Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ieškodamas medžiagos savo blog'o įrašams ( http://simonas.bartkus.lt/blog/ ), atradau tokį straipsnelį Susisiekimo ministerijos puslapyje:

    2005 m. balandis, citata:

    Tačiau Vilniaus oro uosto direktoriaus Mindaugo Ivanausko nuomone, 2015 metais keleivių skaičius neviršys pusantro milijono.
    Normaliame pasaulyje už tokią nekompetenciją žmogui būtų uždrausta rodytis visame transporto sektoriuje ...

    Comment


      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      Kol griaustinis netrenks, tol Ivanauskas nepersižegnos
      Jei gerai suprantu gamtos dėsnius, kai griaustinis trenks tas ponas pats jau nebepersižegnos - kas nors kitas jį peržegnos..

      Comment


        Parašė smb Rodyti pranešimą
        Normaliame pasaulyje už tokią nekompetenciją žmogui būtų uždrausta rodytis visame transporto sektoriuje ...
        Mūsuose svarbu nešioti valdžios čemodanus ir girdyti VIP salėje, ką šis gabus vadovas sėkmingai ir daro jau 20 metų

        Comment


          Kol Vilnius ropinėja – Ryga jau nuskrido

          Gana ilgas straipsnis Lietuvos Ryte
          apie tai, kaip Ryga mus aplenke, o tai naudinga tik paciam M.Ivanauskui. Straipsnyje jis pavadindas "Naujoviu Stabdziu"

          Straipsnio gale ministro Butkeviciaus posityvios mintys kalbant apie orouosto reikalus:

          Ministras pakeitė nuomonę

          „Mes esame pavėlavę, bet geriau vėliau negu niekada“, – „Lietuvos rytui“ antradienį drąsinosi susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius.

          Anksčiau skeptiškai privataus terminalo idėją vertinęs ministras pareiškė, kad trečiasis terminalas turi būti pastatytas.

          Paklaustas, kas pakeitė ilgą laiką pagal M.Ivanausko strategiją veikusios ministerijos ir jos vadovo nuomonę, A.Butkevičius aiškino, esą jis niekada nebuvo prieš.

          „Reikia atsakymų, kur ir kaip. Bet privatizuotos „Lietuvos avialinijos“ turi veikti sėkmingai.

          Jos turi interesą didinti skrydžių ir jų krypčių skaičių.

          Be to, viena valstybė negali finansuoti visų projektų, todėl reikia pritraukti arba šiuos, arba kitus verslininkus“, – dabar tokia ministro nuomonė.

          Paklaustas, ką pasakys bijantiems ar nekenčiantiems privataus kapitalo, ministras atsakė, kad valstybė tokiose bendrovėse turi turėti auksinę akciją.

          A.Butkevičiaus teigimu, jau artimiausiu metu visus taškus sudėlios jo įsakymu sudaryta darbo grupė, kurioje dirba ir ministerijos, ir TVOU, ir kitų įstaigų atstovai.
          LRytas.lt
          Trumpa straipnio versija, bet tik is FlyLAL puse yra Delfi.lt

          „flyLAL Group“ investuotų į trečią oro uosto terminalą

          „flyLAL Group“ skelbia pasirengusi į trečiojo Tarptautinio oro uosto terminalo statybą investuoti 120 mln. litų ir pradėti skraidyti mažiausiai 8 naujomis kryptimis, rašo „Lietuvos rytas“. Pasak Gedimino Žiemelio, „FlyLAL Group“ valdybos pirmininko, kiekviena nauja kruptis būtų nuostolinga 3 metus, jų dotacijai skirtų 80 mln. litų.

          "flyLAL" parengė viziją, kurią trumpai galima pavadinti: "Kaip aplenkti latvius ir paversti savo nuostolius pelnu".
          Šalyje turi būti bent vienas geras ir modernus, turintis susisiekimą traukiniais su visa Lietuva oro uostas. Šiuo metu veikiančių senojo ir naujojo Vilniaus terminalų galia – 3,5 mln. keleivių per metus.

          Trečiasis padidintų apimtį dar 5,5 mln. Koncepcijoje minimo ketvirtojo pajėgumas – 5 mln. keleivių per metus.

          Comment


            Parašė John
            Idomu, kokias kvalifikacijas, reikalingas siuolaikinei vadybai ir valdymui, turi tas Vilniaus oro uosto Ivanauskas?

            1965 - 1970 metais studijavo Kauno politechnikos instituto Mechanikos fakulteto automobilių transporto eksploatacijos specialybę.

            1970 - 1971 metais – Vilniaus oro uosto autoūkio vyresnysis mechanikas.
            1971 – 1973 metais - Vilniaus oro uosto autoūkio vyriausias inžinierius.
            1973 – 1991 metais - Vilniaus oro uosto autoūkio viršininkas.

            - http://vilnius-airport.lt/lt/kontakt...ovas/index.php

            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Žiūriu, kad atsiranda vis daugiau straipsnių kritikuojančių Ivanauską. Gal ir užsakyti jie, bet tiesos juose nemažai, tai dabar turiu šiokią tokią viltį, kad arba jis susiprotės (nors tuo labai abejoju), arba atsiras kas nors, kas pakeis jį ir pagaliau reikalai pajudės TVOU...
              Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

              Comment


                Parašė Jay-M Rodyti pranešimą
                atsiras kas nors, kas pakeis jį ir pagaliau reikalai pajudės TVOU...
                Nėra tokios procedūros, kad pakeisti nei iš šio nei iš to gerus darbuotojus. Čia jums ne privatus verslas.

                Comment


                  Ivanauskas nėra valstybės tarnautojas. Įmonės steigėju šiuo atveju yra Susisiekimo misinsterija, ji gali parinkt šio juridinio asmens vadovą.
                  Dirbdamas pagal darbo sutartį gali jis greit pagal ją ir nebedirbt.
                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                  Comment


                    Parašė balietis Rodyti pranešimą
                    Va čia tai geras. Apie oro uosto valdžią čia nemažai diskutuota, nu bet šito tai kitaip nepavadinsi, tik sabotažu.

                    http://www.lrytas.lt/-12124857381211...no-batelio.htm
                    šiaip šiuo metu ir Rygos ir Talino oro uostai taip pat užsidaro. tik jie biški vėliau - nuo vidurnakčio. priežastis ta pati - asfaltavimo darbai.
                    informacijos netikrinau, tiesiog man taip prieš porą dienų sakė latviai ir estai.
                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                    Comment


                      Pora nuotraukėlių iš viršaus

                      Teko prasilėkt kažkada virš aerouosto, tai įdedu nuotraukėlę... Kiek girdėjau, parkingo problemos yra pagrindinė priežastis, kodėl daug kompanijų nesirenka Vilniaus.


                      http://picasaweb.google.com/ramasn/S...27631978147170

                      Comment


                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                        Teko prasilėkt kažkada virš aerouosto, tai įdedu nuotraukėlę... Kiek girdėjau, parkingo problemos yra pagrindinė priežastis, kodėl daug kompanijų nesirenka Vilniaus.


                        http://picasaweb.google.com/ramasn/S...27631978147170
                        Manau nebūtų problema praskinti šalimais esančius medžius ir ten išasfaltuot aikštelę. Aišku jei ta žemė nėra kam nors (pasipinigautojams) grąžinta.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                          Kiek girdėjau, parkingo problemos yra pagrindinė priežastis, kodėl daug kompanijų nesirenka Vilniaus.
                          Turi galvoje lėktuvų parkingo, ar automobilių?

                          Comment


                            O tai ne visuomet taip būdavo? Nes pastoviai būdamas Vilniuje matydavau besileidžiančius lėktuvus praskredančius netoli baltupių.
                            Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                            Comment


                              Parašė John
                              Besileisdamas i VNO pastebejau, kad lektuvas skrenda is kitos puses, nei budavo anksciau t.y. is Panevezio puses... praskrenda virs greitkelio A2 ties Villon, toliau desineje palieka Fabijoniskes ir tada leidziasi... ar tai normalu, ar jie kazka pakeite?
                              VNO yra tekę leistis ~12 kartų ir iš jų tik 1-2 kartus leidausi ne iš šios pusės. Be to, kaip sakė Jay-M, lėktuvai visą laiką praskrenda už lango, taigi manau, kad ši leidimosi trajektorija yra pagrindinė

                              Comment


                                Buvau oro uoste pasiimti kambarioko tai dar teko atstovėti neblogoje eilutėje, kad susimokėčiau už parkingą (veiksmas apie 23:30). Dienos metu dar nėra taip tekę stovėti

                                Comment


                                  O gal kas žinot kaip su tais lėktuvų nukreipimais, jei jie atskrenda vėliau nei 23.30? Negi iš tikrųjų, jei vėluoja nors kiek, nebepriima oro uostas jų ir siunčia į Kauną ar kitur? Nes kaip tik pirkau bilietą į Vilnių ir vienas iš variantų buvo skrydis per Rygą, bet lėktuvas į VNO pagal tvarkaraštį atskrenda 23.30, tai vien dėl to atmečiau šį variantą...
                                  Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                                  Comment


                                    Parašė John
                                    Besileisdamas i VNO pastebejau, kad lektuvas skrenda is kitos puses, nei budavo anksciau t.y. is Panevezio puses... praskrenda virs greitkelio A2 ties Villon, toliau desineje palieka Fabijoniskes ir tada leidziasi... ar tai normalu, ar jie kazka pakeite?
                                    Empiriškai šį pokytį patyriau t'skant. Vaikus žadina paškustvos. Įdomu ar čia laikina, ar visiems laikams ?
                                    Kaip po dykumą blaškiausi

                                    Comment


                                      Šiap tai lėktuvai leidžiasi priklausomai nuo vėjo. Kadangi dabar stipraus vėjo nebūna, tai bandyčiau spėti, kad tai susiję su oro uosto takų rekonstrukcija...

                                      Arba kitas spėjimas - pabrangus kurui visi renkasi trumpesnį kelią, kurio anksčiau privengdavo kad netriukšmautų virš miesto...

                                      P.S. vytautc, jau "vaikus", o ne vieną vaiką žadina? Senokai blogą beskaičiau

                                      Comment


                                        Vilniaus oro uosto plėtra - Vyriausybės strateginio planavimo komitete

                                        BNS ir lrytas.lt inf.
                                        2008-06-23 14:42

                                        Vyriausybės strateginio planavimo komitetas trečiadienį svarstys klausimą dėl privataus keleivių terminalo Vilniaus oro uoste ekonominės naudos. Tokį terminalą nori statyti oro bendrovė „flyLAL“.

                                        Vilniaus oro uosto administracija pagaliau pasirašė sutartį su viena „flyLAL Group“ bendrovių dėl dviejų hektarų žemės nuomos po jos valdomais pastatais oro uosto teritorijoje. Ši sutartis - pirmasis žingsnis, atveriantis kelią privataus oro keleivių terminalo statyboms.

                                        Praėjusį šeštadienį „Lietuvos rytas“ rašė, kad ilgai su verslininkais kariavęs Vilniaus oro uostas ir jo vadovas Mindaugas Ivanauskas, regis, surado su „flyLAL“ bendrą kalbą, tačiau, pasak dienraščio, taika Tarptautiniame Vilniaus oro uoste verčia abejoti viena aplinkybė. Dar visai neseniai oro uosto vadovai visiems aiškino, kad palaikantys privataus keleivių terminalo statybą veikia prieš Lietuvos valstybę ir remia teroristus.

                                        Valstybės saugumo departamentas ir kitos institucijos galėjo gauti Vilniaus oro uosto direkcijos pranešimą apie šalyje susibūrusią teroristinę grupuotę, kuri veikia prieš valstybę ir kėsinasi įsiskverbti į oro uostą.

                                        M.Ivanauskas dienraščiui pareiškė nieko nekomentuosiantis.

                                        „flyLAL Group“ valdybos pirmininkas Gediminas Žiemelis patvirtino, kad kalbos apie valdininkų ir verslininkų taiką oro uoste dar ankstyvos: „Žemės nuomos sutartis pasirašyta. Tačiau to negana. Reikia oro direkcijos sutikimo rekonstruoti vienos mūsų bendrovių oro uoste valdomus pastatus. Bet ieškoma būdų jo neteikti“.

                                        „flyLAL“ planai numatė, kad šalia oro uosto galėtų kurtis viešbučių ir konferencijų zonos, prekybos, biurų pastatai, o pirmasis plėtros žingsnis - dar vienas terminalas, kuris pajėgtų aptarnauti dar 5,5 milijono keleivių. Koncepcijoje minimo ketvirtojo pajėgumas - 5 mln. keleivių per metus.

                                        „Mes seniai pasirengę į trečiojo terminalo statybą investuoti 120 mln. litų ir pradėti mažiausiai 8 naujas tranzito kryptis.

                                        Kiekviena jų trejus metus būtų nuostolinga. Jų dotacijai kiekvienais metais skirtume 80 milijonų litų“, - aiškino G.Žiemelis.

                                        Tačiau iš pradžių lyg ir paremta, netrukus iniciatyva buvo užblokuota. Didžiausiu stabdžiu,pasak dienraščio, tapo Vilniaus oro uosto vadovas, atsisakęs išnuomoti žemės.

                                        Comment


                                          Kiekviena jų trejus metus būtų nuostolinga. Jų dotacijai kiekvienais metais skirtume 80 milijonų litų“, - aiškino G.Žiemelis.
                                          Nu nu. Netikiu. Gi jei visgi "investuotų", matytų jie tuos 240 mln. Lt kaip savo ausis. Šiais laikais pradėt skraidyt svetimais maršrutais daug pastangų nereikia. O ir konkurentai aplinkui jau įsitvirtinę - Airbalticas per Rygą ir KD Avia per Kaliningradą (beje jau 19 Boeingų pas šituos nors pirmas skrydis buvo 2005 m.) jau skraidina tuos tranzitinius keleivius.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X