m. laikotarpį (2 980). Pirmojo pusmečio rezultatai apskritai įspūdingi: jau aptarnauta 993 458 keleiviai arba net 31 proc. daugiau, nei praeitų metų pirmąjį pusmetį (756 896). Orlaivių atliekamų skrydžių skaičius išaugo ketvirtadaliu: iki 19 290 (2007 m. pirmąjį pusmetį - 15 400). Pažymėtina, kad 2007 m. metinis keleivių srauto augimas buvo 18 proc., tad šiemetiniai jo augimo srautai lenkia šį rodiklį vos ne dvigubai. O įvertinant, kad turizmo sezonas dar tik įsibėgėja, yra visiškai realu, kad šiemet TVOU, kaipo pagrindiniai šalies oro vartai (jiems tenka 4/5 visų aptarnautų Lietuvoje oro keleivių) viršys 2 mln. keleivių skaičių.

                                        www.vno.lt

                                        Comment


                                          Baugina oro uosto plėtra

                                          Oro uosto pašonėje gyvenantys salininkiečiai stoja į kovą dėl geresnio gyvenimo. Jie ketina užkirsti kelią šios įstaigos plėtrai. Nuolatiniame triukšme gyvenantys žmonės net šiurpsta nuo minties, jog netrukus virš jų namų skris kelis kartus daugiau lėktuvų nei dabar.

                                          Salininkų gyventojai jau pradėjo rinkti parašus dėl Vilniaus oro uosto plėtros.

                                          Kreipsis į Vyriausybę

                                          Ne kartą susitikę su oro uosto vadovybe gyventojai nieko paguodžiančio iš valdininkų neišgirdo. Dėl to jau artimiausiu metu vilniečiai ketina kreiptis į aukštesnes institucijas – Susisiekimo ministeriją, Vyriausybę.

                                          Šiuo metu surinkę jau kelis tūkstančius gyventojų parašų Salininkų bendruomenės atstovai juos ketina perduodi Susisiekimo ministrui.

                                          „Gal nors taip atkreipsime valdžios dėmesį į šią problemą. Dabar visi tik gražiai kalba, kaip po kelerių metų Vilniaus oro uostas aplenks kaimyninių šalių, tačiau apie paprastus žmones niekas nepagalvoja.

                                          Jau dabar neįmanoma gyventi Salininkuose. Kone virš žmonių galvų praskrenda lėktuvai. Ką reikės daryti, kai jų per dieną praskris keliskart daugiau“, – piktinosi Salininkų gyventojas Darius Ambrazas.

                                          Padidėjo sergamumas

                                          Po Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos ketinama per metus aptarnauti iki 8 mln. keleivių. Šiuo metu žmonių aptarnaujama keturis kartus mažiau.

                                          Šalia oro uosto gyvenantys vilniečiai tikina jau dabar dėl virš namų stogų skrendančių orlaivių patiriantys įvairių nepatogumų. Apie tai, jog skrydžių srautai išaugs kelis kartus, vilniečiai net nedrįsta pagalvoti.

                                          „Nuo lėktuvų sukeliamo garso ir vibracijos daugelio namų sienos Salininkuose sutrūkinėjo. Neretai namuose negali net susikalbėti – toks būna triukšmas kylant lėktuvui.

                                          Gyventojai pastebėjo, kad dėl oro taršos daugeliui pablogėjo sveikata – ne vienas Salininkų gyventojas serga onkologinėmis ligomis.

                                          Mes nesame prieš oro uosto plėtrą, tačiau valdžia galėtų atsižvelgti ir į gyventojų interesus“, – teigė D.Ambrazas.

                                          Su oro uosto plėtra kovojantys vilniečiai mato tik vieną išeitį – būtina pastatyti naują Tarptautinį oro uostą nuošalioje, toli nuo gyvenviečių esančioje vietoje.

                                          Naujam lėšų nėra

                                          Tačiau, specialistų teigimu, apie naujo oro uosto statybą nėra ko net svajoti. Tam paprasčiausiai trūksta lėšų.

                                          Naujas oro uostas kainuotų apie tris milijardus litų. Iš kur paimti tokius pinigus?

                                          Modernus oro uostas Vilniui taip pat reikalingas. Tad kol kas teks susitaikyti su tuo, jog plėsis ir modernės dabartinis oro uostas“, – teigė Tarptautinio Vilniaus oro uosto atstovas spaudai ir ryšiams su visuomene Arūnas Marcinkevičius.

                                          Viltis – technologijos

                                          Pasak A.Marcinkevičiaus, rekonstruojant ir plečiant Vilniaus oro uostą bus atsižvelgta į gyventojų pageidavimus, tačiau kiek tai realiai duos naudos žmonėms neaišku.

                                          „Gyventojai turi teisę išsakyti savo nuomonę, tačiau realiai mažai mes galėsime pagerinti jų gyvenimo kokybę.

                                          Vienintelė išeitis – tikėtis, jog ateityje į priekį dar labiau pažengs technologijos. Tik tada, kai lėktuvų varikliai dirbs daug toliau ir į aplinką bus išmetama mažiau teršalų gyventojai pajus realius pokyčius“, – kalbėjo oro uosto atstovas.

                                          lrytas.lt
                                          gera gyventi gerai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X