Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Laisvų sklypų aplink TVOU yra? Nebejuokink. Sendien uzdarius VNO, jau rytoj matytume griovimo technika. Zeme ten auksine ir visokios IKEA'os padeties tikrai nepablogino. Be to neikas ten aplink net nesiruosia but iskeldinti ir nugriauti. Rengiami DP pilnu tempu aplink, niekuo su oro transportu nesusije. Kas ten nupaisyta Vilniaus BP toks vaizdas niekas net neziuri.
    Na tai kai keleiviai nebetilps ir prasidės konkurencija dėl leidimo skristi į VNO, tai VNO pradės didinti mokesčius neprarasdamas keleivių. Tada į KNO bendrovės pradės skraidyti dėl to, kad ten bus pigiau. Bet tai visiškai nereiškia, kad bendroves reikia prievarta išvaryti kitur, nes "kažkada nebebus kur plėstis".
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė index Rodyti pranešimą
      Na tai kai keleiviai nebetilps ir prasidės konkurencija dėl leidimo skristi į VNO, tai VNO pradės didinti mokesčius neprarasdamas keleivių. Tada į KNO bendrovės pradės skraidyti dėl to, kad ten bus pigiau. Bet tai visiškai nereiškia, kad bendroves reikia prievarta išvaryti kitur, nes "kažkada nebebus kur plėstis".
      Kas jas prievarta varo? Rayanair'as gal ir busima grudu sandeli (nes pagal jus is KUN jie neskraidys JOKIU BUDU) stato KUN per prievarta?
      Show must go von!

      Comment


        Vienu žodžiu, neskris Ryanair ir Wizz iš Kauno vien todėl, kad taip Šliupas nori, savo kolektyvą buvusį pamalonininti ir kad jiems į DB nereiktų eiti. Situacija yra tokia kokia yra ir VNO generuoja pelną nežinau koks verslininkas žlugdytų savo įmonę kuri dirba pelningai tam, kad atgaivintų nepelningą verslą, na nebent Romanovas gal . Laisva rinka tuo ir pasižymi lieka tik stipriausi.

        Comment


          Jie stato remonto bazę, o tai nereiškia, kad tam reikia jog ten būtų reguliarūs skrydžiai iš/į KUN. Džiaukitės kad Ryanair investuoja, nes dar persigalvos ir į VNO perkels savo angarus, o tada kas bus kaltas?

          Comment


            Parašė VNS Rodyti pranešimą
            Kas jas prievarta varo? Rayanair'as gal ir busima grudu sandeli (nes pagal jus is KUN jie neskraidys JOKIU BUDU) stato KUN per prievarta?
            Taigi, Susisiekimo ministerija tą siūlo padaryti, pavadindama tai gražiai (segmentuoti, perskirstyti ir t.t.), o iš tikro tai greičiausiai dirbtinai didindama mokesčius VNO ar dar kokiais švelniai prievartiniais būdais bandydama jas iš Vilniaus išstumti tik tam, kad kiti oro uostai turėtų darbo. Ir dar dėl to, kad kai kas tikisi, kad jei žmones skraidinsi į oro uostą prie vieno miesto tai į tą miestą pradės važiuoti daugybė turistų, nors iš tikro tai turistai kol kas labiau nori kitur.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė Little_man Rodyti pranešimą
              Jie stato remonto bazę, o tai nereiškia, kad tam reikia jog ten būtų reguliarūs skrydžiai iš/į KUN. Džiaukitės kad Ryanair investuoja, nes dar persigalvos ir į VNO perkels savo angarus, o tada kas bus kaltas?
              Kam ta remonto baze? Kas cia per isradimas statyt remonto baze bilenkur?
              Show must go von!

              Comment


                Susidaro įspūdis, kad kai kurie labiausiai norėtų ne kad pigūs skrydžiai būtų Kaune, bet kad jų (ar apskritai jokių) skrydžių nebūtų Vilniuje.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Susidaro įspūdis, kad kai kurie labiausiai norėtų ne kad pigūs skrydžiai būtų Kaune, bet kad jų (ar apskritai jokių) skrydžių nebūtų Vilniuje.
                  Tai ir sakau VNO generuoja pelną, o matyt kažkam tai nepatinka todėl nori jį vėl nuleisti, nežinau kieno čia norai ir darbai, matyt kažkas nori, kad visi skristų tik per RIX ir KUN, o VNO išvis nebūtų, kai tas pradėjo kelti galvą, tai kažkam pradėjo nepatikti. Faktas kad LTU užtektų dviejų iš dabar turimų 4 tarptautinių orouostų, pradžiai PLQ ir VNO vėliau matyt statyti naują KUN/VNO kažkur už Vilniaus link Kauno.

                  O dėl Kauno, mokiausi aš ten dvejus metus ( Magistrą) na nieko gero išskyrus viešąjį transportą, kuriam tikrai pagyrimas. Laisvės alėja baigia sugriūti, muziejai taip pat, miestas apleistas. Tai koks turistas norės į tokį antrą kartą važiuoti? Sorry chebra, čia meilė ne meilė nieko dėta, bet tokia realybė, nesitvarko Kaunas visiškai.

                  Comment


                    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                    Tai ir sakau VNO generuoja pelną, o matyt kažkam tai nepatinka todėl nori jį vėl nuleisti, nežinau kieno čia norai ir darbai, matyt kažkas nori, kad visi skristų tik per RIX ir KUN, o VNO išvis nebūtų, kai tas pradėjo kelti galvą, tai kažkam pradėjo nepatikti. Faktas kad LTU užtektų dviejų iš dabar turimų 4 tarptautinių orouostų, pradžiai PLQ ir VNO vėliau matyt statyti naują KUN/VNO kažkur už Vilniaus link Kauno.

                    O dėl Kauno, mokiausi aš ten dvejus metus ( Magistrą) na nieko gero išskyrus viešąjį transportą, kuriam tikrai pagyrimas. Laisvės alėja baigia sugriūti, muziejai taip pat, miestas apleistas. Tai koks turistas norės į tokį antrą kartą važiuoti? Sorry chebra, čia meilė ne meilė nieko dėta, bet tokia realybė, nesitvarko Kaunas visiškai.
                    Ir isvis Kauna reiktu nugriaut ir pastatyt miesta. Nieko sau magistras....

                    P.S. kad tavo zodziai butu tvirtesni APIE PELNA - imesk duomenis, kiek butent TVOU uzdirba is Ryanair'o.
                    Show must go von!

                    Comment


                      Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                      Tai ir sakau VNO generuoja pelną, o matyt kažkam tai nepatinka todėl nori jį vėl nuleisti, nežinau kieno čia norai ir darbai, matyt kažkas nori, kad visi skristų tik per RIX ir KUN, o VNO išvis nebūtų, kai tas pradėjo kelti galvą, tai kažkam pradėjo nepatikti. Faktas kad LTU užtektų dviejų iš dabar turimų 4 tarptautinių orouostų, pradžiai PLQ ir VNO vėliau matyt statyti naują KUN/VNO kažkur už Vilniaus link Kauno.

                      O dėl Kauno, mokiausi aš ten dvejus metus ( Magistrą) na nieko gero išskyrus viešąjį transportą, kuriam tikrai pagyrimas. Laisvės alėja baigia sugriūti, muziejai taip pat, miestas apleistas. Tai koks turistas norės į tokį antrą kartą važiuoti? Sorry chebra, čia meilė ne meilė nieko dėta, bet tokia realybė, nesitvarko Kaunas visiškai.
                      Tokie kaip tamsta man asocijuojasi su prasčiausio rango vilniečiais, kuriems nieko daugiau nereikia, nieks jiems nesvarbu, p...i ta Lietuva, buvus nebuvus, kad tik Vilnius klestėtų jos sąskaita, kad tik hiltonai piltonai statytųsi ir, neduok Dieve, jei kažkur kitur Lietuvoje bus geriau. Sakai, Kaunas nesitvarko. Tai iš kur tvarkytis, jei viskas susiurbiama į Vilnių ir norima dar daugiau susiurbti. Sakykim, atskrenda 100 turistų, tai faktas, kad 60 jų apsistos to miesto, kur yra oro uostas viešbučiuose ir paskui iš ten važinės. Tai kodėl dar pavydima ir tų turistų, kurie galėtų palikti pinigus Kaune, Vilniuje jų visada užteks. Jau ir dabar atrodo, kad ne Lietuva, o Vilnius pirmininkauja ES.

                      Comment


                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                        Tokie kaip tamsta man asocijuojasi su prasčiausio rango vilniečiais, kuriems nieko daugiau nereikia, nieks jiems nesvarbu, p...i ta Lietuva, buvus nebuvus, kad tik Vilnius klestėtų jos sąskaita, kad tik hiltonai piltonai statytųsi ir, neduok Dieve, jei kažkur kitur Lietuvoje bus geriau. Sakai, Kaunas nesitvarko. Tai iš kur tvarkytis, jei viskas susiurbiama į Vilnių ir norima dar daugiau susiurbti. Sakykim, atskrenda 100 turistų, tai faktas, kad 60 jų apsistos to miesto, kur yra oro uostas viešbučiuose ir paskui iš ten važinės. Tai kodėl dar pavydima ir tų turistų, kurie galėtų palikti pinigus Kaune, Vilniuje jų visada užteks. Jau ir dabar atrodo, kad ne Lietuva, o Vilnius pirmininkauja ES.
                        Klaidingas yra pats mąstymas tikėtis uždirbti iš žmonių, darant dirbtines kliūtis klientams (priverčiant turistus apsistoti prieš važiuojant kitur ir taip iš jo nulupant pinigus už vieną naktį ir pusryčius). Žiūrėti: Bastiato "Negative railway" problemą.

                        Norint plėtoti turizmą Kaune reikia ne priversti turistus važiuoti per jį ir jamepernakvoti, bet didinti investicijas į miesto patrauklumą (pirmai pradžiai sutvarkyti centrą, Laisvės al., vėliau bandyti kurti ką nors daugiau, pritraukti investicijas, kad atsirstų verslo turizmas). Tam, savaime aišku, gali reikti centrinės valdžios ("Vilniaus") lėšų. Tai jų reikia ir prašyti.

                        Tokiu atveju "Vilnius" (centrinė valdžia) atiduos pinigus "Kaunui" (regionams), tačiau bendrai šaliai tai bus geriau, nes klientams bus ne trukdoma (kas mažins jų srautą ir Lietuvoje išleidžiamus pinigus), o didins Kauno patrauklumą ir pritrauks daugiau turistų.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Ar aš sakiau, kad Kauną griauti reikia? tiesiog parašiau, kad miestas netvarkingas ir turistai į tokį nevažiuos, o Kauniečiai kaip visada užsipuola, geriau mažiau kalbų daugiau darbų. Turite tikrai gražų tarpukario paveldą, tačiau jis netvarkingas, jei jį susitvarkytumėte tada miesto vaizdas pasikeistų, ir gal būtų nereikėtų priverstinai kelti kompanijų iš VNO į KUN, o jos pačios norėtų ten dirbti, nes būtų atvykstančiųjų.
                          Aš tik nesuprantu Kauniečių ko jie ant to Vilniaus pyksta? Klaipėda kodėl sugeba tvarkytis ir Jie nevaro ant Vilniaus? O Kaunas atrodo, kad jei jiems niekas nepadės patys nesusitvarkys, turite rimtų verslininkų, imkite juos ir sakykite dw tvarkom, negaila tikrai turistų Kaunui. O jei susitvarkys miestas ir pats mielai aplankysiu, ir zoo ir kitas vietas, nes dabar tai tiesiog trūksta žodžių.

                          Comment


                            Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                            Aš tik nesuprantu Kauniečių ko jie ant to Vilniaus pyksta?
                            Kodėl sostinę perkėlėt? Galėjo juk Kaune palikti.
                            Ir Porubaneko aerodromas perspektyvų neturi.

                            Comment


                              Apie kokius cia turistus pezat? Kiek ten tu turistu skraido su Ryanair'u?
                              Show must go von!

                              Comment


                                Kaunas šiai dienai yra pasiekęs maksimumą, su natūraliais keleivių srautais.

                                Pirmas skirtumas tarp KUN ir VNO, yra tas, kad dauguma keliaujančių per Vilnių yra Vilniečiai arba miesto svečiai. Kaune- didžioji dalis yra visos Lietuvos gyventojai.

                                Apie turistų srautus net neverta kalbėti, nes jie sudaro tik mažą procentą keleivių srauto, Kaune dar mažesnį. Maža to dauguma turistų nusileidę Kaune juda toliau.

                                Žinoma visada galima bandyti dirbtinai didinti keleivių srautą. Bet dar nėra buvę pasaulyje ilgalaikio teigiamo rezultato.

                                Kai Kaune bus 1,5mln. gyventojų bus tiesioginiai skrydžiai ir į Delį.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Kiek ten tu turisti Ryanair'e? Nemaciau nei vieno turisto is Lutono. Ka cia svaigstat?
                                  Show must go von!

                                  Comment


                                    Mačiau-nemačiau, labai jau netisklu.
                                    Bandau rasti statistiką, kurią kažkada mačiau, bet Ryanair perveža, berods iki 5% turistų, gal šiai dienai ir daugiau.

                                    Bet ką ir noriu pasakyti, kad turistų sruatas yra pats mažiausias įmanomas, kuris jokios įtakos nedaro.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Tai kam metat turistu korta? Klaipedieciui kokiam da lampacki ar nutrupejus LA ar ne. Jam svarbu, kad is oro uosto gali nuvaziuot dvigubai trumpiau (prisiminus Vilniaus kamscius). Masina pasistatyt giminei kuri islidi turista i Peterborough turistaut prie indaploves irgi 10X maziau streso. Juodai juokauju, bet realistiskai.
                                      Show must go von!

                                      Comment


                                        Viešas „Wizz air” atsakymas Vilniaus oro uosto vadovui

                                        „ „Wizz air“ įžengė ir pradėjo investuoti į Lietuvos oro transporto rinką tuo metu, kai kitos oro linijos bankrutavo („FlyLaL”) ar stipriai sumažino maršrutų ir skrydžių skaičių („airBaltic“). Nuo tada, kai pradėjome savo veiklą nepakankamai naudojamame oro uoste, mūsų oro linijų bendrovė išaugo siūlydama maršrutus ir skrydžius jau su trimis orlaiviais. Tokiu būdu „Wizz air“ leidžia Vilniaus oro uostui padalinti savo veiklos kaštus didesniam keleivių skaičiui bei tapti konkurencingesniu tarp kitų regiono oro uostų, pavyzdžiui, Rygos. Keleiviai Lietuvoje dabar turi daug tiesioginių tarptautinių skrydžių žemų sąnaudų bendrovėmis, kurie padeda taupyti tiek laiką, tiek pinigus. Be to, kuomet jie skrenda su „Wizz air“ iš Vilniaus, pinigai lieka Lietuvoje, o ne Rygoje ar kituose Baltijos šalių oro uostuose. Mūsų nauji maršrutai į Norvegiją, Izraelį, Gruziją ir Graikiją leidžia vietiniams keliautojams pamatyti naujas vietas bei pritraukti turistų į Lietuvą“, - sako „Wizz air“ atstovas Danielis de Carvalho.
                                        Įdomiau būtų paskaityti ne viešą atsakymą
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Visiems šitiems puskvailiams oro uostų segmentuotojams reikėtų kaukštelti šaukštu per galvą ir parodyti duris.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X