Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na šios kadencijos, susisiekimo ministerija to akivaizdžiai neparodo, lygiai taip pat, kaip ir VNO vadovybė, kad jie nenori turėti šitiek pigių skrydžių bendrovių iš sostinės.

    Idėja yra turėti oro uostą tradiciniams vežėjams. Bet šiaip ar taip mažiausiai 3m. niekas nesikeis.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Pono Almanto asmeniskai nepazystu, bet vis paskaicius jo interviu, kartais pagalvoju, kad jam geriau butu vadovauti kokiai nacionalinei dailes galerijai... Socialine prasme, gal oro uosta ir atnaujins, atmosfera pagerins, taciau visom kitokiom prasmem abejoju ir tai isduoda diplomatiskumo ir ukiskumo stygius.
      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

      Comment


        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
        Pono Almanto asmeniskai nepazystu, bet vis paskaicius jo interviu, kartais pagalvoju, kad jam geriau butu vadovauti kokiai nacionalinei dailes galerijai... Socialine prasme, gal oro uosta ir atnaujins, atmosfera pagerins, taciau visom kitokiom prasmem abejoju ir tai isduoda diplomatiskumo ir ukiskumo stygius.
        Bet linksmiausia būtų jei jis grįžtų į Kopenhagą ir pataptų Recoiler bosu

        Comment


          Pasibaigus Airijos pigių skrydžių kompanijos „Ryanair“ ir Vengrijos „Wizz Air“ sutartims su Tarptautiniu Vilniaus oro uostu (TVOU), šios kompanijos turėtų grįžti į Kauno oro uostą. Taip trečiadienį vykstančiame Kauno verslo tarybos posėdyje teigia Saulius Girdauskas, susisiekimo viceministras.

          Plačiau: http://vz.lt/article/2013/9/25/susis...#ixzz2futuI4Xz

          Ech tas ralistas
          Show must go von!

          Comment


            Bus juoko, kai tos kompanijos grįš į Varšuvos ir Rygos oro uostus ...

            Comment


              2016 m. bus rinkimai, o net ir be jų nėra garantijų, kad ministras ar apskritai vyriausybė išsilaikys iki tada. Taip kad ramiai Liberalai pasistengė iš anksto, kad atėję socdemai nesuknistų darbo vaisių.

              Comment


                Bet argi Ryanair'as atsisakys 1 mln. keleiviu is KUN?

                Liberalu "pastangos" gali buti paviesintos iki 2016 rinkimu
                Show must go von!

                Comment


                  Parašė balietis Rodyti pranešimą
                  Bus juoko, kai tos kompanijos grįš į Varšuvos ir Rygos oro uostus ...
                  Na į Rygą ir Varšuvą tikrai nekels, Ryga turi savo santykį su low cost'ais
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                    Bet linksmiausia būtų jei jis grįžtų į Kopenhagą ir pataptų Recoiler bosu
                    Tai kaip zmogus gal jis ir visai geras Neatrodo i saldofona panasus
                    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                    Comment


                      Ta prasme, ką čia viešinti iki tų 2016 rinkimų? Sutartys yra, jų neatšauksi. Paviešinsi, kad Vilniaus oro uostas labai mažai gauna pajamų iš Ryanair ir Wizz sumokamų mokesčių? Ir ką? Kuriam rinkėjui čia rūpės, kiek gauna VNO ir kiek ne? Rūpės, kad tik low costai skraidytų. O protingesniems rinkėjams bus dar ir aišku, kad ne vien iš mokesčių oro uostai išsilaiko, kad tai, ko low costai nesumoka mokesčiais, oro uostas susirenka per keleivių srautus, praeinančius per terminalą, kurie perka prekes, didina nuomininkų pelnus, o nuomininkai moka nuomą, kurią irgi galima didinti. O jeigu socdemai sugebės šitas dvi aviakompanijas išvaryti iš Lietuvos prieš pat rinkimus, vien tuo sau politinį nuosprendį pasirašys. Taip kad kalbos tuščios.

                      O Ryanairas visko gali atsisakyti, ką jam čia reiškia. Jeigu buvo visiškai dingęs iš Vokietijos, tai ką čia ta Lietuva. Šantažo tikslais daug gali jie nuveikti.

                      Comment


                        Parašė pliumbum Rodyti pranešimą
                        Ta prasme, ką čia viešinti iki tų 2016 rinkimų? Sutartys yra, jų neatšauksi. Paviešinsi, kad Vilniaus oro uostas labai mažai gauna pajamų iš Ryanair ir Wizz sumokamų mokesčių? Ir ką? Kuriam rinkėjui čia rūpės, kiek gauna VNO ir kiek ne? Rūpės, kad tik low costai skraidytų. O protingesniems rinkėjams bus dar ir aišku, kad ne vien iš mokesčių oro uostai išsilaiko, kad tai, ko low costai nesumoka mokesčiais, oro uostas susirenka per keleivių srautus, praeinančius per terminalą, kurie perka prekes, didina nuomininkų pelnus, o nuomininkai moka nuomą, kurią irgi galima didinti. O jeigu socdemai sugebės šitas dvi aviakompanijas išvaryti iš Lietuvos prieš pat rinkimus, vien tuo sau politinį nuosprendį pasirašys. Taip kad kalbos tuščios.

                        O Ryanairas visko gali atsisakyti, ką jam čia reiškia. Jeigu buvo visiškai dingęs iš Vokietijos, tai ką čia ta Lietuva. Šantažo tikslais daug gali jie nuveikti.
                        Kaip ten su Vokietija buvo? Spjove i Vokietija? Paskui gal dar vokeitis ejo keliais, kad tik griztu?
                        Show must go von!

                        Comment


                          Parašė pliumbum Rodyti pranešimą
                          Ta prasme, ką čia viešinti iki tų 2016 rinkimų? Sutartys yra, jų neatšauksi. Paviešinsi, kad Vilniaus oro uostas labai mažai gauna pajamų iš Ryanair ir Wizz sumokamų mokesčių? Ir ką? Kuriam rinkėjui čia rūpės, kiek gauna VNO ir kiek ne? Rūpės, kad tik low costai skraidytų. O protingesniems rinkėjams bus dar ir aišku, kad ne vien iš mokesčių oro uostai išsilaiko, kad tai, ko low costai nesumoka mokesčiais, oro uostas susirenka per keleivių srautus, praeinančius per terminalą, kurie perka prekes, didina nuomininkų pelnus, o nuomininkai moka nuomą, kurią irgi galima didinti. O jeigu socdemai sugebės šitas dvi aviakompanijas išvaryti iš Lietuvos prieš pat rinkimus, vien tuo sau politinį nuosprendį pasirašys. Taip kad kalbos tuščios.

                          O Ryanairas visko gali atsisakyti, ką jam čia reiškia. Jeigu buvo visiškai dingęs iš Vokietijos, tai ką čia ta Lietuva. Šantažo tikslais daug gali jie nuveikti.
                          Kada cia taip spjove?Faktu noretume,o ne blevyzgu Kaip sakiau ir sakysiu,mano nuomone KUN turi but pigiu skrydziu ir kroviniu oro uostas,VNO brangesniu oro liniju,verslo klases

                          Comment


                            Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                            Kada cia taip spjove?Faktu noretume,o ne blevyzgu Kaip sakiau ir sakysiu,mano nuomone KUN turi but pigiu skrydziu ir kroviniu oro uostas,VNO brangesniu oro liniju,verslo klases
                            Savo nuomonę visgi derėtų kuo nors pahrįst. Nemačiau naujausios statistikos, bet ar ne Low costai Lietuvoje daugiau aptarnauja keleivių nei tradicinės kompanijos ir ar Kauno oro uostas apskritai pajėgus aptarnauti tokius kiekius keleivių kiek bendrai low costai perveža dabar Lietuvoje?

                            Comment


                              Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                              Savo nuomonę visgi derėtų kuo nors pahrįst. Nemačiau naujausios statistikos, bet ar ne Low costai Lietuvoje daugiau aptarnauja keleivių nei tradicinės kompanijos ir ar Kauno oro uostas apskritai pajėgus aptarnauti tokius kiekius keleivių kiek bendrai low costai perveža dabar Lietuvoje?
                              Yra vietos dar keliem tokiems terminalams. Pajegus sumoje
                              Show must go von!

                              Comment


                                Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                Yra vietos dar keliem tokiems terminalams. Pajegus sumoje
                                Kokia logika ivestuoti ir statyti naujus terminalus kompanijom kurios praktiškai nieko nemoka kai už 100 kilometrų stovi pustuštis terminalas ir low costai pasirengę mokėti daugiau, kad tik galėtų iš jo skraidyti? Šitas oro uostų segmentavimas yra viena kvailiausių idėjų.

                                Comment


                                  Kodel nepanaudojus EU (t.y. vokietuku) leshas?

                                  Kiek VNO pajegus? jau sakiau, kad Vilniaus BP nesilaikoma ir uosto pletra is esmes stabdoma. Zeme aplink uosta dienom brangsta
                                  Show must go von!

                                  Comment


                                    Kodėl nepanaudojus EU pinigų ten kur jie duos kažkokią naudą?

                                    VNO pajėgus aptarnauti 3,5mln. ir logiškiausia būtų išnaudoti turimus pajėgumus maksimaliai.

                                    Comment


                                      O tai ka neduos jokios naudos Kauno regionui Ryanair'as?
                                      Show must go von!

                                      Comment


                                        Aš žvelgiu šalies mastu o ne atskirų regionų, miestų ar gyvenviečių. Tuoj išlys šiaulietis ir pasakys, kad Zokniuose reikia keleivių terminalo ir visus low costus reikia suvaryt į ten. Logika?

                                        Iš esmės rinka šiuo metu yra viską sutvarkius idealiai pagal poreikius ir valdžiai su savo ekonominio pagrindo neturinčiom idėjom nereikėtų kištis. O gal už tų idėjų visgi stovi siauri kokio politikieriaus draugelio verslininko interesai kuris turi kokį kioską atidaręs KUN? Realiai tokia idėja turėtų pagrindą jei VNO operuotų nacionalinės avialinijos ir jas būtų norima apsaugoti nuo low costų konkurtencijos.
                                        Paskutinis taisė deep'as; 2013.09.25, 20:59.

                                        Comment


                                          Isverciu kas nesuprato: p....i tie regionai.
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X