Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir visgi ne Wizz Tours. Trečias lėktuvas ir dvi naujos kryptis: Korfu ir Kutaisis.

    http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=62346657
    Got sun in my face, sleeping rough on the road

    Comment


      Maža to padidintas skrydžių dažnumas jau esamomis kryptimis.

      Tiesa tai negalutinai užpildo, trečio bazuojamo orlaivio naudingumą. Kaip Wizz Air vadovas sakė, pasiliekam vietos naujienoms.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        „WIZZ AIR” padidintas skrydžių dažnis iš Vilniaus:

        Barseloną. Nuo 2 iki 3
        Eindhoveną. Nuo 3 iki 4
        Londono Lutoną. Nuo 11 iki 13
        Milano Bergamą. Nuo 3 iki 5
        Paryžiaus Bovė. Nuo 2 iki 3

        http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...m/69643d333135

        Comment


          Parašė donatasa Rodyti pranešimą
          „WIZZ AIR” padidintas skrydžių dažnis iš Vilniaus:

          Barseloną. Nuo 2 iki 3
          Eindhoveną. Nuo 3 iki 4
          Londono Lutoną. Nuo 11 iki 13
          Milano Bergamą. Nuo 3 iki 5
          Paryžiaus Bovė. Nuo 2 iki 3

          http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...m/69643d333135
          O kodel nera parasyta kad naikinamas skrydis i Norvegijos Ålesund miesta?Kad zmones yra like be pinigu palikti ir skrydziu namo ant svenciu,Kaledu,Nauju metu? Skaitytojo skundas. Už atšauktą skrydį „Wizzair“ neišmokės visos prarastos sumos

          Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/...#ixzz2fGWI2Yfv

          Comment


            Skrydis i Ålesund buvo sezoninis. Panaikinta tik viena kryptis į Trondheim.

            Dėl visų niuansų ir grąžinimų viskas čia tvarkoje ir nereikia viešai skelbtis, kokie jie nuskriausti o tiesiog prieš perkant bilietą ir padedant varnelę jog sutinki su taisyklėmis, jas visų pirma pasiskaityti
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Apie wizzair....Apie atšauktą skrydį sužinojo iš draugų
              http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=62354343

              Comment


                Apie Gedimino Almanto (TVOU) pastebėjimus ir vizijas...
                http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...blogai.htm?p=2
                Show must go von!

                Comment


                  Parašė VNS Rodyti pranešimą
                  Apie Gedimino Almanto (TVOU) pastebėjimus ir vizijas...
                  http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...blogai.htm?p=2
                  "Kauno oro uostas labiausiai nori jungtis."

                  Nevisai supratau. Iki šiol kauniečiai itin skeptiškai žiūrėjo į bet kokius santykius su Vilniumi. Ir apie kokią priešpriešą kalbama?

                  Comment


                    Kaunas ir užsidarys savo noru Čia centrinio valdymo peripetijos.
                    Show must go von!

                    Comment


                      Net nežinau prie kurio oro uosto skilties čia reiktų dėti:

                      Vilniaus oro uosto vadovas: sprendimas įsileisti „Ryanair“ buvo klaida

                      Sutartys su „Ryanair“ ir „Wizz Air“ Vilniaus oro uostui nenaudingos. Sprendimas leisti Airijos pigių skrydžių bendrovei „Ryanair“ skraidyti iš Vilniaus buvo klaida, teigia Tarptautiniam Vilniaus oro uostui (TVOU) vadovaujantis Gediminas Almantas.
                      Interviu dienraščiui „Lietuvos rytas” 34-erių vadovas, kuris rūpinasi ir Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų sujungimo reikalais, nurodė, jog airiai yra atvirai pasakę, kad valstybė padarė klaidą leisdama jiems skraidyti į Vilnių.
                      „Jie nebekalba atskirai apie Vilniaus ar Kauno oro uostą, o šneka apie skrydžius bendrai iš Lietuvos ir sako, kad jiems reikia tokių pat įkainių tiek Kaune, tiek Vilniuje, antraip nutrauks skrydžius iš Kauno. Tai Kaunui reikštų bankrotą. Kadangi jie tą žino, tai ir piktnaudžiauja”, - teigė G. Almantas.
                      Jis atskleidžia komplikuotus santykius su „Ryanair” - nuolatinėms deryboms su šia viena oro bendrove kiekvieną savaitę tenka skirti šešias valandas.

                      Vadovas nurodo, kad Vilniaus ir Kauno oro uostai yra per arti vienas kito – jei tai būtų privatus verslas, vieną jų tektų uždaryti. Dabar tenka ieškoti išeičių.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Prie "Šiaip linksma". Vis tiek sutarčių nutraukti negalės, nes 3 metams pasirašė.

                        Dar man labai patinka Ryanair derybinė pozicija, kad jeigu neatpiginsite Vilniuje, tai nustosime skraidyti iš Kauno. Va pagalvojau, kad jeigu Maxima neatpigins bananų, tai į Rimi kojos nebekelsiu.
                        Paskutinis taisė balietis; 2013.09.23, 15:27.

                        Comment


                          Ryanair naudojasi tuo, kad mes sujungėme oro uostus. Bet gali baigtis labai paprastai, kad praėjus 3m. su Ryanair tiesiog bus nutraukta sutartis, bent jau VNO ir jiems bus pasiūlyta skraidyti tik iš Kauno arba išeiti.

                          Vilniuje jų vietą greičiausiai užimtų Norwegian, kurio politika yra labiau "į klientą orentuota" + po 3m jų oralaivių parkas leis, atidaryti bazę Vilniuje. Maža to jie skraido į pagridninius oro uostus, kas Vilniaus rinkai yra labai aktualu.

                          Asmeniškai mano nuomone tai būtų racionaliausias sprendimas.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Racionaliausią sprendimą padiktuos rinka. Nematau visiškai jokio skirtumo, ar 3 valdiški oro uostai užrašyti vienai valdiškai bendrovei, ar trims skirtingoms, kurioms vis tiek nurodinėja ta pati ministerija.
                            Jeigu tam Visų Oro Uostų Direktoriui tikrai atrodo, kad Kauno oro uostas nereikalingas, tai tada turėtų džiaugtis, kad Ryanair grasina išeiti iš Kauno. Bet man ameniškai tai čia panašu į pliurpalus, nes ne taip seniai Ryanair krypčių iš Kauno kaip tik padaugėjo.

                            Comment


                              Manau, kad čiau daugiau kalbama apie tai, kas naudinga VNO. Ryanair savo ruožtu darosi pakankamai gerą apyvarta tiek VNO, tiek KUN.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Kaip ten bebutu,manau Kauno oro uostas turetu orentuotis i kroviniu gabenima ir pigius skrydzius,o Vilniaus oro uostas i brangesnes klases oro linijas.Manau,kad ir Ryanair ir Wizzair niekur nedings po tu 3 metu sutarties,jei jiems bus duotas pasirinkimas skraidyti is Kauno arba eiti von!Nenores jie palikti tokios geros rinkos musu zemej

                                Comment


                                  Taip, Kauno prioritetai turėtų būti kiti, bet priešingai, manau, kad Ryanair turėtų likti Kaune, gal dar kažkas prikabintas palaikyti konkurenciajai, plius dalis charterių turėtų keltis į Kauną, ir to jam pilnai užtektų.

                                  Faktas aiškus, KUN turim maitinti ne keleivių srautai, o cargo.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                                    Kaip ten bebutu,manau Kauno oro uostas turetu orentuotis i kroviniu gabenima ir pigius skrydzius,o Vilniaus oro uostas i brangesnes klases oro linijas.Manau,kad ir Ryanair ir Wizzair niekur nedings po tu 3 metu sutarties,jei jiems bus duotas pasirinkimas skraidyti is Kauno arba eiti von!Nenores jie palikti tokios geros rinkos musu zemej
                                    Namanau kad atsirastų durnius siūlantis tokius pasirinkimus, nors SM ir yra noras užpildyti KUN skrydžiais.

                                    Comment


                                      Kodėl eiti von? Negali kažkokiai aviakompanijai neleisti skraidyti vien todėl, kad tau ji nepatinka arba todėl, kad nori jog ji skristų iš kažkur kitur. Pasibaigus sutarčiai nebebus taikomos nuolaidos, t.y. tiek Wizz, tiek Ryan turės oro uostui mokėti tiek kiek visi, nepriklausomai nuo to kiek keleivių jie perveš. Wizz nemanau, kad dėl to kažkur bėgs, taip galbūt viena ar kita ant ribos balansuojanti kryptis pasidarys neberentabili ir jos neliks, kitomis kryptimis galbūt reisų skaičius šiek tiek sumažės, tačiau bendrai milžiniškų pokyčių nesitikėčiau. Nenustebčiau jei Ryanair lygiai taip pat pasielgtų.

                                      Ryanair žinoma rodo pirštu į VNO ir sako, kad taikyti nuolaidu sistemą buvo klaida. Taip, žinoma, žiūrint iš jų perspektyvos. Turi tau pastatytą terminalą, už naudojimąsi kuriuo nieko nemoki ir neturi jokios konkurencijos šalyje savo segmente apskritai, tikiu kad nesinori prarasti tokios pozicijos.

                                      O į Vilnių atėjo paskui Wizz nes matyt matė jog nepavyksta išlaikyti savo pozicijų skraidant vien iš Kauno. Analogiškai veiklos pelningumas tokioje konkurencinėje aplinkije, praradus šiltnamio sąlygas, turėjo gerokai pakisti ir kas be ko kompanija tuo nesidžiaugia, o tada ir atsiranda visokios kalbos apie klaidas.

                                      Comment


                                        Gera nario mintis. VNO - pagrindinis oro uostas, aptarnaujantis pagrinde aukštesnės klasės skrydžius. Kaunas - kroviniai ir pigesnių skrydžių bazė. Čia pan. kaip kitur, vienas oro uostas mieste - brangus, kitas užmiestyje - pigus.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Gera nario mintis. VNO - pagrindinis oro uostas, aptarnaujantis pagrinde aukštesnės klasės skrydžius. Kaunas - kroviniai ir pigesnių skrydžių bazė. Čia pan. kaip kitur, vienas oro uostas mieste - brangus, kitas užmiestyje - pigus.
                                          Tik tas veikia daugumoj žymiai didesniuose oro uostuose, aptarnaujančiuose žymiai didesnius miestus, kur visi norintys vežėjai į oro uostą nebesutelpa, mokesčiai yra dideli ir labiau kaštais besirūpinantys LCC kraustosi kitur. Lietuvai šitas variantas nelabai galioja.
                                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                          Comment

                                          Working...
                                          X